Jump to content


Photo

Faruri aburite


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 25.10.2008 @ 02:25

Va salut si imi cer scuze daca am facut un topic nou pe un subiect deja abordat dar nu am gasit nimic care sa ma ajute la search.
Intr-un final dupa "batalii" cu cei de la PBN si Astra am reusit sa-mi ridic masina din service careia i s-a schimbat bara fata niste plasticuri etc. Pe langa faptul ca un far este montat prost (iese cu aprox 1 cm in afara masinii) ambele sunt aburite si au facut un condens grav. Nu stiu cum sa rezolv asta aveti idei? Am mers cateva ore cu xenon aprins si s-a dezaburit doar in raza becului iar semnalul si faza lunga tot au picaturi de condens pe interior. In orice caz arata urat si nu stiu ce sa-i fac. Ce-mi sugerati?

Iar in legatura cu farul montat prost, mai in afara, se poate regla sau trebuie dat jos si pus ca lumea? Sincer nu vreau sa mai raman iar fara masina eu stiu cate zile si pt un rahat ca asta. Multumesc

Edited by iLL One, 25.10.2008 @ 02:37.


#2 b97dmt

b97dmt
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BENZ VW
  • Model:w 212 -204 cp Golf V
  • Motorizarea:250 cdi 4matic

Posted 25.10.2008 @ 08:13

Salut. Te sfatuiesc sa scoti capacul din spatele farurilor si sa incerci sa bagi feonu(obisnuit de usact parul) acolo.Se va rezolva.Daca mergi cu ele aburite , o sa-ti ramana pete pe lupe.

#3 Symphony4

Symphony4
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi A6
  • Model:Quattro 2.5
  • Motorizarea:TDI 180CP AKE

Posted 25.10.2008 @ 08:23

Du-te luni peste ei, teoretic ar trebui sa te rezolve pe loc.
Daca vrei sa rezolvi acum, in weekend, poti si singur. Condensul la faruri se datoreaza faptului ca, masca spate a farului, ce contine garnitura de etansare, nu este pusa bine.
La fel, daca slabesti putin suruburile care tin clemele de sus, poti impinge farul in interior 1 cm. Reglajul directiei fasciculului se face la perete, e un articol pe forum. Sau la ochi, o sa iasa cam la fel de bine.

#4 dudu

dudu

    Moderator

  • Oraş:Buzău
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2010
  • Motorizarea:1.8TFSI 160CP

Posted 25.10.2008 @ 08:39

Incearca si pasii descrisi de Rapier aici, cred ca ajuta

#5 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 25.10.2008 @ 12:48

merci frumos pt ajutor!

#6 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 25.10.2008 @ 13:09

La fel, daca slabesti putin suruburile care tin clemele de sus, poti impinge farul in interior 1 cm.


Imi poate arata cineva o schema a farului G5 fara lupa cum am eu? ca sa vad toate cele ca acum la masina e apa peste tot si nu-mi dau seama. Vreau sa merg pregatit ca sa stiu tot.

@Dudu: am citit topicul acela si am urmat pasii aia si nu am nimic decat gaura xenon aftermarket dar sa sti ca am avut alea timp de 3 luni si deabea acum brusc cum am luat-o din service s-au aburit.

#7 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 25.10.2008 @ 15:42

daca merg fara unul din capacele acelea spre exemplu cel de la faza lunga, credeti ca se va ventila destul incat sa scap de condens? deja incep sa se uneasca picaturile una cate una si cred ca in scurt timp se va face balta in far :|

#8 WVWZZZ

WVWZZZ

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf GT Sport 2008
  • Motorizarea:BKD

Posted 25.10.2008 @ 16:40

Poti sa incerci sa mergi un pic fara capacul respectiv. Dar nu prea mult si nu daca ploua ... Teoretic ar trebui sa se usuce cat de cat asa, depinde cat de mult condens s-a facut, dar asta nu poate fi o solutie permanenta.

#9 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 26.10.2008 @ 02:16

Stiu ca nu e ceva permanent dar chiar nu stiu ce sa-i fac. Au inceput sa se scurga picaturila intr-o mini balta la semnal si ma dispera. Incerc maine cu feonul dar mi-e frica sa nu il tin prea mult si sa topesc ceva din far vre-un plastic. pff...mda

revin cu raspuns daca s-a rezolvat

#10 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 26.10.2008 @ 21:05

Am rezolvat condensul din far cu feonul. Am bagat aer in el prin spatele farului pe unde se schimba becurile cam 20 minute pana s-a uscat toata apa de acolo. Pana acum nu a mai revenit. Ramane de vazut la urmatoarea spalare daca apare iar. Deci daca aveti problema asta incercati asa cu feonul, la mine a mers. Bafta!

#11 4abc

4abc

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:BMW
  • Model:E90
  • Motorizarea:320DA

Posted 26.10.2008 @ 21:09

Ai faruri cu Xenon din fabrica(adica cele cu lupa)??

Fenomenul de aburire este normal pentru ca farurile au niste ''fante'' pe unde ''respira'' insa daca se ajunge in stadiul in care este apa in el inseamna ca ceva nu e bine,si nici nu e bine ca fenomenul de aburire sa se repete destul de des!

#12 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 27.10.2008 @ 02:26

Sunt fara lupa iar fenomenul meteorologic se intampla numai intr-un far ... de ce nu stiu. repet ca nu mi-a facut asa deloc deloc in 3 luni cat am avut masina si mi-a facut in secunda doi cand am scos-o din service la pbn. tind sa cred ca mi-au schimbat farul...dar chiar daca e sau nu, nu pot sa demonstrez nimic. si nici sa ma duc sa le spun sa-l fac pt ca o sa-mi zica virgula ca am dat gaura in capac pt xenon aftermarket si de la asta e...probabil asta imi vor spune, si ca am pierdut garantia.

apropo mi-au mai ramas 2 3 picaturi jos jos in semnal pe care nu am putut sa e usuc si din cauza lor cred a inceput iar sa se abureasca asa doar o parte din semnal...
o sa incerc sa bag jet de aer cald in far cu un furtun si sa dau pe ele ca sa se usuce de tot si daca tot mai apare si dupa aceea n-am ce sa fac voi fi nevoit sa merg la porsche sa le dau ceatza daca ei imi dau aburi.

Cu cea mai mare placere daca mai aveti solutzii si sfaturi, vreau sa le stiu. (inafara de decapsulat far etc)

#13 4abc

4abc

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:BMW
  • Model:E90
  • Motorizarea:320DA

Posted 27.10.2008 @ 12:51

Pai in momentul in care ai gaurit capacul care etanseaza farul(ca ai pus xenon AM) normal ca se aburesc..eu zic ca de acolo se trage problema! :)

#14 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 27.10.2008 @ 14:30

Dupa ce am luat masina la 2-3 zile mi-am pus xenon. de atunci si pana cand mi-am bagat masina in service si s-a aburit farul, am mers pe ploaie, am spalat masina de nenumarate ori timp de 3 luni si nu s-a aburit nici o singura data macar. cum iti explici? si daca de la asta e problema de ce se intampla numai la un far si nu la ambele? hmm?

#15 4abc

4abc

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:BMW
  • Model:E90
  • Motorizarea:320DA

Posted 27.10.2008 @ 14:32

Pai nu asa te-ai exprimat.Atunci inseamna ca dupa ce ai scos masina din service de la ei farul a inceput sa se abureasca...explicatia e simpla... ;)

#16 31RZV

31RZV
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF MK5 2009=5
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 27.10.2008 @ 21:27

cred ca ti-au schimbat farul .. la noi se practica lucrul asta:D

#17 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 28.10.2008 @ 00:14

stiu...altfel nu se explica de ce mi-au demontat si instalatia de xenon pe farul ala si au pus-o inapoi naspa cu sarmele si blasteru balanganindu-se cand in prealabil fusese prins cu soricei ca lumea. sa fie sanatosi, eu nu mai trec pe acolo. mi-am rezolvat farul.

#18 hro

hro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI A6 tiptronic
  • Model:2.7 TDI QUATTRO
  • Motorizarea:120 kw

Posted 07.11.2008 @ 09:23

mai uita-te sa nu-ti fi schimbat si altceva....

#19 uri

uri
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf MkV 2008
  • Motorizarea:1.4 MPI 80CP

Posted 02.06.2009 @ 11:01

Salutare!
Odata cu ploile de la sfarsitul saptamanii, Bucuresti-ul s-a si inundat, fapt pentru care a trrebuit sa trec pe un drum cu apa masurand cam 50 cm. Am trecut fara probleme, insa a doua zi am constatat ca farul de ceata de pe partea dreapta este aburit. M-am uitat mai atent si am ceva apa in el.
Am aplicat o metoda mai veche de a merge cu proiectoarele aprinse, s-a dezaburit pe moment, dar acum e iarasi la fel.
Ceva solutii? Se poate demonta doar geamul farului de ceata?

Multam!

#20 Bobo Chill

Bobo Chill

    Nick anterior: iLL One

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:MKII GTI 16V
  • Motorizarea:KR

Posted 02.06.2009 @ 16:02

scoate si tu proiectorul si usucal bine in casa cu feonul. si scapi de probleme daca nu crapat sau spart.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users