Jump to content


Photo

Probleme Golf Iv 1.6


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1 Billy2007

Billy2007
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:AUDI
  • Model:A4 B5 1997
  • Motorizarea:1.6 101 CP ADP

Posted 20.07.2008 @ 15:35

Dupa o scanare cu VAG-COM-ul imi dadea eroare " amestec prea bogat " , motorul merge normal , dar mi se aprinde check engine . Am schimbat toate consumabilele ( filtru benizna , filtru aer , bujiile sunt bune ) . Dupa stergerea erorii cu VAG-COM-ul ledul check engine se reaprinde dupa vreo 4 zile . Am bagat toate tipurile de benzina pt ce cei de la service au spus ca e din cauza benzinei . Nu mai stiu sigur codul erorii incepea cu 17...

#2 Aerofan

Aerofan
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 2010 FL
  • Motorizarea:1,8 TSI 160 CP

Posted 21.07.2008 @ 06:10

Verifica sonda lambda, seteaza clapeta de aceleratie si daca nu dispare baga benzina de 98 si peste 98 CO. iti trebuie cel putin jumatate de rezervor din benzina ca ECU sa se adapteze la noua benzina. Data viitoare incearca sa nu schimbi tipul de benzina ca tipul asta de masina este foarte pretentios la benzina. Pe bune, si eu sunt patit.

#3 stevee

stevee
  • Oraş:Târgu Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV/Golf1/Jetta II
  • Motorizarea:BAD/GF/NZ

Posted 24.07.2008 @ 20:13

EU cred ca e sonda lambda de vina!

#4 jsd

jsd
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat CC
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 24.07.2008 @ 20:17

Poate sa fie de la debitmetru, sonda lambda daca nu ma insel eu se ocupa cu gazele.
Eventual poti sa cureti si injectoarele.

#5 Aerofan

Aerofan
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 2010 FL
  • Motorizarea:1,8 TSI 160 CP

Posted 25.07.2008 @ 06:10

Se ocupa cu gazele, dar da info la ECU in functie de cantitatea de oxigen sa regleze amestecul optim. Eroarea era de amestec prea bogat, inseamna ca sonda vede prea mult oxigen in gazele de evacuare sau nu vede ca e stricata. In cazul 2 sonda lambda e de vina pentru eroare si mersul masinii. Daca-i si consuma mai mult decat de obicei este clar ca e sonda lambda. Injectoarele nu au nici o legatura cu eroarea "amestec prea bogat", injectoarele fac motorul sa mearga aiurea si sa nu mai traga bine.

#6 jsd

jsd
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat CC
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 25.07.2008 @ 17:37

Posibil cum spui tu ...

#7 YgReC

YgReC
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1,6 16V 105CP

Posted 07.08.2008 @ 09:49

Si mie mi se aprinde becul acela uneori, dar de cand am bagat benzina '95 de la Petrom nu prea s-a mai aprins. Acum nu stiu sigur de la ce e, dar s-ar putea sa fie problema de soft deoarece am intrebat vreo 3 mecanici de problema asta si mi-au zis ca si daca schimb sonda lambda tot o sa mi se aprinda, iar daca sting becul cu VAG-COMM-ul o sa mi se aprinda la loc. In cel mai rau caz o sa se strice pompa de benzina cum i s-a intamplat unui prieten la un bmw. :D

#8 rares30071985

rares30071985
  • Oraş:Câmpulung Moldovenesc
  • Maşina:vw
  • Model:new beetle
  • Motorizarea:1,6 102cp

Posted 11.08.2008 @ 21:48

aceeasi problema am avut-o si eu la new beetle 1,6 - 102 cp, pana am curatat clapeta de acceleratie. acum un consum mult mai ok si nu se mai tureaza singura la relanti.

#9 cintyx

cintyx
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen / 2001
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1.6 77kw AZD

Posted 11.08.2008 @ 22:07

o recomandare..... curata clapeta de admisie.... bagi un pllin de 99+ de la pet..... si functioneaza. cel putin asa am facut eu la 1.6 16V.
Dupa curatarea clapetei scoate borna bateriei vreo 3-4 minute pentru resetarea pozitiei motorasului

#10 andrei0241

andrei0241
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 8L
  • Motorizarea:1.6 102CP AVU

Posted 06.09.2008 @ 21:28

Dar in cazul in care eroare de la Vag-Com este de amestec prea sarac, insa doar intermitent, in afara de injector infundat care anume ar mai putea fi cauza? Simptoma apare destul de rar, si doar la relanti se resimte, sub forma unei scaderi de 20-30rpm, pentru o perioada de 1-2 secunde. In mers nu se simte nimic

#11 Aerofan

Aerofan
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 2010 FL
  • Motorizarea:1,8 TSI 160 CP

Posted 06.09.2008 @ 22:40

Welcome to the club, scuza-mi gluma dar si eu de vreo 2 luni ma chinui cu ea. Probabil ai eroare 16555



16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Fuel Pressure Regulation
Check Fuel Pump
Check Injectors
Check Intake System for Leaks
Check Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air System for Leaks
Check Vacuum Pipes for Leaks

Oricum daca era de la injector facea tot timpul acelasi lucru. Eu am verificat conducte, mufe, am si schimbat senzorul si tot la fel. Azi aprins becul check engine si eroarea de mai sus. Mai incerc 2 variante. Prima schimb benzina si statia de unde alimentez, trec pe 98 MOL. A doua varianta in caz ca prima nu reuseste ii dau foc cu benzina ramasa in rezervor. M-am saturat deja de electronice cu fite.


#12 costelzb

costelzb
  • Oraş:Panciu
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 b8 2011 mulitronic 8+1
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 07.09.2008 @ 00:47

Benzina..... nu stiu ce sa zic
La inceput cand am cumparat masina, faceam plinul numai cu benzina de 95 de la petrom. Am tinut-o asa vreo trei luni (aproximativ cate un plin pe saptamana) pana sa citesc pe forum si sa schimb pe 98, si nu mi s-a aprins deloc CHECK-ul in bord. E acelasi motor 1.6, 16 V 105 Cp, AZD. Are variatii de turatii de vreo 20-30 de ture cu toate ca am curatat clapeta, altceva nimic. Poate presiunea la sistemul de alimentare nu e corecta, poate si sonda cea noua e defecta(a patit un prieten).
Nu ii da foc deocamdata :P , mai incearca.

#13 andrei0241

andrei0241
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 8L
  • Motorizarea:1.6 102CP AVU

Posted 07.09.2008 @ 15:58

Nu mai retin codul de eroare de la diagnoza (multumesc aryes13 ptr amabilitate), insa la fel imi aparea: "Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean ", insa fara "Mass Air Flow Sensor (G70) defective ", din cate retin
Am luat o solutie de curatat injectoarele de la Wynn's (n'am gasit deocamdata decat tipul care se adauga la rezervor). O sa'l pun saptamana viitoare, inainte de a pleca la drum la Buc, ca altfel merg destul de fractionat (10-15km, maxim)
La mine motorul este AVU, insa banuiesc ca nu difera prea mult de cel AZD (la mine insa, din cate stiu, e vorba de cel 8v). Check'ul in bord insa nu s'a aprins pana acum

@costelzb, fluctuatia de turatie se resimte si in sarcina sau doar la relanti?

Edited by andrei0241, 07.09.2008 @ 15:59.


#14 LandscaperBOY

LandscaperBOY
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Skoda
  • Model:O1 combi 2001
  • Motorizarea:1,6 SR AVU 75kw

Posted 07.09.2008 @ 20:00

O problema asemanatoare am avut la plecarea in concediu. Cu o zi inainte facusem rev la 110000 distrib + pompa apa. La 4 dimineata dupa plin merg 15 km martor ASR galben( verific butonul de pe bord, nimic) dupa 20 km martor motor galben si nu mai avea vlaga. Dupa ce opream motorul ventilatoarele mergeau 20 min. Asadar am postat in fata la serv la Skoda la BC. La 8:30 a intrat masina in hala iar la 12:30 era gata. Rezultat: Termostat + senzor temp duse.( inainte apa avea cand 50 cand 70 cand 90). Am facut pina in prez aprox 2300 km si nu mai sunt probleme cu martorii din bord. Acum trebuie sa mai schimb bujiile si mai am un furtunas de la gaze. Mai am niste fluctuatii la relanti mai ales cand e motorul rece. Incerc sa rezolv si problema cu fluctuatiile astea. Sper sa va ajute ceea ce am postat. Skoda O1 1,6 sr AVU

#15 costelzb

costelzb
  • Oraş:Panciu
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 b8 2011 mulitronic 8+1
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 07.09.2008 @ 20:25

@costelzb, fluctuatia de turatie se resimte si in sarcina sau doar la relanti?


Se simte la relanti, in sarcina doar atunci cand merg constant in viteza I la turatii joase, aproximativ 1000 t/min (exact ca si atunci cand merge turata si ii taie alimentarea...ceva de genul asta, doar ca imi face la 1000 de turatii/min).
Aveam fluctuatii mai mari inainte sa schimb o bobina de aprindere care s-a ars.

#16 andrei0241

andrei0241
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 8L
  • Motorizarea:1.6 102CP AVU

Posted 07.09.2008 @ 20:33

Eh, o fluctuatie de 20-30 rpm nu iti lasa aceeasi impresie precum cea pe care o ai cand iti taie alimentarea de la supraturare :beerchug:

@LandscaperBoy, daca mai ajungi in service si scapi si de fluctuatia de turatie, te rog sa postezi si aici rezolvarea ...

#17 costelzb

costelzb
  • Oraş:Panciu
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 b8 2011 mulitronic 8+1
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 07.09.2008 @ 20:51

Nu e la fel dar asa mi-a venit sa explic pe moment. Dar, in mers se simt fluctuatiile de turatie destul de tare... turometrul variaza cam cu vreo 100 de turatii in momentul ala. Se scutura masina destul de ingrijorator.

#18 Aerofan

Aerofan
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 2010 FL
  • Motorizarea:1,8 TSI 160 CP

Posted 08.09.2008 @ 08:44

La mine e foarte rar si doar la relanti, foarte rar mi se aprinde si check engine si atunci la scanare da eroarea aia. Am cautat pe net info despre eroare si de acolo stiu ca senzorul G70 e problema. L-am schimbat si tot la fel. Sambata bec aprins, relantiul momentan e fix. mai incerc inca o chestie... benzina de la alta pompa. Daca nu... scanare fiecare grup din VAG ca sa aflu daca totul e in valorile nominale. Numai ca n-am valorile pentru fiecare, momentan sap netul la greu dupa ele.

#19 andrei0241

andrei0241
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 8L
  • Motorizarea:1.6 102CP AVU

Posted 08.09.2008 @ 15:09

@costelzb ... la tine se pare ca e mai serioasa problema decat la mine si la Aerofan. La mine daca's in sarcina, indiferent la cate ture, nu resimt variatia de turatie

#20 abuwz

abuwz
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:G4 '01
  • Motorizarea:1.6

Posted 08.09.2008 @ 16:06

costel iti clipeste martorul de check engine sau sta permanent aprins?
la ralanti simti cum tremura masina?

daca da atunci s-ar putea sa fie o bobina dusa ...

numai bine.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users