Jump to content


Photo

probleme cu seria de caroserie la Golf 3

serie caroserie

  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 costiprecup

costiprecup
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 14.07.2012 @ 18:36

Va cer ajutorul celor mai priceputi ca mine, si anume: Anul trecut am cumparat un Golf 3 1.9 TDI inmatriculata RO dintr-un alt judet printr-un intermediar, anul acesta, in urma cu vreo 2 saptamani, vroiam sa ii fac RAR sa o inmatriculez pe mine, ghinion, cei de la RAR mi-au spus ca masina e citez "naspa", dandu-mi si o foaie pe care scrie SERIE PANSONATA NECONFORM e bifat defectul major in dreapta, cei de la RAR au zis ca nu se mai poate face nimic cu ea. De furat nu e furata, de inmatriculat nu mai pot sa o inmatriculez si totusi ce rezolvare am sa nu pierd 2500 euro, tin sa precizez ca seria pare a fi ok, mai exista si pe altundeva aceiasi serie sa vad?Lamuriti-ma va rog.

#2 mihai_mihai

mihai_mihai
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3,1992
  • Motorizarea:1.4 ABD GPL

Posted 14.07.2012 @ 21:14

Ar trebui ca in portbacaj in partea dreapta undeva pe langa locasul rotii de rezerva sa fie un stiker de hartie si pe el printre altele ar trebui sa fie si seria de identificare.



#3 alexanderdj

alexanderdj
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Ibiza
  • Motorizarea:1.4 16v

Posted 14.07.2012 @ 22:56

Asta nu conteaza, daca una din serii e "umblata", nu mai ai ce face cu masina, n-o sa-ti dea itp sau autentificarea in veci.

Din ce reusesc eu sa-mi dau seama de situatia ta, singurul lucru care ti-a mai ramas sa-l faci, e sa cauti cel mai ieftin harb de G3 cu caroseria ok si seriile ok si sa-ti pui de pe a ta pe caroseria aia si sa-ti inmatriculezi caroseria aia. De asemenea trebuie sa-i stergi seria de motor de la motorul tau daca te apuci sa faci asta, pentru ca o sa le apara la autentificare ca motorul provine de pe o masina "naspa" asa cum ti-au zis aia de la rar.

nasoala situatie!

#4 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 15.07.2012 @ 10:04

Rămâne înmatriculată pe numele proprietarului anterior.

#5 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 15.07.2012 @ 10:06

Sa imi lasi si mie seria de caroserie si datele din talon:motorizare,an fabricatie,culoare,etc.etc.

#6 alex_87

alex_87
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf MK1
  • Motorizarea:1.5 JB

Posted 15.07.2012 @ 11:00

Va cer ajutorul celor mai priceputi ca mine, si anume: Anul trecut am cumparat un Golf 3 1.9 TDI inmatriculata RO dintr-un alt judet printr-un intermediar, anul acesta, in urma cu vreo 2 saptamani, vroiam sa ii fac RAR sa o inmatriculez pe mine, ghinion, cei de la RAR mi-au spus ca masina e citez "naspa", dandu-mi si o foaie pe care scrie SERIE PANSONATA NECONFORM e bifat defectul major in dreapta, cei de la RAR au zis ca nu se mai poate face nimic cu ea. De furat nu e furata, de inmatriculat nu mai pot sa o inmatriculez si totusi ce rezolvare am sa nu pierd 2500 euro, tin sa precizez ca seria pare a fi ok, mai exista si pe altundeva aceiasi serie sa vad?Lamuriti-ma va rog.


Salut,nu ma intelege gresit , dar de ce nu ai facut actele cand ai cumparat masina?Ideal ar fi fost sa te duci la autenticitate cu acel "intermediar" si atunci vedeai daca e sau nu ok...Acel sticker din portbagaj daca exista si se intelege ce e scris pe el e super bine,dar daca masina a fost revopsita in acel loc si stickerul mai este/nu se mai intelege nimic pe el nu te afecteaza cu nimic...
Acum nu prea ai ce face,ca sa-l cauti pe acel intermediar e tardiv,pentru ca se poate spune ca ai facut tu modificari in timpul asta...Dar efectiv concret ce a zis inginerul de la RAR?ca e umblata pe serie sau ce anume e neconform ca sa pot/putem sa ne dam seama exact despre ce e vorba,oricum ce te-au sfatuit colegii sa cauti un harb sa muti de pe una pe alta mi se pare ca ar fi ultima solutie dupa ce le irosesti pe toate,lasa te rog mai multe detalii despre efectiv ce au constat inginerii de la RAR...

Edited by alex_87, 15.07.2012 @ 11:03.


#7 alexanderdj

alexanderdj
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Ibiza
  • Motorizarea:1.4 16v

Posted 15.07.2012 @ 11:22

Asa a patit si taica-miu la un MK1 prin 2001. A cumparat masina de la unu' care o tinuse inmatriculata pe numele aluia de la care o avea.

In fine, i-a facut motorul la masina, articulatie, suspensie, tinichigerie complet, ca apoi cand a fost cu ea la RAR sa se constate ca una din serii/sau chiar niciuna nu se potrivea cu ce era in acte. L-a trimis la omu' ala care avusese masina inaintea astuia de la care a luat-o ca sa-i dea actele de la masina cu seriile celelalte sau ceva de genul asta si nu s-au mai gasit iar masina n-a mai putut fi inmatriculata. Astfel, toate piesele noi au ajuns pe alta masina identica care avea seriile in regula.

Daca se cunoaste umblat acolo, pentru RAR e ca si cum ai fi taiat seria masinii si ai sudat alta.

#8 alex_87

alex_87
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf MK1
  • Motorizarea:1.5 JB

Posted 15.07.2012 @ 11:33

@alexanderdj e ok ceea ce spui tu,dar asta cu mutatul de pe una pe alta eu o vad ca o solutie de ultim moment pana acolo mai sunt si alti "pasi ce trebuie parcursi"......
Intrebarea mea pentru tine chiar daca sunt offtopic este cand tatal tau a cumparat masina de la acel intermediar a verificat serile sa corespunda macar fizic,ca din ceea ce relatezi tu in acte era o serie iar pe teren era alta
"Daca se cunoaste umblat acolo, pentru RAR e ca si cum ai fi taiat seria masinii si ai sudat alta." - nu neaparat
si ca sa termin cu off topic sfat daca se cumpara masini ducetiva si efectuati autenticitatea inainte sa achitati masina,mai ales daca se cumpara de la "intermediar".

On topic:
@costiprecup astept cateva detalii mai concludente de la tine!



#9 yoh01

yoh01
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:vw
  • Model:mk4
  • Motorizarea:1.9 tdi ARL

Posted 15.07.2012 @ 11:52

cauta pe cineva cu pile la rar ! si nu ai treaba ! eu zic ca mai bine dai 100 de euro si faci idetificarea ! salut

#10 mihai_mihai

mihai_mihai
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3,1992
  • Motorizarea:1.4 ABD GPL

Posted 15.07.2012 @ 12:42

Nu iti face nimeni identificare daca seriile sunt naspa.

#11 costiprecup

costiprecup
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 15.07.2012 @ 14:03

deci, in primul rand va multumesc ca incercati sa ma ajutati...apoi sa revin....seria este aceiasi cu cea din carte, nu difera nici o litera sau vreo cifra fata de ce e in carte sau talon, in portbagaj nu mai am stickerul ala, pe aripa interioara sub far nu mai am seria si nici pe lonjeron nu o mai am, am auzit ca ar mai putea fi pe undeva pe sub mocheta sau prin vreun stalp, nush astept pareri....cei de la RAR mi-au zis ca e naspa masina si ca datele masinii sunt blocate la TM sau la Bucuresti nu mai stiu exact, au slefuit seria au dat-o cu nush ce, s-au uitat cu oglinda pe dedesubt, adevarul e ca m-am uitat la un alt Golf 3 si intradevar difera in sensul ca stelutele din capetele seriei sunt mai altfel iar literele si cifrele parca sunt scrise altfel, acuma eu pot circula cu ea pana in noiembrie pt ca atunci imi expira ITP-ul, (ca sa le raspund la toti in parte), ceva cunostine am si eu si nimeni nu se baga si toti zic ca ori proprietarul ori intermediarul a avut un Golf 3, l-o fi avariat total si ca sa nu il repare si-a adsu de dincolo sau din RO un altul pe care a umplut cu sudura seria dupa care a pansonat-o din nou pe cea din strainatate, i-a pus numerele si uite asa are masina buna inmatriculata RO (asta e parerea celor mai multe cunostine de ale mele), inca ceva...ca masina sa poata fi inmatriculata am inteles tot de la cunostine pt. ca cei de la RAR nici nu vor sa stea de vorba cu mine, ei tot zic ca masina e naspa si atat, ca numai daca este deblocata masina de la TM sau de la Bucuresti numai atunci se poate inmatricula..dar ce vreau eu sa va intreb::::nu exista vreo posibilitate sa fac o expertiza RAR ceva ca sa demonstrez ca nu a fost asa (chiar daca o fi fost asa, nush) ....de furata nu e furata ca m-am interesat, daca era furata venea politi mi-o sigila, ramaneam fara acte, etc incepea balamucul, mai astept unele pareri

#12 blind

blind
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk4 GTI
  • Motorizarea:1.8T 190cp

Posted 15.07.2012 @ 15:02

cel mai simplu e sa te intelegi cu nenea pe care e masina, ii spui problmea pentru care nu poti transcrie masina pe tine, iti iei angajamentul ca platesti impozitul la timp si toate amenzile de circulatie care o sa mearga pe adresa lui pentru masina ta, iar inspectia tehnica o poti face la orice statie care are itp, acolo poti face multe combianti plus ca nu sunt asa severi si atenti la toate detaliile si asa ai rezolvat problema cel mai simplu si ieftin, apoi iti ramane doar sa te feresti de cei de la RAR cand ii vezi pe marginea drumului!(poti sa iti cumperi o statie si asa sti unde si cand stau,asta daca circuli drumuri lungi,daca folosesti masina doar in oras nu o sa ai probleme)... Sunt mult care merg direct la sediu RAR pentru inspectie e ca si cum te-ai baga in gura lupului singur. P.S. cel care a facut pansonarea si toate tiganiile ii un prost!putea face simplu o recarosare si era totul ok!

#13 mihai_mihai

mihai_mihai
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3,1992
  • Motorizarea:1.4 ABD GPL

Posted 15.07.2012 @ 20:22

Daca seria masinii e blocata nu iti face nimeni ITP-ul pentru ca in momentul in care iti baga seria in calculator le apare automat ca este cu probleme si in plus cei de la bucuresti sunt avertizati ca seria respectiva a fost cautata la statia respectiva ITP ,e o situatie naspa,am trecut si eu prin asa ceva si nu am reusit sa fac nimic,pana la urma am luat o masina avariata care era imnatriculata,nu era avariata tare si am luat toata fata de pe masina cu probleme si am facuto pe cea avatiata,iar cealalta a ramas pt piese de schimb.

#14 CVA G3

CVA G3
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3 CL 1992
  • Motorizarea:1.8 55W AAM

Posted 16.07.2012 @ 00:53

Din cate tin eu minte seriile unei caroserii sunt amplasate in mai multe locuri.
Au verificat fiecare serie? Cere in scris, raspuns la problema pe care o ai. Un raspuns de genul ,,naspa'' ca sa te citez, nu reprezinta realitatea.
Lurcatorii de la RAR se cred semizei si nu prea se dau in branci cu munca si cu responabilitatile. Cu ei se trateaza in scris. Fa o cerere in care soliciti sa ti se comnunice cauzele exacte pentru care masina nu poate fi verificata. Ca, din ce zici tu aici nici macar nu au verificat-o integral, au declarat-o naspa si gata te-au dat afara.
Chestiile astea se intampla. O serie se corodeaza, abtipildul ala se rupe in 15-20 de ani... asat nu inseamna ca masina nu mai exista sau e un gunoi pe care sa il arunci. Ce cred cei de la RAR ca peste noapte arunci un gunoi in strada.
Am patit eu cu seria... corodata si fara abtipild in portbagaj. Se pare ca la o verificare anterioara lucratorul de la RAR notase ca o serie este corodata. Uite surpriza ca cel de acum tipa la mine ca masina e, cum ai zis tu: ,,naspa''. Eu, sa mor acolo. Curata ala cu o perie, toarna ceva pe serie, pune o camera, misca lumina si incepe sa citeasca #,&*~~$@. Nu se potrivea nimic, ma uit si eu, parca vedeam un 7 parca un 4, un L... Gata declara ala ca masina e un gunoi. Gunoi pe care eu am dat bani. Cat pe ce sa fac circ acolo, am cerut lamuriri si pentru ca de nervi nu intelegeam, i-am pus sa imi dea scris sa verific si eu zic ei. Ia te uita, cum am cerut in scris, au inceput sa verifice peste tot, stalpi, sub masina, sub mocheta, pe langa roti... samd, si cu ocazia asta am vazut si ce a declansat reactia... nota anterioara cum ca la una dintre verificari nu se putuse citi o serie. Nu este lizibila, coroziune.
Pana la urma au scris la fel ca nu se vede nustiu ce si gata. Parca au scris si in carte sau undeva pe foaia aia pentru poitie ca nu se vede o serie.
Vezi sa nu fie si la tine la fel, ca doar daca masina e declarata furata si se descopera la verificare chestia asta devine o problema. Altfel e doar lenea lor.
Sa va mai spun una la fel, un sinur propietar de 20 de ani al masinii pateste la fel la un ITP. Nu se vede seria completa si ala ii zice mosului ca masina nu e a lui, ca seria e de la alta masina etc. Aduce mosu, actele masinii cu serii cu ITP-uri luate in 20 de ani si le demonsreaza ca sunt tampiti si nepregatiti.

#15 alexanderdj

alexanderdj
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Ibiza
  • Motorizarea:1.4 16v

Posted 16.07.2012 @ 02:21

@alex_87: normal ca n-a stiut ca nu corespund seriile. Masina a cumparat-o de la una prieten al unui prieten de-al tatalui meu. Respectivul tinea masina in garaj si nu mai facea nimic cu ea ca n-avea bani s-o repare si nu mai pornea decat trasa. Si a fost o necesitate sa treaca la asa masina cu motor 1,6D, din moment de timp de multi ani si-a facut treaba cu o Volga care avea 2 tone si jumatate goala si motor de 2,8L cu carburator dublu pe benzina si mari probleme cu franele.

Ideea e ca daca i-a trecut deja pe carte sau in soft-ul de la Rar ca masina colegului nu mai poate circula de la data suspendarii itp-ului, nu se mai poate face mare lucru. Oricum e ciudat ca lui ii lipseste seria din alte locuri unde ar trebui sa mai fie, deci eu cred ca masina a fost impachetata bine.

Cand vine vorba de seria de sasiu, nu prea e de joaca cu astia. Nici la itp nu o sa poata sa treaca cu toata spaga din lume, pentru ca daca e trecuta cu probleme, asa cum zicea cineva mai sus, nu o sa-l lase sa-i faca verificarea pana nu se rezolva problema cu seria.

Nu stiu daca se pot cere alte serii prin intermediul reprezentantei de la fabrica pe motiv ca masina a fost a fost lovita foarte tare si au fost avariate.

In ultima instanta, ramane varianta sa-ti cauti cel mai ieftin G3 cu acelasi motor ca al tau si caroseria in regula la elementele ce nu pot fi inlocuite cu usurinta si sa pui de pe-a ta pe cealalta iar asta se radiaza din circulatie.


Mai ramane si varianta cu inmatricularea pe BG. Ia legatura cu o firma care se ocupa cu asa ceva si expune-le situatia si intreaba-i daca acolo se poate face treaba buna sau nu. E posibil sa mearga si astora de au firma care face inmatriculari sa nu le verifice la sange masinile ce le aduc la autentificare sau echivalentul acesteia la bulgari. Mai costa si artificiul asta ceva bani si nu stiu daca o sa te poti impaca tu cu numere de BG pe masina personala, dar decat sa pierzi 100 de milioane...

#16 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 16.07.2012 @ 07:40

Problema e simpla in cazul de fata,au fost folosite acte de la o masina inscrisa si a fost folosita o masina adusa caruia i-au fost batute seria de caroserie de pe actele masinii inscrise care probabil e dauna toatala sau e coapta.

#17 costiprecup

costiprecup
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 16.07.2012 @ 09:59

clar ca nu vreau sa o am cu numere de BG,incerc sa caut una avariata, dar pana atunci mai intreb in stg in dreapta, poate poate, ma gandesc sa dau o fuga pana la TM sa-l gasesc pe proprietarul de pe carte sa il intreb care e faza cu ea, ca de la intermediar nu mai am nici o data de contact, azi am duc sa desfac toata masina sa mai caut si alte serii de caroserie sa vad daca sunt aceleasi sau sunt lucrate si alea, in cazul in care e lucrata, va multumesc, am sa revin cu noi date imediat cum stiu ceva pt a sti si voi

#18 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 16.07.2012 @ 10:03

Ti-am spus sa imi dai si mie seria de caroserie ca sa incerc sa te ajut......

#19 costiprecup

costiprecup
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 16.07.2012 @ 10:07


GABIVVX cum poti sa ma ajuti daca itzi dau seria?


#20 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 16.07.2012 @ 10:34

Oricum daca masina e in ''consemn''cu seria bagata in baza de date,nu o sa mai poti face itp.Incearca sa ajungi la ITP si poate reusesti sa-l faci.Poti merge cu masina linistit pe numele fostului proprietar si poti sa platesti linistit asigurarea.
Sunt convins ca sa facut o recarosare ''pe naspa'' la masina ta si si-au dat seama pt ca caracterele din seria de caroserie sunt batute atipic si cu alte caractere.
Lasa o serie de caroserie...poate incerc sa ''gasesc''ceva care sa te ajute.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users