Jump to content


Photo

Motor 1.6 ALZ problema

1.6 alz

  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#41 alexandruuu

alexandruuu
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B5 1998
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 03.12.2012 @ 15:30

MAF-ul lui pytbull e schimbat nou.

Al meu l-am verificat cu log in mers conform ultimului alineat de aici:
http://wiki.ross-tec.../Fuel_Trim_Info

Rezultate in poza atasata.
Deci astea iasa din discutie.

La relanti am 3.6 g/s. Limitele sunt [2, 4.5] g/s => aer fals nu trage

Perioada de injectie la relanti este 2.06 ms. Limitele sunt [2.0, 4.0] ms.
Daca scade sub 2.0 ms posibile cauze sunt N80(valva EVAP, canistra carbon) si/sau testarea amanuntita a cantitatii de combustibil injectate.

Eu inca nu am verificat / curatat N80 pentru ca nu am timp (nu stiu daca apuc pana la anu').

Alte pareri ?

Attached Files



#42 Goby

Goby
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Golf 4
  • Model:golf 4 2003
  • Motorizarea:1.6 105 cp BCB

Posted 18.01.2013 @ 21:28

Poate spun o prostie... banuiesc ca ECU-ul motorului il ai fix sub stergatoare ... Ai putea sa dai jos stergatoarele si plasticul de sub ele ca sa ai acces la ECU si sa cureti bine firele de masa prinse pe caroserie, poate sunt oxidate.
Eu am patit ceva similar adica porneam motorul si dupa 3-4 minute daca turam peste 3000 rot/min mureau 2 cilindrii si dupa ce mi-am batut capul cu tot felul de variante inclusiv dus ECU la verificat am rezolvat problema prin curatarea acelor fire de masa care merg direct la ECU care erau foarte oxidate. De atunci am mai facut vreo 5-6000 de km si nu am mai avut probleme.

#43 alexandruuu

alexandruuu
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B5 1998
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 19.01.2013 @ 20:50

Nu spui deloc o prostie, chiar multumesc de raspuns.
Uite ce am patit cu AFN-ul din semnatura:

- era pus VAG_COM pe ea inainte cu 2 luni. nici o eroare.
- tot se oprea dupa pornire la o secunda, iar la urmatorea pornire mergea bine
- la un moment dat nu a mai pornit nici a doua, nici a treia ... nici a zecea oara. tot se oprea
- am pus VAG-ul pe ea si dadea eroare la Glow Plug, Immobilizer si ABS :screwy:
- am desfacut bateria, am scos ECU, toate releele de acolo, toate sigurantele, toate releele dinauntru, ceasurile si contactul
- le-am curatat pe toate cu periuta si cu contact spray Nigrin
- am sters inainte de operatiune toate erorile - niciuna nefiind permanenta
- am pus iar VAG-ul pe ea si nu a mai aparut nici o eroare de atunci: circa 1500 de km.

Concluzia a fost clara: pini oxidati

Asa ca o sa repet operatiunea asta si la ALZ. :rolleyes:

#44 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 24.01.2013 @ 21:17

eu va recomand sa verificati cat de bine inchide valva N80, si eu am avut ceva probleme cu ea in sensul ca nu inchidea bine, si de aici comportamente ciudate ale motorului: http://vwforum.promo...valva-n80-evap/

in diagnosticare m-a ajutat: http://wiki.ross-tec.../Fuel_Trim_Info
si manualul: Attached File  Untitled.jpg   194.48KB   57 downloads

Edited by SergiuD, 24.01.2013 @ 21:18.


#45 alexandruuu

alexandruuu
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B5 1998
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 25.01.2013 @ 10:48

Multumim Sergiu pentru raspuns.

Valva aia este pe lista de verificari. :icon_thumright:

#46 alexandruuu

alexandruuu
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B5 1998
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 23.02.2013 @ 23:38

Salutare!

 

Investigatii la benzinar:

- acum 2 saptamani am inlocuit racordul flexibil de pe evacuare pentru ca era spart si fasaia

- am inlocuit furtunele de vid ce se leaga la "secondary air injection solenoid" si "intake manifold air control solenoid". Cand l-am scos pe primul a tras aer in instalatie, iar de aici deduc ca nu sunt scapari de vid, masina stand cam o ora oprita pana cand am umblat la furtune

- am curatat toate mufele la care am avut acces cu spray contact (debimetru, EVAP, AIR ambele, sonde lambda etc.)

- am verificat "evaporative emission canister purge valve" si e stricata -pot trage aer cu gura prin ea in ambele sensuri nealimentata, asa ca asta trebuie sa o inlocuiesc

 

Diagnoza pe engine: no fault code.

 

Tot pica turatia la aproximativ una din zece apasari de ambreiaj


Edited by alexandruuu, 23.02.2013 @ 23:41.


#47 CrackerX

CrackerX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:bmw
  • Model:320
  • Motorizarea:320

Posted 06.01.2014 @ 21:18

si a mea face la fel...

idei noi?

am labda noua oem

egr curatat adaptat

clapeta curatata adaptata

temperatura corecta in ecu si in bord

 

pica turatia la aproximativ una din zece apasari de ambreiaj

 

nici un cod de eroare



#48 Audi A4 1.6 alz

Audi A4 1.6 alz
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.6 102 cp

Posted 26.01.2014 @ 12:09

salut, aceasi problema am si eu la masina,i am schimbat debitmetru de aer,bobina,bujiile,senzorul de temperatura si tot degeaba la fel imi face.... ba chiar mie imi da si rateuri cand plec dupa loc,dupa ce se incalzeste nu mai am probleme.



#49 CrackerX

CrackerX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:bmw
  • Model:320
  • Motorizarea:320

Posted 20.03.2014 @ 16:27

am doua harti pentru ecu asta de 1.6 alz, una modificata pentru putere cealalta pentru consum,

Ambele au fost facute de dc-ciptuning.de, daca intereseaza pe cineva o remapare la motorul asta , diferentele sunt foarte sesizabile.

am ECU meu cu immo-off pentru orice proba, nu necesita decat mufare



#50 alexandruuu

alexandruuu
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B5 1998
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 24.03.2014 @ 14:16

Si mai cade turatia?



#51 CrackerX

CrackerX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:bmw
  • Model:320
  • Motorizarea:320

Posted 24.03.2014 @ 17:44

o singura data mi-a cazut



#52 john_doe200616

john_doe200616
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:VW
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.6 74 KW

Posted 24.03.2014 @ 20:47

Salut,

 

Am avut si eu problema cu scazutul relantiului. La inceput era doar cand porneam motorul apoi a inceput sa fac ori de cate ori debraiam.

 

Am fost cu ea la servici si mi-au curatat clapeta de acceleratie si au dat jos tubulatura de admisie si au curatat-o si pe asta. Se intampla undeva prin octombrie sau noiembrie 2013.de atunci nu am avut nici o problema cu relantiul.

 

Spor.



#53 CrackerX

CrackerX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:bmw
  • Model:320
  • Motorizarea:320

Posted 06.04.2014 @ 15:47

de cateva zile mi se intampla o chestie ciudata:

 

pornesc motorul, merge la 400rpm cu rateuri , nu se accelereaza daca  apas pedala , dupa care se opreste.

il pornesc din nou si totul este absolut OK

nu am nici un cod de eroare, nu inteleg nimic !!

 

vreo idee?



#54 R Z F

R Z F
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:mk4
  • Motorizarea:2.0 i

Posted 06.04.2014 @ 17:30

reglaj bogat gpl la ralanti.



#55 vortexo

vortexo
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Variant 2003
  • Motorizarea:1.6 ALZ LPG

Posted 06.04.2014 @ 20:56

CrackerX si la mine facea asa cand am avut probleme cu senzorul de turatii motor G 28.

Sau mai poate fii un injector pe gaz uzat si scapa gaz in admisie .

Ori daca galeria se inunda cu gaz masina nu va mai porni ca-i trebuie oxigen si benzina la pornire


Edited by vortexo, 06.04.2014 @ 21:01.


#56 CrackerX

CrackerX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:bmw
  • Model:320
  • Motorizarea:320

Posted 07.04.2014 @ 09:03

chestia asta de intampla si dimineata cand porneste direct pe benzina

sigur nu este de la amestec (nu am erori de amestec iar LTFT/STFT sunt in parametrii) si sigur nu este de la gpl

 

banuiala mea este ca valva EVAP n80 ramane deschisa...pur si simplu mecanic ramane deschisa sau intredeschisa



#57 vortexo

vortexo
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Variant 2003
  • Motorizarea:1.6 ALZ LPG

Posted 07.04.2014 @ 11:03

Eu nu am spus ca este din amestec.

Smecheria e ca daca-ti scapa un injector, galeria de admisie se umple de gaz peste noapte iar la prima pornire motorul nu primeste oxigen ci gaz cu benzina.

Iti spun asta deoarece si eu am patit acest lucru si dupa ce am schimbat injectoarele pe gpl sa rezolvat cu prima pornire.

In rest masina mergea bine


Edited by vortexo, 07.04.2014 @ 11:04.


#58 CrackerX

CrackerX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:bmw
  • Model:320
  • Motorizarea:320

Posted 07.04.2014 @ 11:21

pai si cum sa`mi dau seama daca scapa sau nu un injector?

momentan am astupat furtunul care vine din valva n80 sa vedem daca mai face sau nu


Edited by CrackerX, 07.04.2014 @ 11:21.


#59 vortexo

vortexo
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Variant 2003
  • Motorizarea:1.6 ALZ LPG

Posted 07.04.2014 @ 12:30

Cu motorul oprit scoti pe rand cate un furtun care merge de la injector la galeria de admisie si-l bagi intr-un borcan cu apa.

Daca scapa vreunul o sa scoata bule.



#60 CrackerX

CrackerX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:bmw
  • Model:320
  • Motorizarea:320

Posted 07.04.2014 @ 13:21

am sa incerc dar tind sa cred ca masina mea are alta problema, mai ales ca totusi nu am elucidat clar caderea de turatie la apasarea ambreiajului

cu piesele

 

-ecu

-lambda

-fise/bujii

-pompa benzina

 

sper totusi sa fie de la electrovalva canistrei de carbon n80..ar fi o explicatie atat pt caderea de turatie la apasarea ambreiajului cat si pentru chestia asta cu pornirea







Also tagged with one or more of these keywords: 1.6 alz

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users