Jump to content


Photo

Electrica - Releu pompa benzina


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 15.09.2009 @ 08:15

Cum pot testa un releu al pompei de benzina daca functioneaza?

#2 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 16.09.2009 @ 15:24

Inca o intrebare legata de electrica de golf 2 16v. Daca fac contact intre firele care duc la termocupla pe radiator, ar trebui sau nu sa se invarta ventilatorul? Mai are vreun releu sau ceva care sa intrerupa circuitul?

#3 faty

faty
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:vw
  • Model:Golf II GTI 16v
  • Motorizarea:1.8 140cp KR

Posted 16.09.2009 @ 15:28

Teoretic ar trebui sa fie pe direct (la baterie).. daca faci contact intre firele de la termocupla va porni ventilatorul.. Asta pentru ca si dupa ce opresti motorul, daca termperatura apei este peste temperatura de cuplare a termocuplei, ea sa porneasca.

Edit: legat de testarea releului de benzina, o varianta care poate e putin mai neortodoxa ar fi sa pui contactul, sa scoti injectoarele.. si sa ridici cantarul de aer, in acest moment injectoarele ar trebui sa sprituiasca cu benzina.. dar probabil pe undeva trebuie sa exista si o schema electrica unde sa-ti arate cum se poate masura

Edited by faty, 16.09.2009 @ 15:55.


#4 mk1gti_paul

mk1gti_paul

    Nick anterior: disponibilu'

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 1
  • Motorizarea:1.8 gti 112 cp

Posted 16.09.2009 @ 15:30

eu am incercat si la golf 2 si la golf 1 si a inceput sa functioneze electroventrilatorul numai ca nu pe 16 v decat pe 8 v si pe motoare diesel si 1.3 benzina acum poate 16 v este altfel

termocupla este practic un itrerupataor amplasata pe firul de plus intre baterie si electroventilator care il cupleaza si decupleaza cand deschide termocupla

#5 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 16.09.2009 @ 16:27

Stiu ce este si iti multumesc pt explicatie. Am incercat si eu la polo si la un golf de 1.3 si a mers. Cred ca am o intrerupere pe instalatie ca nu imi porneste la golf.

#6 sebi_bc

sebi_bc
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF II GTI;BORA 116cp
  • Motorizarea:1,8L 8v;1,9TDI

Posted 17.09.2009 @ 11:03

istalatia se poate verifica daca are intreruperi ,te-ai gandit ca poate sa fie si bulbul de termocupla defect (cel care vine in radiator)? :)
bafta


releul de pompa de benzina daca e functional tre sa se auda cum bazaie pompa pe contact !!!!

#7 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 17.09.2009 @ 16:48

istalatia se poate verifica daca are intreruperi ,te-ai gandit ca poate sa fie si bulbul de termocupla defect (cel care vine in radiator)? :)
bafta


releul de pompa de benzina daca e functional tre sa se auda cum bazaie pompa pe contact !!!!



Am unit plusul de pe termocupla si nu porneste ventilatorul, deci nu e de la aia. Pompa inca nu am conectat-o pt ca vreau sa pun un bec sau un tester in locul ei si sa vad sigur ca are tensiune inainte sa o conectez. Eu de cand m-am apucat sa pun electrica, am luat circuitele in parte si le-am verificat inainte sa conectez piesele(pompa,ventilator,etc).

#8 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 22.09.2009 @ 08:48

Am rezolvat problema cu releul. Acum o intrebare, de ce cand pun contactul, releul functioneaza pt vreo 4 secunde dupa care se opreste? Am vazut la unele masini ca atunci cand pui contactul pompa porneste pt cateva secunde dupa care se opreste si porneste iar cand motorul este in functiune. In momentul cand invarte electromotorul, pompa ar trebui sa porneasca iar? Daca nu, cand porneste ea in mod normal?

#9 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 23.09.2009 @ 22:47

Nimeni?

#10 MK16V

MK16V

    Moderator

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 1 GTI 1983
  • Motorizarea:1,8 16v 139cp

Posted 24.09.2009 @ 13:38

Da, cand actionezi demarorul, ar trebui sa functioneze pompa de benzina. Primeste comanda de la contact. Cauta o schema a releului eventual si asa poti verifica fir cu fir.

#11 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 24.09.2009 @ 14:07

ok multumesc mk16v

#12 knox

knox

    Membru senior

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:volkswagen
  • Model:mK1 GolF
  • Motorizarea:1.6 RF

Posted 24.09.2009 @ 14:16

Iti atasez schema electrica pt mk1...daca nu ma insel contine si pe cea de diesel...sper sa-ti fie si tie si altora de folos.

Attached Files

  • Attached File  79.pdf   431.82KB   101 downloads


#13 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 24.09.2009 @ 14:30

Multumesc man, insa eu am electrica de golf mk2 16v pe mk1 meu. Am facut rost de haynes care contine toate circuitele electrice. Eram doar curios cand porneste in mod normal pompa. Cum ziceam mai sus cand pun contactul releul pompei cupleaza vreo 4 secunde si decupleaza. Vroiam sa stiu daca atunci cand dau la "automat" el va cupla iar? Din cate am inteles din schema pt mk2, plusul (fir rosu/galben) este comun pentru ambele pompe de benzina deci nu as putea spune ca m-am legat din gresala de firul necorespunzator pompei.

#14 knox

knox

    Membru senior

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:volkswagen
  • Model:mK1 GolF
  • Motorizarea:1.6 RF

Posted 24.09.2009 @ 14:38

Cum a spus si MK16V pompa functioneaza 4 sec dupa ce pui contactul dupa care se opreste.Daca si dai la cheie ea porneste la loc si nu se mai opreste.
Daca vrei sa faci teste poti lega pompa pe direct fara releu....atentie insa la polaritate...
Sa ma corecteze cineva dar borna de + este cea care vine la surubul mai mic de la pompa.

#15 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 24.09.2009 @ 14:42

Norocul meu este ca am pompa cu semnele de la + si - pe ea :icon_thumright: Eu ma chinui atat la ea pt ca vreau sa mearga cat mai apropiat de fabrica. Altfel puneam pe direct cu o siguranta de 15 si un intrerupator si scapam de toata chinuiala. Numai ca mie imi place sa ma folosesc de tot ce imi poate oferi electrica actuala.

#16 knox

knox

    Membru senior

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:volkswagen
  • Model:mK1 GolF
  • Motorizarea:1.6 RF

Posted 24.09.2009 @ 14:51

Si eu aveam + si - pe pompa dar am intalnit si fara...sau de fapt nu se mai vedea de mizerie...Eu am avut pb cu un astfel de releu si ne-am chinuit f mult cu motorul, si am decis sa fac "ca la tara" pe buton.Merge perfect.Dar e mai bine cu releu.

#17 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 24.09.2009 @ 14:55

Daca reusesc sa-l fac sa mearga cu releul, o sa il fac... Daca nu il bag pe direct.

#18 B-30-SAN

B-30-SAN
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf mk1
  • Motorizarea:1.5 / 1.8 16v

Posted 24.09.2009 @ 22:07

Am reusit sa clarific tot ce ma nedumerea la electrica cu ajutorul unei persoane deosebite. Va multumesc oricum tuturor ca m-ati ajutat!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users