Jump to content


Photo

Martori aprinsi in bord


  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#1 summa

summa
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 2003
  • Motorizarea:1.4 TDI 75 CP

Posted 19.12.2006 @ 10:57

Am vrut sa caut pe forum,dar nu stiu ce sa caut...azi am plecat de la munca si pe stefan cel mare,parchez linistit si cand sa opresc motorul observ in bord un martor galben,arata ca o rezistenta,care clipea.La plecare la fel,se aprinde intermitent,si dupa cam 10 minute se stinge.Pe stefan cel mare asta inseamna 2 intersectii :Driver: .Ce sa fie?E grav?Dati-mi un sfat.Merci

#2 KLF

KLF
  • Oraş:Fundulea
  • Maşina:BMW
  • Model:BMW 320D E90
  • Motorizarea:2.0

Posted 19.12.2006 @ 11:48

Verifica daca se aprind becurile de frana. Daca nu se aprind sau nu se aprind toate, ai ori bec(uri) ars(e), ori brake light switch defect. Daca se aprind toate, fa o scanare cu vag-com, s-ar putea sa fie ceva mai grav.



#3 summa

summa
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 2003
  • Motorizarea:1.4 TDI 75 CP

Posted 19.12.2006 @ 12:13

Sa fie asta problema?Eu auzisem pe undeva ca martorul ala este de la bujii sau nu-stiu-ce...Se aprinde cand pun contactul,apoi se stinge odata cu celelalte becuri si pornesc motorul...cred ca e ceva de la motor.Martorul arata ca un arc putin intins... :)

#4 TRK

TRK
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2002
  • Motorizarea:1.9TDI 130 CP

Posted 19.12.2006 @ 14:28

E pentru bujii da' mi se pare ca se aprinde si pt alte probleme de motor. Daca se stinge inainte sa pornesti s-ar putea sa nu fie bujiile de vina.

#5 summa

summa
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 2003
  • Motorizarea:1.4 TDI 75 CP

Posted 20.12.2006 @ 09:53

Ciudatenia draq.Am mai facut 3 drumuri cu masina,chiar lungi,si nu a mai comentat nimic.Sa fi fost vreo eroare?Bine ca nu am ajuns la tester,ca sunt lefter.Multumesc pentru opinii.

#6 cipos

cipos

    Comerciant

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:A 6
  • Motorizarea:3.0 225 CP

Posted 20.12.2006 @ 10:05

e posibil sa fi facut un contact imperfect la switch sau la un bec

#7 canard

canard
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:polo 2003
  • Motorizarea:1.9 tdi 100 CP

Posted 20.12.2006 @ 18:37

am patit o si eu acum cateva saptamani. dupa ce s a aprins becul asta de care spui tu, s au mai aprins dous(esp si abs) si dupa vizita de rigoare la service a trebuit sa schimb brake light switch-ul despre care se vorbea intr-un post anterior-, m a costat 800 mii.

Edited by canard, 20.12.2006 @ 18:38.


#8 summa

summa
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 2003
  • Motorizarea:1.4 TDI 75 CP

Posted 21.12.2006 @ 14:31

Va multumesc pentru raspunsuri.Vad ca din ziua aia nu a mai facut figuri.In schimb am probleme cu audi-ul mamei mele :rolleyes:

#9 florea

florea
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:opel/astra/

Posted 15.10.2007 @ 16:30

s-a aprins beculetul mentionat ( abia pot sa-l scriu, de citit nici nu incerc...:))) dupa ce am schimbat bateria!!!
ce semnifica oare?
masina e 1.2 benz, din 2003, 47 000 km
fara probleme pana acum, adica am schimbat beteria...
am cautat traducerea si abgas inseamna gaze de ardere...
o fi ceva cu catalizatorul...?

Edited by BLiTZ, 18.01.2010 @ 14:30.


#10 hbogdan

hbogdan

    Membru senior

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2002 [AJM]
  • Motorizarea:1.9TDI 115CP

Posted 15.10.2007 @ 19:25

Iti recomand sa folosesti SEARCH. Face minuni.
http://vwforum.vwfor...bgaswarnleuchte

#11 sorinrs

sorinrs
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:polo 9N 2002
  • Motorizarea:1.4 16 v 101 cp

Posted 17.10.2007 @ 18:26

s-a aprins beculetul mentionat ( abia pot sa-l scriu, de citit nici nu incerc...:icon_thumleft:) dupa ce am schimbat bateria!!!
ce semnifica oare?
masina e 1.2 benz, din 2003, 47 000 km
fara probleme pana acum, adica am schimbat beteria...
am cautat traducerea si abgas inseamna gaze de ardere...
o fi ceva cu catalizatorul...?



Daca e vorba de becul in forma de robinet sint 2 chestii posibile:EGR e infundat sau injectia sau pedala acceleratie sint necalibrate bine.Trebuie pusa pe tester si vazut exact.Pt EGR recomand cu cladura folosirea exclusiva de benzina petrom 99+ singura care nu face avansul sa caraie si condusul un pic mai turat mai sportiv pt o "respiratie"mai buna a motorului si chiar un consum de carburant un pic mai scazut.

#12 aryes13

aryes13

    Moderator Senior

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Passat
  • Model:B6 Variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 107 CP

Posted 17.10.2007 @ 18:35

sorinrs
Nu mai da quote la mesajul anterior pentru ca este interzis de regulament .
Foloseste butoanele "add reply" sau "fast reply" .
Multumesc !

#13 irinagalan

irinagalan
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:volswagen
  • Model:polo
  • Motorizarea:1.4

Posted 14.05.2008 @ 16:27

buna,
in iarna/primavara mi s-au aprins prima data muuulti martori...nu toti, frana de mana, motor, si altii pe care nu prea ii cunosc....un volan care banuiesc ca e servo ci inca vreo doi...am dus-o la service si mi-a spus ca nu are nimic, ca e doar o eroare de calculator, pe care a sters-o.

de la un timp au inceput sa mi se aprinda din nou, atunci cand merg mult in trafic nasol, doar cu viteza 1 si 2. a doua zi mi se sting majoritatea....ramane doar motorul....

de la ce poate fi?

merxi

#14 raekwon1

raekwon1

    Nick anterior: claudiusnc

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:3 series
  • Motorizarea:2.0D

Posted 15.05.2008 @ 21:13

Pai, detaliaza mai mult. Ce tip de motor..diesel sau benzina, care martori stau aprinsi...poate si o poza ca sa putem sa ne facem o parere. O scanare cu VAG COM-ul nu ai incercat?

#15 wormostar

wormostar
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Skoda Octavia 1
  • Model:A3 8L 2002
  • Motorizarea:1,6L SR 102 CP

Posted 15.05.2008 @ 21:37

consulta manualul tehnic pt ca acolo gasesti fiecare martor in parte si cu explicatiile si atentionarile sale.
Succes!

#16 oops_costin

oops_costin
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen Polo
  • Model:Polo 2003
  • Motorizarea:1.2l 64CP

Posted 24.06.2008 @ 11:07

Buna ziua , am un VW polo fabricatie 2003, 1.2 benzica 64Cp.
Am o problema si nu stiu cum sa scap de ea, mi se aprinde un bec la bord ,in carte scrie "sunt probleme cu evacuarea gazelor" dar becul se stinge in timp si se aprinde .
Am pus tester-ul pe masina si m-ia corectat erroarea dar nu este o solutie(problema reapare) ,trebui sa gasesc defectiunea.
Ma poate ajuta cineva ? Help me please ... :rolleyes:

#17 R_a_z_v_a_n

R_a_z_v_a_n

    Moderator senior

  • Oraş:Slatina
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B5.5 2004
  • Motorizarea:AVB 101+ CP

Posted 24.06.2008 @ 11:10

Avertizare gaze evacuare

#18 christian1973

christian1973
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volksvagen
  • Model:Tiguan Sport & Style
  • Motorizarea:140 CP

Posted 05.03.2009 @ 12:58

Salut
Ajutati-ma, va rog si pe mine.
La un Polo din 2007 la pornire da un mesaj INSP, iar in mers arata o cheie. I+am facut reviyia periodica, dar cum sterg aceste mesaje.
Va rog, eventual mesaj pe adresa hughgrant1973@yahoo.com
Multumesc anticipat

#19 fanatan20

fanatan20
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.4 75 CP

Posted 02.04.2009 @ 09:13

eu am un golf 4 1.4 benzina, si acum mi s-a intamplat acelasi lucru. deodata mi s-a aprins beculetul cu pricina. citisem si eu de posibile cauze pe forum, si aam fost la tester. Nu e lambda, nu e Egr-ul, cica e doar o eroare si printr-o resetare mi s-a stins beculetul. Doar ca becul a stat stins 4 zile, dupa care s-a aprins dinnou. Acum chiar nu stiu ce sa-i mai fac, am pus benzina mai buna (mol, 98). Mai cunoasteti si alte posibile cauze?
Multumesc

#20 Spu

Spu
  • Oraş:Vaslui
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N
  • Motorizarea:1,2 Benzina

Posted 02.04.2009 @ 15:01

Eu am avut acelasi martor aprins....si....dupa o verificare "amanuntita" la reprezentanta Sandra Trading din Iasi mi s-a spus ca e sonda lamba, si ca trebuie sa dau vreo 6 mil sa o schimbe...neavand bani sa o schimb le-am multumit frumos pentru verificare si am plecat....dupa vreo luna cand am verificat uleiul am observat un spatele capacului de la motor un furtun spart care ducea in clapeta de acceleratie.....l-am inlocuit...am curatat clapeta si in 5 min dupa pornirea motorului martorul s-a stins.....m-am lamurit cu "mesterii" de la reprezentanta cat de experti si profesionisti sunt....ma mir cum de au obtinut autorizatia de la VW pentru practica :icon_thumright:
Dupa scanare nu a mai aparut nici o eroare si a trecut ceva timp ce atunci....




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users