Jump to content


Photo

trepideaza urat in mers motorul intre 1500 si 2500 turatii

trepideaza urat in mers motor

  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 andre1

andre1
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:vw
  • Model:Golf 4 , 2001
  • Motorizarea:1.6, 16v AZD

Posted 18.11.2011 @ 08:03

am luat de curand un VW GOLF 4 1.6 16v an 2001 motor AZD. nu stiu de ce trepideaza urat in mers motorul intre 1500 si 2500 turatii(zguduie toata masina urat tare) apoi merge fara probleme trage de rupe. curios ca nu se aprinde nici un martor in bord.

Edited by andre1, 18.11.2011 @ 08:06.


#2 hremus

hremus
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.9TDi AXR 74Kw

Posted 18.11.2011 @ 08:27

Iti recomand o scanare, inainte de toate. Si completeaza orasul,ca sa putem sa te ajutam.



#3 andre1

andre1
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:vw
  • Model:Golf 4 , 2001
  • Motorizarea:1.6, 16v AZD

Posted 18.11.2011 @ 08:38

am puso de 2 ori pe tester si culmea nu da nici o eroare. ciudat k pe loc daca o turez merge perfect numai in mers cand turez usor de la 1500 la 2500 zguduie foarte urat. apoi merge perfect. mentionez k masina are si GPL Landi Renzo montat in Italia in 2008, mi-au omologato cei de la RAR. si pe GPL si pe Benzina se comporta la fel.

#4 Nadiel

Nadiel
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 16v

Posted 18.11.2011 @ 11:43

Poate vibreaza ? Daca e asa verifica evacuarea. Asa am patit si eu, vibra intre 1500-2500 ture si era rupt un tampon de cauciuc la toba...

#5 andre1

andre1
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:vw
  • Model:Golf 4 , 2001
  • Motorizarea:1.6, 16v AZD

Posted 18.11.2011 @ 17:08

nu, nu trepideaza urat. smunceste. am gasit problema. este cv din cutia de viteze, am dat drumu la ulei si a cazut o bukta de aluminiu mai mare decat o unghie.

#6 johnny0585

johnny0585

    Nick anterior: cattanu

  • Oraş:Brăila
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 1999
  • Motorizarea:1,6 SR AKL

Posted 18.11.2011 @ 23:21

si care e rezolvarea? cutie noua?

#7 andre1

andre1
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:vw
  • Model:Golf 4 , 2001
  • Motorizarea:1.6, 16v AZD

Posted 20.11.2011 @ 10:38

caut una SH... sa vad la ce preturi gasesc

#8 andre1

andre1
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:vw
  • Model:Golf 4 , 2001
  • Motorizarea:1.6, 16v AZD

Posted 24.11.2011 @ 15:42

am rezolvat am luat alta cutei.

#9 Rares Alexandru

Rares Alexandru
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 26.11.2011 @ 18:25

Salutare. Mi-am cumparat un Golf 4 1.6 FSI si am o problema. Cand sta la relantiu uneori trepideaza , iar cand plec de pe loc si accelerez trepideaza parca s-ar ineca si imi clipeste martorul motor la bord. Am fost la service am pus-o pe tester si mia dat 2 bobine si sonda lambda. Mi s-a spus ca de la benzina proasta din romania da eroare la sonda lambda. Am schimbat bobinele care erau slabe, am skimbat si bujiile, tot la fel facea. Cineva a spus ca e de la bujii...am pus inapoi bujiile vechi, nu se mai aprindea martorul motor trepidatiile la relanti nu au disparut dar in mers nu mai trepida, tragea bine totul ok. Dupa cateva ore iar a inceput sa clipeasca martorul motor si sa se balbaie in timp ce merg. Maine ma duc la VW sa vad ce zic si ei dar pana maine poate ma poate linisti cineva :).

#10 johnny0585

johnny0585

    Nick anterior: cattanu

  • Oraş:Brăila
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 1999
  • Motorizarea:1,6 SR AKL

Posted 27.11.2011 @ 12:15

andre1 cat te-a costat cutia plus manopera?

#11 gabyte00

gabyte00
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV hatchback 2001
  • Motorizarea:1.6i 105cp AZD

Posted 27.11.2011 @ 23:35

Rares Alexandru - Banuiesc ca iti clipea martorul de noxe, cel cu motorasul galben. Erorile banuiesc ca erau ceva de genul Misfire detected on cylinder "x". Se puteau proba bobinele inainte sa le cumperi de noi prin schimb intre ele si verificat daca se muta si eroarea. Daca ai schimbat si bobine si bujii pasul urmator este un test de compresie pe cilindrii care au probleme. Daca iese rau trebuie desfacut motorul si schimbate supapele care nu mai inchid cum trebuie. Daca iese bine e posibil sa ai injectoarele infundate si trebuie curatate.

Edited by gabyte00, 27.11.2011 @ 23:36.


#12 Rares Alexandru

Rares Alexandru
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 01.03.2012 @ 14:40

Rares Alexandru - Banuiesc ca iti clipea martorul de noxe, cel cu motorasul galben. Erorile banuiesc ca erau ceva de genul Misfire detected on cylinder "x". Se puteau proba bobinele inainte sa le cumperi de noi prin schimb intre ele si verificat daca se muta si eroarea. Daca ai schimbat si bobine si bujii pasul urmator este un test de compresie pe cilindrii care au probleme. Daca iese rau trebuie desfacut motorul si schimbate supapele care nu mai inchid cum trebuie. Daca iese bine e posibil sa ai injectoarele infundate si trebuie curatate.

Am verificat si compresia. Este mare. Mecanicul a spus ca este buna nu trebuie sa-mi fac griji in privinta compresie.

#13 tcsib

tcsib
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI AXR

Posted 01.03.2012 @ 15:18

Dar nu ai niste valori? La rece, la cald, diferente intre cilindri, etc? Nu ti s-a dat foaia de constatare? Acolo nu poate scrie doar "compresie buna". Mai ales daca poti vorbi cu mecanicul, intreaba-l clar. Scuturatul la relanti cum il descrii tu ar duce si spre EGR, dar presupunem ca clapeta si EGR sunt curatate si calibrate.

Edited by tcsib, 01.03.2012 @ 15:20.


#14 Rares Alexandru

Rares Alexandru
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 01.03.2012 @ 16:17

Dar nu ai niste valori? La rece, la cald, diferente intre cilindri, etc? Nu ti s-a dat foaia de constatare? Acolo nu poate scrie doar "compresie buna". Mai ales daca poti vorbi cu mecanicul, intreaba-l clar. Scuturatul la relanti cum il descrii tu ar duce si spre EGR, dar presupunem ca clapeta si EGR sunt curatate si calibrate.

Maine merg la un mecanic (bun din cate am auzit) si vad ce spune fac un test dupa care iau la rand toate posibilitatile si revin cu un raspuns

#15 tcsib

tcsib
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI AXR

Posted 01.03.2012 @ 16:39

Insista sa faci un test la cald. Si sa iti dea valorile. Stai atent daca iese compresia mai scazuta pe cilindrii unde ai avut problema cu bujii, etc.

#16 dolanel

dolanel
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Golf
  • Model:IV
  • Motorizarea:1.6 Benzina

Posted 01.03.2012 @ 22:31

salut la toata lumea . sunt nou pe forum`ul acesta si sunt proprietarul unui golf IV din `99 1.6 benzina. Tip motor AKL si de curand am o problema cu masina pe care nu reusesc sa o rezolv nicicum... sta turata in 2000 de ture si face ca si cum i`as da eu sprituri... am pus`o pe tester si imi da clapeta de acceleratie care tin sa precizez ca e pe cablu ... dupa care am fost la cineva cu dezmembrari si am cumparat o alta clapeta care avea acelasi cod pe ea ca si a mea nu a mers... i`am zis proprietarului dezmembrarii domne am pus`o pe tester da`mi alta nu e buna nici asta dupa care mi`a dat inca una si are aceleasi simptome... in clapeta intra 3 furtunase si o mufa ... Daca scot un furtunas subtire care mi`a zis cnv ca e un vacum si mufa sta in 1200. Apoi cand bag mufa incep spriturile cand bag furtunasul incep turatiile???... Cv sfaturi va rog mult!!! Multumesc anticipat

#17 kralro

kralro
  • Oraş:Medgidia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 20.03.2012 @ 22:24

salut.. am si eu o problema asemanatoare.. vibreaza masina de la 1500 la 2300 de rpm doar daca o accelerez brusc.. daca o iau lin nu se simte vibratia.. specific ca vibratia apare de la viteza a 4 a si daca insist sa o accelerez intra in limp mode.dupa 2500 de rpm masina pleaca de sub mine.. trage cum ar fi trebuit in mod normal.. multumesc mult

#18 bgy23

bgy23

    Nick anterior: ssd

  • Oraş:Deva
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.6 16v

Posted 23.03.2012 @ 17:24

am rezolvat am luat alta cutei.


salut...la tine in afara de acel trepidat, era si zgomotoasa cutia? si eu am un trepidat la 2000 de ture fix dar e si zgomotoasa masina pana in 2000 ture.

#19 wi7ardro

wi7ardro
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:VW
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.6

Posted 27.03.2012 @ 11:20

salut , sunt posesorul unui VW bora 1.6 16v . de curand am plecat cu ea in germania in concediu ! toate buna si frumoase pana ieri ....in timp ce eram in orash , a inceput sa imi trepideze urat ....gen cum ar merge in 3 bujii ..cam acceasi este senzastia .. pe autostrada la 120 pare okei ..doar ca nu trage motoru' cum ar trebui ...fiind intr-o tara straina inca nu vreau sa o duc la service , manopera aici fiind foarte mare ! :)


in afara de bujii si fise ,imi puteti recomanda niste idei ?!

#20 shurubelu cnx

shurubelu cnx
  • Oraş:Novaci
  • Maşina:volkswagen
  • Model:4
  • Motorizarea:1.6 16v 101 CP

Posted 30.04.2014 @ 08:03

salutare tuturor,am un vw golf 4 din 2002 de 1.6 benzina...........a mers bn 2 ani de zile,si acum imi face o gramada de nervi.....problema  este urmatoarea........de vreo 3-4 luni se tot aprindea sonda lambda la bord..se aprindea,apoi dupa 3-4 porniri se stingea.......dar de 2-3 saptamani sta aprins si nu se mai stinge........a crescut consumul fffffffffffffffffff mult,si mai nou,acum cateva zile ,mergand cu ea,in trepta a3-a trepideaza fff urat la 1700-1800 de ture!!!!!!!!!!!!!!care e parerea voastra???va rog ajutatima!!(precizez ca sonda lambda nu se stinge deloc,si  i-am facut itp-ul si nu a treecut la noxe, a avut de 8 ori mai mare)






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users