Jump to content


Photo

Probleme intercooler


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 23.05.2011 @ 20:04

niciodata de cand e ''nascuta''masina

#22 C_r_i_s_t_i

C_r_i_s_t_i

    Membru vwForum

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 23.05.2011 @ 20:08

cati km are ?



#23 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 23.05.2011 @ 20:19

180000 reali, schimburi de consumabile la fiecare 10000 km,,,pot zice ca e o masina fff intretinuta

Edited by CIPRIAN VW, 23.05.2011 @ 20:25.


#24 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 24.05.2011 @ 13:33

azi am revenit la service....s-a constata ca conducta de la intercooler nu se umfla cu aer asa cum trebuie,,,pe undeva scapa...asa ca am comandat toate garniturile,,,vineri trebuie sa vina si voi vedea ce isprava am facut...masina nu merge mai mult de 120...parca e polo lui tata de 1000 cm3.. :vaidecapulmeu:

#25 C_r_i_s_t_i

C_r_i_s_t_i

    Membru vwForum

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 24.05.2011 @ 14:21

si te mai taxeaza ca ti le pune inapoi?

#26 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 24.05.2011 @ 14:38

s-ar putea sa-i taxez eu daca nu merge masina ca inainte...eu cel putin asa le doresc,,,sa le iasa lucrarea!

#27 C_r_i_s_t_i

C_r_i_s_t_i

    Membru vwForum

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 24.05.2011 @ 15:11

cat dureaza pana iti ``revendici premiul `` ?

e un service autorizat ?

#28 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 24.05.2011 @ 15:22

da..este autorizat ...si pana vineri ,,dupa reparatie, le acord toata increderea,,,dupa...vedem

#29 C_r_i_s_t_i

C_r_i_s_t_i

    Membru vwForum

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 24.05.2011 @ 15:26

sa iei atitudine daca nu-ti convine ceva....pentru ca am vazut si eu cum se lucreaza chiar daca e autorizat si are vechime....acum numai fac off topic..dar concluzia este sa iei o anumita atitudine fata de iei daca ceva nu merge cum vrei tu...cum ziceai...s-ar putea sa-i taxez eu daca nu merge masina ca inainte...

#30 lucian andrei

lucian andrei
  • Oraş:Pucioasa
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4 variant 2002
  • Motorizarea: 1,9 TDI 131CP

Posted 24.05.2011 @ 17:15

la fel am patit si eu dar am gasit mufa de la senzorul de pe intercoler care nu era bagata bine si apoi totul a revenit la normal

#31 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 24.05.2011 @ 19:39

hm,,,mi-ai dat o idee,,,si unde vine acea mufa?

#32 C_r_i_s_t_i

C_r_i_s_t_i

    Membru vwForum

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 24.05.2011 @ 22:18

poate e aceasi problema ca a lui lucian andrei si tu ai comandat ce trebuie si din cauza la o mufa e tot taraboiul....:)) :)) ...e posibil dar incearca...dar cum daca n-ai masina la tine ?:)) :))

Edited by Cristi1997, 24.05.2011 @ 22:19.


#33 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 25.05.2011 @ 17:59

azi am fost la niste adevarati profesionisti din baia mare....s-a facut dignoza....senzorul de presiune de pe intercooler mort,,,a fost doar o coincidenta ca a picat dupa ce s-a lucrat la acele garnituri..drept urmare am cumparat un senzor bosch, s-a inlocuit si masina trage ca nebuna....dupa parerea mea mult mai bine decat o facea inainte de a pica de tot senzorul,,,cred ca era muribund :Driver:

#34 C_r_i_s_t_i

C_r_i_s_t_i

    Membru vwForum

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 25.05.2011 @ 18:32

si cat a costat senzorul ?

#35 CIPRIAN VW

CIPRIAN VW
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP PD

Posted 25.05.2011 @ 19:42

210 ron...bosch..40 ron manopera

#36 C_r_i_s_t_i

C_r_i_s_t_i

    Membru vwForum

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90CP

Posted 25.05.2011 @ 20:07

si manopera ai platit ? :|

#37 luci77man

luci77man
  • Oraş:Arad
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4 1999
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 HP

Posted 09.04.2013 @ 16:40

Salutare la toti.

Am avut si eu probleme la intercoolerul de pe masina mea. Adica picura ulei din intercooler pe locul de parcare. Am facut o vizita la mecanic si mia spus ca trebuie schimbat intecoolerul. 250 lei unul second hand plus 100 lei manopera. Total 350 lei. Acum nu mai picura. Am studiat intercoolerul care l-am dat jos de pe masina mea si am ajuns la concluzia ca fisura a aparut din cauza ca palnia de plastic care ghideaza fluxul de aer dinspre grilaj spre intercooler mi-a taiat ca un ferez vreo 4 bare din intercooler. Pe acolo iesea ulei putin cate putin. picatura cu picatura. Am pus doua poze in atasament si se vede clar taietura. Masina e din 1999. Deci in 14 ani , din cauza vibratiilor palnia de ghidare a fluxului de aer care este lipita de intercooler a avut timp sa il roada si in final sa il taie asa cum se vede in poze.

Salutare la toti

Attached Files



#38 Ionut Maruta

Ionut Maruta
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 4 - AXR 2006
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 17.04.2013 @ 21:17

Azi am scos si eu mufa de la senzorul de la intercooler si am vrut sa vad daca exista vreo diferenta si intr-adevar este diferenta in modul de tragere al masinii.

Mufa fiind scoasa, prima data mi-a ramas martorul de la ESP aprins, am dat o tura cu ea vreo 50 m, am oprit-o si iar am repornit-o. Acum mi-a ramas martorul de la CHECK ENGINE si mesajul EMISSION WORKSHOP.

 

Iar am dat o tura de 50 de m, dupa care am pus mufa la loc. Am repornit-o si martorul a ramas aprins + mesajul respectiv. Am plecat pana la o vulcanizare sa schimb un cauciuc de pe rezerva si intre timp am primit un telefon de la nevasta-mea ca am trecut cu viteza pe langa ea si nu am vazut-o :)) Am oprit si am asteptat-o 2-3 min dupa care iar am repornit motorul. Becul nu s-a mai aprins si nici mesajul nu a mai aparut.

 

Tin sa precizez ca in locul unde sunt cele doua sigurante mari de la intercooler, cea din dreapta cum te uiti de sus in jos la ele, am un joc la tubulatura respectiva. Daca trag spre dreapta de ea, imi iese cam vreo 5 mm, dar nu de tot deoarece e tinuta de siguranta respectiva.

Cred ca aerul iese lejer pe acolo si totodata ma gandesc ca avand aceasta pierdere de aer masina e mai puturoasa un pic pana in 2000 rpm.

 

Saptamana trecuta am schimbat debitmetrul nou si aceasta slabiciune pana in 2000 RPM s-a mai dus si simt diferenta. Inainte era atat de slaba incat am scos mufa de la debitmetru si practic era la fel.

 

Zilnic mai conduc o alta masina noua care are cam 1300 km de cand a fost cumparata si stiu ce vorbesc, la fel si cei care aveti masini bune, ca atunci cand e calcata pedala acceleratiei, cel putin in primele doua viteze pana la 2000-3000 RPM, masina se duce lejer, fara nici o intarziere si se simte foarte bine forta ei.

 

La masinuta mea, am consumul de combustibil destul de marit simt asta in fiecare luna. (100 RON ~ 250-270 km), din care cam 170 km extraurban si restul prin oras :P

 

Un log in mers poate arata daca exista vreo pierdere de presiune de aer pe undeva pe la interooler sau nu ?


Edited by Ionut Maruta, 17.04.2013 @ 21:32.


#39 marius.stanescu

marius.stanescu
  • Oraş:Găeşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 115 CP

Posted 18.04.2013 @ 07:34

In ultima vreme am vazut si eu ceva ciudat la a mea in ultima vreme.In treapta 4 daca accelerez brusc pe la 2100 ture se simte o lipsa de putere pana in 2500 turr dupa care zvacneste bine.practic simti ca nu ai cuplu.Pe tester nu am nicio eroare.sa am vreun por ceva la intercooler desi nu am vazut pete de ulei pe asfalt?

#40 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 18.04.2013 @ 07:44

fa un log in mers, sa vedem cum sta treaba... sa nu-ti agate un pic, geometria.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users