Jump to content


Photo

Vibreaza motorul la relanti si toata caroseria


  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 premiumfaraplumb

premiumfaraplumb
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 17.10.2005 @ 11:41

Poate s-a mai discutat, dar sincer nu am gasit exact ce ma interesa... daca gasiti voi va rog sa imi aratatzi si mie linkul si stergeti postul. Mii de scuze.

Mie imi sta la 890 de ture motorul. Vibreaza in asa hal, incat imi transmite in volan, portiera din spate (si e enervant), si in geamuri mai ales cand sunt date jos de tot in usa.

1. Cineva spunea ca e de la injectoare si ca a folosit o solutie in motorina si acu nu-i ai vibreaza si trage mai bine, pe un Opel astra 2000 2.0 DTI. Frectie am facut si eu acelasi lucru, nimic.

2. Poate e de la cele 3 tampoane foarte uzate care acum transmit vibratiile motorului in caroserie. Poate dar asta tot inseamna ca motorul trepideaza prea mult.

Bun, la 900rpm imi trepideaza, la 1000rpm nu se mai simte nimic, adica e ca unsa, toata masina. Oare e asa mare diferenta de 100rpm? Adica, daca trepideaza la 900 de ce nu trepideaza si la 1000rpm. Daca e de la motor???? si nu de la tampoane. Am incercat sa fac un filmuletz, dar camerele de filmat nu redau vibratiile capacului ce sta deasupra motorului. Face asa de rau ca am impresia ca gata, se desprinde.

Ati avut problema asta? Sa-i curat injectoarele? Nu vreau sa recurg la reglatul relantiului pt ca o sa ma invart in jurul cozii. Vreau exact motivul si rezolvarea daca se poate.

3. Si mai scoate si un sunet, cand e cald, chiar cu clima OFF, de undeva din stanga spate de sub capacul motorului, se aude un sunet, ca o eliberare scurta a aerului cu presiune. Ma seaca, pt ca daca dau geamul jos, aud din masina.

Va multumesc anticipat
Cristi

#2 sebica79

sebica79

    Membru Senior

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0TDI-CR 140CP

Posted 17.10.2005 @ 11:49

2. Poate e de la cele 3 tampoane foarte uzate care acum transmit vibratiile motorului in caroserie. Poate dar asta tot inseamna ca motorul trepideaza prea mult.

<{POST_SNAPBACK}>


Nu stiu ce sa zic, se simte acest tremurat in toate pozitiile, adica daca masina e pe un plan perfect orizantal la fel iti face? Dar daca e inclinata cu botul in jos sa in sus, tot la fel se manifesta?

#3 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 17.10.2005 @ 12:02

Din ce oras esti? Intreb pentru ca daca esti din Bucuresti poate vii la intalnirea saptamanala de la casa Popo®ului (:D) sa vedem practic problema.

#4 premiumfaraplumb

premiumfaraplumb
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 17.10.2005 @ 17:32

Din Buc. Uite vin.. joia trecut n-am venit ca am avut alte planuri facute. Dar acum vin.. La ora 7 seara in fata Casei Poporului nu? La unirea sus.

#5 buyuc1

buyuc1
  • Oraş:Giurgiu
  • Maşina:VW
  • Model:Touareg 2004
  • Motorizarea:3.2 v6 241CP

Posted 17.10.2005 @ 21:10

Ia citeste aici,poate te ajuta,problema asta am avut-o si eu,si a fost de vina injectorul cu senzor.
http://vwforum.vwfor...?showtopic=7602

#6 premiumfaraplumb

premiumfaraplumb
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 18.10.2005 @ 01:17

Am inteles, asta o sa le zic sa verifice la service... acum... cat ar fi acel injector cu senzor de cumparat nou?

#7 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 18.10.2005 @ 08:17

si eu sunt cam interesat de pretul lui atata vreme cat pare ca imi face probleme si mie

#8 kador

kador
  • Oraş:Sfântu Gheorghe

Posted 18.10.2005 @ 09:36

Nu stiu ce sa zic, se simte acest tremurat in toate pozitiile, adica daca masina e pe un plan perfect orizantal la fel iti face? Dar daca e inclinata cu botul in jos sa in sus, tot la fel se manifesta?

<{POST_SNAPBACK}>

bine pusa intrebarea... am aceleasi simptome (am relantiul de 800RPM) - adica vibratii mai accentuate la motor rece. Vibratiile sunt mai puternice cand masina e parcata cu "botul" in sus si mult mai slabe cand are "botul" in jos si putin inclinata dreapta (sa fie tamponul asta mai bun ???). Pe loc drept simt acele vibratii mai tari...tot in partea dreapta.
Sa fie de la tampoane? Sa fie de la reglaj pompa de injectie? Sau de la injectoare?

#9 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 18.10.2005 @ 10:04

Am sunat la Porsche Bucuresti Nord si am aflat ca:

injector nr.3 original 028 130 201 J = 1954 RON ;) :o ;) ;)
injector nr.3 refacut 028 130 201 JX = 782 RON ;) :P

mi-au spus si ca varianta refacuta beneficiaza de aceeasi garantie ca cea noua.

@Buyuc1: La tine ce pret ti-au cerut la service?

NOTA: injectorul nr. 3 e cel mai "gras", cel ce contine senzorul de cursa a acului din duza.

#10 premiumfaraplumb

premiumfaraplumb
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 18.10.2005 @ 10:19

dar si-au dat si eu cu parerea? De la asta sa fie?

#11 premiumfaraplumb

premiumfaraplumb
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 18.10.2005 @ 10:20

manopera la ei am observat ca este 700-900 mii lei
nu prea ma coafeaza

#12 buyuc1

buyuc1
  • Oraş:Giurgiu
  • Maşina:VW
  • Model:Touareg 2004
  • Motorizarea:3.2 v6 241CP

Posted 18.10.2005 @ 10:21

Au cerut cam 18 mil,dar am scris la un dealer si uite ce am primit :
From: "Weinhardt, Frank" <f.weinhardt@junge24.de> Add to Address Book Add Mobile Alert
To: "'IULI IULIAN'" <buyuc1@yahoo.com>
Subject: AW: NBF
Date: Thu, 13 Oct 2005 12:49:55 +0200


Hallo,

der Preis fr diesen Nadelhubgeber betrgt € 480,- inkl. MwSt.

Wenn wir innerhalb von 14 Tagen den alten identischen Nadelhubgeber erhalten, betrgt der Preis € 200,-

Mit freundlichen Gren
Frank Weinhardt


Am mai discutat cu cineva si mi-a promis ca-mi face rost de unul nou pe la 200 euro.Astept sa vad daca-mi aduce

#13 buyuc1

buyuc1
  • Oraş:Giurgiu
  • Maşina:VW
  • Model:Touareg 2004
  • Motorizarea:3.2 v6 241CP

Posted 18.10.2005 @ 10:24

Aveam o sursa si mai buna,dar din pacate am pierdut-o,i-am anulat o comanda....

#14 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 18.10.2005 @ 10:24

manopera la ei am observat ca este 700-900 mii lei
nu prea ma coafeaza

<{POST_SNAPBACK}>


Da-i incolo, am unde sa imi fac treaba. Eu cred ca am nevoie de aceasta piesa. De la PBN deci as lua maxim piesa, minim (in caz nu am nevoie) nimic.

#15 premiumfaraplumb

premiumfaraplumb
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 18.10.2005 @ 10:47

Bun deci sa zicem ca e injectorul, si ma costa 8 milioane, poate sa mai fie si de la altceva? De la tampoane... de la altceva? ..... imi mai iau jante in veci.

#16 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 18.10.2005 @ 10:52

Nu e injectorul la tine (99%). In plus tu ai unitati - injectoare (PD) nu TDI conventional.. deviasem mai sus.

#17 premiumfaraplumb

premiumfaraplumb
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 19.10.2005 @ 10:23

PD... asta inseamna mai mult de 8 milioane daca ar fi vreo problema nu?

#18 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 19.10.2005 @ 10:26

Da, insa nu vrei sa stii cat ar fi daca ai fii efectiv nevoit sa schimbi o unitate - injector PD. Nu ai problema asta.

#19 MIGUEL

MIGUEL

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat variant
  • Motorizarea:1.9 TDI AFN

Posted 19.10.2005 @ 11:55

De cand e mai rece afara am observat si eu ca trepideaza putin la 800 de ture,mai ales cand intra in rezonanta cu ceva prin portbagaj e deranjant

Daca o turez pana la 900 nu se mai aude motorul aproape deloc....nu ar fi o solutie sa-i cresc pur si simplu relantiul la 900? care ar fi implicatiile?

#20 ender

ender

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea: xxxCP

Posted 19.10.2005 @ 12:12

De cand e mai rece afara am observat si eu ca trepideaza putin la 800 de ture,mai ales cand intra in rezonanta cu ceva prin portbagaj e deranjant

Daca o turez pana la 900 nu se mai aude motorul aproape deloc....nu ar fi o solutie sa-i cresc pur si simplu relantiul la 900? care ar fi implicatiile?

<{POST_SNAPBACK}>


Motorul tau are din fabrica relantiul intre 870 si 950 rpm. Cel mai frecvent caz este cel cu engine speed = 903 rpm.
Eu nu cred ca daca pui VAGCOM-ul pe ECU o sa gasesti turatia sub 850rpm, dar daca asta se intimpla vezi ca valoarea din Engine, Adaptation, Group 2 , trebuie sa fie jumatarea registrului de 16biti adica 32768.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users