Jump to content


Photo

Vibratii intre 2000-2500 turatii la 2.0 TDI 4Motion (B6 Variant, serie 2007)


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#41 florica adrian

florica adrian
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia 2 combi 4x4, 2006
  • Motorizarea:1.9tdi105cpBXE

Posted 16.10.2012 @ 05:32

Codul piesei este bun, dar toate link-urile puse de tine arata flansa din fata. Flansa din spate se gaseste doar ca piesa de origine, nu si A.M.(stiu de la reprezentanta). Asa trebuie sa arate (este flansa cea noua montata la mine):

Attached File  280720111269.jpg   109.75KB   79 downloads


Attached File  280720111270.jpg   102.21KB   72 downloads

Edited by florica adrian, 16.10.2012 @ 05:33.


#42 alex_puiulet

alex_puiulet
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C Variant 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140 CP

Posted 17.10.2012 @ 18:38

Multam Adrian! Acum am priceput. Inseamna ca NUMAI piesa originala !
Apare pe internet si fabricata de LEMFÖRDER si de Febi sau altii ... dar f. greu de gasit disponibila !! - cand intrebi n-o mai au.
Caut originalul ... e numai vreo 340-350 la magazinul de piese VW (aici - poate ca o fi pana-n 300 in Germania ... ).
Nu-mi vine sa cred ca n-o face nimeni in 2012 mai ieftina ... ca doar e un cauciuc cu insertii ... NU E LAPTOT sau iPhone ! ...
Ma rog ...



#43 alex_puiulet

alex_puiulet
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C Variant 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140 CP

Posted 07.11.2012 @ 18:52

Pentru cei care au aceeasi problema, legata de flansa de cauciuc (de legatura cardan-diferential spate, sau "Haldex" - cum ii zice VW).

Am gasit pret bun la AutoA magazin (prezent aici pe Forum).
Flansa originala VW este vreo 300 EUR iar versiunea Lemfoerder (cred ca este identica ...) este vreo 200 EUR.
Se pare ca intre timp au aparut si versiuni "after market" - A.M. cum ziceti voi (daca Lemfoerder se poate numi "after market").
Copiez aici oferta A.M., nu pentru reclama ci pentru cine vrea sa faca o economie la buzunar. Si asa mi se par f.f. scumpe, (exagerat de scumpe !!) pentru niste flanse de cauciuc. Ma rog ...

CUPLAJ ELASTIC CARDAN SPRE SPATE VW 1372.00 LEI
CUPLAJ ELASTIC CARDAN SPRE SPATE LEMFORDER COD CLIENT 35771 01 LEMFORDER 934.00 LEI

Multam mult lui Adrian Florica si lui PCR !
Alexandru

#44 alex_puiulet

alex_puiulet
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C Variant 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140 CP

Posted 25.11.2012 @ 03:27

Gentlemans,

Am reusit sa schimb flansa Cardan-Haldex ... in sfarsit !
Vibratiile au disparut.

"Hardyscheibe" era buna inca (flansa, miezul de cauciuc, nu era "copt") insa ultimul inel exterior de cauciuc era crapat si cam dezlipit de ultimul inel de metal. Acolo de fapt sunt doua fasii de cauciuc imbinate, care formeaza cumva un "amortizor de vibratii".
Se pare ca le-a daunat zapada+sarea ramase acolo dintr-o iarna ... sau mai multe ierni. Sau poate asa se intampla dupa cativa ani, cauciucul exterior incepe sa se crape si sa nu mai amortizeze ci chiar sa provoace vibratii.

Recomand si altor colegi care au probleme similare sa schimbe intai flansa. Exista si pe Lemfoerder, la vreo 200 de Euro ... inca nu sunt impacat DE CE asa de scumpa o flansa de cauciuc ?! ... dar, ma rog.
Multe multumiri lui Adrian Florica, inca o data, si lui PCR!

Alexandru

#45 PCR

PCR
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Dilema
  • Model:?
  • Motorizarea:2.0 TDI CR

Posted 25.11.2012 @ 21:11

Felicitari si pentru putin !!! Ma bucur ca am scutit pe altii de nervii si cautari la nesfarsit...

#46 florica adrian

florica adrian
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia 2 combi 4x4, 2006
  • Motorizarea:1.9tdi105cpBXE

Posted 26.11.2012 @ 08:07

Km multi prin zapada!

#47 passatRC

passatRC
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 16.12.2012 @ 23:32

Salut!
Dupa ce am citit foarte interesat cele 3 pagini de aici - si pot sa ma consider norocos, ca nu au fost 1000 :), stiu ce am de facut si eu la Passat-ul meu care face la fel - trepidatii la 2500 turatii.
Eu ma lasasem pagubas dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta la toti mesterii posibili si imposibili si la vreo 3 service-uri. Am fost si la service la reprezentanta si aia au fost si mai "doctori", spunandu-mi ca e o problema la motor.
Saptamana viitoare o sa ma interesez la un magazin de piese la care am reducere (prin intermediul unui prieten) sa vad cat ma costa piesa si revin cu un "scor".

Multumesc pentru postare - pe mine m-a ajutat foarte mult.
Razvan

#48 alex_puiulet

alex_puiulet
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C Variant 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140 CP

Posted 18.12.2012 @ 01:45

Salut Razvan,
Da, si pe mine m-au "plimbat" cu diagnostice prezumptive, ca poate e de la motor, tampoane de cauciuc, axe planetare fata sau spate, tampoane de cauciuc spate (vezi bine la Haldex ...) desi le-am sugerat ce-mi spusese Adrian Florica ca s-ar putea sa fie flansa spate ... Mi-au spus toti ca "Nuuuu ... n-are cum, arata bine, n-are joc!"
Fa si tu testul cu siguranta, adica scoate siguranta de la comanda Haldex. Vezi ca este indicata in caietul 3.3 parca, "Tat und Rat" - daca asa e si la tine. Daca dispare bazaitul, flansa este 99%.
Cred ca ai un fel de bazait, o vibratie gen bass, desi spui de trepidatii. Ma rog, poate e cam acelasi lucru.
Bafta !

#49 passatRC

passatRC
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 19.12.2012 @ 17:08

Salut,
O sa fac in weekend testul cu siguranta si revin cu informatii.
Eu le-am numit trepidatii pentru ca masina incepe sa vibreze destul de puternic. Probabil ca vorbim de acelasi lucru.
Thx

#50 PCR

PCR
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Dilema
  • Model:?
  • Motorizarea:2.0 TDI CR

Posted 20.12.2012 @ 15:22

90% e acelasi lucru.

#51 AMW

AMW
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 Highline
  • Motorizarea:2.0 TDi 4MOTION

Posted 22.12.2012 @ 16:16

Salut!

Luna trecuta am dus masina la PBN pentru investigarea acestei probleme.

Am dus masina cu gandul ca o iau maxim a doua zi si am sfarsit prin a o lua dupa 4 zile.

Dupa ce mi-au investigat si remediat alte probleme minore m-au sunat sa imi spuna ca acele vibratii sunt de la un bucsele puntii fata.

Vreo 2500 ron inlocuirea lor cu piese, manopera si geometrie. Le-am zis ca au ok-ul meu sa le inlocuiasca atata timp cat ma asigura ca imi vor disparea acele vibratii. Bineinteles au dat-o cotita ca trebuie sa isi asume mecanicul, ca el va plati in cazul in care problema nu se rezolva, ca imi vor da un discount la piese in cazul in care nu se remediaza problema.

Vazand ca nu reusesc sa ma inteleg cu ei la telefon am mers a doua zi in service si am cerut sa vorbesc cu un tehnician de al lor si sa facem proba cu sigurantele. Initial imi spusesera ca nu se poate scoate din sarcina haldex-ul si ca nu putem facem un astfel de test, abia dupa ce a venit respectivul tehnician si i-am explicat ce vreau sa facem, a verificat care siguranta trebuie scoasa (eu nu stiam) si am mers spre masina.

A scos siguranta si am plecat in test, evident masina nu mai vibra, ne-am oprit si l-am rugat sa puna siguranta la loc. Dupa ce a montat siguranta am plecat inapoi spre service si ...surpriza...masina vibra din nou.

I-am explicat care este ipoteza mea ca cel mai probabil este o flansa dar nu stiu care dintre cele doua (fata sau spate) si vreau sa imi zica ei.

Ne-am intors la consilierul de service unde acest tehnician i-a spus ca reclamatia mea se confirma si ca sa investigheze mai departe cardanul, moment in care consilierul i-a spus ca au investigat tot si ca mecanicul spune ca nu este de acolo, dupa cateva schimburi de replici au plecat impreuna in service sa vorbeasca cu mecanicul.

Cand s-au intors m-au rugat sa mai las cateva zile masina la ei si am fost de acord.

A doua zi ma suna sa imi spuna ca au luat o mostra din uleiul de haldex si ca are foarte multe impuritati (pilitura de diferite marimi) si ca ar trebui sa facem o "spalare" a modulului de haldex impreuna cu schimbarea filtrului.

Avand in vedere ca oricum trebuia sa schimb uleiul de la 4motion peste 7000 km am fost de acord pentru inlocuirea uleiului si a filtrului.

In ziua urmatoare am fost sa iau masina si mi-au spus ca imi vor da recomandare sa revin dupa 200km daca vibratiile persista si sa mai schimbam odata filtrul si uleiul pentru ca "spalarea" sa fie completa iar daca si dupa al doilea schimb de ulei face la fel va trebui sa inlocuiesc cardanul. Le-am spus ca nu voi reveni cu siguranta dupa 200km ci poate dupa 2-3000 km iar in plus eu nu sunt de acord cu decizia lor si ca ar trebui sa se mai intereseze pentru ca nu m-am dus la "nea Gigi de la colt" ci la service-ul principal VW din Romania.

Au zis ca ma vor suna daca intalnesc o astfel de problema si afla rezolvarea.

Masina am ridicat-o cu 95 km in plus la bord, cam de atatea ori au fost in teste cu ea, si mi-au si recunoscut ca a mers aproape fiecare mecanic si tehnician in probe pentru a isi da seama de la ce este vorba.

Problema este ca nu ma deranjeaza ca au facut 95km cu ea, putea sa faca si 300km atata timp cat imi aflau problema si imi dadeau un raspuns si o recomandare pertinenta.

Avand in vedere ca nu sunt in stare sa isi asume nicio decizie am de gand sa o fac eu si le-am dat codul de piesa prezent in acest topic iar la ei piesa costa 1550 ron iar manopera undeva pe la 800 ron.

Eu m-as baga sa fac acest schimb dar nu sunt sigur ca este de vina flansa din spatele cardanului si mi-e ca o inlocuiesc degeaba problema fiind la flansa din fata.

Din experienta voastra cel mai probabil este de la flansa din spate, ceea care are codul de piesa prezent in acest topic, nu?

Ei mi-au spus si aratat ca sunt doua astfel de flanse, una in spate si una in fata. Bine, mi-au zis ca le-au verificat si ca nu au joc si ca sunt "perfecte".

Multumesc!

#52 alex_puiulet

alex_puiulet
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C Variant 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI, 140 CP

Posted 23.12.2012 @ 03:35

Foarte, foarte probabil este flansa din spate.
Flansa se numeste "cuplaj Hardyscheibe cu amortizor de vibratii" ... cam asa e denumirea completa. Ei bine, taman partea de amortizare de vibratii se duce de fapt, adica inelul de cauciuc exterior, iar Hardyscheibe (cuplajul propriuzis dintre cardan si Haldex) poate sa fie inca bun ... cauciuc moale si fara crapaturi, insa vibratiile apar din cauza inelului de cauciuc exterior.
Eu am investigat aproape 2 ani, am fost plimbat de colo colo, si pana la urma am "fortat", am cumparat eu piesa si am fost la un mecanic particular. Nici dupa ce a schimbat-o nu credea mecanicul ca asta sa fie problema, totusi cand i-am zis sa dezmembreze piesa veche s-a convins si el ca inelul exterior de cauciuc se crapase si se desprinsese de carcasa de metal. Nu se vede cu ochiul liber cand piesa defecta e pe pozitie. Este un defect "pacatos", nu e prea cunoscut, iar piesa este exorbitant de scumpa pentru ce este de fapt: un sandwich de cauciucuri si metal.
Lemfoerder, SKF, Valeo, etc. fabrica aceasta piesa (se gaseste pana in 200 Euro - am verificat si in Germania, pe net, si aici pe Forum mi-au raspus cei cu piese) iar VW face comanda la unul din ei (cred ca la Lemfoerder si la SKF mai degraba sau chiar la Valeo - sunt aproape 100%) si le re-vinde la peste 300 de Euro.
Succes !

#53 passatRC

passatRC
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 24.12.2012 @ 00:22

Salut!
Revin cu informatii:
  • am scos siguranta si au disparut vibratiile
  • 100% este de la flansa spate
  • am cautat piesa dupa codul de aici si am gasit-o asa: originala la 1470 RON, Lemfoerder (nu stiu sigur daca asa se scrie) este 1100 RON. Ambele piese le-am gasit la un magazin serios, care da si factura. Diferenta este ca daca optez pentru varianta Lemfoerder, am de asteptat ceva mai mult de 4 zile.
Acum astept sa vad daca vibratiile se inrautatesc sau apar si alte probleme, ca nu ma grabesc sa o schimb.
Din punctul meu de vedere, treaba cu schimbatul uleiului de haldex sau alte variante asemanatoare, sunt degeaba.
Spor!

Apropo! Poate pune cineva mai multe informatii sau chiar imagini cu siguranta in cauza, ca la mine habar nu am care este - masina a dus-o altcineva la mecanic

#54 florica adrian

florica adrian
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia 2 combi 4x4, 2006
  • Motorizarea:1.9tdi105cpBXE

Posted 24.12.2012 @ 17:03

Citeste posturile 30+31

#55 bila81cde

bila81cde
  • Oraş:Giurgiu
  • Maşina:volswagen
  • Model:passat B 6
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 13.01.2013 @ 18:06

salut........am un passat 2.0tdi 103 kw din 2006 ,are momente cand merge in 3 pistoane.apoi isi ia mersul,nu stiu ce sa zic,,,,,,,,

#56 Madalin VW

Madalin VW
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 4 motion 2006
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 20.03.2013 @ 02:41

Aceasta problema am avuto si eu vibratie intre 2000-2500 in treptele 4,5,6 de viteza, am fot la vw in salzburg, Austria si au gasit problema FLANSA DE SUPORT (HARDY SCHEIBE) locuiesc aici de 2 ani , i-am intrebat din curiozitate daca sa mai intalnit cu astfel de problema si au zis ca la modelul acesata 4 motion dupa 3,4 ani si un rulaj de peste 100000 de km apare frecvent aceasta uzura la flansa



#57 AMW

AMW
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 Highline
  • Motorizarea:2.0 TDi 4MOTION

Posted 02.04.2013 @ 10:12

Ieri am schimbat si eu aceasta flansa, am riscat 2000 RON si am castigat :icon_thumleft:

 

Trepidatiile au disparut in proportie de 95% iar ce "a ramas" cred ca era dinainte dar nu sesizam eu.

 

Schimbarea a fost facuta la PBN care initial imi daduse necesar intreg sistemul de Haldex, acum s-au convins si ei ca nu era de acolo ci de la flansa.

 

Va multumesc mult pentru sfaturi!



#58 Sime

Sime
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 18.03.2014 @ 15:06

Am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat flansa in urma cu ceva timp, cum se mai prezinta masina? Unul din mecanicii de la PBN mi-a spus ca aceasta este o solutie provizorie si ca in 5000 km vor aparea din nou acele vibratii. Acest lucru se intampla din cauza haldexului care ar avea o problema si in timp deterioreaza aceasta flansa.

 

Multumesc!



#59 raducuBG

raducuBG
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:vw
  • Model:passat 2007
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 22.04.2014 @ 18:35

si eu am un Passat b6 2007 2.0tdi si cand trec peste 100 km/h incep sa simt o vibratie usoara.altii zic ca sar putea sa fie de la cauciucuri dar am fost la vulcanizare si le-am echilibrat dar nimic,aceleasi vibratiii.ce ar putea sa fie?



#60 Andrei_Tdi

Andrei_Tdi
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat
  • Model:2008 B6 2.0TDI
  • Motorizarea:4Motion

Posted 23.04.2014 @ 03:43

tine strict de viteza cu care rulezi? Daca vibratia nu apare la o anumita turatie, plaja de turatie.. ma indoiesc ca ar putea fi ceva mecanic. Mai mult ca sigur, e vba de roti - jante/anvelope. Am avut aceeasi problema. Concluzia: un cauciuc ovalizat. 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users