Jump to content


Photo

Nu porneste!


  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#41 mac23

mac23
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 3 Europe
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 16.05.2010 @ 21:35

Da mai multe detali daca se poate, mi invarte electromotorul dupa ce iti moare? Daca da primul lucru verifici daca it arunca injectorul benzina (desfaci palaria neagra de deasupra injectorului- daca nu sti care spune si te ajut cu poze si vezi daca atunci cand dai la automat iti curge benzina in motor),daca da urmeaza sa vezi daca ai scanteie de la transformatorul de aprindere (aici rog colegii sa isi exprime modul cel mai optim de verificare al scanteii - eu nu am avut treaba cu acest sistem).In caz ca una din aceste 2 conditii nu este indeplinita discutam fix pe problema respectiva.Verifica sa ai furtunele ok (desi pentru o priza de aer fals care sa nu permita motorului sa porneasca ar trebui sa fie cam marefisura la unul din furtunele care intra in corpul injectorului sau chiar la flansa acestuia).

Edited by mac23, 16.05.2010 @ 21:36.


#42 nicu mihai

nicu mihai
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:1HXO GOLF 3 1994
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 04.07.2010 @ 21:47

salut.astazi am patit si euacelasi lucru cu masina.cand dau la automat imi face ca un scurt in bord,nu invarte nici electromotorul si imi mai si porneste si alarma pe deasupra.ati mai intalnit problema asta?o sa incerc maine sa vad si eu dev mufa de la contact sau bobina de inductie.sper sa rezolv.daca ma puteti ajuta cu mai multe sfaturi,multumesc anticipat


este vorba de masina din semnatura,am uitat sa precizez

#43 arabel

arabel
  • Oraş:Nehoiu
  • Maşina:vw
  • Model:golf3
  • Motorizarea:1,4 44kW

Posted 05.07.2010 @ 06:44

poate te-a lasat bateria.

#44 floringti

floringti
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 1994
  • Motorizarea:1.8 ABS

Posted 05.07.2010 @ 07:35

salut.astazi am patit si euacelasi lucru cu masina.cand dau la automat imi face ca un scurt in bord,nu invarte nici electromotorul si imi mai si porneste si alarma pe deasupra.ati mai intalnit problema asta?o sa incerc maine sa vad si eu dev mufa de la contact sau bobina de inductie.sper sa rezolv.daca ma puteti ajuta cu mai multe sfaturi,multumesc anticipat


este vorba de masina din semnatura,am uitat sa precizez

bateria este pe "moarte" , si eu am patit la fel , am desfacut bordul si contactul ca am crezut ca este ceva lipsa de contact, dar pana la urma am mers la electrician care mi-a zis ca bateria este terminata , am schimbat-o si de vreo 6 luni incoace numai am nici o problema.

#45 nicu mihai

nicu mihai
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:1HXO GOLF 3 1994
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 05.07.2010 @ 10:57

bateria este aproape noua
acum i-am verificat mufa de la contact si firele de la bobina,sunt ok,dupa cateva incercari mi-a pornit o data dar acum nu mai vrea.cand dau la automat se aude ca si cand nu are curent destul sa invarta.

#46 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 05.07.2010 @ 11:53

Daca bateria este buna (poti verifica cu un voltmetru, cand dai la automat sa nu scada tensiunea sub 9V-nu mai stiu exact cat, dar oricum sa nu scada prea mult), papucii de conectare la baterie sunt neoxidati si bine stransi atunci ar trebui sa verifici si conexiunile la electromotor (oxizi, suruburi stranse, conexiune la masa)

#47 nicu mihai

nicu mihai
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:1HXO GOLF 3 1994
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 05.07.2010 @ 12:33

multumesc la toata lumea.pana la urma a fost bateria,acum am venit de la electrician,mi-a verificat alternatorul incarca,dar a spus ca bateria este descarcata de tot si alternatorul nu are cum sa o incarce.concluzie,trebuie sa fac rost de un redresor,si eu mi-am facut atatea probleme.am scapat de data asta.

#48 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 05.07.2010 @ 16:04

Si care este cauza care a determinat descarcarea completa a bateriei pt. ca nu prea este normal....numai daca nu ai uitat luminile aprinse :lol:

#49 phun

phun
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III Coupe
  • Motorizarea:1.6 ABU

Posted 05.07.2010 @ 19:21

Cand mai face asa verificati si bujiile. Eu am patit-o. Am cumparat altele si merge brici...nici numai intrerupe.

#50 nicu mihai

nicu mihai
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:1HXO GOLF 3 1994
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 05.07.2010 @ 22:52

inca nu am gasit cauza.electricianul a zis ca nu pierd curent.pur si simplu s-a descarcat,e marca romanesca pana la urma.asta e.bujiile le-am schimbat cu tot cu fise.multumesc inca odata la toti pt sfaturi.sal

#51 ciprianoprea

ciprianoprea
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.4 60CP

Posted 06.07.2010 @ 09:02

Buna ziua
Am si eu o problema asemanatoare,am un golf 3 din 1993 cu motor 1.4.si nu imi mai porneste.Se aprinde normal becurile in bord dau la automat dar nu porneste.Mi s-a intamplat prima data,am dat la automat dar a pornit.am mai incercat a doua zi,si a pornit iar,dar mi s-a oprit si nu a mai pornit deloc dupa.S-a uitat un baiat la ea si a spus ca s-ar putea sa fie bobina de inductie arsa.Precizez ca am lasat-o cam o saptamana in soare si nu am pornit-o toata saptamana.Astept un raspuns.Multumesc

#52 merlucius

merlucius
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Golf
  • Model:M1 1HXO/Golf 3 1992
  • Motorizarea:1,8 66 kW/90 CP

Posted 03.08.2010 @ 11:49

Am patit acum cateva zile treaba nasoala, adica am ramas cu masina in drum iar motorul nu mai pornea. Am impins-o pe trotuar iar dupa cercetari si telefoane la cei ce stiu meserie am tras concluzia ferma ca nu imi baga pompa de benzina. A doua zi am facut investigatii pana...in rezervorul cu benzina. Am descoperit treaba urata: papucii sertizati de la pompa erau oxidati, cablul mai exact era negru la firele de cupru. Dat jos sistemul pompa-plutitor (conform tutorialelor de pe acest forum - multumesc celor implicati), resertizat cei 2 papuci si apoi cositoriti. In urma acestor operatiuni motorul si-a revenit la normal, desi ramane intrebarea : CE AR FI PUTUT SA DETERMINE OXIDAREA FIRELOR IN REZERVOR - se putea intampla pe camp in Honolulu si ma manca gaia !! Totul e bine cand se termina cu bine dar am simtit ca trebuie sa scriu aici pt aceia care se grabesc sa cumpere pompa de benzina. O zi buna tuturor.

EDIT: cum se desface cat de cat mai simplu acel capac de la rezervor? Eu am folosit cu tupeu ciocanul si dornuri, dar deja nu mai rezista acel capac la inca o desurubare !

Edited by merlucius, 03.08.2010 @ 11:56.


#53 phun

phun
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III Coupe
  • Motorizarea:1.6 ABU

Posted 03.08.2010 @ 20:31

Ieri si azi a pornit din a doua cheie. Nu am dat importanta ieri, am zis ca na...se mai intampla, dar si azi...m-a cam pus pe ganduri. Din vorba in vorba, am auzit de la meseriasi :icon_idea: ca s'ar evapora benzina "din carburator" , i-am zis omului ca nu e carburator ci injectie mono si mi-a zis ca ori din pompa de benzina ori din injectie. Acum nu stiu...stiu doar ca el e chiar meserias dar la Dacia si altele , nu stiu daca si la astea pe injectie. Voi ce parere ati avea?

#54 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 03.08.2010 @ 22:49

Intai verifica partea de fire si conectica (mufe, contacte oxidate, etc).
Daca esti sigur ca nu ai probleme pe partea asta cauze posibile pot fi:
- releul care comanda pompa de benzina
- pompa de benzina
- crapaturi sau neetansari la sistemul de vacuum sau admisie aer
- senzori:
de temperatura a lichidului de racire
de temperatura a aerului admis
de pozitie a clapetei
de pozitie al arborelui cotit
- actuatorul de control al turatiei la relanti
- valva de control al aerului la ralanti
- presiune de combustibil insuficienta sau nu poate fi pastrata constanta

Daca ar fi sa fie ceva pe la injectie, cred ca nu ar mai porni deloc.

Edited by lupo_bv, 03.08.2010 @ 22:50.


#55 nicu mihai

nicu mihai
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:1HXO GOLF 3 1994
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 04.08.2010 @ 17:57

phun poate fi si de la senzorul hall

phun poate fi si de la senzorul hall.cel de pe delcou

#56 ciprianoprea

ciprianoprea
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.4 60CP

Posted 05.08.2010 @ 10:42

Ma ajuta si pe mine cineva.Am schimbat bobina de inductie si tot nu porneste,se poate sa fie de la delcou?ajutati-ma va rog.Pt cei care nu stiu despre ce e vorba...Am dat la automat foarte mult si nu mai porneste.Se pare ca nu aveam benzina suficienta atunci dar am dat la automat mult,bujiile sunt ok.Contacte verificate.dati-mi un sfat.MS

#57 lupo_bv

lupo_bv

    Moderator

  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2003
  • Motorizarea:1.7 SDI, 60hp

Posted 05.08.2010 @ 15:45

Pai intai stabileste ce nu ai: scanteie sau benzina.
Scoate bujiile, vezi in ce stare sunt si daca vine scanteie pe fiecare. Daca nu ai scanteie o iei cu verificarile in sens invers spre ECU (bujii, fise, delcou, bobina, senzori), in cazul asta daca ai avut alimentare cu combustibil, ar trebui sa iasa din pistoane vapori de benzina (lasa bujiile scoase un timp sa se evapore daca e situatia asta),
Daca ai scanteie suficienta pe fiecare bujie atunci verifica partea de alimentare cu combustibil (releu pompa, pompa, injector).
In oricare din cauzele anterioare sau amandoua pot fi probleme de managementul motorului: senzori (de pozitie a volantei, senzori, imobilizator daca ai, actuatori etc).
Pana una alta determina in mare care este problema si zi aici, asa sunt prea putine informatii (daca zici ca ai ramas fara benzina nu stiu cum este cu amorsarea pompei, sa nu fie de acolo)

#58 Sh0by

Sh0by
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 11.02.2011 @ 18:19

Ajutor!!!

Am schimbat capacul delcou si rotorul la Vento 1.6 AKS si am urmatoarea problema:nu mai nimeresc ordinea fiselor in capac. Stiu ca ordinea este 1-3-4-2 dar sincer nu stiu care sunt acestea( care sunt fisele banuiesc doar dar care suun intrarile in capac chiar nu stiu)

Va rugam foarte mult sa ma ajutati,o poza sau o schema ar fi utile dar si o explicatie clara e buna!

#59 cosmin_golf

cosmin_golf
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:VW Golf3
  • Model:iunie 1993
  • Motorizarea:1,8.75 CP-AAM

Posted 11.02.2011 @ 18:40

acum m-am uitat in manual...nu am gasit nimic sa te ajute...dar cred ca ai putea sa te iei dupa lungimea fiselor...scuze pt solutia asta...da alta nu am....vreau sa zic ca ai putea folosi forma fiselor...la mine sunt deja formate...si nu le poti incurca...:icon_cool:

#60 Sh0by

Sh0by
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 11.02.2011 @ 18:55

Acum cred ca am nimerit-o, am gasit o schema, dar merge in trei cilindrii, oare din ce cauza ???




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users