Jump to content


Photo

Golf 6 - Filtru de particule infundat

golf vi filtru particule catalizator

Best Answer qwk , 03.03.2013 @ 23:47

Daca ai vag-com, intra pe Engine/Adv Mess Val. si vezi la filtru de particule ce incarcatura ai. Teoretic ar trebui sa ti se aprinda pe bord pictograma filtrului, moment in care trebuie sa mergi cu masina in a 3-a sau a 4-a undeva la 3000 rpm pana se stinge pictograma. Ideal ar fi pe autostrada.

 

Si eu am patit-o acum 1 saptamana si i-a trebuit 45 km pana si-a facut curatirea complet..

Go to the full post


  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#1 Soupnazy

Soupnazy
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI
  • Motorizarea:1.6 TDI, 105 HP

Posted 17.10.2012 @ 16:29

Buna,

de cateva zile s-a aprins pe bord atentionarea cu infundarea filtrului de particule. Cum am tot amanat o iesire in afara orasaului, care in trecut a rezolvat problema dupa 20 de km, astazi m-am trezit cu 2 atentionari (prima de care vorbeam a disparut) 'catalizator defect' si "sistem de preincalzire a motorului diesel nefunctionabil" Primul simbul nu clipeste, al doilea clipeste.

Am facut o tura de 50km in afara orasului sperand ca totusi problema este filtrul de particule, dar nu am rezolvat nimic. Nu am reusit sa turez motorul corespunzator, am atins o viteza maxima de 100km/h si asta cu un elan generos. Cred ca din TDI a ramas doar DI :)

Masina e 1,6 TDI, 26,000 km, din 2010, cumparata din reprezentanta, verificari facute in reprezentata, schimbat tot ce trebuie, la timp, tot "la ei"

#2 GabiB77

GabiB77

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 6
  • Motorizarea:2.0 TDI - 150CP

Posted 17.10.2012 @ 17:03

N-ar fi rau sa faci o diagnoza, altfel ne dam toti cu presupusu'



#3 Soupnazy

Soupnazy
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI
  • Motorizarea:1.6 TDI, 105 HP

Posted 17.10.2012 @ 17:55

Ma duc maine la un atelier, speram sa fie ceva mai simplu. Oricum, revin cu solutia, poate ii ajuta si pe altii

Edited by Soupnazy, 17.10.2012 @ 17:55.


#4 Mishutz

Mishutz
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:VW
  • Model:Passat Variant
  • Motorizarea:2.0 TDI DPF off

Posted 17.10.2012 @ 18:18

Ceva defectiune, la km aia n-ar trebui sa se infunde. Vreun senzor de presiune pe evacuare.

#5 voinea

voinea

    Suport tehnic

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf VI GTI
  • Motorizarea:2.0TSI

Posted 17.10.2012 @ 18:41

daca masina merge mult subturat , trafic de oras o sa ajungi sa nu regenereze niciodata (desi ECU pregateste procedura facand postinjectie o sa ajungi doar sa-l infunzi mai rau decat sa-l cureti => "o sa-si dea duhul" DPFul in maxim 50.000km si ori ajungi sa-l inlocuiesti ori sa-l dai jos de pe masina si sa faci DPF OFF la o firma de chiptuning.... Incearca sa schimbi stilul de sofat (sau eventual sa ne descri cum mergi tu normal acum)

#6 StefanSSD

StefanSSD

    Nick anterior: phane22

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 6 HL
  • Motorizarea:CAYC

Posted 17.10.2012 @ 19:52

du-te la reprezentanta daca mai e in garantie! aceeasi problema am avut-o si eu, tot 1.6 tdi am.
nu puteam trece in nici o treapta de viteza de 2800 de turatii, martorii respectivi aprinsi. nu mai stiu sigur ce au facut concret cei de la reprezentanta VW, au zis ca s-a facut un update la motor sau update la DPF ( o modificare de parametrii - nu stiu daca e un termen corect). masina mea era in garantie in acel timp si problema s-a rezolvat pe garantie in aproximativ 45 de minute. ar fi bine sa te duci cat mai repede sa rezolvi problema.
bafta!

#7 boys

boys
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:g6 2009
  • Motorizarea:2.0tdi

Posted 18.10.2012 @ 16:43

Si eu am avut aceasta problema cu becurile din bord la 30000km. Am fost la Promotor si din diagnoza a reiesit zenzor filtru particule defect. L-am schimbat si gata. (150 lei parca)

#8 GabiB77

GabiB77

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 6
  • Motorizarea:2.0 TDI - 150CP

Posted 18.10.2012 @ 16:52

cred ca in cazul tau e alta mancare de peste si problema e expusa aici: http://vwforum.promo...particule-g450/

Cum spuneam, pana nu vedem niste coduri de eroare, doar scriem si dam cu presupusu'

Ma duc maine la un atelier, speram sa fie ceva mai simplu. Oricum, revin cu solutia, poate ii ajuta si pe altii


Sa nu uiti ;)

Edited by GabiB77, 18.10.2012 @ 16:53.


#9 Soupnazy

Soupnazy
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI
  • Motorizarea:1.6 TDI, 105 HP

Posted 18.10.2012 @ 21:13

ok,
simptome: 2-3 zile mers fara 'martori' (am invatat un sens nou acum) aprinsi. Cand motorul era rece, la stopuri, scoasa din viteza statea la 800 (sau 900) rpm - treaba normala, dupa care scadea turatia si compensa pentru a nu deceda motorul pana la 1200rpm. Deci oscilatii la relanti. Apoi se aprinde martorul de "filtru de particule infundat" - am mai vazut de vreo 3 ori becul ala aprins in astia 3 ani de cand am masina. De obicei se rezolva cu un drum in afara orasului - viteza mai mare, turatii constante si ridicate (2600-3000) si becul se stingea (dupa aprox 10-15 km). De data aceasta, luat cu alte treburi am amanat solutia simpla. Apoi, se stinge martorul anuntat (dupa vreo 4 zile) si se aprind alti 2: defectiune la motor (in manualul romanesc e tradus incorect - "catalizator defect") plus clipeste martorul de bujie (nu stiu cum sa-i spun altfel - a acea spirala, siguranta etc.). Motorul nu se mai tureaza dincolo de 2800, decat cu frana de motor, ceea ce nu se pune. Putere zero, viteza maxima, cu elan indelungat 100km/h si comp. de bord cere mereu sa trec intr-o treapta inferioara si, implicit, sa reduc viteza. Motorul este in mod "avarie".

problema: filtru de particule infundat. Solutie imediata, conform manualului: mers in a 2-a 15 minute cu 70km/h (ceea ce de data aceasta nu am facut ...)

solutia: regenerarea filtrului de particule - totul s-a facut prin vcsd, aprox 30 minute. A iesit multa funinge/fum :)

cauza: motorina de proasta calitate

pret: 150ron la 'atelier' + 30 ron o diagnoza completa (optional) - eu am facut-o ca sa fiu sigur ca nu sunt si alte probleme, sau cauze ale problemei enuntate. Aceeasi operatia la reprezentanta 250ron

PS. Legat de uptadeuri-le de soft la masina, la orice reprezentanta sunt gratuite (sau cel putin sunt obligati sa le faca gratis - nu stiu daca e legislatie sau bun simt, asa mi s-a spus de un "specialist")

Sper sa fie de folos si altora pățania mea :)

Edited by Soupnazy, 18.10.2012 @ 21:16.


#10 GabiB77

GabiB77

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 6
  • Motorizarea:2.0 TDI - 150CP

Posted 18.10.2012 @ 21:17

N-ai apucat sa "prinzi" si care e procedura completa pe VCDS? Ce cod trebuie introdus, etc.

#11 Soupnazy

Soupnazy
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI
  • Motorizarea:1.6 TDI, 105 HP

Posted 18.10.2012 @ 21:23

Mesterul ala a selectat mai multe teste/sarcini, toate tineau de particle filter .. erau vreo 10 de toate. Masina a stat turata la ~ 1600rpm constant, a pornit faza lunga si ventilatorul la maxim - nu stiu de ce, nu am apuc sa-l descos prea mult fiindc aavea multa treaba. Ceea ce m-a linistit intr-un fel a fost "normalitatea" problemei - e o problema des intalnita, chiar si la 26600km... Chiar mai avea 2 masini in service cu aceeasi problema :)

A introdus un cod de securitate 27971, dar nu cred ca asta e raspunsul pe care il asteptai, insa eu ... am retinut "parola" ;) obicei vechi.

Edited by Soupnazy, 18.10.2012 @ 22:01.


#12 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 19.10.2012 @ 08:05

Codurile pentru regenerare - in mers sau pe loc - le da VCDS-ul automat.

27971 - este pentru regerare stand pe loc.

#13 GabiB77

GabiB77

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 6
  • Motorizarea:2.0 TDI - 150CP

Posted 19.10.2012 @ 11:05

Nu stiu daca am intrat unde trebuia (engine/coding), dar la Golf 6 nu mi-a aparut nimic automat

#14 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 19.10.2012 @ 11:13

Intra pe 01- Engine, 16- Security acces - si iti apare balonul de Help - unde o sa ai codurile.

Asa ai facut ?

#15 GabiB77

GabiB77

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 6
  • Motorizarea:2.0 TDI - 150CP

Posted 19.10.2012 @ 11:15

Eu nu, nu a fost cazul, vroiam doar sa stiu :D
O sa incerc, merci

#16 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 19.10.2012 @ 11:26

intra doar sa verifici

Edited by F l o r i n, 19.10.2012 @ 11:29.


#17 GabiB77

GabiB77

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 6
  • Motorizarea:2.0 TDI - 150CP

Posted 19.10.2012 @ 12:02

Pai asa degeaba, daca nu am nimic infundat? Nu am sanse sa fortez ceva fara rost? Oricum o sa incerc daca acel cod imi apare acolo ;)

#18 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 19.10.2012 @ 14:07

Asta ti-am recomandat sa faci.... doar sa verifici cu interfata ta, daca iti furnizeaza codul, dupa ce ai intrat in Security acces.... nu sa ii fortezi regenerarea, ca nu ai nevoie si nu ai de ce.

#19 Dolfin

Dolfin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea Stylance
  • Motorizarea:1.9TDI 105CPBXE

Posted 19.10.2012 @ 14:11

VCDS stiu ca avertizeaza despre un pericol de incendiu datorita temp foarte mari dezvoltate.
Din ce spuneti voi rezulta ca acela este un simplu avertisment, in realitate nu este cazul sa ne facem probleme.

Este adevarat?

#20 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 19.10.2012 @ 14:15

Temperatura pe evacuare ajunge la 700 grade, vara , la un a6 am gasit bitumul din asfalt putin topit dupa ce a plecat dar doar atat.


Sent from my  using Tapatalk.






Also tagged with one or more of these keywords: golf vi, filtru particule, catalizator

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users