Jump to content


Photo

Distributie Curea Vs Lant


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 snaemih

snaemih
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:Skoda Octavia II 1.6 MPI Ambiente

Posted 25.08.2008 @ 09:26

Care sunt avantajele si dezavantajele ?

#2 liviuxp2000

liviuxp2000
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:evident,Volkswagen
  • Model:Golf, tot Golf
  • Motorizarea:2.0 TDI, BMM

Posted 25.08.2008 @ 09:32

Riscul de rupere foarte redus si intretinerea . . . gratuita la cea cu lant :(

#3 snaemih

snaemih
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:Skoda Octavia II 1.6 MPI Ambiente

Posted 25.08.2008 @ 09:44

Riscul de rupere foarte redus si intretinerea . . . gratuita la cea cu lant :(

Care este atunci explicatia ca o masina de clasa superioara ca O2 are distributia pe curea iar Fabia pe lant (ma refer aici strict la Skoda) ?

#4 abuwz

abuwz
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:G4 '01
  • Motorizarea:1.6

Posted 25.08.2008 @ 09:50

n-as spune ca e risc redus. G5 1.4 FSI are pe lant si este un topic in sectiunea asta in care s-a rupt intinzatorul lantului (la 70.000 km !!!!). Rezultat: desincronizare urmata de valve indoite. Vezi topic:
http://vwforum.vwfor...o...407&hl=lant

Edited by abuwz, 25.08.2008 @ 09:52.


#5 cristian

cristian

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 2013
  • Motorizarea:1.4 TSI CAXC

Posted 25.08.2008 @ 10:02

Nu cred ca poti compara motoarele cu distributie pe curea de la Octavia, cu cele cu distributie pe lant de la Fabia. Probabil te referi la 1.2 HTP sau la 1.4 8v. Singurul avantaj al distributiei pe lant e faptul ca nu se schimba odata cu celelalte piese ale distributiei, adica rolele intinzatoare, cureaua de accesorii si pompa de apa. In rest, vei avea mereu o masina mai zgomotoasa si cu mai multe vibratii.

#6 adilabv

adilabv
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Seat
  • Model:Cordoba 6L 2004 BBY
  • Motorizarea:1.4 MPI 75 CP

Posted 27.08.2008 @ 08:39

Hmmm... asta mai lamureste putin lucrurile ca si eu ma gandeam la un moment dat cand un prieten isi cauta masina si vroia neaparat cu distributie pe lant, de ce domnule s-o fi trecut de la distributia pe lant la cea pe curea daca pentru cea din urma sunt cheltuieli mai mari... Deci motivul principal ar fi zgomotul...

#7 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 27.08.2008 @ 09:08

Cu siguranta mai sunt si alte motive daca ne gandim la partea constructiva. Distributia pe curea, spre deosebire de cea pe lant, putem spune ca este in afara motorului(blocului motor), cureaua neavand nevoie de ungere cum are nevoie lantul. Poate este vorba si de frecari/uzuri; pentru curea, intinzatorul este rola in timp ce, pentru lant avem patine. Schimbarea distributiei pe curea se face mai usor decat cea pe lant; la fel si verificarea/reglajul in cazul in care se constata o deviere de la punct.
Probabil ca mai sunt si alte aspecte de luat in calcul, care mie imi scapa in acest moment.

#8 abuwz

abuwz
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:G4 '01
  • Motorizarea:1.6

Posted 27.08.2008 @ 09:35

cred ca ar mai fi precizia mai mare pe curea.

#9 Leonica

Leonica

    Nick anterior: audelpassat

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Polo
  • Motorizarea:1.4 TDI

Posted 08.10.2008 @ 22:03

stie cineva motorul de 2.0fsi are lant sau curea de distributie? multumesc!

#10 madox

madox
  • Oraş:Vânju Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:jetta
  • Motorizarea:1,6 mpi BSE

Posted 24.10.2008 @ 16:56

are curea

#11 maurice2001

maurice2001
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Mitsubishi Outlander
  • Model:2008
  • Motorizarea:2.0tdi

Posted 24.05.2009 @ 10:41

Eu nu vad nici un avantaj la distributia pe curea fata de ceea clasica pe lant ,care in ultima vreme incepe din nou sa se utilizeze,deoarece sant multi care cand cumpara o masina noua cauta motoare cu distributia pe lant .
Avantajul ca distributia pe cauciuc este mai silentioasa si mai ieftin de produs nu ma "incalzeste" pe mine prea tare.
Eu aleg lantul fara nici o rezerva.

#12 reader

reader
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi,
  • Model:dar nu vedi.
  • Motorizarea:ASZ+TCM

Posted 24.05.2009 @ 11:08

Totusi nu cred ca e o problema sau un efort financiar prea mare sa schimbam distributia odata la 60.000 sau 90.000 km, majoritatea dintre noi facem acesti km in 5 ani. Cei mai multi nici nu tinem masina mai mult de 60-90.000 km sau mai mult de 5 ani.

#13 msn2

msn2
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:skoda/seat
  • Model:O1 TOUR/IBIZA 6L
  • Motorizarea:1.9TDI/1.2l

Posted 24.05.2009 @ 21:38

nu e un efort prea mare dar la noi in service se poate intampla orice, in procente mult mai mari, si exista riscul ca sa fie schimbata prost sau sa strice altele prin jur(recent am un prieten care a patit-o).

#14 maurice2001

maurice2001
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Mitsubishi Outlander
  • Model:2008
  • Motorizarea:2.0tdi

Posted 26.05.2009 @ 15:25

Sustin si eu ce a spus msn 2 .Si eu dupa ce am schimbat distributia la vreo 2 saptamani a inceput sa-mi scartaie ceva la pornire la rece cam 30 de secunde.Probabil vreun intinzator din alea INA pe care le-am schimbat toate.O fi prea intins sau ....cine stie.Din pacate in domeniu auto am constatat ca masinile sant prea evoluate si prea pretentioase pentru "puii de daci" care si-au ales meseria de mecanic.

#15 abuwz

abuwz
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:G4 '01
  • Motorizarea:1.6

Posted 26.05.2009 @ 16:58

daca tot veni vorba de pui de daci priceputi in ale mecanicii. Imi recomandati, va rog, un service in bucuresti unde imi pot schimba relaxat distributia la golf-ul din semnatura? Pentru a ma relaxa sunt necesare urmatoarele:
- sa foloseasca cheie dinamometrica.
- sa se indrume dupa un manual de service autorizat ( adica nu dupa ochi )
- sa pot asista
- sa ofere garantie
- sa nu fie poro sau midocar.

thx.

#16 jmf

jmf
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:VW
  • Model:Golf GTI 25th anniversary
  • Motorizarea:1.8T + Revo

Posted 26.05.2009 @ 18:14

Da, asta cu cheia dinamometrica e o chestie. Eu inca n-am auzit sa fie folosita pe la noi :huh:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users