Jump to content


Photo

DIY - Schimbare Sonda Temperatura (Senzorii G2/G62)


  • Please log in to reply
382 replies to this topic

#61 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 19.06.2010 @ 13:06

Ce frumos e senzorul tau!Alb!Eu am luat unu verde si cu 4 lamele,2 care duc la ceasul din bord si doua care duc informatii la ecu.Dar al tau e mai frumos.
Poate sa fie senzorul de aer care este sub parbriz in stanga...

Edited by divinewind, 19.06.2010 @ 13:07.


#62 Seraphis

Seraphis
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2002
  • Motorizarea:1.9 TDI 130 CP

Posted 19.06.2010 @ 13:59

divinewind stiu, dupa cum am zis, am gasit in alta parte, verde, cu 4 lamele, mai tarziu imi incerc norocul si'l montez :wub:, pe asta alb cred ca o sa il pun in vitrina :wub: ca n'am ce face cu el :wub:

P.S. Senzorul e Vemo ... vad ca nu s'a mai pomenit firma asta

Edited by Seraphis, 19.06.2010 @ 14:01.


#63 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 19.06.2010 @ 14:59

Se schimba usor senzorul de apa.Doar sa desfaci dopul de la vasul de expansiune sa se depresurizeze si apoi sa-l strangi la loc si o sa pierzi maxim 200 ml de lichid.Senzorul alb sa ne mai faci poze cu el din cand in cand e e frumos.

Edited by divinewind, 19.06.2010 @ 15:00.


#64 ucserbod

ucserbod
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 16V 105 CP

Posted 20.06.2010 @ 00:10

Am si eu nevoie de un sfat. Am un golf 4 1.6 16 V din 2001. ideea e ca prin noiembrie anul trecut m-a lasat termostatul. am ajuns la un service dubios unde mi-au pus altul nou si la ceva timp am inceput sa pierd antigel. apa se incalzea foarte greu. mergeam si 30 de min ca sa se ridice acul de la temperatura iar daca ajungea la 90 G si porneam ventilatia pe cald incepea sa scada. in marea majoritate a timpului acul nu ajungea la 90 de g. statea putin mai jos. partea cu pierderea antigelului s-a rezolvat dupa ce am bagat in vasul de antigel un praf cumparat de la un magazin de piese auto (2+2 parca era producatorul prafului). nu a mai curs dar temperatura se ridica tot foarte greu si scadea foarte usor. acum ca a venit vara a aparut alta problema. se ridica usor temperatura (normal ca doar e cald afara :) ) dar daca dau drumul la aer conditionat si uneori chiar la ventilatie temperatura sare de 100 - 110 G. Ce ma sfatuiti sa fac?? De unde credeti ca e problema??? in seara asra a mai aparut o problema. s-au aprins martorii EPC si Check Engine concomintet cu aparitia mesajului "Service 3000 km" (EPC s-a stins dar check-ul nu). am uitat sa mentionez ca de cateva zile masina nu vrea sa plece mereu de la prima cheie. uneori dau si de 10 ori la cheie ca sa plece. multumesc anticipat

#65 Jorjel

Jorjel
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4/Passat CC
  • Motorizarea:ASZ/CFGB

Posted 20.06.2010 @ 11:00

Am citit toate cele 4 pagini ale topicului si tot nu m-am lamurit. Senzorul asta e universal la toate masinile ? Codurile observ ca sunt aceleasi dar forma senzorului difera. Eu cum aflu ce forma are a meu? Lamuriti-ma si pe mine pentru ca maine as vrea sa comand senzorul si inca nu stiu ce forma are si ce coduri sa comand. Masina e cea din semnatura !

Edited by Jorjel, 20.06.2010 @ 11:01.


#66 Lawrentzyu_86

Lawrentzyu_86

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2003 ASZ
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 20.06.2010 @ 12:18

pai te duci frumos la magazin cu talonul in mana si ceri senzorul de temperatura al lichidului de racire si in teorie vor sti ei ce sa-ti dea...si daca iti da de ales....intre negru si verde,sa alegi verde(cica ar fi mai bun)...si daca il schimbi tu...gasesti pozitia lui in postul nr.37..
o zi buna

#67 jetta li

jetta li
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:jetta Sportline
  • Motorizarea:2.0TFSI 147 kW

Posted 20.06.2010 @ 18:32

se potriveste senzorul si de la alte masini? eventual de g5?

#68 Jorjel

Jorjel
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4/Passat CC
  • Motorizarea:ASZ/CFGB

Posted 21.06.2010 @ 21:57

Am comandat si eu senzorul azi, maine ajunge si intra la schimbat. Acu intrebarea e alta: antigelul meu are 3 ani de cand e pe masina si nu s-a umblat deloc la el. Credeti ca ar trebui sa il schimb tot sau doar sa completez cu cantitatea care o pierd dupa schimbarea senzorului ?

#69 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 22.06.2010 @ 08:22

cine ti-a zis ca trebuie schimbat antigelul ?? la antigel verifici densitatea atunci cand vine sezonul rece, sa vezi daca rezista la macar -30 grade

completezi cu antigel nou, iti curge cam 1.5l
sau il poti recicla pe cel vechi... adica sa pui ceva dedesubt in care sa curga antigelul.. dar curg si impuritati, praf, mizerie.. si nu cred ca vrei sa pui asa ceva inapoi :icon_thumright:

singurele lichide care se schimba la o masina este uleiul la motor la km stabiliti, lichidul de frana se recomanda schimbarea dupa 2 ani de utilizare
in rest se verifica nivelele si se completeaza.. uleiul de servodirectie, uleiul din cutia de viteza manuala, antigelul.

Edited by alios, 22.06.2010 @ 08:25.


#70 horea1984

horea1984
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:CJ (SJ)-84(02)-ZXF
  • Model:golf IV variant 2002
  • Motorizarea:1.9tdi 101cp PD

Posted 22.06.2010 @ 09:02

@alios tie cum ti-a curs assa de mult antigel la operatia asta. pt ca eu dupa ce am schimbat senzorul nu a fost nevoie de completare. ai avut o alta metoda de schimbare?

#71 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 22.06.2010 @ 09:06

vezi in posturile anterioare am detaliat operatia la motorul 1.4 axp

si e fix in jos orientat, si curge tot antigelul de pe circuit de la acel nivel si din vasul de expasiune...
peste 1 litru a curs intr-o tava pusa de mine jos.

#72 florin_gti

florin_gti
  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF4 , GOLF 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 26.06.2010 @ 20:04

ma poate ajuta cineva cu o poza , referitor la pozitionarea senzorului g 62 la motorul axr 101 cp PD ?
am facut astazi o scanare si mi-a aparut o eruare a acestui senzor , de si dupa ce am citit aici in topic consumul nu mi-a crescut, clima merge perfect de pornit iarna si vara porneste perfect!

#73 GeoB

GeoB
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:VW
  • Model:G4 EDITION 2001
  • Motorizarea:1.4 16V 75 CP

Posted 08.07.2010 @ 21:18

Mersi @alios.

Aceeasi problema am si eu incepand de azi. Mi se ridica acul la temperatura apei atunci cand pun contactul si dupa ce pornesc motorul, acul pica dupa aprox. 10 secunde :)
Maine vreau sa il schimb si eu ca nu se poate asa ;)

Edited by GeoB, 08.07.2010 @ 21:19.


#74 PiltZu

PiltZu
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 09.07.2010 @ 12:02

Imi cer scuze pentru mare intarziere in moderarea acestui topic (intarziere din motive personale).
O sa incerc sa raspund la cateva din intrebarile voastre (care nu au primit raspuns de la ceilalti colegi):

@golf416

Daca sonda nu indica bine trebuie sa iasa eroare pe vagcom? La mine urca relativ repede pana la 90 insa la coborarea unei pante in frana de motor cam 2km scade temperatura cu o linie iar mai apoi urca incet la loc cand ii dau gaz. Oare are vreo problema? ms


Daca sonda de temperatura (sau oricare din cei 2 senzori sunt defecti) eroarea apare pe vag-com. In cazul tau sonda indica gresit, schimb-o.

@possst

Unde se gaseste acest senzor pentru mototrul azd 1.6 16v? banuiesc ca el este de vina si la mine
deoarece nu mi arata corect temperatura in bord, sta undeva intre 80 si 90 de grade.


Da, sonda de temperatura este defecta, trebuia sa o schimbi. O gasesti la orice magazin de piese auto.

@Lawrentzyu_86

50 ron...nu stiu marca...cica sunt 2 tipuri,unul negru si unul verde
cel negru aveam pe masina si am pus verde acum...oricum nu am sesizat schimbari desi aveam eroare data de senzor


Cel negru nu se mai gaseste in comert fiind un model mai vechi care pica in fericire si a fost inlocuit cu unul mai bun (versiune mai noua) de culoare verde. Daca ai avut pe cel negru inseamna ca nu a mai fost schimbat de ceva vreme.

@eggbone

poate cineva sa`mi dea cotele acestui O-ring?
gen.. diametru exterior, grosime.


Mergi cu senzorul la orice magazin de piese auto (care se respecta) si sigur vor avea O-Ringuri de la cel mai mic la cel mai mare si o sa gasesti (prin probare direct pe senzor) unu care se potriveste la perfectie ca si cel original sau daca poti sa astepti 1-2 zile poti sa comenzi pe cel original (COD: #N90316802).

@adiadrian21

Scriu si eu in ideea ca o sa ma dumiresc smile.gif Motor 1.6, 16V, AZD
Am facut o scanare cu VAg-Com si mi-a aparut o eroare a senzorului G2 si anume :
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
Part No: 1J0 920 806 B
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 V17
Coding: 05113
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ1JZ2W478164 VWZ6Z0A4009355

1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Mentionez ca nu am nici o oscilatie a acului de indicare a temperaturii in bord, creste pana la 90 grade si ramane acolo.
Problema semnalata de mine este la pornire motorului dupa o stationare de aprox 2 ore, porneste abia la a 6 - 7 cheie ( dar nu tot timpul patesc asta), nu am patit niciodata la o pornire de pe zi pe alta nici pe timp rece si nici cald.
posibil sa fie din cauza senzorului de temperatura???
Multumesc si scuze daca nu trebuia sa postez aici!!


Verifica si bujiile. Senzorul iti poate cauza si el mici probleme, te sfatuiesc sa il schimbi pentru ca este clar pe duca.

@DerGolf

salut tuturor . eu l am schimbat de doua ori pana acuma.... iar acum a 2-a oara nu am mai reusit sa pun garnitura si l am lasat fara garnitura. Nu am pierdut nici un gram de antigel pana acuma, insa intrebarea este daca exista riscul sa se intample sau nu ? blink.gif


Eu iti sugerez sa pui o garnitura (este atat de ieftina incat nu merita sa pui senzor noua fara ea). Nu observi tu pierderea, dar ea este, asteapta 5000-1000 km sa vezi (si traseaza nivelul acual cu un marker ceva ca altfel daca te uiti zi de zi si tu pierzi doar cateva picaturi ti se pare ca e acelasi). Si plus de asta sigur senzorul joaca in locasul lui fara garnitura, plus de asta ce etansare sa ai intre fier si plastic dur?!? Plus ca pot aparea alte "probleme" neasteptate (sa indice prost etc.).

@danneata84

o problema am si eu cu masina din semnatura daca ma puteti ajuta
am vrut sa schimb senzorul, dar am avut o surpriza intrucat acesta este efectiv lipit de mufa in care intra
apoi surprinderea mi a mai trecut amintindu mi ca in urma cu vreo luna-doua am mers la un mecanic, priceput evident, care a pus testerul, s-a uitat la senzorul buclucas si mi a zis ca problema este ca el se misca in mufa si din aceasta cauza da eroare pe vag, asa ca a bagat picatura (produsul, pt ca la cum e lipit cred ca a bagat mai multe).
initial nu am stiut ce a lipit, dar acum am aflat
m ar interesa daca gasesc mufa sa o cumpar separat sa o inlocuiesc si pe aceea
Cu aceasta ocazie trag un semnal de alarma ATENTIE! la ce fel de ,,mecanici" apelati unii nu stiu sa stranga un surub dar au pareri multe...
Multumesc!


Eu iti sugerez sa insisti sa desprinzi senzorul de mufa deoarece nu ai vrea sa sti cat costa mufa si cat trebuie desfacut ca sa o inlocuiesti (deoarece aceasta face parte din intregul cablaj din compartimentul motor - care e segmentat si el pe anumite subcomponente ce-i drept - dar fii sigur ca mufa singura nu vine).


@eug-vw

salutare
de cateva zile mi se aprinde in bord becul de la ESP.am facut scanare si de la ESP m-a trimis catre motor unde mi-a dat eroare senzorul G62.

de obicei se manifesta dimineata cand motorul este rece prin aprinderea becului si pornirea ventilatorului,chiar daca temperatura este departe de 90 grade.

ce as vrea sa intreb este daca intr-adevar problema este la G62,sau poate fi altceva.motorul este 1.6 BGU.consumul este in limite normale.

codurile postate mai sus sunt valabile si pentru motorul meu?

merci


Nu pre vad legatura ESP-Sonda temperatura...ceea ce stpui tu este un sintom de TERMOCUPLA (senzor radiator) defecta, adica iti porneste ventilatorul (mare banuiesc pe treapta 1), sub temp de 90 grade (cand el ar trebui sa porneasca la 87-92-98 grade - depinde de termocupla). Schimba termocupla. Iar cu eroriile de pe vag com detaliaza-le ca sa te putem ajuta (este eroare de sonda temperatura si termostat sau efectiv unul din senzorii de pe sonda).

salutare

pentru ca am primit foarte multe raspunsuri la intrebarile din postul #51,vin cu urmatoarele lamuriri:

1-aprinderea becului de ESP era din cauza senzorului G62
2-senzorul l-am schimbat cu unul nou de la FEBI,cel gri,cu 2 picioruse.vine impreuna cu oringul de cauciuc.
3-oricine poate face operatiunea,daca stie unde este pozitionat senzorul,cu pierderi minime de antigel.

cu bine dragi colegi de golf4&bora


Imi vine foarte greu sa cred ca becul de la ESP s-a stins (si eroarea a fisparut) dupa ce ai schimbat sonda de temperatura. "Unde dai si unde crapa" - eu nu vad legatura.



@divinewind

Am o intrebare daca a patit cineva ceva de genul asta:acul din bord cu temperatura apei mi s-a parut ciudata pentru ca statea la 90 cam des si nu se misca de acolo.Crestea usor pana la 90 iar apoi statea fixat parca era batut in cuie.Relantiul a inceput sa creasca constant in timp acum stau la 1400 cu relantiul.Am vazut de asemenea ca incepe sa iasa fum alb cand motorul se incalzeste(garnitura de chiulasa a fost schimbata acum 2 luni).Am pus testerul pe masina si am o eroare de idle speed regulation, insa, sonda de apa din bord difera de informatii de senzorul care da informatii la ecu.Mereu am in bord 90 insa la ecu pot avea 86 sau 96 de grade.Ma gandesc ca de fapt senzorul este decalibrat si am peste 110 de grade si ori s-a ars garnitura de chiulasa iar ori am amestec aiurea de benzina si il scoate ca fum alb(desi eu stiam ca doar apa sau uleiul scoate fum alb).A avut cineva o situatie similara?Oricum il schimb zilele astea dar mereu m-am plans la mecanici ca masina scoate fum si nimeni nu fost foarte atent la ce spuneam.


Asa si trebuie sa stea acul de la temperatura "batut in cuie pe 90grade" + ca daca nu ai nici o eroare pe vag com (si nu ai specificat) eu zic ca sonda de temperatura este ok.
Cu relantiul se intampla asa (sa urce si sa stea pe 1400 etc.) cand cureti clapeta de acceleratie si nu o adaptezi...
Cu fumul alb pot fi mai multe cauze, ai de cautat vine cu problema asta. Ai grija mare sa nu iti scape antigel (chiar si cateva picaturi) prin motor (prin ceva garnituri etc.) ca atunci se poate sa iti scoata fum alb (cand doar o picatura de antigel cade pe un corp inchis scoate un fum alb gros).




@ucserbod

CITAT - Am si eu nevoie de un sfat. Am un golf 4 1.6 16 V din 2001. ideea e ca prin noiembrie anul trecut m-a lasat termostatul. am ajuns la un service dubios unde mi-au pus altul nou si la ceva timp am inceput sa pierd antigel. apa se incalzea foarte greu. mergeam si 30 de min ca sa se ridice acul de la temperatura iar daca ajungea la 90 G si porneam ventilatia pe cald incepea sa scada. in marea majoritate a timpului acul nu ajungea la 90 de g. statea putin mai jos. partea cu pierderea antigelului s-a rezolvat dupa ce am bagat in vasul de antigel un praf cumparat de la un magazin de piese auto (2+2 parca era producatorul prafului). nu a mai curs dar temperatura se ridica tot foarte greu si scadea foarte usor. acum ca a venit vara a aparut alta problema. se ridica usor temperatura (normal ca doar e cald afara smile.gif ) dar daca dau drumul la aer conditionat si uneori chiar la ventilatie temperatura sare de 100 - 110 G. Ce ma sfatuiti sa fac?? De unde credeti ca e problema??? in seara asra a mai aparut o problema. s-au aprins martorii EPC si Check Engine concomintet cu aparitia mesajului "Service 3000 km" (EPC s-a stins dar check-ul nu). am uitat sa mentionez ca de cateva zile masina nu vrea sa plece mereu de la prima cheie. uneori dau si de 10 ori la cheie ca sa plece. multumesc anticipat - CITAT

E cam ghiveci ce zici tu...vin-o cu niste scanari de vag-com (scanari de pe motor, sa iti citeasca temperatura apei si sa o coreleze cu ce ai tu in bord, sa verifici daca dupa 5-10 min de mers la relanti radiatoru este relativ rece sau fcald-fierbinte, sa lasi la relanti - eventual aceelerand usor - sa se incalzeasca motoru sa vezi daca trece de 90 grade si daca porneste electroventilatorul, daca nu porneste electroventilatorul porneste clima pe min si fara eco sa vezi daca pe langa ventilatorul mic de clima porneste si cel mare etc.) pe langa care sa adaugi simtomele mai clar explicate si atunci sa vedem daca putem gasi "buba".
Asa cum ai zis tu sus, fara sa prezinti scanari de vag-com (si anumite "teste" aditionale cum am zis mai sus) ar putea fi sonda de temperatura, termostatul, termocupla (senzorul din radiator) si electroventilatorul (ventilatorul mare de pe radiator) plus ca ai si pierderi de antigel...alege pe ghicite.

@GeoB

CITAT - Mersi @alios.

Aceeasi problema am si eu incepand de azi. Mi se ridica acul la temperatura apei atunci cand pun contactul si dupa ce pornesc motorul, acul pica dupa aprox. 10 secunde sad3.gif
Maine vreau sa il schimb si eu ca nu se poate asa smile.gif - CITAT

Sonda de temperatura trebuie schimbata. Daca ai putea corela si cu o scanare vag-com ar fi perfect.

#75 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 09.07.2010 @ 13:21

@PiltZu

Multumesc pentru raspunsuri!
Am schimbat sonda de temperatura si nici o modificare.
Clapeta de accelerare a fost curatata adaptata de vreo 8 ori si cu vag si fara vag.
Nu am nici o eroare pe vag insa relantiul urca la 1400 si ramane acolo dupa ce motorul ajunge la 96 de grade.

Singurul consum il am la ulei deci nu poate sa fie de la antigel iar pana acum la ulei aveam o scurgere de ulei pe la o bujie(200 ml la mia de km).

Am acoperit un tub care trage aer dinainte de clapeta de acceleratie si relantiul a ramas la 810 ture, revine extrem de ferm si ramane stabil in orice situatie.

Fumul alb apare poate de la vaporii de ulei dar de ce apare doar cand e motorul incins si apare la relanti?

Edited by divinewind, 09.07.2010 @ 13:27.


#76 eug-vw

eug-vw
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:VOLKSWAGEN PASSAT 3C B6
  • Model:LIMUZINA CL 2008
  • Motorizarea:1.4 TSI 122CP

Posted 09.07.2010 @ 16:09

salutare

pentru ca mi-a fost solicitata(pe PM) o interventie despre legatura dintre senzorul G62 si aprinderea becului de ESP in bord,voi scrie doar aici,exact ce am spus si in primul post.

de la o vreme imi pornea ventilatorul de racire(cel mare) pe la 40-50 grade la agentul de racire,concomitent cu aprinderea becului de esp din bord.am facut o scanare si la modulul ESP unde aparea eroarea te trimitea la compartimentul motor.asa mi-a spus cel care a facut scanarea eu nepricepandu-ma la asta.

ajuns la compartimentul motor a dat eroarea de senzor G62,la fel dupa spusele celui care mi-a facut scanarea.

coincidenta sau nu,dupa schimbarea acelui senzor,ventilatorul nu a mai pornit la temp. scazute ale antigelului,becul de ESP nu s-a mai aprins si totul a revenit la normal.

codul de eroare nu il stiu,iar despre termocupla nu stiu ce sa zic.

cat despre "Unde dai si unde crapa"-pot da un singur exemplu,dar stiu sigur ca sunt mai multe:la bora care am avut-o inainte cand mi s-a ars becul de stop frana spate mi s-a aprins in bord becul de la abs sau placucutele de frana,nu mai tin minte exact.

poate la platforma golf5,pe care este construita si toledo 5P,sunt alte corelari decat la golf4&bora.

sanatate!

#77 PiltZu

PiltZu
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 11.07.2010 @ 16:09

@PiltZu

Multumesc pentru raspunsuri!
Am schimbat sonda de temperatura si nici o modificare.
Clapeta de accelerare a fost curatata adaptata de vreo 8 ori si cu vag si fara vag.
Nu am nici o eroare pe vag insa relantiul urca la 1400 si ramane acolo dupa ce motorul ajunge la 96 de grade.

Singurul consum il am la ulei deci nu poate sa fie de la antigel iar pana acum la ulei aveam o scurgere de ulei pe la o bujie(200 ml la mia de km).

Am acoperit un tub care trage aer dinainte de clapeta de acceleratie si relantiul a ramas la 810 ture, revine extrem de ferm si ramane stabil in orice situatie.

Fumul alb apare poate de la vaporii de ulei dar de ce apare doar cand e motorul incins si apare la relanti?


Fa niste teste de compresie, sistemul PVC (sistemul de conducte de plastic/cauciuc din compartimentul motor) pica la golf in fericire, cauta un service calumea sa ti le verifice pe toate! Eu am avut 3 furtune crapate/sparte si dupa ce le-am facut imi sta relantiul parca am poza cu el (inainte oscila si la mine).

@eug-vw

Multumesc pentru specificatii, ce-i drept e ciudat dar se pare ca nu imposibil.

Edited by PiltZu, 11.07.2010 @ 16:13.


#78 GeoB

GeoB
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:VW
  • Model:G4 EDITION 2001
  • Motorizarea:1.4 16V 75 CP

Posted 12.07.2010 @ 08:49

Mersi @PiltZu pentru raspuns. Astept sa imi vina sonda marca HELLA. Am gasit-o la 80 RON in 5-6 zile, comandata de vineri. Am comandat si garnitura + siguranta respectiva.

Adica astea:

Posted Image

Mai aveam o intrebare, dar acum am vazut in postul 1 ca aceasta sonda are 4 pini, desi mufa care intra in ea are decat doua fire :(
Asa trebuie sa aibe mufa, decat doua fire ?

Posted Image

Edited by GeoB, 12.07.2010 @ 10:08.


#79 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 12.07.2010 @ 15:26

Cred ca e vb de tubulatura(tubulatura de admisie la mine e cam varza) si sonda lambda.Am pus un dop pe o tubulatura si fumul a disparut.Asa ca era doar amestec prost.

@GEOB sonda de apa are 4 mufe ,2 pentru bord si 2 pentru ecu.Cea de 2 fire este o alta sonda situata pe tubulatura de apa dar nu este G62.Cauta mai apropae de motor o alta sonda cu 4 mufe.

Edited by divinewind, 12.07.2010 @ 15:27.


#80 PiltZu

PiltZu
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 13.07.2010 @ 09:31

@GeoB

Bine ai facut ca ai luat si O-Ring-ul (cel original o sa fie tot copt) si clema respectiva (care la mine s-a rupt cand am scos-o), nu costa mai mult de 3 Lei ambele...

Asta e valabil pentru toti care vor sa schimbe sonda de temeperatura, CUMPARATI SI O-RINGUL (in caz ca nu este inclus in setul cu sonda) ca sa fie etanseizarea bine facuta intre sonda si locasul ei (sa nu apara eventuale pierderi de antigel sau deviatii de citire deoarece nu se etanseizeaza bine) si CLEMA DE PRINDERE A SONDEI (potcoava) care aveti mari sanse sa se rupa si veti sta cu masina trasa pe dreapta cateva zile pana va vine piesa.


@divinewind

Da, de acea tubulatura ziceam, la toate Golfurile incepe sa cedeze dupa ~5 ani sau 120mii km. De ex la mine au fost 3 furtune (unu complet sectionat, unu partial sectionat si unu crapat si obturat) si aveam FLUCTUATII de relani. Depinde ce furtun iti crapa 9ca sunt foarte multe), poate fi mai putin important (ca si in cazul meu) sau mai mult important (ca si in cazul tau). Iti recomand sa te duci la un service calumea sa faci un test de compresie pe furtunele respective + o inspectie la toate (unele sunt si pe sub spoiler si trebuie dat jos) ca sa poti sta linistit pentru ca numai cu cateva furtune delea desprinse/crapate/sectionate iti pot da niste erori pe vag si simtome de o sa treci prin multe service-uri cu "meseriasi" care o sa iti schimbe tona de piese si tot nu scapi de problema.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users