Jump to content


Photo

Intreruperi La Motor 2.0 Tdi


  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#81 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 10.09.2009 @ 01:48

am inteles acum. dar ce fac cu intreruperea merg cu intreruperea respectiva de aproape jumatate de an, nu as vrea sa degenereze in altceva, dati-mi un sfat ce sa verific.

#82 mihaid2003

mihaid2003
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Audi
  • Model:Q5
  • Motorizarea:2.0 TDI 143 CP

Posted 17.09.2009 @ 22:13

daca aflati ceva despre aceste intreruperi anuntati-ne
e deja enervant si la service nu gasesc eroarea, senzorul G450 la care aveam eroare ( postul de mai sus ) era defect si nu avea legatura cu intreruperile



#83 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 18.09.2009 @ 10:02

am aproape jumatate de an de cand astept un raspuns la intrebarea asta :icon_thumright:
mai nou la relanti se aude ca si cand ar agata ceva, de fiecare data cand vreau sa ajung cu aceste simptome la mecanic nu mai face.

#84 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 27.09.2009 @ 23:27

tocmai ce am mai auzit o varianta posibila, as vrea sa aud si parerea voastra legata de problema cu intreruperea.

Resoftare sau volant descentrata. Care vi-se pare mai plauzibila.

Edited by neo19ro, 27.09.2009 @ 23:27.


#85 *bmf*

*bmf*
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Audi A4
  • Motorizarea:2.0 Tdi 140

Posted 01.10.2009 @ 18:51

Am si eu intreruperile. La inceput am crezut ca e cutia sau gropile insa azi chiar am surprins acul turometrului cum vibra.
Intreruperile apar la turatii mici si cat masina e rece. S-ar putea sa le aiba f. multe masini fara ca posesorii sa se prinda.
Banuesc ca e ceva gen avans electronic care nu functioneaza f. bine.

#86 kelu2001

kelu2001
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 Variant
  • Motorizarea:1.9 130CP AWX

Posted 06.10.2009 @ 09:13

va repet ce am scris acu' cateva pagini: injectoarele. cine are motor bkp sa nu se mai agite... este un coleg care are deja 7 injectoare schimbate. intreruptul asta mi-a disparut in decembrie 2008 cand am schimbat pompa si un injector, acum, in octombrie 2009 mi-a mai facut o intrerupere dimineta cand ieseam de la garaj. am plecat spre iasi si la 160 mi-a mai picat un injector. s-a oprit din mers. nu cred ca intereseaza pe nimeni dar asta este o masina care a costat 42.000 euro!!! am luat-o cu rampa inapoi la bacau unde am constatat ca s-a dus injectorul nr. 4. data trecuta se dusese 2-ul. ce am invatat de aici: intreruperi = injector pe moarte. (1680ron la dealer cu piesa la shimb)

#87 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 06.10.2009 @ 12:09

eu unul nu am bkp motorul am bmp, imi face chesti asta de aproape 1 an. cateodata o face cateodata nu. dar devine extraordinar de enervanta.

#88 *bmf*

*bmf*
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Audi A4
  • Motorizarea:2.0 Tdi 140

Posted 06.10.2009 @ 17:54

intreruperi = injector pe moarte.


Sunt useri care au intreruperile de ceva timp fara alte probleme?

#89 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 06.10.2009 @ 18:53

inca o chestie pe care am omiso, nu mi-a facut niciodata la rece, imi face cand motorul este cald, dar ma sacaie la culme, saptamana asta am sa merg la mecanic, am sa il pun sa verifice furtune la turbo, sa curete turbina, sa curete egr, tot ce e posibil, revin cu noutati. Am mai observat o chestie tot la sfatul mecanicului am pus niste metabond in motorina, a mers ca unsa masina tot rezervorul ala, am alimentat din nou, iar a inceput sa faca. Nu sunt sigur daca sau nu vreo legatura Metabonul pus in motorina.

#90 mihaid2003

mihaid2003
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Audi
  • Model:Q5
  • Motorizarea:2.0 TDI 143 CP

Posted 06.10.2009 @ 21:51

neo19ro cati km ai? si masina mea are aceleasi simptome ( si tot BMP), are scurte intreruperi + ca atunci cand are intreruperi parca si agata ceva , se aude ceva ce "freaca", problema la mine e de vreo 7-8 luni, daca ar fi vreun injector trebuia sa pice deja, cand imi fac programare la reprezentanta sau nu face deloc sau f putin si nu se simte, daca cumva gasesti rezolvarea anunta-ne te rog
la mine a inceput pe la 185.000 km, acum am 208.000km

Edited by mihaid2003, 06.10.2009 @ 21:58.


#91 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 07.10.2009 @ 02:15

Simptomele au inceput acum vreo 15.000-20.000 de km acum masina are 150.000, cu siguranta va anunt, ideea e ca aceasta problema a devenit agasanta, exact aceleasi simptome descrise de tine le am si eu, in general si cel mai frecvent treapta 2.

Edited by dm76ro, 07.10.2009 @ 22:42.
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.


#92 adi zamfirache

adi zamfirache
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 07.10.2009 @ 09:17

join the club
Si eu am aceste intreruperi, in special in treapta 2 cand este putin subturata (1800-2000), sau cand este motorul rece...bine atunci nu o turez mai mult de 3000, dar voi aveti intreruperi la ralanti? La mine cand sta motorul pornit imi da din cand in cand un soc de zici ca s-a oprit...probabil cauza este aceeasi. Este o problema de alimentare probabil, circuitul de alimentare a injectoarelor ?? Cine stie ? Cert este ca in service, dupa parerea lor, nu are nimic. La service-uri, daca te porti frumos cu ei esti tratat cu sictir, iar inginerii de service se cred presedinti...Asa este la toate service-urile VW, cel putin pe unde am ajuns eu.
Daca stie careva unul bun, sa anunte :icon_thumright:
Stima tuturor.

Edited by dm76ro, 07.10.2009 @ 22:44.


#93 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 10.10.2009 @ 22:22

bineinteles, am ajuns la mecanic povestindui de intreruperi, se urca mecanicul in masina, si ghici ce s-a intamplat nu a schitat nici o intrerupere, nimic, trage perfect, turata usor, tare, treapta 2 - 3 nici o intrerupere. Ma gandeam azi in timp ce ma indreptam spre el ca asta se va intampla, ei s-a intamplat. imi pare rau dragi colegi nu va pot da nici o lamurire, pun pariu ca maine voi pleca cu masina si va incepe sa intrerupa

#94 *bmf*

*bmf*
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Audi A4
  • Motorizarea:2.0 Tdi 140

Posted 11.10.2009 @ 10:57

Pai exceptand cazul in care service-ul e chiar langa casa ta trebuie sa te deplasezi pana la mecanic.
Si atunci se incalzeste motorul si binenteles ca nu mai face.

@adi zamfirescu eu nu am intreruperi la relanti doar in viteza a 2-a, si am DSG.

Mie mi s-au rarit si au devenit mai putin intense dupa ce am schimbat motorina de la petrom cu cea de rompetrol.
de asemenea, am observat ca apar mai des cand rezervorul e spre gol.

#95 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 11.10.2009 @ 13:14

Da este adevarat ca sunt mai dese in momentul in care rezervorul este gol, mie imi facea si la cald si la rece asa ca nu avea importanta, ce este drept nu mai imi face dupa un drum lung, mecanicul e la 70 km. Am sa incerc sa schimb si eu motorina, da parca nu as baga de la rompetrol nu mi-a placut niciodata nu se vede nici o diferenta si o arde foarte repede.

#96 *bmf*

*bmf*
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Audi A4
  • Motorizarea:2.0 Tdi 140

Posted 11.10.2009 @ 19:07

Rompetrol are programul acela de garantie la injectie, daca alimentezi de la ei un nr de km iti garanteaza injectia pentru probleme aparute din cauza caliatii carburantilor.
http://www.qprotekt.ro/
Nu ca as avea mare incredere ca ar face ce zic acolo sau ca ar fi usor de dovedit, dar daca au lansat programul asta ma gandesc ca n-o fi 100% marketing si o fi si ceva realitate.

#97 adi zamfirache

adi zamfirache
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 11.10.2009 @ 21:45

mie imi intrerupe la ralanti indiferent de cata motorina am...ce-i drept nu mereu.
dar e neplacut...iti da o stare de nesiguranta.
de revelion vreau sa plec in Austria la ski si nu am incredere sa plec cu masina asta.
un injector stricat pe acolo si gaura in buget de 600 Euro:(
cu banii astia avion(business clas):)

#98 aihan

aihan
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:a5 bkc 2006
  • Motorizarea:1.9 tdi 105cp

Posted 13.10.2009 @ 18:22

mai detaliat :

la 1500 turatii fara acceleratie masina merge normal
cand accelerez se simt rateuri (vibratii zgomote cu frecventa redusa )
daca accelerez puternic sau e panta abrupta neregularitatea in functionare a motorului e accentuata

de curand am schimbat pompa de motorina si la inceput motorul a avut asemenea rateuri pana s-a eliminat aerul din instalatie
la turatii mari nu am probleme asa ca pompa pare buna
rezervorul e plin mereu ( macar pana se vor gasi pompe)

salutare,
aceleasi simptome le am si eu (pt masina din semnatura) dar incep undeva de la 1900-2500 rpm
incepe un tremurat al motorului... apoi peste 2800 - 3000 nu se mai simte
am fost la cardinal si prima "solutie" injector stricat (3 sau 4) inj 3 avea val: - 3.01; inj 4: + 2.99
s-au schimbat injectoarele 3 si 4 intre ele sa se verifice care este stricat ... acelasi valori dupa
schimbare, dupa o privire mai atenta tipul de la cardinal Axa cu came tocita din "cam 4"
un scurt calcul
axa cu came 3500
tachetii vreo 1200
garnituri ... etc..
total aprox 50000 ron
(daca se mai duceau si 4 injectoare cred ca imi luam un Logan de banii aia) :P

#99 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 13.10.2009 @ 21:14

wow, scumpa reparatia, macar s-a meritat, mai face acum ?

Edited by dm76ro, 13.10.2009 @ 21:59.
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.


#100 rovie

rovie
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B6 HL
  • Motorizarea:DSG 140 CP

Posted 05.11.2009 @ 14:01

se pare ca devine universala problema cu acest senzor - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High, imi apare si mie pe Vag-Com impreuna cu eroarea la DPF. Stie cineva codul pe original al senzorului, pentru a-l putea comanda la magazin (tip motor BMP)?

merci.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users