Jump to content


Photo

Nu mai trage...scoate fum


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#21 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 16.09.2011 @ 15:01

1- Limp-ul e limp. ..trebuie vazut care e eroarea, dar in general, la Passat, e de la geometrie murdara.
2 - Daca masina merge mai prost - nu trage, cu mufa de la debitmetru bagata, inseamna ca acesta e praf.

#22 Rastafari

Rastafari
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B5 2000, AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 18.09.2011 @ 13:05

17964 - Charge pressure control: negative deviation
P1556 - -35-10 - - - intermittent
17665 - Coolant circulation valve(N214): Open circuit
P1257 - -35-10 - - - intermittent
17565 - Manifold pressure sensor (G71): suply voltage
P1157- - 35-10 - - - intermittent
16709 - Knock sensor 1(G61): malfumction
P0325- -35-10 - - - intermittent
17971 - Quantity adjuster (N146): lower limit reached
P1563- -35-10 - - - intermittent

#23 msanyix

msanyix
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 18.09.2011 @ 13:52

Trebuie sa elimini fiecare eroare, nu este o reactie in lant ci un sir de defectiuni.

#24 MostWanted20

MostWanted20
  • Oraş:Târgovişte
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 18.09.2011 @ 17:40

Buna ziua, am o problema cu vw passat 1.9 TDI (101CP), mi sa intamplat intr-o depasire aveam vreo 3500 de turati si brusc a scazut puterea, am bagat in treapta inferioara si tot nu avea putere, am tras pe dreapta si am oprit motorul si l-am repornit, masina mergea perfect, 3 intamplari asemanatoare am avut, dar numai la turati mai mari, care sa fie problema, un neanea m-ia zis sa merg 2-3 zile cu ea mai turata ca sa desfund nu stiu ce, nu ma pricep la masini am 19 ani, a si din ce cauza sa intamplat problema asta, din cauza ca e am mers cu ea subturata adica merg cu ea sub 2000 de ture.

#25 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 18.09.2011 @ 19:10

Limp mode. ECU ti-a "taiat" turbina, ca sa nu se deterioreze ceva. Fa o scanare sau o diagnoza si un log in mers, ca sa vezi de unde e problema.

#26 cuiuda

cuiuda
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:Passat
  • Model:B4
  • Motorizarea:1,9TDI ~120cp

Posted 19.09.2011 @ 08:08

Salut
@rastafari
Sterge erorile si vezi care mai apar. Eu as studia mai mult de ce a aparut eroarea
17971 - Quantity adjuster (N146): lower limit reached
P1563- -35-10 - - - intermittent
Verifica apoi si senzorul de presiune de pe circuitul de turbo.
Un log in mers ar fi binevenit.

#27 adam_ha

adam_ha
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat B5 1997
  • Motorizarea:1.9 tdi 110 cp

Posted 19.09.2011 @ 14:28

si eu am o astfel de problema. passatul mergea f bine pana acum doua zile am inceput sa vad fumul negru prin oglinda. masina nu consuma mai mult decat inaiente si parca aceasi putere are. vag com-ul e schimbat toate furtunele s noi, filtrele s noi si uleiul . ce sa fac in afara sa curat EGR UL?

#28 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 19.09.2011 @ 14:52

Din pacate curatarea EGR-ului nu te va ajuta. Fa un log in mers si o scanare, sa vedem ce apare. Poate fi de la debitmetru, injector, pompa, vreun furtun deranjat....etc. Scoate doar fum la accelerare sau mai are si alte simptome - mai puturoasa la demaraj ?

#29 adam_ha

adam_ha
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat B5 1997
  • Motorizarea:1.9 tdi 110 cp

Posted 20.09.2011 @ 09:43

salutari, ieri am desfacut furtunul de la EGR si am gasit ca e rupt pe undeva si l am schimbat deja simt ca trage motorul mai bine si scoate mai putin fum dar nu de tot. cred ca mai trebuie cateva zile sa se curate. sau ce ziceti voi? credeti ca mai este vreo problema?

#30 Rastafari

Rastafari
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B5 2000, AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 20.09.2011 @ 21:42

salut
@cuiuba
ms de sfaturi. o sa incerc sa sterg erorile si un log in mers apoi le iau pe rand toate. o sa revin cu rezultatele si solutia. :icon_confused:


#31 adam_ha

adam_ha
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat B5 1997
  • Motorizarea:1.9 tdi 110 cp

Posted 21.09.2011 @ 10:21

am schimbat un furtun de la RGR si masina merge foarte bine trage ca un avion
dar tot scoate fum, oare tr sa merg cu ea cateva zile ca sa se curate sau mai trebuie facut ceva? fumul e foarte negru numai cand accelerez si mai mult cand e pornit aercon.
ma ajuta cineva?

#32 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 21.09.2011 @ 10:24

Fa un log in mers. Poate fi de la debitmetru, injector, pompa, vreun furtun deranjat....etc.


EGR...

#33 superglue7

superglue7
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:vw
  • Model:Passat
  • Motorizarea:b5

Posted 21.09.2011 @ 19:50

salut Florin, la testul cu vagcom-ul debitmetrul a iesit bine...proprietarul masinii mi-a spus ca ar trebui reglata geometria variabila a turbinei insa la test si turbina a iesit in parametrii...nu stiu ce sa mai cred...

#34 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 22.09.2011 @ 09:03

si nu iti poate da log-ul facut, sa ne uitam peste el ?

#35 adam_ha

adam_ha
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat B5 1997
  • Motorizarea:1.9 tdi 110 cp

Posted 28.09.2011 @ 08:45

cand deschid geamul in timpul mersuli simt miros de fum de la toba in masina. si cand il inchid nu mai intra mirosul , ce inseamna asta?

#36 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 28.09.2011 @ 09:03

...ca nu ai nasul infundat.... :lol:

in timpul mersului sau cand stai pe loc ? Miros de fum e normal, daca e mai intepator, e posibil sa fie semn de injectoare cu ceva probleme....dar e greu de precizat...miros normal de gaze rezultate in urma arderii, ardere incompleta, ulei, etc......

ai ceva tips-uri puse la toba?

daca ai geamul inchis si pornesti ventilatia ...si se simte, verifica racordul flexibil, de la evacuare - in compartimentul motor.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users