Jump to content


Photo

Pompa tandem cu probleme


Best Answer pyk , 19.01.2014 @ 17:13

salut

a nu se considera reclama

am cumparat kitul de reparatie pompa tandem

are si garnitura minune de la capac

as fi pus si poze cu el ,dar nu stiu cum

ma costat 115 ron

si avea de mai multe tipuri de pompe

daca vreti si voi

vorbiti aici.

 

Popescu Andrei-Vlad
andrei.popescu@dieselstar.ro
0722591207

 

numai bine.

Go to the full post


  • Please log in to reply
806 replies to this topic

#481 Mad Cow

Mad Cow
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3BG 2003 AWX
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 05.11.2012 @ 13:03

Multumesc. Daca o sa fac un log in mers se vede daca am scapari de vacuum ?

#482 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 05.11.2012 @ 13:09

Da si nu.
De ce nu faci teste cu un manometru de vacuum?



#483 Mad Cow

Mad Cow
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3BG 2003 AWX
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 05.11.2012 @ 13:13

Pentru ca nu am, si nici mecanicul nu are, numai daca ajung intr-un service .....
O sa fac un log si il postez, si o sa iau la mana si furtunele de vacuum.
Am gasit intr-un alt topic schema furtunaselor
Multumesc mult de info.

Edited by Mad Cow, 05.11.2012 @ 13:14.


#484 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 05.11.2012 @ 13:16

Te complici. Daca nu ai manometru, cumpara unul gasesti si la 50 de lei.
O eroare sau o valoarea aiurea ce rezulta din log poate avea multe cauze, nu doar lipsa de vacuum.

Cu riscul de a fi rau... daca nu ai scule, du-te la service. Altfel vei pierde mai mult cheltui pe scule.
Dovada... pompa inlocuita fara a efectua destule teste in prealabil.

#485 matei stelu

matei stelu
  • Oraş:Târgovişte
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 07.12.2012 @ 20:46

va salut
am mai postat de ceva vreme in urma referitor la pompa tandem
azi am observat ca pompa in cauza a inceput sa picure motorina si sunt putin ingrijorat pentru ca nu as investi asa de multi bani intro pompa noua asa ca rog colegi de pe forum care se ocupa cu achizitionarea setului de garnituri sa imi trimita un pm cu pretul acestuia si sa imi spuna care sunt sansele sa nu mai curga daca da intre pompa si capacul acesteia pe undeva pe dedesupt iar pe deasupra se vad niste bule.. astept raspunsurile voastre
multumesc anticipat

#486 ionutctn

ionutctn
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Superb Elegance
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 10.12.2012 @ 12:01

Incerc eu sa te ajut. Vorbim pe PM, nu poluam aici topicul.

#487 valy 26

valy 26
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:volksvagen
  • Model:passat B5,5 ,2003
  • Motorizarea:1.9 tdi ,131 cp

Posted 13.12.2012 @ 21:07

Buna,am citit tot topicul,poate nu am inteles eu! Care este pompa originala(OEM) pentru un passat 2003 ,break,1,9tdi,131cp ,avf,6viteze = BOSCH, LUK, PIERBURG?! Au acelasi cod 038145209Q ?!

#488 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 14.12.2012 @ 07:24

LUK. Codurile difera in functie de an si motorizare, dar sunt compatibile.

#489 Romario

Romario
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 V6 4MOTION
  • Motorizarea:2.5TDi 180 CP

Posted 18.12.2012 @ 22:52

Salut. Rezolvre pentru stutu de vacum fara lipire este sa loviti usor cu o dalta dar nu ascutita, si un ciocan exact pe marginea stiutului ca si cum s-ar apasa pe stiut exact in zona de unde iese din corpul pompei. Incercati asa, eu asa le rezolv. Cine e interesat am si o pompa tandem de vanzare.

#490 TrekOut

TrekOut
  • Oraş:Hunedoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 28.01.2013 @ 15:56

Salut, vad ca nu s-a mai postat de ceva timp pe aici.
Cautam niste informatii si oarecum am gasit, dar si o nelamurire.
Vad ca tipul a lipit si a pus colier la acel furtun, la mine intra si iese destul de usor( trebuie sa stea acolo fix?)

Attached Files



#491 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 28.01.2013 @ 18:52

Da. Si mai ales sa inchida foarte bine.

#492 TrekOut

TrekOut
  • Oraş:Hunedoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 28.01.2013 @ 19:34

Din curiozitate: Cei de la vw de ce nu au facut un sistem de etansare ?
Sa bage un furtun cu terminatie plastic intr-un manson de cauciuc fara un colier, fara o prindere...

Daca dau pompa tandem jos, pot avea surpriza sa imi trebuiasca garnituri ?
Doresc sa lipesc stutul si nu posed un garaj, iar pana vine caldura sa o pot lipi direct mai dureaza.

Edited by TrekOut, 28.01.2013 @ 19:53.


#493 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 28.01.2013 @ 20:32

Da, e prost sistem fara nici o siguranta.

In principiu nu trebuie garnituri.

#494 sobenny

sobenny
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 19 tdi 2007
  • Motorizarea:1.9 tdi 105 cp

Posted 30.01.2013 @ 20:30

Buna, am pierderi de ulei la pompa tandem la un golf 19 tdi, an 2007, trebuie sa-i schimb garniturile, dar nu am gasit nimic si nici un atelier unde sa le schimb in zona Timisoara. Ma puteti ajuta sa gasesc chitul de garnituri? Multumesc.

#495 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 30.01.2013 @ 20:32

LA reprezentanta nu au?

#496 johnf

johnf
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:B5.5 2004
  • Motorizarea:1.9TDI AVF

Posted 04.02.2013 @ 19:39

Ma poate ajuta cineva cu o pompa tandem de imprumut (cei care au pe acasa una in plus dupa schimbare), nu ma intereseaza daca curge, eu am probleme cu vacuumul, din cand in cand se intareste pedala o perioada de timp dupa care isi revine si merge bine o perioada, dupa diagnosticare si reparare (stuturi, mansoane, furtune) doar pompa a mai ramas dar vreau sa fiu sigur.

Am un AVF 2004
Nu raman dator

Mersi

#497 Turbocip

Turbocip
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI A4 [8E]
  • Model:B6
  • Motorizarea:1.9 TDI 185CP+

Posted 04.02.2013 @ 19:43

Iti convine sa muncesti asa in plus ?
Nu ti-a verificat un mecanic masina , ca sa iti spuna exact ce trebuie sa schimbi ?
Doar intreb si eu ... Fiindca e o poztie incomoda sa inlocuiesti pompa tandem

#498 johnf

johnf
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:B5.5 2004
  • Motorizarea:1.9TDI AVF

Posted 04.02.2013 @ 20:11

E dificil de diagnosticat problema cu vacuumul, nu pot sa i-au un mecanic cu mine 200 - 300 de km si sa sper ca se va manifesta problema, si daca se manifesta tot nu ai ce sa ii faci, e dificil de masurat presiunea de vacuum ca sa zici ca e pompa de vina. Cel mai simplu e cu una imprumut.

#499 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 07.02.2013 @ 14:05

Ok... se pare ca un coleg de-al nostru a gasit in Germania kit de reparatie pentru pompa tandem.

Kitul costa 60 euro si contine toate garniturile, inclusiv arcuri pt paleta pompei.

 

Nu stiu ce si unde, ca n-a binevoit sa ne dea informatiile. Doar incerca sa ne vanda. Poate e vreunul dintre voi mai perspicace si dati de urma kiturilor.


Edited by C o s m i n, 07.02.2013 @ 22:05.


#500 johnf

johnf
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:B5.5 2004
  • Motorizarea:1.9TDI AVF

Posted 07.02.2013 @ 21:07

Eu am cedat psihic si mi-am cumparat una noua, din doua variante (pompa tandem sau servofrana) sper sa o fi nimerit pe cea buna, daca nu asta e, masinuta mea are pompa noua.

Dupa ce am schimbat si verificat toate furtunele de vacuum, lichidul de frana, placute, discuri si verificat servofrana care nu are apa in ea am zis ca 80% pompa e de vina. Cu toate astea tot nu sunt multumit de frane si pe deasupra patesc si incidente cu pedala tare.

Urmeaza sa o montez si sa vad cum se comporta masina.

Ideea e ca daca ai probleme care apar la intervale aleatorii si dispar la fel de subit cum apar iti vine sa iti dai cu o caramida in co...e... foarte greu de diagnosticat.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users