Jump to content


Photo

Filtre Si Alte Consumabile Pt O2


  • Please log in to reply
274 replies to this topic

#1 Stefan_B

Stefan_B

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II 2008
  • Motorizarea:BXE 1.9TDi

Posted 12.04.2008 @ 12:54

Am fost la cumparaturi si am luat filtre de ulei, aer, motorina si polen. Cel de polen (cu carbon activ) a fost vreo 50Ron la PoRo.

Am pus mai jos echivalentele pt filtrele pt motorul de 1.9TDI. Preturile pt original la PoRo sunt:

motorina: 114
ulei: 30
aer: 65
habitaclu: 50

Mai jos sunt in bold producatorii pt fiecare din filtrele de origine. De ex, cel de ulei e fabricat de Purflux, are si cod de VAG. Cel de motorina e UFI - mare atentie la motorina pt ca se fac mai multe carcase si fct de carcasa se foloseste un anumit filtru.

Sunt convins ca se gasaesc filtre mai ieftin decat cele de la Poro... cu toate astea nu am inteles un lucru: la PoRo, au cele mai ieftine filtre de habitaclu. Toate celelalte filtre se gasesc la alte magazine (de ex Mann) la preturi mai mici. Am zis sa iau de origine de data asta pt ca sa pot compara cu cele gasite AM (numai ochioscopic, desigur....).

Later edit: Nu am nici un interes de a raspandi FUD - insa am mai "studiat" pe net :) Mai jos sunt 2 linkuri interesante:
Mahle Filters - Counterfeits

Articol mai vechi despre diferite filtre de ulei



Filtru de ulei

071115562 VAG
071115562A VAG
ALO8119 AL FILTER CO.
10-ECO023 ASHIKA
1 457 429 192 BOSCH
P9192 BOSCH
XE525 CHAMPION
ML1704 CLEAN FILTERS
ML1705 CLEAN FILTERS
2232 CROSLAND
2233 CROSLAND
FA5618ECO FIAAM
FA5620ECO FIAAM
OE650/1 FILTRON
CH9461ECO FRAM
CH9463ECO FRAM
E19HD83 HENGST
OX188D KNECHT-MAHLE
L7083 KRALINATOR
ELH4307 LAUTRETTE
MU1214 M-FILTER
HU719/7X MANN+HUMMEL
M3040 MIGHTY
68001297AA MOPAR
AC8041 PBR
AC8043 PBR
L263A PURFLUX
L267A PURFLUX
L38113 PUROLATOR
S 5023 PE SOFIMA
OP222 TECNOCAR
OP224 TECNOCAR
5527 TEHO FILTER
EL7135X UNICO FILTER
071115562B VAG
57083 WIX
WL7296 WIX EUROPE



Filtru de aer:

Code Manufacturer
1K0129620D VAG
PC2489E AC DELCO
MD8060 ALCO
1 987 429 404 BOSCH
S9404 BOSCH
U806 CHAMPION
MA1356 CLEAN FILTERS
AG1579 COOPERS
8330 CROSLAND
AF20125 DELPHI
22552 FEBI-BILSTEIN
PA7444 FIAAM
AP139/2 FILTRON
CA9711 FRAM
E488L HENGST
LX1211 KNECHT-MAHLE
ELP9072 LAUTRETTE
C35154 MANN+HUMMEL
1121290040 MEYLE
AI5321 PBR
A1160 PURFLUX
A18346 PUROLATOR
S 2012 A SOFIMA
A2102 TECNOCAR
AE3470 UNICO FILTER
10-0621 VAICO

Filtru de motorina - ATENTIE sunt mai multe housinguri, mai jos pt cei cu UFI - 3C0

Code Manufacturer
3C0127434 VAG

26.007.00 UFI
PU825X MANN+HUMMEL
S 6007 NE SOFIMA


Sper sa va fie de folos.

#2 B e b e

B e b e
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda Octavia 2
  • Model:1ZAABLFX01
  • Motorizarea:1.6FSI

Posted 07.05.2009 @ 21:09

Salutare,
Am cautat ceva dar nu am gasit nimic referitor la schimbarea filtrului de aer pentru octavia 2 1.6FSI.
Am incercat sa desfac capacul motorului cum mi-a zis cineva sa trag din fata de el .. dar dupa aia mi-am prins urechile. Am mai vazut o chestie interesanta ca acel capac nu este doar o "tabla" de plastic ci are canale, fire ...etc...
M-am scarpinat in crestet , l-am pus la loc si am zis ca trebuie sa mai intreb.
Multumesc anticipat,

PS: asa e p'aci cand esti nou nu poti incepe un topic nou ?

#3 fx_

fx_
  • Oraş:Segarcea
  • Maşina:S
  • Model:Octi2
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 07.05.2009 @ 22:02

Decuplezi furtunul gros de la admisia de aer din fata (strangi de colier si-l tragi mai jos), apoi daca n-ai ce face mai e un vacuum si un senzor tot pe dreapta, privind din fata. Vacuumul iese usor, senzorul ala nu l-am scos niciodata.
Tragi de cele 4 colturi ale casetei scurt si brusc, si va iesi (eventual dupa mari chinuri), apoi il rastorni pe dreapta, cu grija sa nu smulgi firul ala si te uiti pe spate de o caseta cu parca 6 suruburi, in orice caz, cand ai desfacut tot cade singura, nu trebuie sa tragi.

Filtrul dupa codul de Mann e cel cu /1 in coada, din cele 2 coduri pe care i le va arata calculatorul dupa seria de sasiu sau codul motor vanzatorului.

La remontare pune pe cele 4 gaoci de cauciuc in care sta capacul motorului un pic de detergent de vase ca sa-l scoti mai lesne next time.

#4 alin 105

alin 105
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:octavia II Elegance
  • Motorizarea:1.9 TDi 105 cp

Posted 17.07.2009 @ 12:47

am niste nedumeriri legate de filtre-O2, 1.9 TDI 2005 (m din semnatura)
Vreau sa schimb filtrul de motorina.Pe carcasa lui scrie UFI 3C0 127 400 B.La magazin mi-au spus ca asa ceva numai la reprezentanta gasesc-ceea ce mie nu-mi vine a crede.La reprezentanta mi-au scpus ca "au doar marca Ufi -138 lei".
-acuma Ufi e un tip de filtru sau o marca?
-unde gasesc in CJ filtre la preturi ok, eventual Man sau altele de calitate?
-in general unde e bine de cumparat piese O2, cel putin cele mai uzuale (masina a iesit din garantie si am de gand sa ma ocup personal de domnia sa).Multumesc in avans.

#5 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 18.07.2009 @ 07:25

Prea multe intrebari intr-un topic.
UFI este un producator de filtre si carcase de filtre. Dupa seria caroseriei si mai ales ca ai codul carcasei in care intra filtrul cei de la reprezentanta si de la un magazin mai de doamne-ajuta ar trebui sa stie ce sa-ti dea.

#6 alin 105

alin 105
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:octavia II Elegance
  • Motorizarea:1.9 TDi 105 cp

Posted 20.07.2009 @ 12:14

Pentru raspunsul de la prima intrebari multumesc de raspuns.Pt celelalte inteleg ca e nevoie de topic-uri separate.

#7 Stefan_B

Stefan_B

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II 2008
  • Motorizarea:BXE 1.9TDi

Posted 21.07.2009 @ 13:39

Personal, prefer sa cumpar consumabilele de la reprezentanta. Sunt un pic mai scumpe. UFI este o marca mare de filtre si alte consumabile, din Italia.

Din experienta mea limitata, am constatat ca mai exista magazine mici care vand filtre contrafacute - sau marci no-name care imita marcile consacrate - un fel de Panasoanic. In majoritatea cazurilor, nu e usor de realizat ca un consumabil nu e de calitate, insa mai gasesti pe forum posturile unor colegi care au ramas fara motorina dupa ce au "incercat" filtre de clasa a 2-a.

Cel putin la ulei cele Purflux au suprafata mai mare si deci eficienta mai buna. Mi se par superioare celor Mann. La motorina, eu prefer UFI. Daca intrebi mai multa lume, vei primi raspunsuri diferite.

#8 RRS

RRS

    Nick anterior: RIon

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Octavia 2 / Ford Focus
  • Model:Ambiente 2005/Trend 2008
  • Motorizarea:1.9 16x/1.8 115

Posted 16.02.2010 @ 21:32

filtre aer pentru conditii grele, adica cu un strat de burete suplimentar, a folosit cineva - exista mann? se recomanda, nu dauneaza la fluxul de aer?

#9 albertinobuz

albertinobuz
  • Oraş:Buzău
  • Maşina:Skoda + Dacia
  • Model:octavia 2 FL +Logan 2
  • Motorizarea:1.9 TDI 1,5Dci

Posted 17.02.2010 @ 17:05

Eu am folosit un filtru de climat rece C35154/1 MANN 50ron- are o pasla peste filtru si trebuie sa scoti plasticul din carcasa filtrului de aer ca sa incapa. Am mers ceva vreme cu el si nu am observat totusi diferente, insa la sfatul unui coleg de forum am scos pasla aia si am revenit la filtrul initial.
Mentionez ca UFI sunt superioare dupa parerea multora- la motorina sunt de acord, deoarece si masina a venit din fabrica cu filtrul asta. In rest au fost MANN-aer, ulei, habitaclu.
PS nu este neaparat sigur ca un filtru corespunde cu seria carcasei masinii(dupa cod VIN)- am rugat pe cineva sa-mi gaseasca filtrul de motorina la O2 my 2006 si i-a reiesit 936x. Insa la fata locului a fost un 825x. Este o diferenta intre cele 2.

Edited by albertinobuz, 17.02.2010 @ 17:07.


#10 RRS

RRS

    Nick anterior: RIon

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Octavia 2 / Ford Focus
  • Model:Ambiente 2005/Trend 2008
  • Motorizarea:1.9 16x/1.8 115

Posted 17.02.2010 @ 19:45

la motorina si ulei sunt diferente, asa e... e bine sa pastrezi filtre vechi de model la achizitie sau poze :icon_thumright:

#11 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 04.03.2010 @ 10:42

In functie de anul de fabricatie, exista 2 tipuri de carcase de filtre de combustibil :MANN si UFI.
Pana in MY 2006 s-a folosit MANN - cu 3 tipuri de cartuse filtrante -
1K0 127 434 pt carcasa 1K0 127 400 C/E
1K0 127 434A pt carcasa 1K0 127 400 J
1K0 127 434B pt carcasa 1K0 127 400 K

Dupa aceea s-a folosit carcasa UFI cu cartusul 3C0 127 434

Echivalentele se pot gasi pt MANN aici - http://www.mann-humm...f_prodkata_eur/

Edited by andrei_221, 04.03.2010 @ 11:00.


#12 ARDEI_IUTE

ARDEI_IUTE
  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 06.03.2010 @ 08:59

In functie de anul de fabricatie, exista 2 tipuri de carcase de filtre de combustibil :MANN si UFI.
Pana in MY 2006 s-a folosit MANN - cu 3 tipuri de cartuse filtrante -
1K0 127 434 pt carcasa 1K0 127 400 C/E
1K0 127 434A pt carcasa 1K0 127 400 J
1K0 127 434B pt carcasa 1K0 127 400 K

Dupa aceea s-a folosit carcasa UFI cu cartusul 3C0 127 434

Echivalentele se pot gasi pt MANN aici - http://www.mann-humm...f_prodkata_eur/

Eu am O2 fabricata in sept 2005 si a venit cu filtru UFI.Iar filtre MANN s-au folosit si din anul 2005 dar pe anumite serii de caroserie (vezi descrierea seriilor in E T O S ).Carcasa de filtru MANN 1K0 127 400 K se foloseste la masinile cu biodiesel(PR nummer 2G0).

Edited by ARDEI_IUTE, 06.03.2010 @ 09:00.


#13 Septimiu.

Septimiu.
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II
  • Motorizarea:1.9 TDI 105CP

Posted 26.03.2010 @ 13:33

Filtru de ulei

071115562A VAG


Tocmai am facut revizia si am schimbat filtrul de ulei. Pe cutia filtrului nou codul este: 071115562C. Adica exact codul indicat de tine dar cu terminatia C in loc de A. Am acelasi tip de motor ca si al tau (1,9TDI, BXE). Crezi ca e vreo problema?
Pe site-ul de mai jos nu gasesc cu terminatia A si la cel cu terminatia C nu apare codul de motor BXE.
http://www.ahw-shop....5562c-5282.html

#14 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 01.04.2010 @ 21:46

Nu este nicio problema. Din cand in cand se mai schimba cate ceva la coduri/piese. Cel cu A este codul de epuizare al stocurilor mai vechi... Cel cu C este codul ce il inlocuieste pe primul...

Edited by andrei_221, 01.04.2010 @ 21:47.


#15 Clodius

Clodius
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 1.9 TDI
  • Motorizarea:BJB 105CP

Posted 01.04.2010 @ 23:27

Am intrat de curiozitate pe Autokarma si am selectat doar filtre UFI si Ulei Castrol

SKODA OCTAVIA 2 ( 2004 -> ) HATCHBACK , 5 USI ; 1.9 TDI ; 1896 ; 77 / 105 ; BJB ( PD )
ULEI MOTOR CASTROL - EDGE TURBO DIESEL ( 5W-40 ) - 5 litri ( promo ) 176.94
FILTRU ULEI - PRODUCATOR UFI 24.05
FILTRU AER - PRODUCATOR UFI 44.38
FILTRU COMBUSTIBIL - PRODUCATOR UFI 87.83
FILTRU POLEN - PRODUCATOR UFI ( CARBON ) 35.79


Total coş (TVA inclus):

368.99 Ron

#16 TENT

TENT
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II BSE 2008
  • Motorizarea:1.6 MPI

Posted 06.05.2010 @ 10:41

Urmeaza sa fac revizia si as vrea sa cumpar eu piesele, imi puteti spune pentru OII 2008 1.6 MPI ce filtre sa iau, care sunt mai bune, am vazut la cele de combustibil ca sunt 2 variante, de 3 bari si de 4 bari, eu de care am? sau unde sa caut ce filtre imi trebuie la motorul meu? Plus ca am vazut la altii ca au pus slx 5W-30, eu stiu ca trebuie 5W-40, sau ma insel?

Ca si ulei, Castrol SLX merita contra Catrol Magnatec?....sau la 15.000 e acceasi chestie?

Va intreb ca sa nu le cumpar si la reprezentanta sa-mi zica ca nu se potrivesc..

Multumesc anticipat

#17 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 10.06.2010 @ 23:11

la motorul BSE, filtrul este de 4 bari - 6Q0 201 051 C
aer - 1F0 129 620
ulei - 06A 115 561 B
polen cu carbon - 1K1 819 653 B

1 an sau 10.000 km e suficient 5w-40 - daca vrei sa ai grija de motor

#18 care_este

care_este
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizarea:1.8 TSI

Posted 21.06.2010 @ 14:47

Eu am schimbat de curand filtrele (aer, habitaclu, ulei) si am mers pe MANN.

Par ok ... Filtrul de aer insa, comparat cu cel "de origine", este mai neglijent finisat, pare mai ieftin decat cel de origine, rasina aceea care fixeaza pliurile pe partea inferioara este aplicata cam cu zgarcenie si cam neuniform. La fel si garnitura din partea superioara este cam neuniforma. Eu n-as mai alege Mann ca filtru de aer din cauza asta ... sau poate am avut eu ghinion ? Filtrul de habitaclu pare ok, filtrul de ulei la fel. Cel putin ca finisare exterioara. Ca functionare sper sa nu aiba nici o problema, in special cel de ulei. Ramane de vazut.

Ca veni vorba de Mann, iata un link catre pagina lor de echivalente filtre. Permite cautare dupa model, tip motor, etc. Foarte decent.
http://www.mann-humm...f_prodkata_eur/

@TENT: ca ulei eu am ales unul full-sintetic 5W-30, marca Mobil1. Avem motoare diferite dar uleiurile sintetice am vazut ca merg si la diesel si la benzina. Oricum, indiferent de uleiul ales, acesta trebuie in primul rand sa fie conform cu specificatiile producatorului, pt. noi ceva gen VW504.1, chiar daca este un super-sintetic. Vezi in cartea masinii ce specificatii trebuie sa indeplineasca uleiul pentru motorul tau, si asigura-te ca uleiul pe care-l alegi este conform. In plus, daca producatorul recomanda 5W-30 atunci nu prea are rost sa iei 5W-40. Primul este mai subtire la temperaturi inalte si cica ar avea avantajul unui consum mai mic. Al doilea, fiind mai gros la temperaturi inalte, ar avea avantajul unei protectii mai bune a motorului la acest regim, dar daca producatorul recomanda 5W-30 atunci asta e ok.

#19 arla

arla
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II
  • Motorizarea:1.9 TDI 105 CP

Posted 24.08.2010 @ 22:27

Salutare
Vreau sa-mi cumpar si eu un set de becuri pt masinuta mea Octavia II. Am becuri normale (cele originale) si in real (de exemplu) nu am gasit decat becuri cu halogen . Acum, ori nu am stiut eu dupa ce trebuie sa ma uit (si asta e ft probabil) ori....
Ce ma sfatuiti ? Cam cat costa un set, ce specificatii trebuie sa caut si mai ales de unde sa cumpar un astfel de set?

Edited by arla, 24.08.2010 @ 22:28.


#20 eddienik

eddienik
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2, 2008, BXE
  • Motorizarea:1,9 TDI 105 CP

Posted 20.09.2010 @ 15:06

Mda... m-am uitat si eu pe site-ul MANN si am vazut ca pt masina mea sunt date vreo 4 tipuri de filtre de combustibil.
Poate cineva sa ma lamureasca ce tip de filtru de motorina imi trebuie? Masina mea este Skoda O2, 2008, motor BXE, 1.9TDI, 105CP.
Stima




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users