Jump to content


Photo

Pedala de ambreiaj - probleme


  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#81 Marius

Marius

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:1J5
  • Motorizarea:ATD

Posted 31.05.2009 @ 08:46

Corect!
In primul rand trebuie sa vezi pe unde pierde lichidul. Bafta!

#82 Razvyx

Razvyx
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 31.05.2009 @ 22:26

Salutare tuturor. Am si eu o problema asemanatoare la un golf 4 TDI .Mai exact , in ultimul timp mi s-a intarit considerabil pedala de ambreiaj (se apasa foarte greu in comparatie cu alte golfuri), plus ca am observat ca a inceput sa imi agate la intrarea in viteze. In mai toate vitezele.Daca fac un tur complet 1-2-3-4-5-R merge ok apoi o perioada de cateva minute.Apoi iar agata.Cel mai mult agata in 1-a si in a 3-a. Cand schimb din a 2-a in a 3-a se aude un zgomot metalic infundat venind din cutie. Ceva sfaturi ? Kit ambreiaj dus ? Multumesc



#83 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 01.06.2009 @ 06:46

Kit ambreiaj dus ?

Exact. :P

#84 Razvyx

Razvyx
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 01.06.2009 @ 18:22

Super. Ma bucur nespus de mult. Tocmai ce am bagat 2600 lei in ea .. am schimbat bucse, discuri frana,telescoape si altele .. acum alta buba. Cei care au schimbat kitul de ambreiaj la golf 4 1.9 tdi ALH . Pot sa imi zica cam la ce suma sa ma astept? Pret kit + pret manopera? Va rog. Multumesc

#85 WNS

WNS

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Audi-A4-2007
  • Model:B7- Multitronic
  • Motorizarea:2.0TDI -140HP

Posted 01.06.2009 @ 18:29

Depinde de ce piese alegi si unde faci reparatia.
Te va costa undeva intre 1500 - 2000 lei.
Bafta.

#86 kofe

kofe
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volskwagen
  • Model:Golf 4 2001 AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI 115 CP

Posted 01.06.2009 @ 18:48

Pe mine ma costa kitul de ambreiaj + volant 3600 de lei :king: de la SACHS
Mi se pare ENORM de mult... Dar n`am ce sa fac, trebuie s`o repar.
PS: motor 1.9 TDI AJM

Edited by kofe, 01.06.2009 @ 18:50.


#87 Razvyx

Razvyx
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 02.06.2009 @ 19:45

O gramada de bani. Multumesc pt. raspunsuri .. dar va mai astepta pt. ca asta nu era planificat acum. O sa folosesc ceva de calitate , nu ma incurc cu piese ieftine.

#88 Alexandru P

Alexandru P
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia III
  • Motorizarea:1.4 TSI

Posted 09.06.2009 @ 19:09

Va salut

Caut de cateva zile un indiciu la prob mea.
Masina: Golf 4 TDI-AJM--stock ,cutie DRW. Problema: pedala de ambreiaj este foarte tare, ambreiajul tine ok, relativ jos, deci nu cred ca este de vina sistemul placa presiune ambreiaj. A avut cineva problema asemantoare? Mentionez ca intra ok in viteza, nu ramane pedala la jumatea cursei, doar apas ca la o dacie veche. Treaba e ca masina nu am condus-o constant de noua, problema a aparaut aprox de 6000km, nu stiu daca treptat, eu am obs acum 6000 si inca este la fel. Ce pot verifica ? Cum verific daca este cilindrul primar (pompa de ambreiaj,master cylinder). Lichidul de frana e ok, nu are doi ani.

Daca exista pe forum prob discutata imi cer scuze , eu cu search nu am gasit-o

Multumesc

#89 kofe

kofe
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volskwagen
  • Model:Golf 4 2001 AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI 115 CP

Posted 10.06.2009 @ 05:41

Si la masina mea de cand am cumparat`o a avut pedala de ambreiaj tare, dar am crezut ca asa e la dieseluri... Se pare ca m`am inselat. Era o problema, si acum a picat tot ambreiaju... Mergi la un service si verifica ambreiajul. La mine cea mai avariata piesa a fost rulmentul de presiune. Dar pana nu se uita cineva care se pricepe la ea nu ai de unde sa stii ce are. Numai bine!

#90 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 10.06.2009 @ 06:33

Problema se trage tot de la ambreiaj. Si eu aveam la fel inainte sa schimb ambreiajul. Teoria ar fi ca placa de presiune isi intareste arcurile in timp. Daca ar fi pompa de ambreiaj, n-ar debraia. Ori, din acest punct de vedere ambreiajul tau se comporta exemplar.
Daca pedala prinde relativ jos, inseamna ca discul e in stare perfecta.
volant nu intervine in aceasta cursa a pedalei.

#91 Alexandru P

Alexandru P
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia III
  • Motorizarea:1.4 TSI

Posted 11.06.2009 @ 08:18

sa inteleg ca macar teoretic nu se poate intampla nimic brusc (sa raman fara ambreiaj pe cine stie unde) din aceasta cauza. Exista vreo metoda de testare,estimare a duratei de viata ramase? Initial am zis ca la 182.000 km e perfect normal sa ceara ambreiaj dar vazand ca nu patineaza m-am gandit la partea de actionare, dar din cate inteleg partea de actionare ori merge cum trebuie ori deloc, eu am crezut ca exista si varianta intermediara in care merge mai greu (ca o paralela-cand nu mai ai servodirectie poti invartii volanul dar cu efort urias).

Recomandati-mi un kit ok, precizez ca nu am de gand sa ii fac nici o modificare de putere, e prea batran motorul si vreau sa il mai folosesc .

#92 sveck78

sveck78
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:skoda
  • Model:fabia combi
  • Motorizarea:1.4 16v 75cp

Posted 11.06.2009 @ 20:06

am şi eu o nedumerire : zilele trecute am avut o problemă cu ntrerupătorul de la pedala de frnă, nu se mai aprindeau stopurile pe frnă şi se aprindea EPC n bord. am desfăcut capacele de sub bord, pt. că mai avusesem probleme de genul acesta, am mişcat switch-ul şi s-au aprins stopurile, dar am constatat că ceva asemănător cu switch-ul de la pedala de frnă se află şi la pedala de ambreiaj. CE ROL ARE ACEST SWITCH DE LA PEDALA DE AMBREIAJ, LA CE FOLOSEŞTE? E POSIBIL CA DIN CAUZA ACESTUIA SĂ RĂMNĂ APRINS N BORD MARTORUL EPC ( pentru că din neatenţie, n loc să umblu la cel de la frnă am umblat la cel de ambreiaj)?

#93 qu1T

qu1T
  • Oraş:Buzău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 07.09.2009 @ 20:52

Ambreiajul pica pe la 180.000km la golfuri. Tata are grija de masina si l-a schimbat la 210.000km. Kit Ambreiaj +volant - (manopera tot) - 1800RON in Buzau.

Edited by qu1T, 07.09.2009 @ 20:52.


#94 codringolf4

codringolf4
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.4 75 CP

Posted 09.09.2009 @ 22:17

:icon_thumright: se poate regla cumva ambreaju sa prinda mai jos?

#95 costy81

costy81
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:wolkswagen
  • Model:golf 4 2002
  • Motorizarea:1.9 tdi 131 cp

Posted 18.09.2009 @ 13:11

salut am si eu o problema la masina mea golf 4 1.9 tdi ajm 115 cp azinoapte cand mergeam cu masina dintro data mi sa inmuiat pedala de ambreiaj si nu mai intra in viteze ....pedala sta in podea isi revine numai cand o trag cu mana ..... ce credeti ca ar avea pompa ?

Edited by costy81, 18.09.2009 @ 13:12.


#96 Marius

Marius

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:1J5
  • Motorizarea:ATD

Posted 18.09.2009 @ 18:10

Verifica nivelul lichidului de frana din rezervorul de lichid de pe pompa de frana.
Probabil trebuie aerisit cilindrul receptor de pe cutia de viteze iar daca problema persista trebuie inlocuit.
Citeste intreg topicul.

#97 DorianR

DorianR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:SDI 68 CP

Posted 18.09.2009 @ 20:03

stie cineva cum se aeriseste cilindru receptor ?

Edited by DorianR, 18.09.2009 @ 20:15.


#98 Marius

Marius

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:1J5
  • Motorizarea:ATD

Posted 18.09.2009 @ 21:02

http://vwforum.vwfor...p...st&p=550209

#99 costy81

costy81
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:wolkswagen
  • Model:golf 4 2002
  • Motorizarea:1.9 tdi 131 cp

Posted 19.09.2009 @ 18:04

am duso la servis o sa aflu mai multe luni si o sa postez ce problema avea

#100 ksinocooler

ksinocooler
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.9 TDI AXR 101

Posted 13.10.2009 @ 16:25

Am mai postat problema asta si in alte locuri dar n-am primit raspuns.
Cand apas pedala de ambreiaj cu motorul pornit se simte o bataie usoara in pedala, care zic si eu si altii ca e normala. Cand accelerez insa bataia e mai rapida, crescand cu turatia motorului, de multe ori rau de tot. Schimbatorul de viteze bate si el la unison, adica e aceeasi bataie si in pedala si in schimbator. Am fost la mecanici si nici unul nu stie ce are, mi-au zis insa ca nu ar fi de la volant (care e schimbata, are 15000) caci asta ar face probleme la relanti, iar la mine la relanti bataia in pedala de ambreiaj la prima 1/3 din cursa e ok, nederanjanta. Care e problema?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users