Jump to content


Photo

Probleme Passat 2000 Benzina 1.8


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Elethan

Elethan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000
  • Motorizarea:1.8 125CP

Posted 18.12.2007 @ 15:53

Salutare prieteni! primul meu post pe acest forum - de care am aflat recent datorita unui prieten - nu este tocmai unul fericit.Sunt posesorul unui Passat din 2000, motor 1.8 4motion pe benzina, cu in jur de 83.000km la bord.Masina a fost de noua a mea, nu a suferit nici un fel de accident, si nu mi-a facut probleme mai niciodata.Am cautat indelung inainte de a posta si am gasit cateva probleme similare insa nici una cu motorizarea pe care o am (este destul de rara combinatia 1.8 benzina cu 4motion)

De curand insa am probleme serioase mai ales la pornire.Daca este calda pot sa-mi iau gandul de la o pornire normala.Astfel cand dau de cheie totul pare ok, turatia creste trece de relanti si apoi se pot intampla doua lucruri (total aleator): fie turatia cade brusc pana la 0 si motorul se opreste, fie turatia cade pana la vreo 700 unde se "chinuie" s-o tina la relanti, proces acompaniat de tremuratul puternic al intregii masini.Singura solutie ca sa pot porni este sa apas acceleratia si s-o tin turata cateva secunde.In rest masina se comporta destul de normal, insa cu randament scazut.Parca consumul este mai ridicat, puterea este scazuta, dar se pare ca numai la turatii mici.Mai apare si problema franei care este BETON atunci cand masina tremura (era sa si fac un accident din cauza asta cand am plecat dintr-o benzinarie), iar vara pot sa-mi iau gandul de la aer conditionat (in regim de oras, unde trebuie sa opresc la stopuri, pentru ca nu sunt probleme atunci cand masina ruleaza).

Cred ca am fost in vreo 3-4 service-uri diferite, inclusiv la midocar si nimeni nu stie ce sa-i faca.Am schimbat debitmetrul, dar nu a fost asta.Au testat injectoarele, pompa de benzina (care este in parametrii normali).Au testat evacuarea, si cate si mai cate i-au facut.Mai nou dupa ce am fost mai insistent, au verificat si pompa de servo si au mai bagat-o pe calculator de cateva ori, sa fie siguri de eroare.In final cei de la midocar parca, mi-au zis ca ei cred ca este de vina "clapeta de acceleratie".Nu sunt familiar cu aceasta piesa, dar mi s-a spus ca este una extrem de rara (avand in vedere motorizarea curenta) si destul de scumpa.De asemenea nu mi s-a dat nici un fel de garantie ca problema mea va fi remediata daca schimb aceasta piesa - cu alte cuvinte, poate fi si altceva.Mentionez de asemenea ca motorul are un zgomot spart si chinuit iar pedala de acceleratie se actioneaza cu intarziere ca de altfel si urcarea in turatie.Toate simptomele sunt absolut aleatoare, sunt zile in care masina functioneaza ok.

Daca cunoasteti problema, sau daca aveti macar vreo idee va rog sa ma ajutati.Mersi anticipat!

#2 @llex

@llex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.6 74kW

Posted 18.12.2007 @ 17:17

Simptomele descrise initial par a face legatura cu clapeta de acceleratie.
In prima faza, nu m-as arunca la schimbarea ei ci doar la curatare (sunt convins ca, dupa 83k km, e jeg din plin in ea) si apoi adaptarea cu VAG-Com. Cele 2 operatiuni n-ar trebui sa coste si sa dureze mult si, impreuna cu o scanare completa cu VAG-COM, reprezinta cel mai bun pas de pornire.



#3 Elethan

Elethan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000
  • Motorizarea:1.8 125CP

Posted 18.12.2007 @ 19:00

Mersi mult de raspuns.Ai idee ce rol are clapeta de acceleratie? Cred ca baietii care s-au ocupat de masina au facut deja asta, fiind totusi mai multe echipe care s-au uitat la ea... Oricum o mai bag o data in service si-i voi ruga sa o curete si sa mai faca inca o scanare.

Edited by Elethan, 18.12.2007 @ 19:06.


#4 @llex

@llex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5 2000
  • Motorizarea:1.6 74kW

Posted 18.12.2007 @ 21:11

Pe scurt, ajusteaza volumul de aer necesar amestecului optim de aer-combustibil, in functie de cat calci tu pedala de acceleratie.
Daca vrei sa afli mai multe, poti citi aici sau poti cauta pe Google dupa "Throttle Body".
Daca, dupa curatarea si ajustarea clapetei, tot ai probleme, cauta posibile furtune sparte, crapate. E foarte probabil sa fie si acestea de vina, data fiind vechimea masinii. Iti spun asta pentru ca si eu am avut probleme cu un tub de la recircularea gazelor - a murit de batranete. :wub:

#5 Elethan

Elethan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000
  • Motorizarea:1.8 125CP

Posted 18.12.2007 @ 21:30

Heh, mersi de sfaturi.Am schimbat un astfel de furtun crapat (de fapt rupt pe jumate) acum vreo luni dar n-a rezolvat problema.Am incercat sa plec acum seara, n-a mai pornit deloc :wub: am coborat sa incerc de 2 ori... prima oara nu pornea electromotoru si am zis ca am ramas fara baterie.A doua oara am coborat cu ajutor dar acum suna de parca nu trage benzina.Ceea ce poate sa insemne 3 lucruri: chiar n-am benzina (desi mi-e greu sa cred), am apa in benzina (traiasca Romanica si benzina de calitate) si a inghetat sau s-a stricat pompa.Deci probleme multiple in orice caz, par sa cedeze toate o data cu varsta.

#6 cristibt

cristibt
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:Volkswagen Passat HL
  • Model:B5,5 AVF 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 02.01.2008 @ 10:20

Mai apare si problema franei care este BETON atunci cand masina tremura (era sa si fac un accident din cauza asta cand am plecat dintr-o benzinarie), iar vara pot sa-mi iau



parca spuneai ca se intareste si pedala de frana?
poate ai mai multe defecte cumulate si de aia e greu de diagnosticat
la treaba cu frana recomand inspectia vizuala la servofrana si pune mana si vezi daca nu are joc furtunasul de la servo
si apropo daca o accelerezi nu cumva ai din nou frana?
daca e asa pierzi presiune pe furtunasul acela si implicit si puterea e mica
solutii: 1 inlocuit servofrana
2 intepenit cu poxipol(ca la mine)-mai duce vreo 40k km
despre pornire nu stiu

#7 Elethan

Elethan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000
  • Motorizarea:1.8 125CP

Posted 21.01.2008 @ 18:59

Revenind cu detalii, tot n-am aflat ce are.Servofrana este in stare perfecta, asta a fost primul lucru la care s-au uitat.M-au intrebat daca cumva am avut partea cu bateria inundata (si am avut-o mai demult din cauza unor frunze).

E foarte posibil sa fie mai multe defecte cumulate, insa varsta isi spune cuvantul... De cand e frig afara, merge mai bine.Sunt curios insa cum o sa faca atunci cand vine primara

#8 wolf_35

wolf_35
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:audi
  • Model:A6 4F 2007
  • Motorizarea:3.0 TDI 233CP

Posted 21.01.2008 @ 23:40

schimba clapeta de acceleratie...

#9 Elethan

Elethan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000
  • Motorizarea:1.8 125CP

Posted 23.01.2008 @ 14:17

Eu as schimba-o insa costa destul de mult, si in plus mi s-a explicat ca nu mi se da absolut nici o garantie ca odata ce-am schimbat respectiva piesa, problema va fi remediata.Ei spun doar ca "poate".O sa incerc sa o curat sa vad ce iese.

#10 wolf_35

wolf_35
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:audi
  • Model:A6 4F 2007
  • Motorizarea:3.0 TDI 233CP

Posted 24.01.2008 @ 09:10

daca iti da defecte pe potentiometrele de la clapeta poti sa o cureti de tot ca nu mai ai ce face....
incearca cu o clapeta de la alt passat macar sa ii faci o proba .... ca sa te convingi ca de acolo e....nu stiu daca am retinut eu bine dar parca ai spus ca ai schimbat debitmetrul de aer

#11 Elethan

Elethan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000
  • Motorizarea:1.8 125CP

Posted 25.01.2008 @ 18:18

Da, debitmetrul l-am schimbat, dar n-a rezolvat problema.Le-am sugerat baietilor de la service sa incercam cu o clapeta de la alt passat insa mi-au raspuns sec ca este un model de motor foarte rar pe la noi si nu au una care sa se potriveasca.Nu stiu daca e adevarat sau nu insa.

#12 d.ionut

d.ionut
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.8 T 150 CP

Posted 15.02.2008 @ 13:21

buna ziua
sper ca nu a mai fost discutata aceasta problema, am mai gasit niste topic-uri asemanatoare dar nu am gasit ce ma interesa.

am un passat b5 1.8 T, din 99
am plecat cu masina acu 2 zile, intr o dimineata, fara probleme.
la ora 1 cand am luat o de la scoala, am simtit ca masina tremura la relanti, destul de puternic.
intre 1000 si 2000 de turatii, tremura foarte tare si cam da in nas, daca incerci sa i dai talpa. daca trece de 2500 de turatii, nu se mai simte asa de tare. am dus`o ieri la service, si nu prea stiau ce are. au verificat bujiile, cilindrii...nu prea am inteles ce ziceau. nu i au depistat nimic...
urmeaza sa o duc iar luni, au spus k poate sa fie ceva de la partea electrica.
mentionez ca masina nici nu se mai infinge ca inainte...
am ridicat capota, si motorul vibreaza, ca unul diesel...
pareri, sfaturi ?

PS: dimineata cand este frig, nu se mai aprinde nici martorul de la apa, cand e temperatura scazuta.
dar becul nu este ars, pt ca atunci cand pun contactul se aprinde dar se stinge dupa 3 4 secunde, cum e normal

Edited by d.ionut, 15.02.2008 @ 13:23.


#13 laus

laus
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volskwagen
  • Model:Passat Variant 2003
  • Motorizarea:1.9 TDI 130 Cp

Posted 15.02.2008 @ 15:56

Schimba bujiile si daca mai continua schimba fisele. Probabil ca s-a ars vreo bujie si merge in mai putin de 4 pistoane...Sunt bujii care nu iti dau o scanteie suficienta in ralenti iar in turatie cu aceeasi scanteie sa mearga bine. Sunt si alte cauze mai grave dar eu zic sa nu ne gandim la ce e mai rau(vreun injector, vreo supapa arsa :) )...Auzi zgomote ciudate in filtrul de aer?? Atunci cand pica vreo supapa iti scapa compresia in filtrul de aer, in admisie, sau in evacuare, depinde care din supape e dusa. In cazul supapei de evacuare iti dai seama dupa ce schimbi fisa si bujia, punand unele care sigur sunt bune (o afuma imediat). Da-ne mai multe detalii, cu tot ce observi, pornire usoara-grea, presiune in borcanul cu apa mare-mica, zgomote etc.

#14 moosct

moosct
  • Oraş:Mangalia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2.0 FSI
  • Motorizarea: 2.0 FSI 150 CP

Posted 03.04.2008 @ 13:45

Eu as schimba-o insa costa destul de mult, si in plus mi s-a explicat ca nu mi se da absolut nici o garantie ca odata ce-am schimbat respectiva piesa, problema va fi remediata.Ei spun doar ca "poate".O sa incerc sa o curat sa vad ce iese.


Eu nu am 4motion, insa am motor benzina 1.8 125 HP cod motor ADR, cutie automatica.
Vreau sa spun ca am luat masina acum 5 ani si primul lucru pe care a trebuit sa il schimb a fost tocmai THROOTLE VALVE..care in traducere ar cam fii acea clapeta de acceleratie despre care este vorba.

Nu stiu daca este o "buba" a acestui motor sau nu...si nici nu facea asa cum descrii tu, eu doar simteam ciudat la schimbul dintre treapta 1 si a 2-a...(cutie hidramata).
Am patzit de curand sa pornesc motorul la rece..dar nu foarte rece...si sa se simta foarte ciudat..de parca ar fi mers in 3 cilindrii...daca o turam crestea in turatii dar tot asa, cu zdruncinaturi.
Am pornit-o a doua zi dimineata si totul a mers ok.
Vreau sa mentionez ca nu am avut niciodata probleme cu pornirea la cald..sau foarte cald..sau extrem de cald...50 gr sau mai bine...!!!!!

Insa nu pleaca din prima la pornirea la rece..sau foarte rece..cel mai foarte rece a fost la 2 gr C..hihihih

In fine, s-ar putea sa fie aia problema, clapeta de acceleratie.
Succes

#15 Elethan

Elethan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000
  • Motorizarea:1.8 125CP

Posted 23.05.2008 @ 09:02

Problema era ca la mine la rece mergea mult mai bine - adica parametrii normali.

Pana la urma, am dus-o la un alt service unde un baiat mi-a zis ca el crede ca de vine ar fi sonda lambda.Pe care am schimbat-o instant (fiind vorba de o piesa nu foarte scumpa) si asta pare sa fi rezolvat problema.Acum merge foarte bine, si nici cu caldura recenta nu a facut probleme.

#16 Cata08

Cata08
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5
  • Motorizarea:1.8 125 CP

Posted 16.03.2011 @ 20:10

Buna, am un Passat 1.8 20v 125 CP an 2000, 105.250 Km, de putin timp am o problema care ma scoate din minti, dimineata cnd e mai rece porneste motorul fara probleme, dupa ce se ncalzeste nu mai sta n relantin, i dau cheie si trebuie sa tin piciorul pe acceleratie ca sa nu se opreasca motorul, cteodata n timpul mersului nu mai trage motoru si smceste apas ambreiajul se opreste motorul dau drumul la ambreiaj si si revine ctiva kilometri dupa care din nou aceleasi probleme. Uneori nu mai trage motorul deloc si daca apas acceleratia pna jos nu trage si mi se aprinde n bord Bateria si EPC - ul trebuie sa opresc de la contact dupa care pornesc iarasi si s revine o perioada. n intersectii, semafoare mi se opreste motorul sau sta n relantin subturata adica 500-600 turati si tremura.
Am fost la un servis au pus-o pe tester si mi-au zis ca trebuie schimbat Senzor Temperatura Aspirant Aer care arata temperatura exterioara -50 de grade. Am schimbat senzorul si nici o schimbare aceleasi probleme, au pus-o iar pe tester si acum la fiecare scanare da alta eroare, prima data probleme debitmetru (debitmetru este nou adica are 2 luni), a doua data probleme sonda lambda, a treia data probleme senzor temperatura aspirant aer (-45 -50 de grade senzorul este nou), am mai fost la doua servisuri si tot aceleasi erori, nu stiu care este problema.
Tare mas bucura daca mar putea ajuta cineva.


Va multumesc anticipat.

#17 Devdas

Devdas
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Passat b5
  • Model:2000
  • Motorizarea:1.6 105CP

Posted 20.03.2011 @ 21:34

Salut. Problema este foarte simpla chiar daca ai fost la 10 service-uri in Romania. trebuie schimbat senzorul de temperatura la motor, in Italia il numesc captator de temperatura(imi cer scuze dar nu stiu in termeni tehnici cum il numesc in Romania) daca imi dai datele de la masina o sa-ti dau codul lui original, dupa ce schimbi captatorul de temperatura v-a trebui curatata clapeta de aer si dupa aceea v-a trebui pozitionata cu pc vag.

#18 dogy_10

dogy_10
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.6 102cp

Posted 26.03.2011 @ 16:22

incercati sa inlocuiti senzorul g62 pt temperatura motor, si eu am simptome asemanatoare la a mea si o sa schimb cat de curand senzorul...... merita incercat inainte sa va hazardati la clapete de accelerati si alte chestii scumpe, eu am gasit senzor la 25lei, la reprezentanta cel mai scump e 100lei, merita incercat

#19 laur_vw

laur_vw
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP+

Posted 20.02.2013 @ 19:57

1.8 ADR 4MOTION

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Upper Limit

am sters eroarea aseara si masina a luat-o razna,ma rog,face amestecul exagerat de bogat si se ineaca in acceleratie.azi de dimineata m-a sunat prietenul meu si mi-a spus ca nu ii mai porneste masina.

masina nu a fost pornita de 2 ani si a venit cu ea din italia saptamana trecuta (masina accelera intrerupt).avea eroare si pe debitmetru dar cred ca principala problema e lambda.merge ca la logan,sa ii scot mufa si sa o pornesc fara?sau ecu nu ma lasa daca nu o vede?

si G62 nu mi s-a parut OK,in bord aveam ~85 grade iar pe VCDS aveam ~38 grade

vreo alta solutie in afara de inlocuire lambda???






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users