Jump to content


Photo

Ambreiaj - probleme

ambreiaj zgomot

  • Please log in to reply
829 replies to this topic

#1 misufha

misufha

    Nick anterior: tdi_man

  • Oraş:Roman
  • Maşina:SMART
  • Model:FOR-FOUR
  • Motorizarea:1.1 75CP

Posted 21.10.2004 @ 22:41

:)
Intru direct in problema: la debraiere aproape de finalul cursei pedalei se aude un tancanit ca si cum ar fi niste dinti rupti care s-ar incaleca unul pe altul! De debraiat debraiaza corect dar scartaitul asta ma scoate din sarite. :-(

#2 Thheo

Thheo

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Superb 2010
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 22.10.2004 @ 07:38

pai in primul rand ori e tancanit ori scartait.. l-ai "izolat" la ralanti? se aude ceva anormal si cand este cuplata cutia sau si cand este debraiat complet? .. sau doar cand apesi pedala?



#3 misufha

misufha

    Nick anterior: tdi_man

  • Oraş:Roman
  • Maşina:SMART
  • Model:FOR-FOUR
  • Motorizarea:1.1 75CP

Posted 22.10.2004 @ 08:37

nu conteaza daca e motorul pornit sau oprit pedala cand ajunge aproape de finalul cursei scartaie ca niste dinti care se incaleca unii pe altii! cineva a spus ca ,cica ar fi ambreiaj cu auto reglaj dar din cate stiu eu al meu e hidraulic nu?

#4 misufha

misufha

    Nick anterior: tdi_man

  • Oraş:Roman
  • Maşina:SMART
  • Model:FOR-FOUR
  • Motorizarea:1.1 75CP

Posted 22.10.2004 @ 08:38

sunetul l-am izolat si se aude numai in dreptul pedalei dar nu stiu mecanismul de lucru al ei si ce piese ar pune in miscare!

#5 Thheo

Thheo

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Superb 2010
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 22.10.2004 @ 08:46

Pai pedala actioneaza cilindrul de ambreiaj.. este posibil sa se fi dus garniturile din cilindru si sa faca asa.. ai si senzatia ca se nu misca uniform? ca opune rezistenta sau din contra e prea "loose" ?

#6 tlc

tlc
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Golf IV/Passat B6 Var
  • Model:1J 2002/3C5 2007
  • Motorizarea:ALH 90/BMR 170

Posted 22.10.2004 @ 09:28

@tdi_man: verifica daca sunetul este similar cu cel din "filmulet" ( topicul http://forum.vwforum...opic.php?t=2161 )

Daca da, la mine s-a rezolvat de la sine.

#7 misufha

misufha

    Nick anterior: tdi_man

  • Oraş:Roman
  • Maşina:SMART
  • Model:FOR-FOUR
  • Motorizarea:1.1 75CP

Posted 23.10.2004 @ 09:58

Da , e acelasi sunet ca si al tau dar la mine se aude numai la apasare si nu la ridicarea piciorului.
In plus in marsarier se aude un clanc ca la dacie prima data iar daca o scot si viteza si o mai bag o data iar in marsarier nu se mai aude.!

#8 Thheo

Thheo

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Superb 2010
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 23.10.2004 @ 20:18

partea cu marsalierul este un "fenomen" cunoscut... ignora-l :)

#9 Edi_I

Edi_I
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Variant 1.9TDI 2003
  • Motorizarea:AXR 101CP

Posted 07.11.2005 @ 09:16

Saptamana trecuta mi s-a intamplat sa raman cu pedala de ambreiaj la capat de cursa si cutia de viteze blocata intr-o viteza. Dupa ce am luat contactul am putut sa o scot din viteza tragand de maneta schimbatorului si apoi am tras de pedala ambreiajului pana am adus-o in pozitia normala. Din acel moment n-am mai avut probleme pana in prezent. Cine poate sa-mi spuna daca a mai avut probleme de aceasta natura si care poate sa fie cauza(eu presupun ca am o uzura la cilindrul hidraulic pe al carui piston apasa pedala).

Edited by Edi_I, 07.11.2005 @ 09:18.


#10 GolfSH

GolfSH
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:vw golf IV variant, 1.9 TDI 90 CP ALH alb, 2000

Posted 07.11.2005 @ 12:32

Am avut exact aceeasi problema cu o Bora. O singura data. Am mai tinut'o cateva luni dupa, dar nu s'a mai intamplat. Cat despre cauze, nu am idee. Culmea ca s'a intamplat dupa ce am adus'o de la un service.

#11 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 07.11.2005 @ 12:36

Pedala de ambreiaj are un arc care o tine apasata de ramane acolo. Arcul are utilitatea ca te ajuta sa tii mai usor ambreiajul in pozitia total debraiat. In mod normal arcul din ambreiaj (din ansamblul ambreiaj) impinge in tija de debreiere care apasa cilindrul receptor care impinge lichidul in pompa de ambreiaj care impinge pedala inapoi. Daca tie ti-a ramas la fund pedala atunci fie nu a impins ambreiajul (putin probabil) ori lichidul avand aer nu a mai impins in pompa.

De exemplu cineva a aerisit PROST ambreiajul si mai mult a bagat aer decat a scos.

#12 catabeg

catabeg
  • Oraş:Săcele
  • Model:Volkswagen/Passat 3BG/AVB/74kw

Posted 07.11.2005 @ 14:25

Pedala de ambreiaj are un arc care o tine apasata de ramane acolo. Arcul are utilitatea ca te ajuta sa tii mai usor ambreiajul in pozitia total debraiat. In mod normal arcul din ambreiaj (din ansamblul ambreiaj) impinge in tija de debreiere care apasa cilindrul receptor care impinge lichidul in pompa de ambreiaj care impinge pedala inapoi. Daca tie ti-a ramas la fund pedala atunci fie nu a impins ambreiajul (putin probabil) ori lichidul avand aer nu a mai impins in pompa.

De exemplu cineva a aerisit PROST ambreiajul si mai mult a bagat aer decat a scos.

<{POST_SNAPBACK}>



Confirm si eu: e din cauza aerului din instalatie. In mod normal, la masinile moderne, se aeriseste singura dupa mai multe pedale. Daca era aer mult in instalatie (asta inseamna, oricum, mai multe ramaneri ale pedalei la podea) e posibil sa fie nevoie sa se completeze lichidul la nivel. Daca s-a intamplat o data, se poate sa se fi aerisit si sa nu mai apara probleme pe viitor. "Defectul" e caracteristic tuturor instalatiilor hidraulice (chiar si la frana - atunci cand trebuie sa faci "pedale" ca sa-ti tina frana).

#13 cipi2ooo

cipi2ooo
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.9 TDI AVF

Posted 07.11.2005 @ 15:55

Am patit si eu acelasi lucru la Peugeot 206. Numai ca eu am patito pe calea ferata.La service mi-au spus ca n-are nimic drept urmare am vandut pejou. :D

Edited by cipi2ooo, 07.11.2005 @ 15:55.


#14 Edi_I

Edi_I
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Variant 1.9TDI 2003
  • Motorizarea:AXR 101CP

Posted 07.11.2005 @ 16:55

Multumindu-va pentru raspunsuri trag concluzia ca am avut aer in instalatie si ca ar fi bine totodata sa verific si nivelul de lichid.

#15 mack

mack
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 14.12.2005 @ 16:07

Salut,
De ceva vreme am sesitat un zgomot straniu in masina, ar fi cam asemanator cu un fasait slab (cam cum ar iesi aer printr-un por). Daca masina stationeaza cu motorul la relanti si apas foarte putin pedala de frana (practic nu apuca sa aprinda becurile pe spate), fasaitul dispare. Daca las neatinsa frana si apas pedala de ambreiaj, se aude in continuare.
In mers se aude continuu, dar dispare daca o scot din viteza (masina se deplaseaza inainte din inertie) si reapare atunci cind o reintroduc in viteza. De asemenea, in mers daca apas foarte putin pedala de frana cu piciorul stang, acel fasait dispare.
As putea suspecta ca zgomotul vine de la rulmentul de presiune care atinge foarte putin placa si frecarea metal-pe-metal scoate un sunet foarte inalt, asociat cu un fel de fasait.
Stiu ca legatura intre ambreiaj si frana este lichidul de frana folosit si in circuitul hidraulic al ambreiajului.

Cine poate sa ma lamureasca care e problema si cum o pot remedia?

Multumesc anticipat si scuze daca am fost cam confuz in explicarea fenomenului.

#16 Cristel

Cristel
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW GOLF 4 1,6 SR

Posted 23.01.2006 @ 20:29

Ieri cand dau sa pornesc masina de pe loc apas pe ambreiaj ca omu sa plec de pe loc si cand ...,ce sa vezi??:i-mi ramane pedala la fund .Cand ma dau jos si ma uit sub masina cursese deja tot lichidul de frana pe jos.Intr-un sfarsit ma uit si vad sa s-a fisurat un furtunas.Intrebarea este:de unde stiu eu ce furtun sa cumpar pt ca sa il schimb la service ????Are cineva niste scheme ???

#17 Ice_2k

Ice_2k

    Moderator Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:3.0TDI V6 240CP quattro

Posted 23.01.2006 @ 21:00

nu mi-e clar... ai probleme la ambreiaj sau frana?

#18 cipos

cipos

    Comerciant

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:A 6
  • Motorizarea:3.0 225 CP

Posted 23.01.2006 @ 21:05

nu mi-e clar... ai probleme la ambreiaj sau frana?

actionarea ambreajului se face cu lichid de frana(e acelasi principiu: o pompa impinge lichidul spre un cilinfru iar acesta se extinde )

#19 Cristel

Cristel
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW GOLF 4 1,6 SR

Posted 23.01.2006 @ 23:28

Exact!!! Acum 2 ore am reusit sa tractez masina pana in fata unui service pana maine,dar ideia e ca nu stiu ce furtun sa ii iau,cred ca pana la urma o bag intai in service sa o vada si dupa aia il iau !!!

#20 miriamtoyo

miriamtoyo

    Nick anterior: cristitoyota

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Beetle
  • Motorizarea:1.6

Posted 23.01.2006 @ 23:30

cred ca pana la urma o bag intai in service sa o vada si dupa aia il iau !!!

E mult mai bine asa! :(





Also tagged with one or more of these keywords: ambreiaj, zgomot

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users