Jump to content


Photo

Debitmetru de aer defect


  • Please log in to reply
481 replies to this topic

#241 tavy2104

tavy2104
  • Oraş:Lugoj
  • Maşina:vw
  • Model:passat 2003
  • Motorizarea:1595 ALZ

Posted 12.07.2010 @ 21:18

hai salut sunt nou pe aici iti sugerez sa cureti supapa EGR si poate ca o sa rezolvi problema ,sa sti ca supapa EGR nu prea o da la o scanare cu vag com decit daca este dusa aproape complet

#242 petiueugen

petiueugen
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:vw
  • Model:bora
  • Motorizarea:1.9 tdi 140 cp

Posted 23.07.2010 @ 11:07

Salut. Am si eu o bora din 2001, am luato acum 2 luni si scoate fum negfru mult cand o accelerez. Cineva mi-a zis ca e pea multa motorina si prea putin aer. Debitmetru zice ca fosrt schimbat. Oare ce sa fie? Tot EGR ul? Am avut un ford inainte si tot asa scotea fum mult negru , am schimbat EGR ul si a mers ok. Deci ce ziceti? EGR ul sa fie oare? Trebuie curatat sau schimbat? CUm se curata?



#243 liviuplaton

liviuplaton
  • Oraş:Topliţa
  • Maşina:vw golf
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1,9 tdi

Posted 23.07.2010 @ 11:33

Intai fa o scanare cu VAG COM sa vezi ce erori ai, poti sa faci si un log in mers sa vezi cum lucreaza turbo, dupaia te apuci de curatat sau de schimbat ceva, asa dupa ureche e greu sa-ti dai seama de ce scoate asa mult fum, bafta.

#244 petiueugen

petiueugen
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:vw
  • Model:bora
  • Motorizarea:1.9 tdi 140 cp

Posted 23.07.2010 @ 16:06

am scanat cu vag com la cineva si a zis ca e un releu care alimenteaza turbina, apoi am facut si scaner la ASKA aici la cta (cine e din cta stie firma) si aceia nu au gasit nmk. Oare sa fie releuc acela sau EGR ul. nu stiu ce anume poate cauza fumul. Dar releul nu prea cred ca da fum nu stiu ce sa zic deaceea interb aici poate e cineva priceput si mi zice si mie.

#245 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 23.07.2010 @ 16:37

Nu exista releu care alimenteaz turbina. Daca ne spuneai exact codul de eroare te ajutam mai mmult.

#246 stefanutz30

stefanutz30
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Bora
  • Model:2001, AZD, 1.6 MPI,
  • Motorizarea:16V, 105 cp

Posted 25.07.2010 @ 22:33

am si eu o problema asemanatoare cu Bora-cul din semnatura :)
masina am luat-o recent si in weekend am fost pana la brasov
pe serpentine, sau in drum drept, in urcare motorul nu mai are vlaga!!

am urcat pante de 25-30 grade, 4 persoane in masina, ceva bagaje, AC-ul pornit si efectiv abia reuseam sa urc dealu ca pedala era "la podea" atat in viteza 2-a cat si la a 3-a
motorul asta nu poate mai mult?
sau masina mea are probleme similare cu cele descrise mai sus de voi ?

P.S. - si la depasiri pe drum drept trebuie sa am maree grija ,, ca are un sprint lenes .. si de multe ori nu fac depasirile tocmai din cauza ca nu am baza in ea :D

Edited by stefanutz30, 25.07.2010 @ 22:43.


#247 silverhand_10

silverhand_10
  • Oraş:Mangalia
  • Maşina:volswagen
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 27.07.2010 @ 21:48

ma scuzati daca sunt off topic dar am si eu o problema cu masina din semnatura,mergeam linistit si deodata sa turat singura,mentionez ca nu este turbina de vina,cand sa turat am oprit motorul din cheie,dupa care nu a mai vrut sa porneasca cand dadeam la automat nu se vedea nici un fel de gaze sau fum care sa iasa pe esapament dupa 30 min am dat la automat a invartit motorul de cateva ori si a pornit a mers intrerupt vreo 30 sec dupa care sia revenit la normal si masina porneste la sfert de cheie acum ..am avut problema de 2 ori la interval de o luna.prima oara aveam debitmetru dus acum doar ce il cumparasem era nou dar nu stiu cat de bun era.as fi recunoscator pentru niste sfaturi!!!!! :Driver:

#248 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 27.07.2010 @ 23:12

Cel mai sigur mod de a depista problema e sa faci o diagnoza, deoarece nu are nicio legatura cu debitmetrul. Daca vrei, iti pot recomanda pe cineva, in Cta. Trimiti PM si iti dau nr lui de telefon.

Edited by F l o r i n, 27.07.2010 @ 23:13.


#249 PiltZu

PiltZu
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 28.07.2010 @ 00:42

Buna!
Am scanat cu vag-ul si am primit urmatoarea eroare:

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 032 DR
Component: 1.8L R4/5VT 0113
Coding: 11500
Shop #: WSC 29106
1 Fault Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Readiness: 0110 1101


Explicatia erorii:

16486/P0102/000258 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too Low
Possible Symptoms

* Probably no serious malfunctions
* Loss of power

Possible Causes

* Wiring and/or connections (short circuit?)
* Mass Air Flow (MAF) (G70) defective

Possible Solutions

* Check wiring and connections
* Check / Replace Mass Air Flow (MAF) (G70)

Special Notes

* In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)



Ca si simtome sincer nu prea am simtit pierderi de putere sau ceva de genu...

Ma gandeam sa apelez la un electrician dar prima data sa cer si o parare aici pe forum!

Multumesc anticipat!

#250 stefanutz30

stefanutz30
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Bora
  • Model:2001, AZD, 1.6 MPI,
  • Motorizarea:16V, 105 cp

Posted 28.07.2010 @ 10:38

deci sa inteleg ca toate motoarele 1.6 16v sunt asa slabute ? nu poate confirma nimeni ceea ce am scris mai sus ?

#251 marius1982.11

marius1982.11
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90+ ALH

Posted 28.07.2010 @ 15:18

Ce pot sa-ti zic ca a avut un coleg de servici un golf4 variant cu motroul de 1.6 si confirma si el ca cu masina plina de bagaje si la deal cam lasa de dorit, acum nu stiu un ce masura...dar acum are passat de 131cp tot variant si e total incantat :frigbaitata:. Din cate stiu eu, motoarele astea trebuie turate mai tare, pistoanele avand alezaj mai mic si cursa mai mare.

#252 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 28.07.2010 @ 15:29

Eu am 1,6 dar 8 valve si daca merg singur in masina e multumitor insa daca mai urca 1,2 persoane se simte.Consumul este enorm pentru 1,6.Benzinara sub 1,8 nu o sa mai cumpar.

Ca sa fiu on topic nu am nici o eroare la debitmetru si nici alte pb deci performantele motorului meu sunt ok comparativ cu alte masini similare.

Edited by divinewind, 28.07.2010 @ 15:40.


#253 RazvyRULZ

RazvyRULZ
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 Hatch
  • Motorizarea:1.9TDI AGR 90cp

Posted 28.07.2010 @ 22:45

La golful meu (1900 TDI, cod motor AGR, 90cp) intampin urmatoarea problema:
-nu are putere, se tureaza greu, la 4000rpm nu prea pot sa ajung decat intr'a 1'a
-se tureaza foarte greu chiar si scoasa din viteza

Tatal meu are un Golf IV cu motor PD (AXR - 101cp). Am pus debitmetrul lui pe masina mea, ca si gabarit e la fel cu al meu, dar inauntru arata altfel. Dupa ce am pus debitmetrul lui pe masina mea, se tura la fel de greoi (pe loc, in momentul acela nu aveam posibilitatea sa incerc in mers), pe urma am lasat tot debitmetrul sau pe masina mea, doar ca i'am scos mufa iar in acel moment motorul se tura foarte usor (tot pe loc). Ce parere aveti, ce imi recomandati? avand in vedere ca motorul se tureaza ok cu debitmetrul tatalui meu doar cu mufa scoasa.

#254 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 28.07.2010 @ 22:53

DAca e mufa scoasa e ca si cum nu l-ai avea. FA o diagnoza si vezi ce erori apar, fa o copie a lor, sterge-le si vezi ce mai apare, apoi posteaza-le aici.

#255 PiltZu

PiltZu
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 29.07.2010 @ 08:29

Si totusi la mine ce ar putea fi?!? :coffee_lol:

#256 SOLAR

SOLAR

    Membru Level 2

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF IV
  • Motorizarea:1,6 74 KW AKL

Posted 29.07.2010 @ 09:21

Pitzu daca masina nu are probleme lasa totul asa cum este.Daca insa te deranjeaza eroarea fa ce spune acolo ,verifica cablurile si debitmetrul.
Daca este debitmetrul in timp vor apare probleme vizibile asa ca poti sa mai astepti.
Problema la partea electrica este efectul de cascada ,apare o problema si incep sa se defecteze alte componente.Cel mai bine rezolvi imediat orice problema sau speri sa nu se intample nimic.

#257 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 29.07.2010 @ 21:39

Si totusi la mine ce ar putea fi?!? :(

FA si un log in mers sa vedem valorile de pe debitmetru.

#258 PiltZu

PiltZu
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:-
  • Model:-
  • Motorizarea:-

Posted 30.07.2010 @ 10:52

Problema la partea electrica este efectul de cascada ,apare o problema si incep sa se defecteze alte componente.


Adevarul e ca au aparut 3 defectiuni in acelasi timp:
- debitmetru (dezbatut in acest topic)
- martorul ESP (dezbatut AICI)
- termocupla-electroventilator (dezbatut AICI)

Toate 3 au aparut in acelasi timp (nu stiu ce sa zic cea de termocupla-electroventilator ca era dus electroventilatorul dar celalalte 2 erori stiu sigur ca au aparut in acelasi timp).

Edited by PiltZu, 30.07.2010 @ 10:54.


#259 vorspi

vorspi
  • Oraş:Brăila
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2002
  • Motorizarea:1.9 tdi 74kw

Posted 31.07.2010 @ 18:41

salut!
Am un vw golf IV variant, 74 kw, ATD, anul fabricatiei 2001, 190 000 km . Am curatat turbina(garrett) in urma cu 2 luni, dupa ce imi pica mai tot timpul in treapta a 4-a , in momentul acceleratiei , in jurul turatiei de 2800. Dupa curatare toate bune si frumoase(masina turata tot timpul sa nu mai fie probleme la turbina ), pana mai deunazi, cand am facut un drum in afara localitatii si iar a inceput sa imi pice turbina , insa de aceasta data in jurul turatiei de 3200 , tot pe treapta a 4-a. In celelalte trepte inferioare, o turez pana la 4000 fara nici o problema si nu pica.Daca schimb din a 4-a catre a 5-a pana pana sa ajunga la 3000 de turatii nu este nici o problema, turbina ramane activa.

Am vorbit cu un prieten mecanic, si mi-a zis sa scot cablul de la debitmetru si sa fac o proba sa vad daca mai pica turbina in treapta a 4-a. Asta am si facut. In momentul probelor nenumarate pe care le-am facut cu debitmetrul scos, turbina nu a mai picat nici la 4000 de ture in viteza a 4-a, insa nu se mai simte zvacnirea in momentul in care calc brusc acceleratia. Deci, masina merge mai prost cu debitmetrul scos. Nu mai are putere, dar fuctioneaza turbina . Nu se mai plafoneaza la 3200 in a 4-a , cum o face cand este debitmetrul cuplat(am facut proba).

Daca poate cineva sa imi dea un sfat : Este de vina debitmetru pentru situatia expusa mai sus, sau este posibil sa fie altceva.ce sa fac ?
Multumiri !

Adrian

#260 liviuplaton

liviuplaton
  • Oraş:Topliţa
  • Maşina:vw golf
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1,9 tdi

Posted 31.07.2010 @ 19:03

fa un log in mers.....




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users