Jump to content


Photo

Presiune In Instalatia De Antigel


  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#1 TEO TEODOR

TEO TEODOR
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3 1993
  • Motorizarea:19 td 75 cp

Posted 18.12.2007 @ 14:48

Am si eu o problema... in timp ce merge si se incalzeste motorul face presiune in instalatia de antigel, atat de mare incat practic nici nu pot apasa pe racordul dintre radiator si motor.... daca desfac capacul de la vasul de expansiune atunci scade presiunea , insa il desfac f incet ca daca il desfac repede sar si antigelul din vas, insa asta n u se intampla datorita temepreaturii ridicate pentru ca nu ajunge la fierbere. Apoi ii pun capacul vasului de expansiune si in maxim 10 secunde ajunge la aceasi presiune foarte ridicata(imi da senzatia ca va plezni furtunul)
Mentionez ca este vorba de un motor 1.9 td-75 cp

ce parere aveti?

#2 D@ny

D@ny

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 140 CP

Posted 18.12.2007 @ 16:40

mai este un topic identic care se intinde pe 2-3 pagini cu tot cu solutii .
inainte foloseste si functia search
http://vwforum.vwfor...o...r=all&st=30



#3 electronstietot

electronstietot
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:golf 2
  • Motorizarea:1600d

Posted 21.12.2007 @ 09:00

Am si eu o problema... in timp ce merge si se incalzeste motorul face presiune in instalatia de antigel, atat de mare incat practic nici nu pot apasa pe racordul dintre radiator si motor.... daca desfac capacul de la vasul de expansiune atunci scade presiunea , insa il desfac f incet ca daca il desfac repede sar si antigelul din vas, insa asta n u se intampla datorita temepreaturii ridicate pentru ca nu ajunge la fierbere. Apoi ii pun capacul vasului de expansiune si in maxim 10 secunde ajunge la aceasi presiune foarte ridicata(imi da senzatia ca va plezni furtunul)
Mentionez ca este vorba de un motor 1.9 td-75 cp

ce parere aveti?

Daca face presiune cand motorul e rece la cateva secunde dupa pornire e garnitura de chiulasa arsa sau mai grav chiulasa fisurata,SUCCES in continuare.

#4 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 14.04.2008 @ 17:19

@ D@ny, nu am gasit topicul despre care vorbeai mai sus, cred ca s-a facut curatenie si poate s-a inchis.
Am observat si eu ca se face presiune in instaltie de antigel.Am apasat pe furtunul de sus de la radiator si s-a intarit(nu foarte tare,doar putin) fata de inainte cand nu am schimbat antigelul.Dupa ce lam schimbat nu am observat vreo schimbare adica sa se fi intarit furtunul.Cand am oprit masina am auzit in habitaclu cum suna niste bule de aer in calorifer. Din cate am citit in cartea masinii am inteles ca instalatia se aeriseste singura.Acum problema este ca daca iau capacul de la vasul de expansiune si las sa mearga motorul pana la 90 grade , cand deschide termostatu incepe sa iasa lichid afara.Cum as putea sa fac sa nu pierd lichid?

#5 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 14.04.2008 @ 17:36

Fa un "masaj" de cateva ori furtunului avand capacul de la vas deschis pt a aerisi mai repede circuitul. Ai aer pe instalatie

#6 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 14.04.2008 @ 18:05

aer stiu ca este dar imi arunca antigelul afara si nu stiu cum sa fac, sa fac 'masaj" si sa mai iasa din atigel si apoi sa pun la loc? Ar fi indicat asa?Eu stiam ca se aeriseste singra instalatia.Se poate sa fie vreo problema ca nu se aeriseste singura?

#7 aurel_s

aurel_s
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 85KW

Posted 15.04.2008 @ 19:55

Am si eu o problema cu antigelul asta,batal vina.
Problema este urmatoarea:completez cu antigel pana la maxim iar dupa circa 5 zile scade la minim si nu se mai misca de acolo(cand motorul este rece),cand este cald creste la maxim(la rece fiind la minim).Daca-l las la maxim(cand este motorul rece) si incalzesc motorul sa steie tot la 80 grade creste de aproape da pe afara prin spate pe gaura aceea dupa aparatoare(odata chiar mia dat afara).Mentionez ca termocupla porneste normal,si am verificat toate furtunele de apa si nu curge pe nicaieri.
Intrebare:de ce scade asa de repede la minim?E ceva grav?Astept sfaturi de la cine a mai patit sau stie despre ce este vorba.

#8 Aerofan

Aerofan
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 2010 FL
  • Motorizarea:1,8 TSI 160 CP

Posted 15.04.2008 @ 19:59

se deschide termostatul si e normal sa scada. Cand termostatul e inchis, din cauza presiunii care se face in instalatie apa nu are unde sa se destinda decat in borcan aka vasul de expansiune. Asa ca stai linistit. Daca scade apa constant dupa ce circuli cu masina trebuie sa te sperii. Atunci verifici etansietatile si radiatorul sa nu ai scurgeri. O alta chestie, poate guma de etansare de pe capacul de la vas e rupta si de aceea iese apa afara si cand e plin borcanul si cand e e "gol" cand e pe minim din cauza presiunii poate sa-ti scupe afara apa. Completezi des sau doar odata si il lasi pe minim?

Edited by Aerofan, 15.04.2008 @ 20:02.


#9 aurel_s

aurel_s
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 85KW

Posted 15.04.2008 @ 21:41

Odata pe saptamana.Este normal?

#10 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 15.04.2008 @ 21:57

Read this
http://faculty.ccp.e...maint/index.htm

#11 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 16.04.2008 @ 11:36

paul_ral poti sa-mi spui daca instalatia se aeriseste singura? sau trebuie ajutata?

#12 petre_mk3

petre_mk3
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3
  • Motorizarea:1,8GL 75CP

Posted 16.04.2008 @ 11:56

in mod normal din cate stiu eu se aeriseste singura prin partea de jos a radiatorului. Si la mine a scazut la minim dar dupa o juma de an daca nu mai bine. Parerea mea e ca pierzi lichidul de racire pe la un colier pe undeva...si inca ceva...conteaza daca folosesti lichidul recomandat de VW

#13 D@ny

D@ny

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 140 CP

Posted 16.04.2008 @ 16:03

aerisirea se face singura insa aia se face prin busonul de la vasul de expansiune !!

#14 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 19.04.2008 @ 18:34

eu am aer in instaltia de racire si nu stiu cum sa procedez ca sa il elimin.Trebuie sa golesc instalatia si apoi sa reumplu? sau cum sa procedez ca sa scot aerul? din cauza lui (cred)nu imi indica bine nici senzorul pentru temperatura apei.Ce ar trebui sa fac?

#15 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 19.04.2008 @ 20:04

v@sy vezi linkul din postul 10.

#16 sageata

sageata
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3
  • Motorizarea:1.4 60CP

Posted 20.04.2008 @ 01:40

Am si eu o problema... in timp ce merge si se incalzeste motorul face presiune in instalatia de antigel, atat de mare incat practic nici nu pot apasa pe racordul dintre radiator si motor.... daca desfac capacul de la vasul de expansiune atunci scade presiunea , insa il desfac f incet ca daca il desfac repede sar si antigelul din vas, insa asta n u se intampla datorita temepreaturii ridicate pentru ca nu ajunge la fierbere. Apoi ii pun capacul vasului de expansiune si in maxim 10 secunde ajunge la aceasi presiune foarte ridicata(imi da senzatia ca va plezni furtunul)
Mentionez ca este vorba de un motor 1.9 td-75 cp

ce parere aveti?



la fel cum zicea si @electronstietot garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata. am patit-o eu. cu ocazia asta a crapat si pompa de apa si mi s-au spart si segmentii si chiulasa ciobita :lol:

Posted Image

ca sa vezi ca nu glumesc

#17 v@sy

v@sy

    Moderator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 BMW
  • Motorizarea:1.8i ABS 320d

Posted 04.07.2008 @ 22:29

este normal ca atunci cand motorul este cald( 90grade) furtunul de la radiator sa fie putin mai tare decat atunci cand motorul este rece?

#18 CVA G3

CVA G3
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3 CL 1992
  • Motorizarea:1.8 55W AAM

Posted 04.07.2008 @ 22:34

da, e normal.

#19 MrPigos

MrPigos

    Nick anterior: sdafsgf

  • Oraş:Însurăţei
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.9 TD

Posted 22.11.2008 @ 23:55

am o mare problema legata de instalatia de racire.de la tandarei pana la constanta am completat cu apa de vreo 10 ori, pierde intr-una dar nu se vede pe unde, plus ca se face presiune mare pe instalatie.daca e cineva din constanta care se pricepe si poate sa ma ajute ...:P

#20 delfinasul

delfinasul
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:Opel
  • Model:Astra G Caravan
  • Motorizarea:1.7 DTI

Posted 23.11.2008 @ 12:56

Dupa simptome, sunt sanse foarte mari sa fie dusa garnitura de chiulasa.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users