Jump to content


Photo

Passat B7 - diferente Romania <-> Germania


  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 08.08.2011 @ 14:01

Salut!

De ceva timp ma gandesc sa cumpar un Passat B7 din Romania (eu locuiesc in Germania). De ce-as face asta:

- in Romania nu trebuie sa platesc TVA 24%, ci numai 19% in Germania;
- in Romania un Confortline 2.0TDI e cu ca. 3-4000 EUR mai ieftin decat in Germania (optionalele cu 10-20%).

In total, pentru configuratia aleasa de mine (Variant Comfortline 2.0TDI, 140CP, M6 + multe optiuni) as iesi cu vreo 6000 mai ieftin decat acceasi masina luata din Germania.

Din cate am comparat eu optiunile Passat-urilor vandute in cele 2 tari, am putut gasi doar 2 diferente:

1. volanul piele multifunctional este serie in DE, costa insa extra in RO (vreo 180 EUR);
2. in RO masina vine cu bricheta + scrumiera, in DE este varianta de nefumatori. :huh:

Acuma nedumeririle mele, care s-ar referi mai mult la detaliile tehnice, care nu sunt descrise de nici o brosura de vanzari:

- Cu ce anvelope vin echipate Passat-urile in Romania? Aici am vazut pe jantele Perugia de 16' ba Dunlop, ba Pirelli (toate insa de vara!).
- In Germania VW-urile se vand cu LongLife, deci intervalurile de schimb ulei sunt variabile, nu fixe (15 mii km?) ca in Romania. Poate fi un Passat destinat pietei din Romania "resetat" pentru intervale variabile? Am citit pe undeva ca le-ar lipsi senzorii de calitate a uleiului...ceva experiente aici?

#2 Zaino

Zaino

    Nick anterior: Audistul

  • Oraş:Întorsura Buzăului
  • Maşina:Passat
  • Model:B7 HL
  • Motorizarea:2.0 TDI DSG

Posted 08.08.2011 @ 19:49

La passat b7 highline masina vine incaltata cu cauciucuri Continental



#3 Bogdan VW

Bogdan VW
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VII HL
  • Motorizarea:1.4 TSI ACT

Posted 08.08.2011 @ 23:38

la comfortline vine cu pirelli.

#4 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 09.08.2011 @ 09:04

Bun! Asta inseamna ca VW nu face diferenta intre piete in ceea ce priveste cauciucurile. :blah:

O alta diferenta pe cere am observat-o este la scaunele de pe Comfortline. In seria germana, sunt acoperite cu stofa design "Matera". Exista 2 variante, maro si negru. In seria romaneasca insa, materialul e descris ca "partea centrala a scaunelor acoperita cu velur design "Matera"". Sa fie aici o diferenta? Are cineva scaune din astea si poate posta o poza?

Edited by dinu_s, 09.08.2011 @ 09:05.


#5 Andrei2000

Andrei2000
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 09.08.2011 @ 09:11

Intr-adevar, masinile care sunt la limita segmentului premium in Romania sunt mai ieftine decat in Germania.Este perfect adevarat faptul ca diferenta de pret este una destul de mare, dar indoiala care mi-o pun de fiecare data este aceea daca masinile construite pt Romania au aceleasi piese de calitate ca si cele comercializata in Germania. Imi pun aceasta intrebare, deoarece trebuie sa fim realisti, diferentele de pret sunt f mari iar faptul ca in Germania vine cu cateva dotari standard in plus nu se justifica si prin pretul marit.
In legatura cu cauciucurile cu care vine masina echipata, poate diferi de la o luna la alta a productiei, depinzand in totalitate de furnizorul cu care are constructorul contract in acea perioada.
Iti urez multa bafta in alegerea pe care urmeaza sa o faci si sa ne tii la curent cu alegerea facuta.

#6 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 09.08.2011 @ 13:19

Citeam de curand ca peste de 30% din masinile nou-inmatriculate in Germania la ora actuala sunt re-importuri, asa-numitele EU-Car. Asta pentru ca masinile cumparate prin re-import sunt mult mai ieftine decat cele disponibile direct de la dealerii VW/Audi/MB/Porsche. Diferentele de preturi sunt mai degraba generate de puterea de cumparare a pietei din tari diferite si de taxele aplicate in tarile respective decat de diferentele de echipare.

Ca exemplu concret, majoritatea Passat-urilor re-importate in Germania sunt aduse din Danemarca. Acolo un B7 Variant 2.0TDI Comfortline costa ca. 62000 EUR (!!), mai ales datorita taxelor de inmatriculare de acolo. Asta face ca pretul net (fara TVA, fara taxele de inmatriculare) al masinilor din Danemarca sa fie foarte mic, la limita profitabilitatii pentru VW, pentru a-i asigura firmei prezenta pe aceasta piata. Prin urmare renteaza pentru un cetatean german sa cumpere masina destinata pietei daneze, pentru ca plateste numai pretul net + TVA-ul in Germania (19%).

In ceea ce priveste dotarile standard, un Passat Confortline pentru Danemarca are deja Climatronic, faruri de ceata, display "Premium", tempomat si pachetul de iarna in plus fata de o masina destinata pietei germane (sau romanesti). Din cate stiu, Passatul B7 Variant se produce numai la fabrica Emden pentru toata Europa. Nu cred ca ar avea linii de productie diferite, unde se monteaza piese "mai proaste" pentru Romania :lol:

Ca sa verificam daca lucrurile stau asa cum am descris eu mai sus, am putea verifica ceva VIN-uri de Passat-uri B7 vandute in Romania. Din cate stiu eu asta nu se poate face decat contra cost pe erWin, dar eu sunt dispus sa platesc ca sa aflam exact daca exista diferente intre Passat-urile vandute in Romania si Germania :icon_thumright:

Eu am deja VIN-ul Passat-ului cu care am facut proba de drum aici in Germania, se ofera cineva cu un VIN "romanesc"? Daca nu vreti sa-l postati aici, atunci poate pe privat.

#7 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 09.08.2011 @ 13:19

Foarte interesant topicul asta.

Din ce am inteles, nu exista piese mai proaste pe masinile care sunt destinate Europei de Est....ci un nr de verificari mai mici, efectuate pe perioada de asamblare. Sincer, ma indoiesc si de varianta asta. Poate exista colegi care stiu mai multe despre asta...

P.S. -apropo de calitatea pieselor - eu am un Passat B5 ( http://vwforum.vwfor...l/page__st__140 ) . Nu se compara cu confortul si comportamentul unui B6 sau B7....dar nici nu gasesti pe el piese facute in Vietnam, Cehia, Italia ... sau alte natii. Majoritatea sunt facute in Germania, una in SUA...etc. Incepand cu 2004, au montat componente fabricate in aceste tari, chiar si pe B5,5

Edited by F l o r i n, 09.08.2011 @ 13:26.


#8 malder10

malder10
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:PASSAT B7
  • Model:VARIANT
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 hp

Posted 09.08.2011 @ 14:59

Am eu o serie acuma mi-a ajuns masina la CLUJ daca vrei sa verifici pentru mine nu e nici o problema WVWZZZ3CZCE011376.:Driver:

#9 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 09.08.2011 @ 15:10

P.S. -apropo de calitatea pieselor - eu am un Passat B5 ( http://vwforum.vwfor...l/page__st__140 ) . Nu se compara cu confortul si comportamentul unui B6 sau B7....dar nici nu gasesti pe el piese facute in Vietnam, Cehia, Italia ... sau alte natii. Majoritatea sunt facute in Germania, una in SUA...etc. Incepand cu 2004, au montat componente fabricate in aceste tari, chiar si pe B5,5


In ziua de azi nu mai exista masini facute din piese care provin toate din aceeasi tara. Poate numai masinile nord-coreene :lol: Globalizarea, deh... Oricum, piesele sunt supuse acelorasi teste de catre VW, indiferent de producatorul lor.

Am eu o serie acuma mi-a ajuns masina la CLUJ daca vrei sa verifici pentru mine nu e nici o problema WVWZZZ3CZCE011376.:Driver:


Mai astept inca cateva VIN-uri si apoi verific. La erWin se poate cumpara acces in functie de timp (cel mai putin 15 min parca) asa ca as strange mai multe inainte... :rolleyes:

#10 malder10

malder10
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:PASSAT B7
  • Model:VARIANT
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 hp

Posted 09.08.2011 @ 15:13

Ok oricum masina ii cumparata.:lol:

#11 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 09.08.2011 @ 15:14

dah...sunt supuse acelorasi teste, de aia pica la greu. Nu stiu cum e acum, dar VW in perioada 2004-2007, a dat rasol la greu....

malder10, sa o stapanesti sanatos !

Edited by F l o r i n, 09.08.2011 @ 15:15.


#12 Bwwlan

Bwwlan

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen Polo
  • Model:2012 6R HL DSG
  • Motorizarea:1.2 TSI 99kW

Posted 09.08.2011 @ 15:16

...si hai pe la intalniri, sa vedem si noi cum arata un Passat de-asta niu. :icon_cool:

#13 malder10

malder10
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:PASSAT B7
  • Model:VARIANT
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 hp

Posted 09.08.2011 @ 15:20

Am saa vin daca o sa am timp eu lucrez in ITALIA vin imi iau masina si ma intorc inapoi la lucru ,nu stau decat 2 saptamani si am tare multe de facut.Sper sa reusesc cu talonul sa imi ajunga de la Bucuresti in 10 zile.

#14 Razvan_SPD

Razvan_SPD
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 HL 2006
  • Motorizarea:2.0 FSI BLR

Posted 09.08.2011 @ 15:27

Buna ziua,


Adrian masina este fabricata tot la Emden D conform seriei dumneavoastra. La cate masini sunt produse de Volkswagen, indiferent daca piesele sunt de acelasi ti, fabricate de acelasi producator vor exista mereu probleme mai mult sau mai putin tinand cont ca sunt niste consumabile. Acum depinde si de noroc cum prinzi masina nu neaaparat de locul unde este ansamblata tinand cont ca se folosesc piese OEM. Sunt si vor fi mereu serii de productie cu probleme, important este sa fie rechemate si remediate in service la timp.

#15 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 09.08.2011 @ 15:31

Buna ziua,


Adrian masina este fabricata tot la Emden D conform seriei dumneavoastra. La cate masini sunt produse de Volkswagen, indiferent daca piesele sunt de acelasi ti, fabricate de acelasi producator vor exista mereu probleme mai mult sau mai putin tinand cont ca sunt niste consumabile. Acum depinde si de noroc cum prinzi masina nu neaaparat de locul unde este ansamblata tinand cont ca se folosesc piese OEM. Sunt si vor fi mereu serii de productie cu probleme, important este sa fie rechemate si remediate in service la timp.


Absolut de acord! :icon_thumright:

#16 Petros

Petros
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:VW Highline Variant
  • Model:Passat 2003
  • Motorizarea:19TDI 131CP

Posted 09.08.2011 @ 23:39

Passat B5 se fabrica si in Slovacia. Al meu e B 5.5 si e facut la Emden dar are blocul motor polonez.Din 2001 de la face lift se folosesc piese fabricate in multe tari, sunt preferate cele europene care nu aderasera la UE, atunci. Curelele contitech sunt romanesti, iar cauciucurile Continental pana la 15 inch sunt fabricate doar in Ro.Corespund standardelor, sunt cele mai noi fabrici.Este o trista realitate dar trebuie sa recunoastem ca noile masini VW lasa de dorit, daca cumperi highline sau ceva de la 25000euro in sus ,ai sunt sanse sa fii multumit, restul e loterie. Ma gandesc la un Passat nou, dar mi se pare destul de scump pentru ce ofera.

Edited by Petros, 09.08.2011 @ 23:45.


#17 Roger

Roger

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat/Volvo
  • Model:Leon 1M/ V60 R-Design
  • Motorizarea:1.9TDi/ 1.6 D2

Posted 10.08.2011 @ 01:17

Mai astept inca cateva VIN-uri si apoi verific. La erWin se poate cumpara acces in functie de timp (cel mai putin 15 min parca) asa ca as strange mai multe inainte... :rolleyes:


Intra aici, pune VIN-urile si vezi ce-ti da Kostas: http://vwforum.vwfor...80#entry1626556

#18 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 10.08.2011 @ 09:04

Merci, dar nu am drept inca sa postez pe threadul ala...poate cineva sa faca asta pentru mine, please? :rolleyes:

Ar fi interesant sa vedem comparativ ce intoarce VIN decoderul pentru urmatoarele VIN-uri:

1. WVWZZZ3CZCE011376 (VIN-ul lui malder10, Passat B7 din Romania)
2. WVWZZZ3CZBE366084 (un B7 Variant Trendline testat de mine in Germania)

PS: Daca mai strang 2-3 VIN-uri, o sa le incerc oricum pe erWin in cateva zile... :icon_thumright:

#19 Roger

Roger

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat/Volvo
  • Model:Leon 1M/ V60 R-Design
  • Motorizarea:1.9TDi/ 1.6 D2

Posted 10.08.2011 @ 09:45

Am postat eu acolo: http://vwforum.vwfor...03#entry1627603

#20 Kostas

Kostas

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:2010 Audi A5
  • Model:Sportback 3.0 TDI
  • Motorizarea:310 CP

Posted 10.08.2011 @ 09:53

done ;)

Attached Files






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users