Jump to content


Photo

Probleme Cu Bateria


  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#21 dany

dany
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:X1 xDrive
  • Motorizarea:2.0D Steptronic

Posted 19.11.2007 @ 23:15

geo > cum naiba sa platesti bateria cand ai 3-4 luni de cand ai masina si garantia este de 2 ani de zile ?tu practic nu trebuie sa platesti nimic la problemele ce apar la masina timp de 2 ani.(exceptand suspensiile sau ce sunt garantate 30.000).

azi am avut ceva emotii ca nu o sa mai porneasca deloc, cred ca la a 5-a sau a 6-a rotatie a pornit. si in final problema este bateria saude la "alti consumatori"?ca sa stii daca din 4 in 4 luni tre' sa te prezinti pt o baterie noua.

#22 geovadim

geovadim
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B6 Highline
  • Motorizarea:2.0 tdi 170cp

Posted 19.11.2007 @ 23:22

Ai acelasi probleme si tu cu bateria?

Ei au spus ca e de la baterie pentru ca alternatorul incarca, iar 'alti consumatori' sunt in parametri normali. Au spus ca masina ar trebui sa stea saptamani intregi pe loc pentru ca bateria sa se descarce. Or la mine in doua randuri a stat cateva ore si s-a descarcat. Iar a doua oara a fost dupa un drum dus-intros Bucuresti - Ploiesti (ceea ce stiau si ei), in urma caruia ar fi trebuit sa fie incarcata bine de tot. A fost clar pentru ei ca bateria era pe duca si nu se mai incarca in parametri, stand undeva la minim.

#23 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 01.12.2007 @ 08:32

Oglinzile se incalzesc numai dupa ce pui contactul se verifica f. simplu. Pui mina pe ele. Scaunele nu se incalzesc nici daca nu e cineva asezat pe ele. stergatoarele nu sunt alimentate fara contact in nici o pozitie. Fara contact pus nu ai alimentat mai nimic in masina cu exceptia calculatoarelor confort si nu mai stiu ce.

Butonul de reglaj al temperaturii scaunelor se alimenteaza si le la "30" si de la "15" adica si tot timpul pe un fir si dupa contact pe alt fir, deci consuma si ele fffff putin

#24 dany

dany
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:X1 xDrive
  • Motorizarea:2.0D Steptronic

Posted 01.12.2007 @ 10:54

30 si 15 ce anume?la ce te referi mai exact...

#25 ShMan

ShMan
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW / Honda
  • Model:Golf V Plus / Hornet PC41
  • Motorizarea:1.6 / 599

Posted 03.12.2007 @ 09:44

KL30 si KL15 sunt firele de alimentare din masina. KL30 are in permanenta 12V pe el iar KL15 are 12V numai cand e pus contactul. Este normal sa functioneze computerele din masina tot timpul (sa functioneze in sleep-mode adica) chestia e ca acolo ele sunt proiectate sa consume f putin (sub 1mA de exemplu pt CI si vreo 2-4mA pt display-ul central). In mod normal ele ar trebui sa intre in sleep-mode cand tensiunea de alimentare scade sub 9V de la baterie (au functii power-fail pentru ca atunci cand pornesti masina sa nu sufere defectiuni din cauza caderii bruste de tensiune). Problema pe care as crede ca e este un computer (ECU) defect care fie consuma el mai mult in stand-by sau mentine magistrala activa si astfel ECU-urile care intra in stand-by la inchidere, care poate au functionaliati de trezire pe CAN, sesizeaza magistrala activa si se autoactiveaza.Nu stiu daca din VAG-COM se poate forta in sleep ECU-urile masinii, stiu ca asta se poate face in procesul de testare al ECU-ului cu programe de diagnoza. Daca se poate forta in sleep din VAG-COM ar trebui sa fie destul de usor sa-ti dai seama ce consuma mai mult decat trebuie. :lol:

#26 geovadim

geovadim
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B6 Highline
  • Motorizarea:2.0 tdi 170cp

Posted 03.01.2008 @ 20:13

Se pare ca m-am inselat si nu e de la baterie. Bateria Varta pusa temporar pe masina in locul celei originale m-a lasat. Maine ma duc sa imi puna bateria originala, venita in garantie in locul celei initiale (care spun ei era stricata...), dar oricum e clar ca problema e in alta parte si ca undeva e un consumator cand masine e oprita.

later edit: masina nu are nici o modificare, este asa cum a venit din fabrica. Nu ii conectez nimic altceva la reteaua electrica, nu am schimbat sau tunat nimic la ea la nici un capitol. Este dupa mine pus si simplu o defectiune din fabrica sau una capatata ulterior, in primele luni de folosinta.

Edited by geovadim, 03.01.2008 @ 20:29.


#27 Guest_somebody_*

Guest_somebody_*

Posted 03.01.2008 @ 23:13

Trebuie sa descoperi cit mai repede ce consumator ai, altfel nu prea vei putea circula cu masina. Te poate lasa in drum cind iti e lumea mai draga.

#28 Paul_L

Paul_L
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:VW Passat variant
  • Model:B6 CL DSG
  • Motorizarea:2.0 TDI 170cp

Posted 04.01.2008 @ 09:36

Problema o sa fie ca service-urile nu au electronisti care sa inteleaga sistemul electric a unei masini de genul acesta. Au electricieni auto care se cam limiteaza la bec aprins/stins.
E banal sa-ti puna o baterie si sa masoare consumul din baterie cu toti consumatorii opriti. In cazul in care depaseste 10-20 mA deja trebuie sa-ti pui probleme. Daca ai 0,2 A cit zici nu poate fi in parametrii normali. Gindeste-te ca led-urile care indica ca masina e incuiata si alarma activa clipesc f.scurt si asta pentru a reduce consumul in stand-by iar consumul unui led este intre 5 -10 mA . Procesorul de la alarma si ce trebuie sa mai stea in functiune in stand-by poate fi facut sa nu consume mai mult de 2mA. Daca ai consum in stand-by mare ar trebui cu schema in fata sa scoata sigurante din bloc pentru a determina si izola consumatorul.

Edited by Paul_L, 04.01.2008 @ 09:38.


#29 geovadim

geovadim
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B6 Highline
  • Motorizarea:2.0 tdi 170cp

Posted 05.01.2008 @ 00:18

O sa las luni, peste doua zile, masina la ei in service sa ii faca teste 48 de ore si sa vada exact ce consuma cand masina e oprita. Mi-a spus seful de service de la Cardinal Motors ca numai asta este solutia de identificare, pentru ca niste teste de cateva ore asa cum am facut eu pana acum nu pot izola problema. El m-a asigurat ca se va rezolva, de data asta m-am dus mai sus pentru ca mi s-a parut ca pana acum cei de acolo nu au fost fermi in a rezolva. Seful de service a spus ca probabil ceva nu intra in sleep-mode si trebuie sa vada ce este.

Paul, asa cum spui tu, probabil o sa ia la puricat si sigurantele.

Daca nu se rezolva la Cardinal duc masia la Porsche Romania si daca nici acolo nu ii dau de cap o sa dau masina inapoi. Nu pot sta asa. In ultimele doua luni am ramas de trei ori fara baterie.

#30 OviDU

OviDU

    Nick anterior: Ovidu

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:B7
  • Motorizarea:2.0 TDi

Posted 05.01.2008 @ 19:45

problema si la mine cu bateria are 2 ani si 7 luni, cum a dat frigul a inceput sa dea semne de "oboseala" si azi nu a mai pornit ( dar nu o mai pornisem de 2 zile masina) intr-un final am luat curent de la cineva si a pornit.....daca nici maine nu porneste tre sa iau alta baterie..
-stie cineva ce baterie trebuie ( era intuneric si nu am putut vedea nimic )
-cand inlocuiesc bateria veche cu cea noua tre sa tin cont de ceva.... ( un prieten si-a schimbat-o si i-au ramas aprinse cateva lampi de avertizare in bord)

#31 ofil

ofil
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2, Elegance, 2005
  • Motorizarea:1,9 TDI-PD/77kw

Posted 05.01.2008 @ 20:02

Bateria este cel mai probabil de 74 - 80 Ah.
Cand o inlocuiesti, trebuie legata o a treia baterie in paralel cu instalatia electrica a masinii pentru a evita ca aceasta sa ramana nealimentata.
In acest fel, la repornire nu-ti va ramane nici o pictograma aprinsa.

#32 geovadim

geovadim
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B6 Highline
  • Motorizarea:2.0 tdi 170cp

Posted 05.01.2008 @ 22:12

Masina mea are baterie de 70A.

Ovidu, nu cred ca trebuie sa incarci nimic in paralel. Atunci cand scoti bateria si ramai un timp fara curent se aprind niste martori de bord cand revii cu bateria noua sau cea veche incarcata, dar se sting dupa cateva zeci de secunde de mers.

#33 GRooVe

GRooVe
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:New CC
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 05.01.2008 @ 22:28

Si eu am patit asta azi, nu am mai pornit masina de ieri si a dat semne ca bateria e pe duca, dar tind sa cred ca de la frigul de azi noapte. Mi s-au aprins senzorii de eroare de Xenon pe bord, dar dupa cateva secunde s-au stins.

#34 Mama Omide

Mama Omide

    Nick anterior: asarban

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Superb
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 05.01.2008 @ 22:49

LA mine azi pe -12 a pornit mai usor decat ieri pe -6

#35 maw

maw
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0TDi 140CP

Posted 07.01.2008 @ 22:18

Confirm si eu,probleme cu bateria .Dupa numai 7000km am luat de 2 ori curent de la alta masina,de regula dupa o zi de pauza.Consumul cu alarma pusa variaza de la 0,77 la 0,12mA.Maine fac programare la PBN ,schimb de baterie + ca portbagajul se deschide in mers,dimineata cind o deschid,la stop si cind mai vrea muschiul lui(s-a mai intervenit in Decembrie pt.asta si a tinut 3 zile).Am sa va tin la curent .
PS: Masina are 1 an si 7000km.Fara cuvinte.

Edited by maw, 07.01.2008 @ 22:31.


#36 geovadim

geovadim
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B6 Highline
  • Motorizarea:2.0 tdi 170cp

Posted 07.01.2008 @ 23:27

Eu am lasat azi masina la Cardinal Motors. Zilele astea am scos mereu borna seara :) ca sa nu se mai descarce, iar dimineata a pornit mereu. Sa vedem daca rezolva consumul. Eu am 8200km in 5 luni.

Maw, asa de multe consuma masina cu alarma? Cifrele de mai sus sunt pe ora? Oricum nu e normal ca dupa o zi de pauza masina sa nu mai porneasca.

#37 Paul_L

Paul_L
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:VW Passat variant
  • Model:B6 CL DSG
  • Motorizarea:2.0 TDI 170cp

Posted 08.01.2008 @ 00:18

0,77-0,12 mA ? sau A ? Sub 1 mA e infim consumul. Nu pune probleme de descarcare.

Edited by Paul_L, 08.01.2008 @ 00:18.


#38 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 08.01.2008 @ 08:35

Cred ca a gresit UM; nu are cum sa fie sub 1mA.

#39 vwalin

vwalin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2007
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 08.01.2008 @ 10:24

si eu am luat curent o data de la un vecin.
eu cred ca bateriile folosite pentru echiparea masinilor noastre sunt neconforme sau la limita raportului cerere si oferta dpdv al puterii.
oricum am "rezolvat-o" ca sa zic asa avand grija sa opresc toti consumatorii cand urmeaza sa opresc masina pt gararea de noapte si am oprit "coming home" si "follow me home" din computerul de bord.
ciudat este ca eu am 2 baterii pe masina una in compartimentul motor si una in portbagaj iar atunci cand am ramas fara curent a fi trebuit sa porneasca cu ajutorul celei din portbagaj. insa la PBN mi-au zis ca cea din portbagaj este numai pt accesorii...puteau sa ii faca macar un swich ceva ca sa nu fiu nevoit sa iau curent de la alta masina chiar daca aveam o baterie incarcata pe masina....

Edited by vwalin, 08.01.2008 @ 10:25.


#40 ofil

ofil
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2, Elegance, 2005
  • Motorizarea:1,9 TDI-PD/77kw

Posted 08.01.2008 @ 18:25

Situatia cu 2 baterii am intalnit-o si la Touareg.
Bateria care realiza pornirea motorului, de 110 Ah, era sub scaunul soferului, iar cea pentru auxiliare, de 100 Ah, era in portbagaj, sub roata de rezerva.
La fel, masina nu mai pornea, cea de-a doua baterie fiind perfecta.
Numai prima baterie duce greul pornirii.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users