Jump to content


Photo

Filtru epurator 1.9 Tdi Pd


  • Please log in to reply
114 replies to this topic

#1 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 19.06.2008 @ 11:49

Am gasit un topic asemanator ce se referea la motoarele pe benzina!
Daca mai exista informatii, va rog sa ma indrumati, am dat search si nimic.

Acum, am inteles ca se afla sub capacul motor, deasupra carter-ului ...
Nu cunosc detalii, as vrea sa stiu la cati km se schimba, ce rol are, preturi, a schimbat careva asa ceva?

Edited by lucianwwl, 19.06.2008 @ 11:49.


#2 Aditu

Aditu

    Membru Senior

  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:VW/Skoda
  • Model:Polo 9N/Octavia3
  • Motorizarea:1.4 TDI/1.2TSI

Posted 20.06.2008 @ 08:39

:P Da, buna intrebare...
Eu am aflat ca ar fi bine sa il schimbi, insa nu stiu care ar fi consecintele in cazul in care nu o faci.
Poate sa ne lumineze un cuonscator? Unde se afla, cand se schimba si ce influente are?
Asteptam profesionistii :unsure:

PS: are cumva legatura cu nivelul de poluare si doar atat?

Edited by Aditu, 20.06.2008 @ 08:44.


#3 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 22.06.2008 @ 22:58

daca poate un moderator sa mute topicul asta undeva mai la vedere ar fi minunat!
abia l-am mai gasit cu search!

exita vreun membru suficient de documentat pe forumul asta care poate sa raspunda la intrebarea:
exista filtru epurator la 1.9 TDI PD 2005???

multumesc anticipat!

#4 tzacanel

tzacanel
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 b7 2007
  • Motorizarea:2.0tdi, 140cp

Posted 24.06.2008 @ 19:38

as fi curios si eu sa aflu raspunsul la intrebarea asta. stiu de la o cunostinta cu un bmw dsl ca l-a schimbat. si ca e important. n-am inteles exact de ce . ar fi foarte buna o lamurire.

#5 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 25.06.2008 @ 00:45

tzacanelule, habar nu ai cat de mult imi doresc sa aflu raspunsul la intrebarea asta ...
am informatii precum ca acel filtru este sertizat in cpacul culbutorilor si ca se schimba capacul cu totul = aprox 600lei
asta cand un filtru ar costa max 150 lei
mai studiez ...

#6 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 26.06.2008 @ 18:08

din ce stiu eu ala nu e filtru...e un decantor.... vin vaporii de ulei si acolo se racesc si curg inapoi la culbutori si restu de gaze intra in admisie......


nu cred ca e nevoie sa-l reinoiesti.... poate sa pui un filtru special de culbutori...dar cred ca se murdareste instant


tot ulei din tubulatora de admisie ( inafara de scurgerile de la turbo) vin de la decantor

#7 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 27.06.2008 @ 11:36

eu "cred" ca modul de lucru este urmatorul:
- deasupra capacului culbutorilor in stanga cum te uiti la motor (sub capacul de plastic) se gaseste un furtun care iese si merge in admisie
- inteleg ca admisia ar trbuia sa preia gazele respective si sa le arda din nou
- daca furtunul ce iese din capacul culbutorilor sau filtrul ce se afla inaintea furtunului, ca sigur este unul ... daca sunt infundate gazele raman in carter si fac presiune
- atunci cand scoti busonul de alimentare ulei ies gazele
- am sa incerc sa scot furtunul respectiv ce se afla dupa filtrul respectiv sa vad daca se elimina gazele prin el
alte idei?

#8 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 27.06.2008 @ 12:07

Da se elimina gazele din motor pe acolo
Se poate schimba ca si eu l-am schimbat la fosta masina (golf 4 1,9 TDI 90cp)
Pretul este in jur de 40-50 ron
Nu am incercat sal desfac sa vad ce are in el deoarece la mine se rupsese si arunca ulei pe acolo si cred eu ca scapa din compresie
De pe vag se poate face o chestie care sa elimine aceasta recirculare de gaze care trec orin acel epurator de gaze si cica se castiga 2-3 caluti :D...eu am scos recircularea iar diferenta nu am simtit-o

#9 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 27.06.2008 @ 12:39

se schimba greu? ai mai multe detalii?
as vrea sa gasesc pe cineva cu G5 care a mai executat lucrarea asta ...

#10 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 27.06.2008 @ 12:49

Se schimba foarte usor
Se scoate epuratorul de gaze iar pe capacul culbutorilor ramane o garnitura ce cauciuc care se tine printr-un umar de jur imprejur...se scoate si garnitura apoi se pune garnitura cea noua si apoi se introduce epuratorul la locul sau (mare grija ca are un piciorus de plastic care vine intr-un locas) fara a avea montat pe el cotul de plastic...acest cot se pune dupa ce s-a montat epuratorul.Timp de lucru...maxim 10 minute
Mult succes

#11 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 27.06.2008 @ 14:17

fritz, eu m-am tot uitat la "el" si nu -mi pot da seama cum se desface ...
curios e faptul ca nicin dealer nu a fost in stare sa-mi spuna daca exista sau nu acest filtru si sa vreau sa-l schimb nu am de unde sa-l cumpar :|

#12 G.o.p.p.o.

G.o.p.p.o.
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4 diesel
  • Motorizarea:sdi 90cp

Posted 28.06.2008 @ 21:06

bun si pana unde este????? ca nu l-am gasit...si am citit tot :icon_thumright:

#13 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 29.06.2008 @ 07:53

Atasez o poza cu acest filtru epurator

Posted Image

La golf IV este foarte usor de schimbat...nu mai am golf IV ca sa il desfac doar pentru a face poze cum se inlocuieste acest filtru
La golf V nu am idee unde este pozitionat acest filtru dar mai rau pentru cunostinta mea este ca nici nu stiu daca are acest filtru epurator

#14 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 29.06.2008 @ 22:05

fritz, astazi la intalnire m-am uitat si la un G4 si am vazut filtrul din poza ta... este pozitionat in partea dreapta, la G5 este in poartea stanga si este mai ingropat, sa zic asa ...
nu stiu insa cum se deface si imi pare rau ca nu am reusit sa-i fac o poza!
partea rea este ca am sunat la 3 reprezentante VW si am ramas profund dezamagit, unii nici nu au auzit de asa ceva...
daca mai aveti ceva detalii pana reusesc sa il desfac singur v-as fi recunoscator.

#15 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 29.06.2008 @ 22:29

am impresia ca la PD nu se schimba decantoru(e cu capac cu tot)..... nici nu inteleg dc vreti sa-l schimbatii

#16 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 29.06.2008 @ 22:32

motivul pt care vreau sa il schimb este dat de faptul ca daca scot busonul cu motorul pornit ies pe acolo gaze si nu cred ca e motorul dus,(cel putin asa erau diagnosticate daciile) pt ca trage bine si ulei consuma in limite normale.

#17 misu tdi

misu tdi
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF EDITION
  • Motorizarea:1.9 TDI ALH

Posted 29.06.2008 @ 22:52

Am vazut pe un site, tdiclub, cred, montat un filtru de ulei , inseriat in circuitul de ventilare al carterului, care condensa in el vapori de ulei din motor, nemailasind sa mearga uleiul pe admisie.

#18 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 30.06.2008 @ 08:02

la toate masinile am vazut cum scoate gazele pe la buson..... de la pompa rotativa la PD...nu ai ce sa le faci

Edited by Swat Cat, 30.06.2008 @ 08:03.


#19 Cily

Cily
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 3
  • Motorizarea:1.6 ABU

Posted 30.06.2008 @ 10:25

Swat CAT nu este adevarat! La mine nu scoate! Sau scoate foarte putin! La el scoate foarte mult! E si mai frustrant cu un mare mecanic i-a spus ca pierde compresie si chiar ca va trebui segmentat motorul! Aberatii la greu! Cum dracu sa nu mai aiba compresia cand masina "trage" foarte bine! Va spun cu certitudine pentru ca cunosc destul de bine aceasta masina!

Luciane, la Porsche ai incercat?

P.S Fratilor, cei de la EuroTehnoGroup sunt niste distrusi prin definitie!

#20 lucianwwl

lucianwwl
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:1.8T

Posted 30.06.2008 @ 14:41

@cilianutop! La el scoate foarte mult! ?????

scoate un pic mai mult decat la celelalte, pe mine nu ma deranjeaza deloc, doar ca daca pot remedia chestia asta prin inlocuirea unui "filtru" (ca nici nu mai stiu ce e) bine ... daca nu, nu! o las asa ca masina merge perfect!

PS. cilica, nu ma supara! daca 7-aru scoate fum p-acolo inseamna cu nu merge? bullshit!

Edited by lucianwwl, 30.06.2008 @ 15:24.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users