Jump to content


Photo

probleme la 1.9 tdi ALH NU TRAGE VA ROG AJUTATI'MA

PROBLEMA

  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#21 kari

kari
  • Oraş:Luduş
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf variant edition
  • Motorizarea:1,9 TDI ALH

Posted 19.01.2012 @ 19:04

Eu propun sa ajutam omul cu sfaturi pentru rezolvarea problemei din titlu , nu sa umplem aici cu reply-uri, cu performantele noastre :) (e clar ca ALH -ul merge linistit pana la 180...) asta daca nu sant probleme cum le are colegul :(

#22 Popika1991

Popika1991
  • Oraş:Dej
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Bora 99
  • Motorizarea:1,9tdi 90cp ALH

Posted 20.01.2012 @ 11:36

ai incercat colegu sa duci maisna sa iti curete cnv turbou, cica se aduna rasina cum mergi cu ea subturat...asta a patit taicami'o si deatunci nu mai are probeleme intra intr;o depasire ii ii pica masina in bot nu mai tragea...

#23 CSK

CSK
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 22.01.2012 @ 21:26

eu nu merg cu ea subturat niciodata ii schimb 1 2 3 cel putin !!! la 2500 rpm dar nu are vlaga am spus. Nici macar un scartait de roti in treapta 1 nu pot sa dau ! :(

Edited by CSK, 22.01.2012 @ 21:27.


#24 pop cristian

pop cristian
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI; AHF

Posted 22.01.2012 @ 21:52

hai cu logul sa vedem

#25 Style

Style
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina: Volkswagen
  • Model:Golf4 2000
  • Motorizarea:1,9 TDI 90CP

Posted 09.07.2012 @ 10:24

Salut. Am si eu aceiasi problema. ALH-ul meu nu mai trage. Atasez log-urile facute si scanarea
Control Module Part Number: 038 906 012 M
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0040SG 2813
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
3 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -

Attached Files



#26 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 09.07.2012 @ 10:34

Ti-am raspuns si dincolo.....

Intra in limp, datorita presiunii scazute.

Verifica actuatorul - vezi sa nu fie intepenit sau cu membrana sparta, vacuum-urile, N-75-ul si furtunele de la turbo.

#27 Style

Style
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina: Volkswagen
  • Model:Golf4 2000
  • Motorizarea:1,9 TDI 90CP

Posted 09.07.2012 @ 20:52

Am rezolvat-o. Membrana sparta la actuator. Schimbat si merge ca si inainte. Multumesc lui FLORIN si lui CIPOS pt. actuator.

#28 Dan Stefan

Dan Stefan
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9TDi 90CP

Posted 05.01.2013 @ 01:51

Va salut.

Am si eu o Bora 2003 ALH, iar problema mea este ca imi taie puterea la 120 Km/h cand sunt in sarcina. Un mecanic la un service mi-a reglat actuatorul (nu sunt convins ca functioneaza bine) sa nu mai intre asa des in limp-mode dar a scazut putin puterea masinii. In mare am inteles cam care e problema mea, dar ceea ce nu stiu si nu inteleg este ca la accelerare cu schimbarea treptelor pe la 2000 ture (din inferior spre superior), cand motorul are acea secunda pe liber, se aude un sunet asemanator cu blow-off valve care ma duce cu gandul la ceva care se roteste foarte repede pe liber si fara ungere. De cand am masina i-a fost verificata si curatata turbina de 2 ori. Acuma stau sa ma gandesc daca trebuie sa-mi iau alta turbina sau de fapt am scapari de presiune pe undeva. PS: care e durata medie de viata a unei turbine in conditii normale-optime de functionare? Masina are 350 mii km (140 mii in tara). Mai jos am informatii afisate la o testare mai veche, oricum nu am facut nici o modificare de atunci.


2 coduri de defecte
17978 - Modul de comandă motor: blocat prin IMMO
P1570 - 35-10 - - - intermitent
17965 - Control de supra-incarcare: deviatie pozitiva
P1557 - 35-10 - - - intermitent
Starea -Gata de funcţie-: N/A

si aici ceva explicatii gasite:


17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms

* Reduced power output
* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too High
* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
* Charger Pressure Control defective
o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Daca cineva ma poate lamuri cat de cat la problema mea, multumesc mult.

#29 misulikkk

misulikkk
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:GOLF 4 ALH
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP

Posted 05.01.2013 @ 02:02

fa un log si posteaza, este topic dedicat cu interpretarea logurilor si vedem ce presiune ai in turbo, daca functioneaza actuatorul, etc.
Suierat de turbo cand lasi acceleratia rapid, e normal sa auzi, daca e cald motorul si nu suna urat si tare motorul trebuie sa auzi suieratul si la accelerare.

Edited by misulikkk, 05.01.2013 @ 02:14.


#30 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 05.01.2013 @ 10:31

da, asa la prima strigare.... zicem o geometrie murdara.

Imobilizatorul - prima eroare de la el este - porneste masina si se opreste - posibil lipituri reci la ceasuri...

#31 Dan Stefan

Dan Stefan
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9TDi 90CP

Posted 05.01.2013 @ 11:46

Multumesc pentru promptitudine. Deci trebuie sa caut pe cineva care stie sa verifice si sa interpreteze erorile. Am de unde sa iau un tester dar nu stiu cum sa verific cu el. Poate scap fara schimbarea turbinei.
La partea a doua cred ca are legatura cu aceasta eroare:

01176 - Cheie
07-10 - Semnal prea mic - intermitent
Intr-adevar dau cheie si dupa 1 secunda imi taie motorul. Plus ca la o portiera am probleme, nu-mi mai aprinde avariile la inchiderea din telecomanda si cred ca e un scurt sau dezlipit un fir. Am citit aici pe forum si am vazut care e problema, dar la fel ... trebuie sa ma duc la cineva care stie sa desfaca toate pe acolo.

Multumesc inca o data si mai revin cu ce am descoperit.
PS: cineva din Bacau care se pricepe bine la aceste probleme? Eu stiu pe cineva dar m-a reprogramat de vreo 3 ori ca nu avea timp si m-am lasat pagubas.

#32 pop cristian

pop cristian
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI; AHF

Posted 05.01.2013 @ 12:49

De ce sa schimbi turbina? schimba prietene geometria variabila cu alta NOUA si vei scapa de probleme,

#33 marius1982.11

marius1982.11
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90+ ALH

Posted 05.01.2013 @ 20:32

si de unde asa piesa noua?

#34 pop cristian

pop cristian
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI; AHF

Posted 06.01.2013 @ 11:00

de la cipos din bucuresti, cauta profilul lui pe forum si vei da de nr de telefon, geometrie cu 11 vane 200 de lei si cu 9 cum ai si tu 250 del lei, dc vrei poti vb cu el si ii trimiti turbina si o mai si verificia la ax, cauta nr si vb cu el

#35 FloRio

FloRio
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:BORA
  • Motorizarea:AJM 116 +

Posted 10.02.2013 @ 13:23

am o problema la fosta masina ( actuala masina a fratelui meu) golf 4 1,9 tdi ALH ,masina are pedala de frana foare tare si in mers cand franez ,daca opresc motorul  si tin picioru pe pedala cand pornesc ,pedala coboara f putin si greu,ceea ce nu e normal,iar de tars sunt momente in care nu trage,parca lipsa de vacuum.mentionez ca pompa de vacuum din capatu chiuloasei e plina de ulei,curge din ea ,din dedesubtul ei,ma tem ca e problema cu ea.Am facut si un log in mers ce il voi posta in sectiunea potrivita in care nu prea se regleaza presiunea am tot timpul presiune mai multa decat imi cere ECU cu pana la 200 mbar in plus.Mai demult maisna a luat limp mode, si am avut o eroare pe N75 apoi am sters-o si multa vreme nu a avut probleme dupa care a inceput sa tarag mai greu din nou,dar azi cand am facut diagnoza nu mai era eroarea,eventual o sa incerc sa schimb N75 de proba ca e mai simplu sa refac logul si daca nu da bine sa schimb pompa de vacuum,ceva idei?pareri?


Edited by FloRio, 10.02.2013 @ 13:23.


#36 pop cristian

pop cristian
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI; AHF

Posted 10.02.2013 @ 20:30

problema de vacum sau membrana din tulumba



#37 alex_danilov

alex_danilov
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:seat
  • Model:leon
  • Motorizarea:19.tdi

Posted 09.10.2013 @ 14:59

Salut ! am un seat leon din 2000 motor 1.9 tdi alh 90cp....am curatat turbina si tot ce era de curatat acum 3 luni...problema e urmatoarea...merge cat de cat in treptele 1,2,3 iar cand ajunge in treapta 4 urca pana la 3000rpm si moare nu mai trage si nu mai urca turometrul nici sa-l bati...mentionez ca motorina bag de calitate iar schimbarea treptelor o fac peste 2500rpm...va multumesc !!!



#38 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 09.10.2013 @ 15:11

fa un log in mers, cu VCDS-ul, sa ne uitam peste el. In functie de datele de acolo, iti pot spune ce sa verifici



#39 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 11.10.2013 @ 08:44

Prima data vacuum-ul si furtunele. Turbina nu lucreaza, de-asta nu mai urca turometrul in sarcina.







Also tagged with one or more of these keywords: PROBLEMA

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users