Jump to content


Photo

Montare Instalatie Spalat Faruri


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 gordan1

gordan1
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2003, AWX
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 22.04.2008 @ 07:41

Si-a montat carerva ulterior o astfel de instalatie?
Daca da va rog sa-mi spuneti si mie ce implica (piese, costuri, manopera) deoarece vreau sa-mi pun si eu pe masina si as vrea sa stiu la ce sa ma pregatesc.
Trebuie schimbata bara fata sau se poate decupa, trebuie instalatie elctrica sau sunt fire trase si doar trebuie conectate, trebuie schimbat si rezervorul sau se poate adapta cel existent pe masina.
Astept sugestiile voastre.
Mersi.

Edited by gordan1, 22.04.2008 @ 07:42.


#2 Rapier

Rapier

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6(8E) 2004 (AVF)
  • Motorizarea:1.9TDi >131CP

Posted 22.04.2008 @ 08:59

Bara fata se poate decupa, de obicei, ca si la senzorii de parcare, bara are prevazute pe interior marcaje pentru aceste decupaje. Trebuie sa comanzi capacele care vin peste spalatoare, sistemul de spalare propriu zis (poate il gasesti la dezmembrari). Cablurile nu sunt trase, de fapt nici nu sunt cabluri din ce stiu si am vazut, sistemul functionand pe baza presiunii create in instalatia de spalare. Mai trebuie rezervorul suplimentar de lichid de parbriz, la modelele dotate cu spalator de faruri, capacitatea instalatiei este de 5 L in loc de 3.5 L cat este la modelele fara spalator. De asemenea acest al doilea rezervor este montat in partea de jos a masinii si vor trebui racordurile de lichid, etc. In plus, la aceasta dotare exista si senzor de nivel lichid spalare si trebuie instalat si asta + setare cu VAG-COM/VAS pentru a spune masinii ca ai aceasta dotare.

#3 gordan1

gordan1
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2003, AWX
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 22.04.2008 @ 09:41

@Rapier: Am senzor de nivel si piuie si imi afiseaza ca trebuie sa pun lichid in vas cand este sub nivel. Am citit si eu ca functioneaza pe baza de presiune dar am intrebat daca sunt trase firele pentru motorasul pentru spalarea farurilor. Mersi oricum o sa caut sa vad daca gasesc ceva la dezmembrari sau o sa caut noi trebuie sa vad prima data ce cod au si cam cat ar costa.

#4 kelu

kelu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw passat
  • Model:b6 variant 2010
  • Motorizarea:CBAB 140 CP

Posted 22.04.2008 @ 12:03

@gordan1-si eu sunt interesat si as vrea sa imi montez acest sistem pe masina.pe la dezmembrari nu am gasit nimic. te rog tine-ne la curent cu aceasta problema si daca gasesti ceva posteaza aici. eu am sa fac si eu sapaturi in continuare. dar ma gandesc ca trebuie totusi schimbata pompa de presiune pentru lichid, pentru ca acele picioruse care ies din spoiler au nevoie de ceva presiune, si nu stiu daca cea existenta pe masina face fata :Driver:

#5 Zabin

Zabin
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf v 2.0 TDI
  • Motorizarea:140 CP 4Motion

Posted 22.04.2008 @ 19:11

Eu am xenon si spalator de faruri originale,are o pompa separat de presiune, furtunele ce merg la spalator au o grosimea asemanatoare cu furtunu de la etrier :icon_thumright: Functioneaza doar cand ai aprinse farurile

#6 gordan1

gordan1
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2003, AWX
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 22.04.2008 @ 21:05

Si eu stiu tot asa ca trebuie o pompa separata pentru insatalatia de spalare a farurilor si costa in jur de 50Euro, mai ramane sa aflu exact ce mai trebuie cumparat si cat ar costa fiecare.
Daca exista cineva pe forum care si-a montat asa ceva il rog sa posteze si sa ne spuna si noua mai in detaliu ce implica acst lucru.
Multumesc anticipat.

#7 Petros

Petros
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:VW Highline Variant
  • Model:Passat 2003
  • Motorizarea:19TDI 131CP

Posted 23.04.2008 @ 10:58

Vasul trebuie schimbat si functioneza impreuna cu spalatoarele parbrizului, doar daca sunt aprinse farurile faza de intalnire si cea mare. Pe pozitii si proiectoare nu merge. In general trebuie sa fie vasul mai mult de jumatate. Eu am si xenon de fabrica, dar nu recomand investitia pt spalatoare, merge si manual!!!

#8 gordan1

gordan1
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2003, AWX
  • Motorizarea:1.9TDI 131CP

Posted 26.04.2008 @ 21:56

Si eu vreau sa-mi pun xenoane dar vreau mai intai sa rezolv problema cu instalatia de spalat farurile deoarece daca se murdaresc farurile in primul rand scade foarte mult vizibilitatea si drept sa-ti spun nu prea am chef sa tot opresc sa spal farurile manual, iar in al doilea rand daca ai xenon si faruri murdare e foarte deranjant pentru cei care vin din fata si nu vreau sa ma injure lumea.

#9 radduu

radduu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Highway 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP

Posted 13.08.2008 @ 15:10

Si-a montat cineva pana la urma asa ceva? As vrea si eu sa imi montez, poate ne ajuta cineva cu niste preturi pt fiecare piesa care trebuie cumparata!

#10 radduu

radduu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Highway 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 101CP

Posted 14.08.2008 @ 23:37

Se pare ca toata instalatia costa 630 de euro, oare se poate monta pe bara care o am acum pe masina?

#11 andricei

andricei
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 Variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 15.08.2008 @ 22:31

Atat de mult? Am gasit un site din afara dar e numai cablul pt asa ceva...cat pot fi celelalte componente? Vas mare + pompa, cele doua stropitiri si capacelele din bara, mai sunt si alte elemente?
http://translate.goo...=ro...l=ro&sa=G
http://www.kufatec.d...-mit-Geber.html
incercati sa traduceti cu google translate

Edited by andricei, 15.08.2008 @ 22:34.


#12 bamse

bamse

    Membru Senior

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi A3 8P
  • Model:Ambition 2oo6
  • Motorizarea:2.o tfsi ~DSG~

Posted 16.08.2008 @ 08:53

La Passat nu merge decupata bara pentru spalatori (doar la Golf4 si Bora). Trebuie alta bara fata, ceea ce inseamna 1755.60 ron (considerand ca o cumperi noua de la dealer). Trebuie capace pentru spalatoare, duze si cilindrii stropitori, alt vas stropgel, alta pompa, senzor de nivel la vas, cablaje pentru pompa si senzor, furtune pentru duze, etc. La Golf 4/Bora eu zic ca merita (am pus eu cand aveam Bora, puteti vedea pe aria Masina mea) insa la mine a fost mult mai simplu decat la Passat.

#13 Executron

Executron
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 16.08.2008 @ 10:42

De ce sa nu mearga? Eu am vazut 2 bari decupate. Una era prost finisata si a II-a nici nu-ti dadeai seama.

#14 bamse

bamse

    Membru Senior

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi A3 8P
  • Model:Ambition 2oo6
  • Motorizarea:2.o tfsi ~DSG~

Posted 17.08.2008 @ 14:21

La Passat nu ai cum, pentru ca acele capacele vin ingropate in bara, nu pe ea cum e la Golf/Bora. Fiind infundate, bara este turnata altfel din fabrica. Nu vad cum poti sa o tai ca sa stea acele stropitori cum trebuie.

#15 Executron

Executron
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 17.08.2008 @ 14:41

Cum adica? :Driver: Capacele le iei separat si folosind acele capacele masori cauga si decupezi (cu un aparat de acela din freza ca sa poti sa iei putin cate putin) . Masori din nou, pui niste chit etc apoi vopsea. Nu zic ca nu ia destul timp, dar merge cu siguranta.

#16 bamse

bamse

    Membru Senior

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi A3 8P
  • Model:Ambition 2oo6
  • Motorizarea:2.o tfsi ~DSG~

Posted 17.08.2008 @ 15:16

Nu ai inteles nimic din ce am spus, iti pun o poza cu sistemul de spalator de la Passat si una cu sistemul de la Golf/Bora. Vezi diferente? La Passat este ingropat si intra in bara (BARA ESTE SPECIAL FACUTA PENTRU SPALATOR, degeaba tai din ea, nu vei rezolva nimic).

Attached Files


Edited by .:bamse, 17.08.2008 @ 15:18.


#17 Zabin

Zabin
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf v 2.0 TDI
  • Motorizarea:140 CP 4Motion

Posted 17.08.2008 @ 18:44

La mine la b5 nu sunt ingropate capacele in bara

#18 Executron

Executron
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 17.08.2008 @ 20:05

Nici tu nu m-ai inteles. Stiu exact cum e la Passat cu spalator, dar iti garantez ca multe service-uri iau bara fara spalator, pur si simplu ca cea cu spalator NU exista pe producator si le decupeaza nu stiu de ce nu intelegem. Se cumpara capacelele (adica partea din interior, care iese afara cand stropesti, capacele fiind fixate pe mecanismul interior). Se marcheaza, se decupeaza. Apoi se pune chit in interior ca sa potriveasca la fix.

Cum adica degeaba tai din ea? Capacele (care le iei separat) au x cm2. Decupezi din bara suprafata respectiva si aia e.

Edited by Executron, 17.08.2008 @ 20:06.


#19 bamse

bamse

    Membru Senior

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi A3 8P
  • Model:Ambition 2oo6
  • Motorizarea:2.o tfsi ~DSG~

Posted 17.08.2008 @ 20:42

La Bora/Golf capacelele sunt prinse pe cilindrii spalatori, acestea ridicandu-se cand se ridica cilindrii odata cu ei. La Passat, capacelele au un resort care se prind pe bara (unul din lucrurile cu care difera bara cu spalator de cea fara), cilindrul cand este ridicat de presiune, impinge in capacel, iar resortul ii permite sa culiseze in fata. Eu unul sunt de parere ca nu poti face chestia asta la Passat fara a cumpara bara speciala cu spalator. Daca tu o faci, jos palaria!
Bafta! :Driver:

@Zabin eu vorbesc de B5.5

Edited by .:bamse, 17.08.2008 @ 20:43.


#20 gabriel

gabriel
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:skoda
  • Model:octavia2
  • Motorizarea:1.9

Posted 18.08.2008 @ 00:32

asa este nu se poate face si nu este nici marcat pe bara nimica , difera si bara metalizaca de sub spoiler care la cea cu spalatoare mai are niste urechi unde se prind spalatoarele ....
Posted ImagePosted Image

Edited by gabriel, 18.08.2008 @ 00:41.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users