Jump to content


Photo

Racord flexibil la galeria de evacuare deteriorat


  • Please log in to reply
179 replies to this topic

#1 adi_bm

adi_bm
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:2xGolf4 2002 Special
  • Motorizarea:AXP & ALH+

Posted 16.11.2008 @ 15:36

Am constatat ca la partea catre motor inpletitura metalica este rupta si putin afumata acea parte.
Stie cineva dimensiunile exacte ale racordului (lungime si diametru) si ce model(firma) ar fi mai rezistent ? ca inlocuirea se face prin taiere si sudare...
am gasit ceva la 70-80 ron... :lol:

#2 psyco

psyco
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf AZD
  • Motorizarea:1.6 16v 105 cp

Posted 16.11.2008 @ 17:54

salut, am avut si eu problema asta. Dimensiunile le iei prin masurarea lungimii si a diametrului. Eu iti recomand sa suni la volksman pt piesa, au am luat-o de la altii si imi scoate un zgomot ciudat fiind un pic mai mare. Ai grija cand ti-o sudeaza sa nu ti-o sudeze stramb, sa le spui sa fie atenti. service-ul la care am fost nu ti-l recomand prin urmare:) iar altii nu stiu. Poate te ajuta un coleg forumist.

take care



#3 h3llboy

h3llboy
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:VW Bora
  • Model:2002
  • Motorizarea:1.6 16V AZD

Posted 16.11.2008 @ 21:09

Iei frumos sublerul, ridici masina pe rampa sau pe cric daca nu este rampa, si masori teava inainte si dupa racord,cat si lungimea racordului, sa fie dreapta teava unde pui subleru sa nu fie cotita. Suni apoi la volksman, ii dai datele si vei primi piesa pe care o sudeaza in locul celei vechi un sudor meserias. Simplu nu? :icon_thumright: bafta!

LE: vad ca ai diesel, s-ar putea racordul sa nu fie sub motor, cum e la benzinare, cred ca e undeva in stanga motorului daca nu ma insel, s-ar putea sa nu fie nevoie ridicarea masinii.

Edited by h3llboy, 16.11.2008 @ 21:13.


#4 esox

esox
  • Oraş:Deva
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 SDI 68 CP

Posted 17.11.2008 @ 20:56

Problema asta am avut-o si eu la SDI-ul meu.

Problema este ca la acele racorduri dimensiunile date sunt la diametrul interior.... ceea e cam greu fara sa o dai jos..... dar masori intr-o margine si daca iti da cam 48 o sa iti trebuiasca un racord de 45 mm. La mine s-a portivit un de 4.5 diametru si 20 cm lungine.... dar e posibil ca la TDI sa fie diferita.

Cel mai bine o sui pe o rampa si masori la capete cu sublerul cum zicea h3llboy si masori si lungimea si fuga la un sudor bun....

Grija mare la magazinele de piese.... ca e multi pe langa :rolleyes: mie unul mi-a spus ca se ia dimensiunile la partea groasa, aia cu impletitura (si m-am alea cu un flexibil degeaba, imi pare rau ca nu am pastrat bonul de casa sa pot sa ma intorc sa-i dau cu ea de cap)..... iar in alta parte imi spunea ca e dimensiunea la capete... dar in exterior.... cand am ridicat piesa am fost cu sublerul dupa mine si i-am demonstrat ca de fapt e dat diametrul interior!

#5 adi_bm

adi_bm
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:2xGolf4 2002 Special
  • Motorizarea:AXP & ALH+

Posted 17.12.2008 @ 22:39

Am rezolvat problema, am facut si cateva poze...

Posted ImagePosted ImagePosted Image

sudura s-a facut cu electrozi de crom, eu am masurat si fixat... doar sudura a fost facuta de meserias.

Edited by adi_bm, 17.12.2008 @ 22:46.


#6 WNS

WNS

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi-A4-2007
  • Model:B7- Multitronic
  • Motorizarea:2.0TDI -140HP

Posted 17.12.2008 @ 22:46

Adi dar ce simptome avea maşina cnd racordul era deteriorat ?

#7 adi_bm

adi_bm
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:2xGolf4 2002 Special
  • Motorizarea:AXP & ALH+

Posted 17.12.2008 @ 22:51

Fluiera turbo destul de puternic si incepea chiar de pe la 1100 rot/min iar in ultima vreme deja scapau gaze si ajungeau in interior cand stateam pe loc cu ventilatia pornita. La turatii mari motorul era mult mai galagios, avea un "horcait"

Acum gata, abia mai aud turbina... parca-mi lipseste acel fluierat :ceuameni:

Edited by adi_bm, 17.12.2008 @ 22:53.


#8 WNS

WNS

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi-A4-2007
  • Model:B7- Multitronic
  • Motorizarea:2.0TDI -140HP

Posted 17.12.2008 @ 23:04

Am nţeles. Mulţumesc pt clarificare. :ceuameni:

#9 esox

esox
  • Oraş:Deva
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 SDI 68 CP

Posted 18.12.2008 @ 20:12

Adi, mi se pare mie sau racordul nou pus are diametrul putin mai mare decat cel original? Si daca da, oare nu risti sa iti atinga la trepidatii caroseria si sa faca ceva galagie??? Nu de alta da spatiul pe unde vine el e destul de limitat.

@WNS - la mine cand s-a fisurat auzeam mai tare la acceleratii.... de fapt la fel ca si cand ai o fisura in toba.... cam aceleasi simptome.

#10 adi_bm

adi_bm
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:2xGolf4 2002 Special
  • Motorizarea:AXP & ALH+

Posted 18.12.2008 @ 20:50

Ai dreptate la diametru exterior cel nou ii putin mai mare...dar nu atinge nimic. Poate daca se sudeaza stramb si sta incordat ...dar inainte sa-l tau pe cel vechi, cu acul de trasat si cu un liniar am tras niste linii si am luat cateva repere si a iesit perfect :D

#11 WNS

WNS

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi-A4-2007
  • Model:B7- Multitronic
  • Motorizarea:2.0TDI -140HP

Posted 18.12.2008 @ 21:17

Din fericire nu am astfel de probleme la maşină. Am ntrebat doar din curiozitate, considernd ca e bine sa ştim şi modul cum se manifestă un astfel de defect.
In acest mod cine citeşte topic-ul şi poate da uşor seama dacă maşina lui are o astfel de problemă sau nu. :icon_thumright:
Numai bine.

#12 comnic5

comnic5
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3 1995
  • Motorizarea:1.8 55kw

Posted 19.12.2008 @ 23:03

Apropo, tocmai am schimbat azi un racord la un Golf IV 1.6. Cum se scoate teava fara sa dai jos H-ul? Am fost nevoit sa sudez sub masina, ceea ce e cam nasol. Ceva sugestii?

#13 zack_xlx

zack_xlx
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:Golf 4 motor aus 2001
  • Motorizarea:1,6 16 v 105cp

Posted 13.03.2009 @ 06:20

salut, am avut si eu problema asta. Dimensiunile le iei prin masurarea lungimii si a diametrului. Eu iti recomand sa suni la volksman pt piesa, au am luat-o de la altii si imi scoate un zgomot ciudat fiind un pic mai mare. Ai grija cand ti-o sudeaza sa nu ti-o sudeze stramb, sa le spui sa fie atenti. service-ul la care am fost nu ti-l recomand prin urmare:) iar altii nu stiu. Poate te ajuta un coleg forumist.

take care


si eu am problema asta sa rupt racordu si "horcaie" ff tare cine cunoaste un sudor bun si de unde sa iau piesa ?sigur gasesc la wolksman? astept sugestii

#14 Birba

Birba
  • Oraş:Băicoi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.4 16V 75 CP

Posted 13.03.2009 @ 12:44

la mn se aude urat pe la 3000 de ture sa fie de la racord? ca ma innebuneste zgomotu pe dn-u cand merg constant cu 100km/h

#15 marius1982.11

marius1982.11
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90+ ALH

Posted 13.03.2009 @ 18:32

Gasesti la volksman, mai demult avea. Din cate tin minte trebuie sudata in argon.

#16 marywss

marywss
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 2006
  • Motorizarea:1.6i 102 CP

Posted 25.02.2010 @ 17:55

la mine deja intra gaze in masina.
racordul asta e problema nu?

inca ceva: daca am minim 2500 ture, cand apas ambreiajul si iau piciorul dupa acceleratie sa schimb viteza se aude un fluierat mai gros.(tot de aici sa se traga?)

#17 abuwz

abuwz
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:G4 '01
  • Motorizarea:1.6

Posted 02.03.2010 @ 15:48

Unde se poate suda in bucuresti? Thx.

EDIT: Stie cineva dimensiunile exacte pentru motorul AZD?

Thx.

Edited by abuwz, 02.03.2010 @ 17:00.


#18 liviucon

liviucon
  • Oraş:Buzău
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4 2002
  • Motorizarea:1.6 16v 77kw

Posted 18.03.2010 @ 09:14

La motoarele pe benzina cod AZD nu se poate suda racordul cu tevile si catalizatorul date jos deoarece nu mai merge montat dupa ce este si racordul sudat acolo, deci trebuie sa facem o sudura intr-o parte direct pe masina,

Sau poate aveti o idee mai buna?

#19 golf416

golf416
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Golf MK6 Variant
  • Model:Confortline
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 18.03.2010 @ 09:37

Si eu am schimbat de curand acest racord, si intradevar s-a lucrat pe elevator fara evacuarea montata, ci doar partea din fata pana la racord. Sudura s-a facut in argon... masina a devenit mult mai silentioasa. Pret 150Ron.

#20 Aditu

Aditu

    Membru Senior

  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:VW/Skoda
  • Model:Polo 9N/Octavia3
  • Motorizarea:1.4 TDI/1.2TSI

Posted 18.03.2010 @ 10:30

De la o vreme si eu acuz ca ar fi motorul mai zgomotos. In special la ture mai multe si in sarcina, unde parca aud si un usor tacanit. Dar acum ma gandesc ca ar putea fi din cauza acestui racord felxibil.
Daca merg in felul asta, si presupunand ca el adauga plusul de zgomot, ce urmari ar putea sa apara?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users