Jump to content


Photo

Ce inseamna Eroarea asta ?!?!


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#21 razvand

razvand
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A6
  • Motorizarea:3.0TDI 239CP

Posted 19.03.2012 @ 17:03

Vestea buna e ca nu a mai aparut eroarea ... cu toate ca am mers peste 3500 rpm ... mai mult ca sigur a fost de la motorina ceva ...

#22 miculutz

miculutz
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:AUDI
  • Model:A6 4F 2005
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 02.04.2012 @ 22:48

Buna tuturor :icon_cheesygrin: ...am si eu o problema..merg linistit cu masina si dintr-o data sau urca sau scade acul de la motorina si totodata km care-i mai am de parcurs. S-a mai intamplat cateodata ca in momentul in care pun contactul sa imi bipuie ca si cum ar fi gol rezervorul, la fel acul indicator este pe 0...km de parcurs=0...unde oare sa fie problema?!? ca nu vreau sa ma trezesc ca raman in pana de motorina :icon_redface: pentru ca deja nici nu mai stiu cat am in rezervor...ii aiurea... :dry:

#23 doru.tanasoiu

doru.tanasoiu
  • Oraş:Brăila
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 5
  • Motorizarea:1.9 TDI 140HP+

Posted 11.05.2012 @ 21:35

Salut,

Va rog sa imi spuneti si mie ce reprezinta erorile de mai jos si cum pot sa le sterg.Erorile sunt de pe un A6 din 2006



Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 Q HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 10140 111 74892
2 Faults Found:

005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
P1577 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 136346 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.11
Time: 17:58:03

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.38 V
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0

005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 136346 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.11
Time: 17:58:03

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 70.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.38 V
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0
Bin. Bits: 0


Readiness: 0 0 1 1 1

#24 nervoss

nervoss
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:VW/Ford
  • Model:Golf VI/Fiesta
  • Motorizarea:1.6TDI/1.4TDCi

Posted 11.05.2012 @ 22:35

Tampoanele de la motor. Au reaparut dupa stergere? Nu-s ieftine deloc daca trebuie schimbate...

L.E. Tu chiar intrebi cum sa le stergi? Daca da, nasul meu are o vorba: "Daca nu te pricepi, de ce te bagi?" Ai acolo dupa ce faci un autoscan-> erase fault codes...

Edited by nervoss, 11.05.2012 @ 22:37.


#25 doru.tanasoiu

doru.tanasoiu
  • Oraş:Brăila
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 5
  • Motorizarea:1.9 TDI 140HP+

Posted 12.05.2012 @ 06:26

Stiu cum sa sterg o eroare numai ca imediat dupa ce o sterg reapare.Ce probleme pot aparea daca nu se schimba aceste tampoane?

Nervoss - postam aici deoarece sunt anumite lucruri pe care nu le stim si le putem invata nu trebuie sa fii ''nervoss'' ;)

Merci de raspuns oricum :icon_thumleft:

#26 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 12.05.2012 @ 18:18

Verifica-i, dar verifica si mufele/firele care intra in mufe.
Problema nu este la suportii motor (tampoane) .... e la solenoidul din interiorul lui.
Uite ce trebuie sa verifici:

Attached Files



#27 G@bryel

G@bryel
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 2005
  • Motorizarea:3.0 TDI

Posted 07.07.2012 @ 20:12

Am si eu o problema,..noua.
Dupa ce am curatat clapeta de acceleratie, pentru ca-mi aprea martorul "check engine" in bord, am fost la reprezentanta sa controlez, sa vad mai vad daca si cat e infundata tubulatura aia de plastic, neagra si EGR-ul. Totul era OK, eram si in criza de timp, asa ca nu am mai curatat nimic altceva.
Dupa vreo luna (nu prea am mers cu masina), mi s-a aprins iar martorul galben "Check engine".
Oare sa fi atins mecanicul de la reprezentanta ceva pe acolo ? Pentru ca acum, cauza nu mai e "Insufficient EGR Flow...bla bla bla..."
Am facut o autodiagnoza la un atelier si...:
"Supapa pentru pompa/injector cilindru 12, semnal implauzibil (STO)
Cod eroare: 19582"


Pe alt program: "19582 P3126 Valve for Pump - Jet Cylinder 12 (N308) Implausible Signal"

Codul 19582 nu-l avea in baza de date, nici la ross-tech nu l-am gasit.
Cineva spunea ca e vorba de niste cabluri, dar nu era cineva avizat.
Habar nu am ce-ar insemna acel "Jet Cylinder 12".
Sigur nu e al 12-lea cilindru. :dry:

Sa spunem ca trebuie sa inlocuiesc cablul, sau sa strang acei papuci,..dar la care injector ?
Cum il pot identifica ?
In rest, masina nu tremura, nu are niciun simptom de "boala".
Poate a pierdut din putere, dar nu-mi dau seama (demaraj superb, viteze si peste 200 la ora).

Sper sa nu fie ceva grav, trebuie sa plec in concediu si as vrea sa rezolv cumva treaba, sau macar sa stiu despre ce e vorba, cat de grav e.
Daca sterg eroarea,....ramane asa o perioada. De aparut (de vreo 2 ori a reaparut pana acum) apare cand o taie capul. Odata cand mergeam cat de cat tare, ieri, mergeam la pas prin Bucuresti.

Intre timp am gasit ceva despre problema, pe un site olandez.

(traducere Google)
cod de eroare : 19582 P3126
com Injector supapă 12 (N308), dă un semnal de neînţeles
du Ventil für Pumpe / Duse Zyl. 12 (N308) unplausibles semnal
şi Pompa-Jet Valve: Cilindru 12 (N308) semnal Metode neplauzibile
Informaţii suplimentare cu privire la coduri de eroare. intermitent

Posibile simptome:

De conducere nu este "frumos"
A redus capacitatea
Motor rulează dur
Valorile de emisie deteriorate

Posibile cauze:

Intervale de timp de injectare a depăşit
A lua legatura cu rezistenţă

Soluţii posibile:

Verificaţi injectorului şi cabluri de ea
Valoare de măsurare a se vedea rubrica 018
Verificaţi rezistenţa a injectoarelor / cablare



Care ar fi problema, din variantele de mai sus si care ar fi injectorul cu problema ?
Repet, nu vad/simt modificari in functionarea motorului...
Daca nu ar aparea martorul,...ar fi totul Ok.
Pe luni incerc sa iau legatura cu cineva de la reprezentanta, nu pot sa jung acolo, dar sper sa ma lamureasca.
Oricum, astept si parerea voastra, ca sa nu ma las doar la "mana lor", ca stim cu totii cum e sta treaba la ei...

Multumesc mult...

Edited by G@bryel, 07.07.2012 @ 20:14.


#28 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 07.07.2012 @ 20:39

Nu vad legatura intre clapeta de acceleratie care ai curatat-o si eroarea cu EGR, ma rog ....

Posibil, daca scanezi cu un VCDS original sa obtii alt cod de eroare.

De ce zic asta: N308 intr-adevar este inj 12.

#29 G@bryel

G@bryel
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 2005
  • Motorizarea:3.0 TDI

Posted 07.07.2012 @ 23:09

Sa stii ca atat la un atelier unde am curatat clapeta de aceeleratie, cat si la reprezentanta, la eroarea data de "EGR Insufficient Flow", toti s-au aruncat din prima sa curete acea clapeta si nu EGR-ul. Rezultatul ? Eroarea a disparut si nu am mai avut treaba de atunci. Toti au spus ca EGR-ul se infunda mai greu..."la motoarele astea".
Adevarul e ca tubulatura ce duce de la clapeta la EGR si EGR-ul aveau doar ... un fel de coaja de zgura, nici pe departe sa fie infundate.
Da, iti dai seama ca si eu vroiam din prima sa curete EGR-ul, ca doar de asta m-am dus apoi la reprezentanta, dar s-a dovedit ca stiau mai bine de unde vine problema. De la "narile" alea ce pleaca imediat de dupa clapeta de acceleratie. Cred ca stii despre ce vorbesc.
Dar asta e alta discutie.

Spune-mi te rog, poate stii, care din cele 6 injectoare e cel cu buba ?
Pana una alta, sa ma uit la firele alea ce vin la el...
Chestia aia, ca semnalul e ... implauzibil, m-a dat pe spate. Alt cuvant mai ciudat,...nu puteau gasi...
Habar nu am cat de grav poate fi.
Ma gandesc ca poate masina e mai "puturoasa" si chiar as vrea sa-i redau tot potentialul, daca e cumva afectat.
Multumesc mult.

Attached Files

  • Attached File  ZZZ.JPG   158.5KB   84 downloads

Edited by G@bryel, 07.07.2012 @ 23:34.


#30 G@bryel

G@bryel
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 2005
  • Motorizarea:3.0 TDI

Posted 13.10.2012 @ 13:24

Hai ca sa nu ramana in coada de peste problema... :)
Am controlat restul de tubulatura si EGR-ul la reprezentanta, aratau bine, aveau doar o crusta de vreo 3mm pe pereti.
Era tarziu, nu am mai vrut sa stau la curatat, asa ca au montat la loc ca sa plec...
Deci pana acum totul era OK, nu aveam vreo eroare.
Dupa miontaj, a intrat cu VAG-ul sa vada ce mai apara la diagnosticare, sa stearga, sa fie totul bine....dar a aparut eroare la admisia din dreapta.
De atunci, aparea eraorea in mers, apoi cand lasam masina in garaj 2-3 zile, disparea.
Dupa vreo 2-3 curse, a ramas aprinsa, "semnalul impluzibil" era din ce in ce mai prezent...
In final am schimbat admisiile, am curatat tubulatura, EGR-ul si....gata cu problemele.
Deci, sa fi fost acele eroari pornite de la admisie ? Nu stiu...
Sa fi deranjat ala de la service admisia, sa fi fost cu "jocul" la limita si atat i-a trebuit ? Dar nu a demontat-o, nu a atins-o.
In fine de acum mai putin conteaza.
Acum tot caut pe Net sa gasesc o informatie despre adaptarea noilor admisii.
Unii spun ca trebuie facuta asta, numai la reprezentanta, chiar daca totul merge perfect. Pana si clapeta de acceleratie cica ar trebui adaptata dupa curatare, sau din timp in timp. Am auzit asa ceva si despre EGR. .
Astept sa ajung la reprezentanta si ce spun ei ca poti si trebie facut, o s-o fac...

#31 Fys

Fys
  • Oraş:Alexandria
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf V
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 13.10.2012 @ 17:20

adaptarile merg facute si cu VCDS...

#32 climatic

climatic
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B5.5 4 Motion AVF
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 27.10.2012 @ 16:58

salut, am facut o scanare pe clima si au aparut 3 erori :4F7,4F8 si 4FA, am inteles ca ar fi ceva probleme de ''clapeta aer la picioare'' sau ceva de genul asta... stie cineva la ce face referire si cum se poate remedia? stima

#33 misufha

misufha

    Nick anterior: tdi_man

  • Oraş:Roman
  • Maşina:SMART
  • Model:FOR-FOUR
  • Motorizarea:1.1 75CP

Posted 27.10.2012 @ 17:22

Daca convertesti 4f7 = 1271 :

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty

Possible Causes:
* Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty
* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked
* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Possible Solutions:
* Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
__ See Measuring Value Blocks (MVB)
__ Perform Output Test
__ Perform Basic Setting
* Check/Repair Wiring and Connectors

Attached Files


Edited by misufha, 27.10.2012 @ 17:29.


#34 climatic

climatic
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B5.5 4 Motion AVF
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 27.10.2012 @ 17:29

Daca convertesti 4f7 = 1271 :

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty

Possible Causes:
* Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty
* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked
* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Possible Solutions:
* Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
__ See Measuring Value Blocks (MVB)
__ Perform Output Test
__ Perform Basic Setting
* Check/Repair Wiring and Connectors


poti sa ma ajuti si cum dau de V68, unde-l gasesc? stima

#35 misufha

misufha

    Nick anterior: tdi_man

  • Oraş:Roman
  • Maşina:SMART
  • Model:FOR-FOUR
  • Motorizarea:1.1 75CP

Posted 27.10.2012 @ 17:42

AI CEVA DE MUNCA!!! INTAI INCEARCA UN BASIC SETTINGS SI UN OUTPUT TEST

Removing

Remove dash panel → Rep. Gr.70
Loosen top of tunnel support.
Remove dash panel cross member → Item from bulkhead.
Before work can be continued, the distribution box and evaporator housing can be lifted with the help of a second mechanic.
Remove centre console → General body repairs, interior › Rep. Gr.68Removing and installing centre console.
Remove footwell vent → Item.


Remove central flap control motor → Chapter.Posted Image
Remove securing bolts (TORX T15) arrows A (1.4 Nm).
Carefully unclip operating rod 1 from lever arrow B with a screwdriver.
Turn operating rod 1arrow C and remove it from control motor 1.
Pull connector off.Remove control motor

Attached Files


Edited by misufha, 27.10.2012 @ 17:43.


#36 climatic

climatic
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B5.5 4 Motion AVF
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 27.10.2012 @ 17:54

AI CEVA DE MUNCA!!! INTAI INCEARCA UN BASIC SETTINGS SI UN OUTPUT TEST

Removing

Remove dash panel → Rep. Gr.70
Loosen top of tunnel support.
Remove dash panel cross member → Item from bulkhead.
Before work can be continued, the distribution box and evaporator housing can be lifted with the help of a second mechanic.
Remove centre console → General body repairs, interior › Rep. Gr.68Removing and installing centre console.
Remove footwell vent → Item.


Remove central flap control motor → Chapter.Posted Image
Remove securing bolts (TORX T15) arrows A (1.4 Nm).
Carefully unclip operating rod 1 from lever arrow B with a screwdriver.
Turn operating rod 1arrow C and remove it from control motor 1.
Pull connector off.Remove control motor


AHA, este ceva munca. In cazul 4F8 si 4FA stii ce este mai concret?

#37 misufha

misufha

    Nick anterior: tdi_man

  • Oraş:Roman
  • Maşina:SMART
  • Model:FOR-FOUR
  • Motorizarea:1.1 75CP

Posted 27.10.2012 @ 18:04

4FA -recirculation flap servo motor
04F8 actuator for central flap 0x25 motor clapa centrala



Basic Settings - Flap Motor Reset

Prerequisite: The fault memory of control unit for Climatronic must be empty.

-08- Heater/A.C
-04- Basic settings
Channel 000 (leave for 30 Secs) - Values go to zero
Channel 001 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Channel 002 (leave for 30 Secs) - Value should be zero

Edited by misufha, 27.10.2012 @ 18:06.


#38 climatic

climatic
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B5.5 4 Motion AVF
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 27.10.2012 @ 18:15

4FA -recirculation flap servo motor
04F8 actuator for central flap 0x25 motor clapa centrala



Basic Settings - Flap Motor Reset

Prerequisite: The fault memory of control unit for Climatronic must be empty.

-08- Heater/A.C
-04- Basic settings
Channel 000 (leave for 30 Secs) - Values go to zero
Channel 001 (leave for 30 Secs) - Value should be zero
Channel 002 (leave for 30 Secs) - Value should be zero


merci mult :salut:

#39 flopem

flopem
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:audi
  • Model:a6
  • Motorizarea:2.0D

Posted 14.01.2013 @ 17:30

Salut prieteni...
Martor spirala buje ramane aprins....adica tot palpaie impreuna cu martor engine aprins. Ce inseamna oare?
Masina porneste fara probleme,nu simt schimbari de comportament la ea.

In umma u cca 2 saptamani ineva u un test imi zicea ca am ceva eroare la EGR - problema circuit electric EGR sau cam asa ceva.
Sa fie de acolo?...totusi numai de vreo 6 luni am pus un corp egr NOU!

#40 pronet

pronet

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C 2006
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 14.01.2013 @ 18:37

Fa-i o diagnoza si vezi ce iese - posibil EGR, clapeta de cut off, etc. Vezi si sigurantele - daca sunt OK (in special cele din compartimentul motor).




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users