Jump to content


Photo

Probleme la relanti si in sarcina


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 bogdan58

bogdan58
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Plo 75 (fox) 1997
  • Motorizarea: 1,6 75CP

Posted 22.08.2007 @ 11:51

slutare tuturor forumistilor!

sper sa gasesc o rezolvare la o problema foarte dificila:

masina : polo fox 1997, motor AEE 1,6 benzina 170 mii km
problema: la relanti turatie variabila ( mare, mica ) si oprire motor ; cateodata dupa cateva variatii se stabilizeza la turatia normala de relanti. chiar si asa motorul nu merge rotund.masina merge foarte bine la viteze mari, are putere, fuge, nu consuma ecscesiv.
ce am intreprins: curatare clapeta admisie( motoras relanti ) , schimbat sonda temp ( nu era cazul! ), am incercat dignoza dar cel la care am fost nu se loga cu calculatorul masinii
ce nu am facut inca : verificare presiune pompa benzina ( este cam zgomotoasa! ) , schimbare sonda presiune de pe galeria admisie ( este foarte scumpa si nu asi vrea sa o cumpar degeaba ca pe cea de temperatura)
dac cineva cunoaste problema astept sfaturi si indicatii. unde asi putea face o diagnoza, mentionez computerul de bord este magent marelli nu bosch!

va multumesc anticipat!

Edited by bogdan58, 22.08.2007 @ 11:55.


#2 marius81

marius81
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 6n 2000
  • Motorizarea:1.4mpi 60CP

Posted 23.03.2008 @ 22:42

Salut,
de vreo 3 luni aud niste zgomote foarte urate cand masina (din semnatura) sta la relanti, ca un mormait care tine vreo 2-3 secunde, inceteaza, apoi iar se aude (plus vibratiile aferente).
Am mai intrebat cativa prieteni despre sunetele astea, dar nimeni nu a stiut sa zica care ar fi cauza.
In seara asta, am parca masina pt cateva minute si am lasat-o pornita, si suna oribil. Cand cineva a intrat in masina si a oprit avariile, zgomotele au scazut mult in intensitate...am repetat faza asta de cateva ori, am aprins si faza lunga, si de fiecare data cand erau pornite avariile si luminile, suna mai tare...cand erau oprite, se auzea zgomotul, dar totusi, nu la un asemenea nivel incat lumea care trecea pe langa masina sa se uite atent :icon_thumright:

Care ar fi posibilele cauze ???
Inca ceva...daca nu a fost pornita timp de cateva ore, la prima cheie moare motorul...In rest, masina trage bine, distributia a fost schimbata in noiembrie...

Mersi anticipat.



#3 ShMan

ShMan
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW / Honda
  • Model:Golf V Plus / Hornet PC41
  • Motorizarea:1.6 / 599

Posted 24.03.2008 @ 01:24

S-ar putea sa fie ceva in neregula cu partea de incarcare a bateriei si anume alternatorul, numai asa imi pot explica dependenta sunetelor de consumatorii de curent. Ai putea verifica alternatorul si partea ce-l angreneaza, dupa parerea mea. Tine-ne la curent!
Numai bine!

#4 Aditu

Aditu

    Membru Senior

  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:VW/Skoda
  • Model:Polo 9N/Octavia3
  • Motorizarea:1.4 TDI/1.2TSI

Posted 24.03.2008 @ 14:29

Poate e rola de la cureaua de alternator. La mine are putin joc si se aude. Nu deranjant decamdata. Si probabil cand mai intra consumatori devine mai solcitat angrenajul si cumva genereaza zgomote mai acute. Si la mine uneori o aud alteori nu...

#5 Bogdan_eon

Bogdan_eon
  • Oraş:Fălticeni
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9TDI AWX

Posted 11.05.2008 @ 18:27

Am pornit masina si a inceput sa imi tremure toata in sensul ca am un relanti foarte instabil (da sa se opreasca), am accelerat-o un pic si cand am lasat pedala relantiul a ramas la fel (foarte instabil), am accelerat-o pe la 3000 rpm si in acel moment mi s-a aprins CHECK, am plecat de pe loc pentru ca aveam neaparata nevoie sa plec ca aveam mai multe probleme de rezolvat, plec de pe loc iar masina imi mergea in socuri (ca o dacie care are carburatorul infundat), mai merg cateva sute de metri dupa care CHECK care era deja aprins a inceput sa palpaie, la fel mergea in socuri, m-am hotarat sa ma intorc inapoi ca ceva nu e bine.
Asadar HEEEEELP
Dati si voi o parere cam ce ar putea fi (ca pana maine oricum nu gasesc nicaieri sa fac o scanare si nu mai am somn in noaptea asta) :icon_thumright:

#6 flavius005

flavius005
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:volkswagen
  • Model:polo
  • Motorizarea:1000 MPi

Posted 12.05.2008 @ 08:06

Salut,

Am o problema asemanatoare, numai ca la mine sta relantiul putin prea sus (cam 1000 rpm), am aflat ca cel mai probabil este de la clapa de acceleratie.

Bafta, daca aflii detalii sa spui cum s-a rezovat

Am pornit masina si a inceput sa imi tremure toata in sensul ca am un relanti foarte instabil (da sa se opreasca), am accelerat-o un pic si cand am lasat pedala relantiul a ramas la fel (foarte instabil), am accelerat-o pe la 3000 rpm si in acel moment mi s-a aprins CHECK, am plecat de pe loc pentru ca aveam neaparata nevoie sa plec ca aveam mai multe probleme de rezolvat, plec de pe loc iar masina imi mergea in socuri (ca o dacie care are carburatorul infundat), mai merg cateva sute de metri dupa care CHECK care era deja aprins a inceput sa palpaie, la fel mergea in socuri, m-am hotarat sa ma intorc inapoi ca ceva nu e bine.
Asadar HEEEEELP
Dati si voi o parere cam ce ar putea fi (ca pana maine oricum nu gasesc nicaieri sa fac o scanare si nu mai am somn in noaptea asta) :)



#7 Bogdan_eon

Bogdan_eon
  • Oraş:Fălticeni
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9TDI AWX

Posted 14.05.2008 @ 18:48

Am rezolvat!
Problema era de la fisa numarul 4 care era impuscata si dadea scanteia la masa.
Am schimbat-o si acum merge foarte bine :wub:

#8 Ursu'

Ursu'
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen polo
  • Model:6N
  • Motorizarea:1,4MPI 60CP

Posted 19.05.2008 @ 00:45

Salut,

Am o problema asemanatoare, numai ca la mine sta relantiul putin prea sus (cam 1000 rpm), am aflat ca cel mai probabil este de la clapa de acceleratie.

Bafta, daca aflii detalii sa spui cum s-a rezovat


Salutare!Pana ieri si eu am avut problema cu CHECK, dar la mine nu avea nici un efect, doar ca se aprondea becul la bord.Problema era benzina proasta pe care am bagat-o de la Lukoil....ieri am bagat in rezervor niste aditiv pt marirea cifrei octanice si niste benzina de 100 din OMV si s-a stins becul :D .Azi am facut vreo 600 km cu masinutza cu benzina din petrom si mol, parca merge umpic mai bine si motorul :icon_thumright:

#9 Arce

Arce
  • Oraş:Mediaş
  • Maşina:VW POLO
  • Model:AWY 2003
  • Motorizarea:1,2 40KW

Posted 13.08.2008 @ 14:19

La orice masina se schimba un pic sunetul motorului cind aprinzi farurile....tot din observatii proprii

#10 viggo34567

viggo34567
  • Oraş:Arad
  • Maşina:volkswagen polo
  • Model:vw polo 6n2 2001
  • Motorizarea:1.4mpi 60cp

Posted 08.12.2008 @ 16:50

:)

Edited by viggo34567, 08.12.2008 @ 16:53.


#11 Peace3jss

Peace3jss
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:6kv polo classic
  • Motorizarea:1.6 75 CP

Posted 09.12.2008 @ 17:38

Sunt incepator si sper sa-mi scuzati exprimarea unor lucruri tehnice. Am si eu cateva probleme daca ma poate ajuta cineva cu ele.
Problema multora din cate am vazut si eu pe forum cu relantiul. Imi sta subturata. Intre 400 si 800. Dar nu sta nici macar fixa, alterneaza, vibreaza motorul si toate din masina. am fost cu ea la un service,Telegaraj Servce, undeva pe str. tudor Vladimirescu, si mi-a curatat clapeta de acceleratie si mi-au pus un surubel(cica lipsea de pe clapeta). A gasit unul mai mare, l-a taiat si mi la pus acolo. Toate bune si frumoase. Imi porneste motorul, mi-o lasa sa se incalzeasca pana la 90 de grade, pune testerul. Imi zice ca am defecta sonda lambda. Relantiul revenise la normal. Plec de la service, cand in drum spre casa iar incepe sa-mi varieze relantiul. Ma intorc in alta zi la service acolo, pune testerul si imi gaseste clapeta de acceleratie defecta. Imi zice cat ma costa, clapeta, de ma ia capu`(1281 ron) pe langa suma pe care o aveam pregatita pentru sonda lambda(700 ron). din cate am mai citit pe forum am inteles ca acea clapeta de acceleratie dupa ce e curatata, trebuie si adaptata, sau n-am inteles eu bine? E posibil sa ma puna domnul acela care parea sa fie destul de cumsecade si nu sa ma jecmaneasca de bani, sa le cumpar neaparat sau se poate regla si altfel relantiul? Si problema cu pornitul masinii cand e motorul rece. O pornesc si scade relantiul pana moare. Sper sa ma ajute cineva cu un sfat si daca stie pe cineva care ma poate ajuta sa-mi rezolv masinuta le raman dator. E nasol fara masina si ma gandesc ca sta degeaba in loc sa-mi fac treaba cu ea si mi-e sa nu se strice si altceva din cauza stationarii ei( ruginire, blocare, etc) Cu mii de multumiri celui care macar citeste acest mesaj. Marius.

#12 dan123

dan123
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:POLO
  • Motorizarea:1,4 MPI 60 CP

Posted 11.12.2008 @ 17:09

Stie cineva ce dimensiuni au carbunii la electromotor?

#13 P_O_L_O_6_N

P_O_L_O_6_N
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:vw
  • Model:polo 6n 1997
  • Motorizarea:1.0 Benzina AER

Posted 14.01.2009 @ 21:22

salut

de ceva timp moare motorul cand schimb vitezele, si mai ales cand opresc la semafor.
am inteles ca de vina ar fi clapeta de acceleratie. am mai inteles si ca se poate curata prin forte proprii(fara service).
stie cineva cum? help please!! :icon_thumright:

#14 SRG_Polo_Classic

SRG_Polo_Classic
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:POLO CLASSIC 6KV
  • Motorizarea:1.4 60 CP

Posted 25.01.2009 @ 18:04

Exista 2 probleme de acest gen:

1. motorul moare (sau scade mult sub turatia de relanti) cand se apasa ambreiajul in sarcina - te indrepti spre un semafor, apesi ambreiaj-frana si in loc sa stea in 850-900 RPM se duce in 600 sau chiar la 0 si se opreste motorul.
SOLUTIA: clapeta de acceleratie UZATA sau MURDARA. Daca este doar murdara scapati ieftin, cu 100 de RON v-o da jos un mecanic si v-o curata. O sa observati dupa operatia asta ca relantiul va sta cva mai sus (1250 RPM); asta se va intampla doar pentru primele 5-6 porniri pana invata computerul ce s-a intamplat (ca e curata clapeta si seteaza relantiul la normal 850-900 RPM)

2. motorul merge inecat (apesi pe acceleratie in sarcina si nu trage sau cand trage merge inecat, sugrumat)
SOLUTIA: debitmetrul trebuie schimbat. Nu stiu exact costul debitmetrului dar trebuie schimbat ca altfel nu se rezolva problema.

#15 viggo34567

viggo34567
  • Oraş:Arad
  • Maşina:volkswagen polo
  • Model:vw polo 6n2 2001
  • Motorizarea:1.4mpi 60cp

Posted 25.01.2009 @ 20:23

mai adaug la punctul 1
-problema cu ECT senzor, rezulta fluctuatii le relanti
-ulei de motor contrafacut sau un ulei de proasta calitate
-clapeta de obicei se curata, dupa care trebuie resetata cu borna(neortodox) sau vagcom
-trage aer fals pe undeva( furtune cu fisuri, garnituri )

#16 Schuffie

Schuffie
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:PASSAT B5 4 MOTION
  • Motorizarea:1.9 TDI 130 CP

Posted 13.02.2009 @ 20:15

Am avut (sper ca am scapat in sfarsit de ea) urmatoarea problema:

- problema similara la cea clasica de la dacia cu carburator: jiglor de relanti infundat. Acum, ca sa dezvolt, cand ma apropiam de ex de o intersectie si scoteam din viteza, de cele mai multe ori murea, nu statea la relanti. Interesant este ca in momentul in care ii dadeam cheie, statea la relanti foarte bine.

Dupa ce am mers la 2 mecanici care mi-au spus ca problema e clara ... clapeta de acceleratie ce trebuie schimbata (hm si una noua cam costa 10-12 mil). Citind pe acest forum am observat ca mie nu imi da ... nas, cum se zice, adica nu se ineaca in momentul in care accelerez, asa ca am ajuns la al treilea mecanic (sunt din Cluj si am rezolvat problema la Tekton Motors - Luci ... vezi topicul de service-uri) care si-a chemat un prieten cu masina identica si a pus clapeta acestuia la a mea ... si evident facea la fel.

In final, a curatat un senzor ... de decompresiune - dupa spusele omului, cica se numeste MAP. De cand am luat-o de la mecanic, cand motorul e rece sta cateva minute la 1200 rotatii pe minut apoi scade treptat spre 900 (probabil socul) si parca motorul merge mai rotund. Am inteles ca problema ar fi fost cauzata de benzina proasta (bag doar de la OMV).

Celor cu simptome similare sper ca i-am ajutat cu acest post :D

#17 mazdutza

mazdutza
  • Oraş:Târgovişte
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:polo 6N
  • Motorizarea:1.4 benzina

Posted 26.11.2009 @ 20:40

Si eu am o asemenea problema ...de cateva zile am check-ul aprins . Am avut fisa nr1 impuscata si am schimbat-o ,insa cei de la magazin mi-au comandat o fisa mai scurta...nu stiu daca are vreo legatura dar , ideea e ca masina merge inecat ...apesi acceleratia si parca opune rezistenta ..ca si cand ar ramane fara benzina...o sprituiesti de cateva ori si isi mai revine...apoi iar face...faza e ca sunt plecata mult cu ea si nu vreau sa merg cu ea asa sa nu ma lase pe undeva sau sa pateasca ceva mai grav. Daca aveti vreo sugestie, o astept cu nerabdare...Multumesc.

#18 alin avram

alin avram
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:polo 6n2
  • Motorizarea:1.4 mpi

Posted 07.12.2009 @ 13:56

cine ma poate ajuta cu o problema foarte ciudata la motor??


Sunt posesorul unui polo n62 din 2000 cu motor 1.4 MPI am avut un accident cu ea iar acuma ma plimb pe la service-uri auto cu o problema la motor. In timpul mersului cam dupa 20 de min mi se aprinde EPC-ul se infraneaza 2 sec pe urma functioneaza normal timp de 5 secunde apoi se aprinde check-ul de la motor si nu mai trage deloc nici motorul nu mai merge "rotund" este ca si cum ar merge in 2 sau 3 bujii si continua asa pana se opreste. Dau la automat si nu porneste e ca si cum nu ar mai avea benzina dupa ce o las 5 minute pot repornii motorul ca si cum nu sa intamplat nimic si masina se comporta normal fara sa am nici un senzor aprins in bord poate cate-o data ramane check-ul dar dupa 20 de minute sau poate mai repede se reia ciclul de defectiune ( care sper ca am reusit sa il descriu cu cuvintele mele de necunoscator) sa se repete. Am pus-o pe test si aveam erori la ijnectoarele 3 si 4, mi-au zis ca este un scurt pe acolo dar tot nu i-au dat de cap. Cine poate sa ma ajute cu un raspuns, va rog mult ... jolly7a messenger

#19 stealth

stealth
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Honda ,Volkswagen
  • Model:Civic ,Polo
  • Motorizarea:1.8i-VTEC 140cp

Posted 25.01.2010 @ 14:19

Salut. Doresc sa cumpar un Polo din 96, motor 1,4 MPI 8 supape,44 kw. Are o singura problema, nu sta la relanti nici cald nici rece,nici vara nici iarna.
Proprietarul a strans cablul de acceleratie astfel incat sa stea 'turata', in felul asta cand e rece acum pe gerul asta porneste dar cam greu si cu un nor de fum negru,apoi ramane doar abur si nu mai miroase a superbogat,motorul e la 1000 rpm,dar pe masura ce se incalzeste ,turatia creste pe la 1400 din cauza faptului ca are cablul ala intins. daca incearca sa slabeasca cablul motorul nu va ramane la turatia normala de 800 rpm si se opreste.

Va rog sa imi dai cateva idei, daca e o avarie grava sau despre ce e vorba. Multumesc.

#20 Ovisiu2005

Ovisiu2005
  • Oraş:Săcele
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 6N
  • Motorizarea:1598 benzina

Posted 03.02.2010 @ 10:44

Salut,nu am raspunsuri ,am aceleasi probleme. Pana la urma, cu cate variante ieftine am lucrat la ea, cred ca ieftin costa de doua ori mai mult.
Astept alaturi de tine vreun raspuns.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users