Jump to content


Photo

Lexus IS 220d VS Audi A4 2.0TDI 2006


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 plus8

plus8
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2001
  • Motorizarea:20V turbo (AGU)

Posted 25.01.2010 @ 18:50

Ma intereseaza cat mai multe informatii privind costurile de intretinere si probleme specifice.

#2 B_U_T

B_U_T
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:X5 LCI
  • Motorizarea:40d

Posted 25.01.2010 @ 20:36

Am vazut zilele trecute un Lexus IS care abia a iesit din parcare,tractiunea pe spate pt. mine e un minus..reviziile sunt f. scumpe (in jur de 2000RON) si mai are o problema..are prostul obicei sa creada ca e portbagajul deschis atunci cand pui contactul si nu te lasa sa o pornesti,trebuie sa rogi pe cineva sa apese pe el sa poti porni masina.Eu pun banii pe Audi cu toate ca nu ia ochii targului e mult mai fiabila si mai ieftin de intretinut.

#3 spb

spb
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Golf V GTI Edition 30
  • Motorizarea:2.0 TFSI 230 CP

Posted 25.01.2010 @ 21:35

La fiabilitate as pune toti banii pe Lexus. In toate survey-urile de fiabilitate si customer satisfaction au fost in top daca nu chiar pe locul unu, mult mai bine clasat decat Audi.
In plus daca as avea de ales cred ca as iesi putin din pluton si alege Lexus.
Totusi la costuri de intretinere cred ca este ceva mai scump decat Audi.

Edited by spb, 25.01.2010 @ 21:36.


#4 plus8

plus8
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2001
  • Motorizarea:20V turbo (AGU)

Posted 25.01.2010 @ 23:07

mda...tocmai ce am iesit de pe lexusownersclub.co.uk
valva EGR pune multora probleme....costa 500lire,s-au facut si niste recalluri pt injectoare
la audi cat costa EGRul?
in afara de valva EGR si cateva chestii minore nu am mai citit altceva de rau...

#5 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 26.01.2010 @ 00:03

Imi place mult Lexus - masina exclusivista dar totusi sunt sigur ca intretinerea costa mai mult ca la un Audi.

#6 gabriel

gabriel
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia2
  • Motorizarea:1.9

Posted 26.01.2010 @ 00:44

Intre lexus si audi e clar ca lexus...La toate masinile este problema cu egr daca persanele respective merg cu masinile in ora 100% si merg cu ele ca si cu bicicleta.
Probleme exista la ambele acuma si la audi nu e departe egr-ul dar sunt sigur ca nu e 500 de lire la lexus si pe deasupra nu e nevoie sa il schimbi , se curata si gata.
Referitor la problema cu switch-urile cred ca la grupul vag e cea mai des intalnita de la G4 la Toareg si chiar si la Phaeton si Porsche Cayene am schimbat, de ce nu ar fi si la lexus aceasta problema.
Am avut lexus de drive unde am lucrat odata, super tare masina super dotata, te simti prea tare la volan si in plus un lexus nu isi ia oricine.

Consumabilele ulei filtre si alte alea nu cred sa coste diferit la cele 2

Edited by gabriel, 26.01.2010 @ 00:45.


#7 plus8

plus8
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2001
  • Motorizarea:20V turbo (AGU)

Posted 26.01.2010 @ 00:54

am citit 3 posturi de la useri diferiti in care au specificat ca au schimbat EGR cu 500lire.
motorul 220d 2231 cc are 400Nm cuplu :P ....de aici rezulta mers subturat mai mult ca sigur...

#8 gabriel

gabriel
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia2
  • Motorizarea:1.9

Posted 26.01.2010 @ 01:02

Asa este, ofera multa putere dar trebuie un pic mai turat si folosit fiind in aglomeratie e de ajuns sa ajungi la max a 3-a imediat si sa mergi acolo dar mergand asa motorul este subturat .
In oras la acest motor ca sa fii in regula cu a 3-a la 1400 sau 1500 ai deja 50 sau 60 linistit.

#9 LauCalin

LauCalin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:New Beetle
  • Motorizarea:1.4 75 CP

Posted 26.01.2010 @ 03:20

Dintre marcile premium Audi stiu ca are cele mai mici costuri de intretinere. Insa, calitativ (si aici ma refer in special la statistica penelor) Lexus sta cel mai bine. Cu alte cuvinte in Audi bagi bani... oarecum mai des sa zic, iar in Lexus nu e chiar asa. Insa atunci cand "pica" ceva te costa foarte mult. Daca mergi foarte mult cu masina eu zic ca merita Lexus, daca nu, Audi. :frigbaitata:

#10 paul walter

paul walter
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:vw
  • Model:passat
  • Motorizarea:V6 tdi

Posted 26.01.2010 @ 16:10

da ,dar a 4 2.0 tdi 170 cp il face pe is220 chiar si cu 400 nm ,
lexus este super faina masina si comfort bun , dar platesti mai mult ca la 2.0 tdi ca is220 are de 2.2

#11 Diesel

Diesel

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda Octavia
  • Model: Ambiente 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 26.01.2010 @ 17:02

Informatii despre costuri de intretinere poti afla in cazul Lexus, luand legatura cu cei de la Toyota Romania. Nu cred ca au ce sa ascunda. La modelele Toyota datele financiare despre revizii sunt la vedere pe site, sunt foarte transparenti (spre deosebire de multe alte marci, care le considera confidentiale).

#12 plus8

plus8
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2001
  • Motorizarea:20V turbo (AGU)

Posted 27.01.2010 @ 01:26

da ,dar a 4 2.0 tdi 170 cp il face pe is220 chiar si cu 400 nm ,
lexus este super faina masina si comfort bun , dar platesti mai mult ca la 2.0 tdi ca is220 are de 2.2

IS are 177CP

@Diesel :am vazut reviziile la Toyota,mi se par super ok...buna ideea ta

Edited by plus8, 27.01.2010 @ 01:27.


#13 paul walter

paul walter
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:vw
  • Model:passat
  • Motorizarea:V6 tdi

Posted 28.01.2010 @ 12:16

@plus8 , da are 177 cp , dar are performante mai slabute 0-100 si alealalte si cutia e mai buna

#14 plus8

plus8
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2001
  • Motorizarea:20V turbo (AGU)

Posted 28.01.2010 @ 18:18

e mai greu Lexus...
nu ma intereseaza sa discutam decat despre costuri de intretinere...celelalte aspecte le-am lamurit
deci,dc poate cineva sa imi dea preturi concrete de intretinere,facturi service,revizii,probleme specifice,i-as fi recunoscator

Edited by plus8, 28.01.2010 @ 18:23.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users