Jump to content


Photo

Schimb filtru benzina la GOLF 4 1,6


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#41 russianro

russianro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2.0TDI 2007
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 24.11.2009 @ 09:07

sorry de deranj dar de 2 zile ma lovesc de o problema destul de nasola. Duminica mergeam cu masina foarte bine si intr-o curba nu se mai accelera. M-am dat jos din masina si uimire era baltoaca de benzina m-am bagat ca inginerul sub ea si am vazut ca mi-a iesit furtunul din filtru dinspre motor. L-am pus la loc am mers 2 zile ( cca 30 Km ) si intr-o intersectie surpriza acelasi lucru. Aveti idee de ce tot iese acest furtun ? Am un golf 4 1.4 AXP

Ma gandesc ca daca filtru era infundat ar trebui sa ias furtunul pana in filtru nu ?

#42 goofy4

goofy4
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1,6 105 CP

Posted 24.11.2009 @ 09:35

Dupa ce am schimbat filtrul la cca o luna,mi s-a intamplat si mie sa-mi iasa conducta dinspre motor,de pe stutul filtrului si sa-mi arunce benzina afara (dar eram in parcare).Probabil cand am montat filtrul,nu am impins suficient conducta pe stut(si in timp a alunecat pana a iesit);acum am impins-o pana s-a auzit acel clicksemn ca acea clema care impiedica sa iasa conducta de pe stutul filtrului si-a facut rolul de a se bloca acolo(dupa care am verificat prin tragere daca mai iese).Presupun ca iti iese conducta daca nu ai impins suficient pana clema blocheaza (trebuie sa auzi,sau simti unclick) sau clema este f.murdara,blocata(poate chiar defecta) si nu mai efectueaza blocarea.In primul caz,poti incerca o curatare cu un spray si apasand acel dreptunghi,de unde se face si deblocarea,sa verifici functionarea.

Edited by goofy4, 24.11.2009 @ 09:39.


#43 Azazell

Azazell
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2009
  • Motorizarea:2.0 TDI CR 110

Posted 24.11.2009 @ 12:53

*russianro

verifica sa nu fie obturat spatiul de plastic in care intra teava de la filtru de benzina
in acea mufa de plastic sunt 2 sau 3 garnituri mici si rotunde de cauciuc care in mod normal stau in niste caneluri/santuri din interiorul mufei - au rol de etansare
daca sunt scoase..bagale la locul lor iar apoi impinge filtrul incet si ferm pana face un click -trebuie sa treaca stutul tevii de la filtru de benzina de acea siguranta din mufa de plastic a furtunului
... cu siguranta cand sa schimbat acel filtru..nu sa repus corect la loc si in timp a iesit

numai bine

#44 Bistriteanul

Bistriteanul
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 16 V 105 CP

Posted 02.02.2010 @ 17:02

Buna baieti ! As avea si eu o intrebare ;). Sunt posesorul unui Vw Golf 4 1.6 16V de circa 2 ani . Cand am adus`o (Germania) i`am facut doar schimbul de ulei (de asemenea filtru de ulei). Bun, masina merge perfect cred (1-60 km, 2-90,3-130,4-160 si mai mult nu stiu :) ) dar eu n am schimbat filtru de aer, polen, benzina niciodata . :) Ar fi cazul? Sau pot sa mi dau singur seama cand ? Si prin schimbarea lor cresc performantele vazand cu ochii ?...trage mai bine? Multumesc anticipat ! :lol:

#45 gavrochem

gavrochem
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV 2002
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 CP

Posted 02.02.2010 @ 19:02

Schimba si restul de filtre, mai ales de benzina si aer. Am schimbat si eu ieri filtrul de benzina (10.000 km) si m-am speriat ce mizerie avea in el, in conditiile in care am alimentat numai de la Petrom (99+).
Iar in legatura cu

1-60 km, 2-90,3-130,4-160

mai gandeste-te. Nu prea e OK.

Edited by gavrochem, 02.02.2010 @ 19:03.


#46 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 02.02.2010 @ 19:26

in cartea de intretinere si reparatie golf4 zice ca filtrul de benzina se schimba NUMAI daca apar probleme la alimentarea motorului...

in rest, nu apare ca si schimb la un anumit numar de km...

#47 goofy4

goofy4
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1,6 105 CP

Posted 02.02.2010 @ 19:40

Vw Golf 4 1.6 16V de circa 2 ani . ...) dar eu n am schimbat filtru de aer, polen, benzina niciodata . :) Ar fi cazul? Sau pot sa mi dau singur seama cand ? Si prin schimbarea lor cresc performantele vazand cu ochii ?...trage mai bine? Multumesc anticipat ! :D

Consumabilele nu se schimba pt. a fi masina mai performanta ci pentru intretinerea ei in bune conditii si pentru a nu scurta durata de viata a motorului.Daca filtrul de benzina este imbacsit de impuritatile se poate intampla ca alimentarea cu combustibil sa se faca cu intreruperi deci asta poti simti prin imbunatatirea mersului motorului dupa schimbare. :) Cel de aer iti protejeaza motorul impotriva actiunii prafului si nu vei "vedea" imediat cum se uzeaza mai mult sau mai putin motorul.Cel de habitaclu(ca de polen e altceva) protejeaza "motorul" tau :pale: asta poate vei "vedea" daca inhalezi din praful de afara.Concluzia,cum spunea si colegul @gavrochem mai sus,schimba-le la timp.Nu costa o avere.Nemtii le schimba...poate mai rar,dar ei nu au praful si benzina de la noi.

Edited by goofy4, 02.02.2010 @ 19:52.


#48 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 18.09.2010 @ 15:41

am facut azi singur revizia.. ulei, filtre de ulei de aer de polen...

dar filtrul de benzina m-a exasperat... pur si simplu nu am reusit sa-l scot (fara sa rup clemele din plasic de pe furtunase)

nu imi dau seama cum trebuie apasat sa iasa acele furtunase din filtru

o idee aveti ? o poza ceva... am impresia ca filtrul de pe golful meu e cel original :)
cel putin dupa ce am examinat acolo... pana si colierul de fier care il tine era ruginit tot.. l-am inlocuit cu altul

e posibil sa fie cel original ? masina am luat-o la 88.000km si ultima revizie era la 81.700 cand i-a schimbat distributia, iar pe tot istoricul sau nu apare niciun filtru de benzin :))

#49 goofy4

goofy4
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1,6 105 CP

Posted 18.09.2010 @ 19:53

Daca te ajuta,aici cu poze,in cazul in care nu le-ai vazut deja.Si eu am inlocuit colierul,dar clemele alea din plastic,dupa ce le-am curatat s-au desfacut.

Edited by goofy4, 18.09.2010 @ 19:56.


#50 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 18.09.2010 @ 21:35

Sigurantele cele doua fac practic corp comun cu furtunul deci nu simti vreo denivelare.Capatul furtunului are o buza de vreo 3-4 mm apoi vine siguranta iar apoi se continua bucata cilindrica.
La partea dinspre rezervor siguranta este orientata in sus iar la partea dinspre motor este orientata in jos.

#51 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 18.09.2010 @ 22:35

eu am gasit poza asta pe vwvortex... dar nu e acelasi sistem de prindere... asa ceva am gasit la filtrul de motorina de la T5, era mai usor de desfacut.. apesi pe partea cu sageata galbena si tragi

Posted Image

la golf e alfel.. am tras in toate partile si nu am reusit.. nici n-am insistat aiurea
sa inteleg ca trebuie sa apas pe acest "buton" ? eu trageam de el ca nebunul :icon_thumright:

Posted Image

Edited by alios, 18.09.2010 @ 22:54.


#52 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 19.09.2010 @ 00:16

Nu cred ca vezi atat de clar clemele.Eu nu le-am vazut.Insa erau acolo si cred ca si la tine sunt la fel.

#53 amoroso13s

amoroso13s
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2001
  • Motorizarea:1.6 105 CP

Posted 19.09.2010 @ 07:41

Salut.Inainte sa incep sa ma apuc sa schimb filtrul de benzina vreau sa ma asigur ca sageata de pe filtru trebuie sa indice spre botul masinii.Deci asa este?

#54 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 19.09.2010 @ 07:48

Pai pui acelasi tip de filtru in aceeasi pozitie.Poti sa incurci asta?

#55 neohq

neohq
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2001 AZD
  • Motorizarea:1.6 16v 105cp

Posted 21.09.2010 @ 00:19

Acele sageti reprezinta fluxul de curgere al benzinei. Nu te lua daca ii spre botul masini sau nu.

Edited by neohq, 21.09.2010 @ 00:20.


#56 e_spidi

e_spidi
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk 4 2003
  • Motorizarea:BCA 1.4 55KW

Posted 23.07.2011 @ 12:11

Salutare,

Astazi am schimbat si eu ceva consumabile, printre care si filtrul de benzina.
Masina este 1,4 dar banuiesc ca este aceiasi mancare de peste si la 1,6.
Am avut ceva retineri dupa citirea postarilor de aici si dupa alte forumuri, dar am zis sa incerc.
Am tinut cont de DIY lui @DUBB4LIFE din prima pagina si ca sa "deblochez" clemele le-am dat cu WD40. Defapt cred ca asta e secretul: sa dai 3 - 4 fasss-uri de WD40 pe fiecare clema. :icon_thumright:
Dupa vreo 10 - 15 minute clemele au iesit neasteptat de repede apasand doar cu unghia, mai mult m-am chinuit la surubul colierului.
Atasez poze cu acele "butonase" pe care se apasa:

Attached File  filtru benzina (1).jpg   401.68KB   413 downloads
Attached File  filtru benzina (2).jpg   459.1KB   490 downloads

OBS: Pe un forum de afara am citit ca inainte de a ascoate filtrul se desface busonul de benzina pentru a evacua gazele si se deconecteaza siguranta 28 din tablou. Nu mi s-a parut prea relevant si am sarit acest pas... :huh:

Am montat noul filtru:

Attached File  filtru benzina (4).jpg   413.41KB   466 downloads

Dupa care am pus banda izolatoare pe mufe in speranta ca nu se va mai aduna asa mult noroi, cel putin o vreme pana se va dezlipi...

Attached File  filtru benzina (5).jpg   279.92KB   449 downloads

Si cam asta este "argoniseala" in 109 mii de kilometrii:

Attached File  filtru benzina (6).jpg   296KB   359 downloads

Nu stiu daca e imbacsit rau... Voi ce parere aveti?

Noroc,

#57 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 23.07.2011 @ 13:02

foarte bine, dar de ce nu ai schimbat colierul ? eu l-am schimbat anul trecut, nu de alta dar la urmatoarea schimbare va fi atat de ruginit incat vei trage din toate partile :D

#58 e_spidi

e_spidi
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk 4 2003
  • Motorizarea:BCA 1.4 55KW

Posted 23.07.2011 @ 13:29

Asa este, trebuia schimbat. Nu am avut si ca sa pun un colier de plastic tip "soricel" cred ca ma chinuiam mai mult...
Tu ai sectionat filtrul ca sa vezi cat de imbacsit era? Intreb pentru ca am vazut pe net filtre cu mai putini km care aratau mai groaznic decat al meu. Adevarul este ca bag benzina de la un singur "producator", nu le amestec.

#59 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 23.07.2011 @ 13:34

sa inteleg ca la 109km ai schimbat prima oare filtrul de benzina?Eu am schimbat la 30km si a iesit ceva,ceva negreala din el,ma refer la benzina ramasa in el.

HE,HE acum am recunoscut filtrul tau ca era original dar fabricantul lui e MAHLE :lol:

#60 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 23.07.2011 @ 14:56

si al meu era original, la 90.000km schimbat de mine, arata ca si cel de mai sus cand l-am sectionat

oricum la benzina, filtrul nu e trecut in revizie de catre vw, ci se schimba cand sunt "probleme" :)
l-am schimbat anul trecut, de acu il mai schimb la anu, nu merita schimbat anual daca nu faci multi km




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users