Jump to content


Photo

AUDI A6 2006 ,motorul 2.0 motorina - bun sau nu?


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1 crossing

crossing
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:audi
  • Model:a4
  • Motorizarea:1.9 tdi 131cp

Posted 17.07.2009 @ 12:07

Vreau sa-mi iau un A6 break 2006 ,motorul de 2.0 motorina este cel mai ieftin la second ,cu 2-5mii euro mai ieftina masina cu 2.0. Este prea mic acestr motor pt masina asta ? Utilizarea masinii va fi family .

ps. acum am un a4 1.9tdi din 2004 de care sunt extrem de multumit de cuplu la caroseria lui. Daca 2.0 tdi e la fel sau pe aproape il prefer pt consumul redus comparativ cu 2.7 sau 3.0

Edited by crossing, 17.07.2009 @ 13:04.


#2 Mihai.Nechifor

Mihai.Nechifor
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3bg\Polo 9N
  • Motorizarea:AWX\AZQ

Posted 17.07.2009 @ 14:01

Vezi ca s-a mai discutat despre acest subiect pe forum. Ca idee audi a6 c6 variant este o masina mare, dar daca utilizarea va fi una axata pe family si nu pe performante cred ca motorul de 2 140/170 este suficient de bun. Poate daca ii faci si o remapare va fi excelent pentru nevoile tale. Cel de 3 consuma si mai mult, la el platesti si taxe mult mai mari: impozit undeva la 10 mil, casco minim 2ooo de euro etc. Eu unu as merge pe motor de 2.0 pentru familie :D

#3 crossing

crossing
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:audi
  • Model:a4
  • Motorizarea:1.9 tdi 131cp

Posted 17.07.2009 @ 15:29

rempare?

#4 mchey

mchey
  • Oraş:Urlaţi
  • Maşina:N
  • Model:N
  • Motorizarea:1.4 MPi

Posted 18.07.2009 @ 16:22

Remapare, o resoftare :icon_thumright:

#5 crossing

crossing
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:audi
  • Model:a4
  • Motorizarea:1.9 tdi 131cp

Posted 19.07.2009 @ 00:53

a6 2.0 tdi cu ce s.ar compara la cum simti ca se misca masina ? cu un motor de 1.4 sau 1.6 benzina pe o skoda octavia,ca idee....

#6 DELFI

DELFI
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:AUDI
  • Model:A6
  • Motorizarea:3.0

Posted 20.07.2009 @ 16:19

Remapare, o resoftare :lol:

Avand in vedere ca detineti un A4 de 1.9tdi din 2004 si specificatiile tehnice conform http://www.carfolio....car/?car=121693 sunt de : Maximum power 115.6 PS (114.0 bhp) (85 kW) @ 4000 rpm si Maximum torque 285.0 Nm (210 ftlb) (29.1 kgm) @ 1900 rpm, iar Audi A6 din 2007 avant de 2.0 tdi ( modelul din 2006 nu l-am gasit dar sunt 95% sigur ca acesta corespunde, diferente fiind numai din 2008 cu modelul de 2.0 tdi cu 170 hp ) are specificatii precum:
Maximum power 139.9 PS (138.0 bhp) (102.9 kW) @ 4000 rpm si Maximum torque 320.0 Nm (236 ftlb) (32.6 kgm)
@ 1750-2500 rpm, presupun ca o sa va multumeasca pe deplin, nu veti observa nici o diferenta fata de masina actuala, cu toate ca A6 are 1610 kg, iar A4 1390 kg. Cuplul la A6 fiind de 320 Nm, considerabil mai mare decat la A4, o sa fie totul ok.
In comparatia cu Skoda de 1.4 sau 1.6 pe benzina cred ca Audi A6 de 2.0 tdi o sa fie net superior ( parerea mea ), nu datorita experientei = 0 / dar conform specificatiilor tehnice Skoda are un cuplu inferior de circa 155 Nm pe 1.6 Fsi si 115 cai putere, respectiv 1.4 Tsi modelul 2008 cu 125 caluti si 200 Nm.

#7 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 20.07.2009 @ 17:10

Parerea mea este ca motorul de 2 L nu este prea potrivit pentru marimea masinii, mai ales daca va fi si combi cu siguranta este putin mai grea ca limuzina. Acum luand in considerare si considerentele financiare poate totusi merita mai mult ca 2.7 sau 3.0 desi cam 90% din A6-urile ce le vad sunt 3.0 sau mai putin 2.7.
Poti sa citesti putin pareri si in acest topic.

#8 scuterone

scuterone
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:-----
  • Model:-----
  • Motorizarea:-----

Posted 23.07.2009 @ 00:23

motorul de 2.0 este suficient si pentru un A6 fie el break sau berlina.Audi a pus cutie multitronic pe facelift cu motor de 2.0 si 136 cp si merge super. nu se compara cu 3.0 Tdi dar aici vorbim de quattro
consum mult mai mare in oras si taxe mai mari.

ca acceleratie poti sa iei o skoda de 2.0tdi 140cp bagi 3 persoane(aprox 200-250kg) si sa faci o comparatie

avantul are cu 100 kile mai mult decat limuzina -faceti socoteala

ca si optiuni incearca sa aiba navigatie cu ecran color sau minim ecran color,alternativa cu ecran rosu/negru este oribila
neaparat clima-plus (display deasupra butonului de reglaj temperatura)

#9 ioio_viola

ioio_viola
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 4B 2002
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 24.07.2009 @ 10:54

eu zic ca e deajuns daca ii faci cip/remapare. o sa ai 170 de cai suficienti pentru o masina de familie.

:D

Edited by ioio_viola, 24.07.2009 @ 10:55.


#10 SGD007

SGD007
  • Oraş:Bârlad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf V
  • Motorizarea:2.0sdi 75cp

Posted 27.02.2011 @ 22:52

Buna seara.Am postat si pe alte topic-uri in speranta ca o sa primesc raspunsuri. Am si eu o mica nelamurire. Tinand cont de taxele exagerate din ultima vreme, mi-a trecut asa o ideie. Ce ar fi daca pe un audi a6 3.0 tdi quatro, s-ar scoate motorul si s-ar pune un motor de 2l (2.0 tdi). Cu modificari nu prea mari( turbina care este deja, un intercooler, soft, daca se doreste injectoare, modificare la evacuare, si alte chestii ce tin de modificari.) se poate obtine cei 240 cp, chiar peste 270+, nu pretind ca fiabilitatea motorului ar fi mare sau s-ar pierde, dar totusi e o ideie interesanta.Avantaje ar fi asigurare cu pret mai mic, impozit foarte acceptabil 180 lei nu 2200 lei pe an, posibil si o taxa de inmatriculare mult mai mica pentru cei ce doresc acest lucru.Acum intreb se poate monta direct motorul de 2.0 tdi in locul celui 3.0 tdi ? stiu ca 2.0 tdi are distributie pe curea pe cand 3.0 are pe lant.. aici ar fi ceva modificari... dar in principiu se poate? Ce ar presupune acest lucru?

#11 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 27.02.2011 @ 23:05

ce an de fabricatie?ORICUM NU SE POTRIVESTE CUTIA DE VITEZE :(

#12 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 27.02.2011 @ 23:21

la a6 97-05 ceea mai mica motorizare quattro la diesel este de 2.5 TDI quattro 150 cp,la a6 05- ceea mai mica motorizare quattro la diesel este de 2.7 TDI quattro 163 cp.

#13 lucian190

lucian190
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:audi
  • Model:A6 2005
  • Motorizarea:3000 tdi 223 CP

Posted 05.03.2011 @ 20:38

diferenta intre A6 cu motor de 2.0 si motor de 3.0 este mare incepind de la puterea motorului si terminind cu impozitul. sigur ca daca vei dori sa-ti iei o masina exclusiv pentru tine si familia ta eu cred ca 2.0 iti va fi suficient mai ales daca nu esti vitezoman. dar iti pot spune din propria experienta ca nu este o masina deloc usor/ieftin de intretinut fie ea chiar si de 2.0 asa ca.......................pune in balanta tot ce ai de dat si vezi ce faci. succes.

Edited by lucian190, 05.03.2011 @ 20:39.


#14 adrian73ran

adrian73ran
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:Audi A6 2005
  • Model:ex passat b6 HL 2006
  • Motorizarea:2.0 tdi 140 cp

Posted 18.03.2011 @ 21:49

Un A6 cu 2.0 de 140 se comporta destul de bine pentru orice om ce-si doreste performante obisnuite de la o masina,taxele si impozitele sunt acceptabile, deci multe plusuri pt aceasta motorizare. Confort, si tot ce da un a6 sunt iar in calcule, deci pareri pozitive la multe capitole, consumabilele etc fata de motoarele de 2.7 si 3.0, mai pui cauciucuri si atunci 2.0 te tine cu banii inbuzunar. 2.0 este un motor ok din punctul meu de vedere.
Drumuri bune si linistite tuturor.

#15 ANUCA

ANUCA
  • Oraş:Sighetu Marmaţiei
  • Maşina:VW
  • Model:PASSAT DSG 2007
  • Motorizarea:2.0TDI 140 CP

Posted 01.08.2011 @ 21:55

Buna , am si eu o intrebare:vreau sa iau un audi a6 din 2007 2.0tdi 140 cp , dar am inteles ca sunt doua serii de motor pe motorizarea de 2.0tdi, si ca una dintre ele ar fi cu probleme, asa cum sunt si la vw( motorul BKP CICA ARE PROBLEME CU INJECTOARELE), stie cineva daca este asa si care ar fi seria de motor cu probleme? multumesc

#16 hangyouridols

hangyouridols

    Nick anterior: mcornel

  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:A4 B6 & AUDI TT
  • Model:2 X QUATTRO
  • Motorizarea:1,9TDI & 1,8T

Posted 02.08.2011 @ 08:22

e BLB cu probleme.

#17 horiam

horiam
  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:Audi
  • Model:Avant
  • Motorizarea:2.0

Posted 05.08.2011 @ 12:49

A6 Avant este o masina mare ..de familie, cine o cauta o cumpara pentru spatiu/confort/ si merita sa faci saltul de la Golf/Passat Variant la A6 Avant
Asa cum spune baiatul meu (4ani) Audi Avant mama masinilor.. are grija de copii nostrii ;-)

Motorul de 2.0 este bun, cu un consum ce variaza

oras -> 6.8 ~ 9 (calculat dupa bonurile de motorina)
Exterior -> 5.7 ~ 7.5 (calculat dupa bonurile de motorina)

Totul tine de cit de mult este solicitat motorul...de stilul de condus...

Este timpul pentru un Avant....

P.S: Germania este plina de Avant-uri....nu poti crede cit de multe sunt..toate modelele..toate culorile si motorizarile posibile...

#18 audia6tdi

audia6tdi
  • Oraş:Bârlad
  • Maşina:audi
  • Model:passat-uri mai multe
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 07.08.2011 @ 22:55

Altele sunt problemele la motarele de 2.0 tdi de la audi in special a6.Pe a6 sunt 2 tipuri de motoare 2.0 tdi si anume: BLB si BRE.Blb-ul s-a facut din 2004 pana la inceputul lui 2006 si nu are probleme la injectoare decat ca se mai lungesc suruburile si trebuie schimvbate(recomand si schimbarea oringurilor).Problemele sunt la angrenarea pompei de ulei,care nu sunt asa grave cum par daca se acorda putina atentie.Nu exista masina/marca fara defecte caracteristice...
Am vazut multa lume care se plange de injectoarele de pe motorul de 2.0 tdi de 170 cp(de pe a4) care sunt marca siemens.Din ce m-am interesat eu astea siemnes sunt mai cu probleme.Pe BLB si BRE cred ca sunt bosch

Edited by audia6tdi, 07.08.2011 @ 22:57.


#19 PTDA

PTDA

    Nick anterior: paul.todea

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda, VW
  • Model:Octavia2, Polo 9n3
  • Motorizarea:1.9 BJB, 1.4 PD

Posted 08.08.2011 @ 01:08

Buna seara. Incerc sa ma pun in locul dvs si sa aleg intre 2L si 3L. Daca bugetul m-ar pune in dificultate privind intretinerea unui motor de 3L(aici vorbim de combustibil, impozit, rca, casco, consumabile, cauciucuri,etc...), cu siguranta l-as alege pe cel de 2L 140 cp.
Raportand puterea motorului la greutatea masinii, A6 2L 140 cp are 86cp/tona, in conditiile in care A4 dvs la 131cp are 95cp/tona. Din calculul asta rezulta ca pierdeti aprox 10cp/tona, ceea ce nu e f mult, dar intr-adevar este un oarecare pas inapoi in ceea ce priveste felul in care se comporta motorul.
Puterea mai mica a motorului o veti simti obiectiv in depasiri, si ceea ce percepeti obiectiv va fi amplificat in mod subiectiv de faptul ca masina este intr-adevar maaare. La ce ma refer: masina mare in general da impresia de masina moale, care parca fuge de sub tine, prin urmare, luad in considerare si faptul ca fiind o masina mai grea, mai lunga, etc...transferul maselor in viraje si pe franari este semnificativ mai mare decat la A4, lucrul acesta reflectandu-se in tinuta de drum. Acest lucru poate fi tot subiectiv ameliorat, chiar daca nu se intervine la trenul de rulare al masinii, printr-un un motor mai puternic, care da impresia de masina mai agila, mai vioaie. Concret, vorbesc de o remapare de la 140 la 170 cp, (aprox 350 euro) ceea ce ar duce masina la 105 cp/tona. In felul asta castigati 10 cp fata de A4, in loc sa ii pierdeti, pastrand consumul de motorina neschimbat si cu costuri mult mai mici fata de un 2.7 TDI.
Sper ca explicatia mea mai "umanista" se intelege, am incercat sa exprim in cuvinte ceea ce am simtit, lucru care nu e intotdeauna usor, si sper sa fie de folos. Bafta.
Daca luati motor de 2L, sa nu luati codul de motor care are injectoare SIEMENS

Edited by paul.todea, 08.08.2011 @ 01:10.


#20 Valy_dan

Valy_dan
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 4F 2006 Multitronic
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 27.08.2011 @ 20:18

Banuiesc ca ati observat ca omul intreba acum 2 ani .... banuiesc ca in tot timpul asta s-a si saturat de testat motorul :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users