Jump to content


Photo

Intreruperi La Motor 2.0 Tdi


  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#41 Alextz

Alextz

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia Tour 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI ALH

Posted 04.02.2008 @ 19:14

alpin diesel e E5.

#42 alexabv

alexabv
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:volkswagen
  • Model:B6&B7
  • Motorizarea:2.0 BKP 140CP

Posted 04.02.2008 @ 23:09

mai detaliat :

la 1500 turatii fara acceleratie masina merge normal
cand accelerez se simt rateuri (vibratii zgomote cu frecventa redusa )
daca accelerez puternic sau e panta abrupta neregularitatea in functionare a motorului e accentuata

de curand am schimbat pompa de motorina si la inceput motorul a avut asemenea rateuri pana s-a eliminat aerul din instalatie
la turatii mari nu am probleme asa ca pompa pare buna
rezervorul e plin mereu ( macar pana se vor gasi pompe)



#43 alexabv

alexabv
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:volkswagen
  • Model:B6&B7
  • Motorizarea:2.0 BKP 140CP

Posted 05.02.2008 @ 21:11

am fost la mecanic si am facut programare

este o eroare la injectorul 4
am inteles ca nu sunt bine reglate injectoarele ("sunt prea stranse")

#44 alxrro

alxrro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:1,9 TDI

Posted 05.02.2008 @ 23:27

Din cate am inteles din alte topic-uri, motorina Alpin (nu vreau sa fac reclama proasta dar si moshul meu a patit-o) are aditivi. Se pare ca pompa de motorina nu prea reactioneaza bine la motorina cu aditivi.

Din cate stiu eu toate motorinele au aditivi, diferiti in functie de producator sau de distribuitor. Sau nu e asa? Scuze daca se considera ca am fost OT, dar pentru o simpla intrebare m-am gandit ca nu are sens sa deschi un topic nou.

#45 TheOne06

TheOne06
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C/Polo 6N2
  • Motorizarea:2.0 TDI/1.0 MPI

Posted 03.09.2008 @ 08:16

Ma bucur foarte tare ca am gasit acest thread.De cateva luni am aceeasi problema ca sandumbodan cu pierdere de putere in accelerare usoara si pana la 2200-2500 de ture.Mentionez ca masina a fost la update-ul de soft la PBN la putin timp dupa ce am luat-o.Avea aceleasi simptome atunci si mult timp dupa update nu a mai facut.Acum vad ca face din nou.Cedeti ca e bine cand merg la PBN pentru ultimul schimb de ulei in garantie sa ii fac resoftarea din nou?Mentionez ca masina este un B6 din 2005 (in carte 2006) cu motor 2.0 TDI cod BKP si cu 26000 de km in bord.Singurul lucru care l-am schimbat la masina a fost pedala electronica de acceleratie cu una de R32 (am schimbat toate pedalele dar cea de acceleratie poate fim singura care sa fie direct implicata in pierderile de putere).

Edited by TheOne06, 03.09.2008 @ 08:18.


#46 Cristi_VW

Cristi_VW
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B6 2006
  • Motorizarea:2.0 140 CP BMP

Posted 08.11.2008 @ 23:27

Va salut! Am masina din semnatura si la mine intrerupe putin diferit decat ce am citit eu aici, si anume: Daca plec sportiv de pe loc, in treapta I si II merge fara intreruperi, schimb III, cade turatia in 2500, accelerez tare incepe sa intrerupa destul de mult si pierde din putere. Schimb IV si iar intre 2500 si 3500 intrerupe si asa mai departe pana la trepta VI. Problema este destul de deranjanta pentru ca mi s-a intamplat sa intru in depasire cu a IV, sa am 2300 rpm (deci turbina e pornita) si in loc sa fuga de sub mine, ea intrerupe si pierd din viteza. Nu ma mai pot baza pe ea chiar daca are 140 cp. Problema a aparut (cred eu) dupa un plin de motorina E4 de la o statie cunoscuta si frecventata de la Gara de Nord. Am zis ca e motorina proasta si am consumat-o. Am bagat acum motorina E5 ( 65 litri) de la alt peco si tot asa face. Intreruperile nu se simt in treapta I si II si nici cand turez in gol. Daca accelerez progresiv sau merg constant turat nu intrerupe. Ce poate fi, ca ma deranjeaza rau in depasiri si imi este frica sa o mai calc? Filtrele si uleiul schimbat au 7600 km. Masina mai are cateodata inainte de a opri la stop (dau "pe liber" si franez) niste mici trepidatii care mai continua 2-3 sec si dupa ce se opreste roata.

Edited by Cristi_VW, 08.11.2008 @ 23:28.


#47 morphys4ever

morphys4ever
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:vw
  • Model:touran AZV 2004
  • Motorizarea:2.0 TDI 136 CP

Posted 04.01.2009 @ 21:05

aceeasi problema am si eu vw touran 2.0 140 cai 16 valve. am pus motorina euro 5 de la lukoil odata ca am prins o promotie moca:) si am mers cu ea dar nu sa cunosctut nici o diferenta(fata de top premium de la petrom de care pun) apoi ma mancat si am facut un plin de la lukoil cu euro 4 diesel si de atunci a inceput partea proasta, niste mici intreruperi intra 3-a acum sunt groaznice daca mai pot sa prind 130 cu ea la vale, tre sa o acelerez usor ca nu poate cum ii dau mai mult intrerupe, tremura, imi reduce puterea. astept sa termin porcaria asta de motorina si apoi sa revin la una de calitate. Sper sa scap cu filtrul de motorina neatins de apa si rezidurile care erau in acea motorina. dar ramane de vazut...

#48 morphys4ever

morphys4ever
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:vw
  • Model:touran AZV 2004
  • Motorizarea:2.0 TDI 136 CP

Posted 08.01.2009 @ 15:14

am terminat motorina cea idioata m pus euro 5 de la petrom juma de rezervor si jumatate de aia de iarna top winter sau cum sa chema si mi-a prins viata motorul, mai da cate un sut asa cand o calc mai tare dar merge fata de inainte , sper sa isi repvian per tottal si sa nu trebuiasca sa imi skimb filtrul de motorina. drumuri bune!

#49 passat26

passat26

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:PASSAT 2007
  • Motorizarea:2.0 tdi 170 CP

Posted 21.01.2009 @ 21:18

"Masina mai are cateodata inainte de a opri la stop (dau "pe liber" si franez) niste mici trepidatii care mai continua 2-3 sec si dupa ce se opreste roata."

Am avut aceeasi problema ,insa dupa ce au schimbat 2 volante,( la a-2-a au facut si un upgrade de soft ),totul este perfect.Rezolvat la PBV.

#50 Cristi_VW

Cristi_VW
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B6 2006
  • Motorizarea:2.0 140 CP BMP

Posted 22.01.2009 @ 15:03

sper sa isi repvian per tottal si sa nu trebuiasca sa imi skimb filtrul de motorina. drumuri bune!

Eu a trebuit sa schimb si filtrul ca tot mai avea intreruperi si acum e OK. Nu mai bag decat motorina E5 de la PetromV si nu am mai avut probleme (6 rezervoare pline consumate de atunci)

#51 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 08.04.2009 @ 13:27

Am observat o chestie ciudata la masina: uneori se simte pentru mai putin de 1 secunda ca incetineste, adica ori intrerupe alimentarea, ori ar pune frana, f.f. slab, doar cat sa-l simt ca sofer, ca pasager nu se simte. Asta se intampla doar la mers constant si relativ lejer, adica in general pe drum drept, in acceleratii sau urcat dealuri niciodata.
Nu am gasit un tipic, adica a facut si in II si in III si in IV, si la 2000rpm si la 2500rpm.
Nasul meu care are masina surioara, identica, spune ca e normal, ca e de la turbina, dar eu nu am mai intalnit asa ceva la motoare diesel. Doar la Espero mai facea asa in acceleratii lungi si puternice, o mica intrerupere, dar la diesel nu am mai intalnit si nu mi se pare normal.
Ceva idei?
Oare o fi de la motor, eu asa cred, pentru ca nu cred ca se apuce de nebuna sa franeze singura, asa din senin, mai ales ca nu era vorba despre mers calm, nici vorba de ESP&stuff.
Ambele masini au fost alimentate la Petrom Suceava, dar de la pompe diferite, si deocamdata nu au consumat primul rezervor... au 500-600km in total. Poate o fi ceva de la motorina, sau ca e "virgina"?
Eu ma gandesc la un bug al calculatorului de injectie. Nu este deranjant, dar enervant in idee. Voi ce ziceti? O fi un bug in sorf, un defect hard, sau ceva de inceput?



pana la urma care este rezolvare la simptomul de mai sus, a inceput sa imi apara si mie la motrul de 2.0 TDI 140cp top motor BMP

#52 Michi

Michi
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B6 2006 DSG
  • Motorizarea:2.0 TDI 140CP

Posted 05.07.2009 @ 20:36

Am o problema (pe care am mai semnalat-o pe forum).
Uneori, dupa ce masina a stat in parcare mai multe ore (sau 1-2 zile), dupa ce pornesc motorul si demarez de pe loc, motorul are niste intreruperi ca si cum masina ar da in bot sau mai bine zis, ceva asemanator cu mersul motorului imediat dupa ce ai schimbat filtrul pana se face aerisirea; diferenta este asa cum am mentionat ca motorul merge normal in gol chiar daca il las sa mearga 1-2 minute si problema apare numai imediat dupa ce demarez (deci numai in mers). Intreruperile dureaza 1-2 minute dupa care dispar si nu mai apar pana dupa o alta stationare (nu neaparat dupa fiecare, deseori merge bine cateva zile dupa care iar apare). Ultima data a facut destul de urat, in sensul ca m-a hțit destul de rau de parca eram un sofer incepator care nu stie sa plece de pe loc). :rolleyes:
Stie cineva ce ar putea fi? Primeste pe undeva aer in instalatie la o stationare mai lunga? Bănuiesc ca in acest caz ar trebui sa aiba intreruperi imediat dupa pornirea motorului la fel ca la aerisirea dupa schimb filtru carburant, dar intreruperile apar numai dupa pornirea de pe loc chiar in viteza 1. (Am cutie DSG). La stationari mai scurte de pana la 3-4 ore inca nu mi s-a intamplat niciodata.
Stiu ca am o problema cu turbo: trebuie sa curat turbina sau s-o schimb. Sa fie asta cauza?
Cineva, intr-un post de mai sus spunea ca e problema de injectoare. De curand am schimbat unul. Urmeaza altul?
Sa fie problema de soft, cum am mai citit pe aici?
Nu stiu ce sa mai cred...

#53 mihaid2003

mihaid2003
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Audi
  • Model:Q5
  • Motorizarea:2.0 TDI 143 CP

Posted 05.07.2009 @ 21:58

salut, aceasi problema cu intreruperile
dar ce mi se pare ciudat este faptul ca timp de 150 000 km rulati in Germania masina nu a avut aceste probleme ( spun asta dupa istoricul masinii pt ca masinile de acolo au toate interventiile notate) si nici pompa de motorina nu a fost schimbata. Eu am cumparat masina din Germania la 150 000 km si dupa 30 000 km am schimbat pompa de motorina iar acum la 195 000 simt aceste intreruperi. F ciudat ca toate probleme apar in ROMANIA, combustibilul o fi oare? da-o incolo de masina timp de 150 000 km trebuia sa faca probleme si Germania nu numai aici....

#54 kelu2001

kelu2001
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 Variant
  • Motorizarea:1.9 130CP AWX

Posted 17.07.2009 @ 15:01

e sigur de la motorina proasta. am avut aceleasi probleme cu intreruperi dar s-au sfarsit dupa ce am schimbat un injector. cei de la service mi-au zis ca injectoarele se duc numai din cauza motorinei si la subturare (nu este cazul meu...). apropo pana nu a cazut injectorul de tot si m-a lasat in drum nu mi-a aratat pe tester ca ar fi vreo problema...

#55 mihaid2003

mihaid2003
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Audi
  • Model:Q5
  • Motorizarea:2.0 TDI 143 CP

Posted 20.07.2009 @ 23:03

salut,

cum s-a manifestat la tine? pt ca ziceai ca ai schimbat injector pe urma
la mine deja de vreo 10.000 km face asa, adica intre 1800 - 2200 de rotatii se intrerupe o data sau de doua ori, fractiuni de secunda si isi de drumul pe urma, daca trec de 2200 de ture nu se simte deloc, nu face tot timpul, pana acum alimentam cu sprint diesel( OMV), iar de cand am pus ALTO de la rompetrol nu mai face asa des, la vreo 100km de vreo 2-3 ori
mersi

#56 D@ny

D@ny

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 140 CP

Posted 21.07.2009 @ 09:18

o fi si motorina mai proasta la noi insa chiar asa , cele mai sensibile masini de pe piata sunt tocmai astea de 2.0 140 CP , este putin cusut si cu ata alba , de ce nu se intampla asa la un logan , sau la un mondeo , sau la orice alta masina ; cand intru in benzinarie vad ca toate au motorina , daca ar fi fost chiar asa de proasta si masinile sa mearga intrerupt zic eu ca nu ar mai fi avut clienti !?

#57 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 24.07.2009 @ 16:17

este cu siguranta o problema, nu cred ca este vorba de motorina, deoarce am alimentat din diferite locuri, si aceiasi problema, in ultima vreme a devenit parca mai rara, eu tind sa cred ca ar fi de la pompa de motorina, la mine a inceput sa faca cand aveam foarte putina motorina in rezervor si am zis ca ar fi de la gunoaiele din rezervor, atunci a facut pentru prima oara.

#58 man utd

man utd
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat b6 2006
  • Motorizarea:2.0 tdi 140 cp

Posted 27.07.2009 @ 12:12

buna ziua!am un passat tdi 2000,140cp,are 100300km.ieri mi s-a intimplat ceva ciudat!eram in mers si mi s-a aprins o spirala pe bord cred ca este de la bujii,in acel moment masina s-a accelerat foarte greu,nu mai mult de 2000turatii,am oprit motorul iar la repornire na mai aparut spirala pe bord!dar cind o accelerez in viteza 2,parca agata ceva sau se intrerupe ceva,dupa aceea isi da drumul:va rog sa-mi dati un sfat.va multumesc.cu respect!vw este din 2006

#59 neo19ro

neo19ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat 2005
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 27.07.2009 @ 13:37

pare sa ai aceleasi simptome, dar la mine s-a aprins martorul de la bujii cand mi-a picat pompa de motorina.

#60 D@ny

D@ny

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 140 CP

Posted 27.07.2009 @ 16:45

@man utd spirala aia este de la injectoare , sau ma rog , atunci cand un injector are probleme se aprinde acea spirala , poate se aprinde si cu alte ocazii , asta in schimb nu stiu .




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users