Jump to content


Photo

Schimbat Placute De Frana


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 ted78

ted78
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw, skoda
  • Model:t2 1977, octavia 2010
  • Motorizarea:1.6 37 kw,

Posted 13.10.2007 @ 15:15

Hallo, azi am incercat sa fac pe mecanicul amator, sa-mi schimb placutele de frana pe spate l o octavia 1.
Toate bune si frunoase, am reusit sa destac etrieru, am scos placutele vechi dar problema a aparut in monetul in care am vrut sa imping cilindru in etrier sa intre noile placute care sunt cu mult mai graose. Nu am reusit si pace si o presa cat de cat am avut eu. Stie cineva cam care ar fi problema? are ceva e a face cu frana de mana? a vazut cineva cum fac astia in service ca parca 300 roni cat cer aia la orsche e cam multisor.

#2 cfk

cfk
  • Oraş:Târgovişte
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia Elegance 2003
  • Motorizarea:1.9TDI 90cp

Posted 13.10.2007 @ 16:45

cu 50 de lei le schimbai fara probleme (doar manopera ) asa ca dute la un service si pune-le ,nu neaparat reprezentanta !

#3 ted78

ted78
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw, skoda
  • Model:t2 1977, octavia 2010
  • Motorizarea:1.6 37 kw,

Posted 13.10.2007 @ 19:54

La porche mi-au cerut 300

#4 Spankyro

Spankyro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi Vw
  • Model:A6 Passat B6
  • Motorizarea:2.0TDI

Posted 14.10.2007 @ 14:46

ai rezolvat problema?ia 2 ciocane si fa parghie cu ele
sa impingi pistonaselel si lasa si frana de mana!!!

#5 ionut1410

ionut1410

    Banned

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:volkswagen
  • Model:t4
  • Motorizarea:2,5 102

Posted 14.10.2007 @ 17:16

cum spuneau baeti inpingi! asta da is pe fata caci pe spate trebuie sa si rotesti cilindrul ca sa intre inapoi asta pentru ca frana de mana e pusa pe etrier!

pe fata cu pargii cum spuneau colegi

iar pe spate cu un cleste dintrala cu gura mare rotesti /comprimi iarasi rotesti /comprimi si tot asa!

#6 teko

teko
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:AHU + CAGA

Posted 14.10.2007 @ 18:40

:icon_cool: Este asa de greu sa scriem corect si gramatical ???

Daca nu ai vazut la cineva , sa sti la ce trebuie sa fi atent (sa nu ciupesti garnitura de protectie , ce si cum sa cureti si gresezi) , cere ajutorul unui mecanic . Complicat nu este . Fiind vorba de instalatia de franare , nu e de joaca !
P.S. inainte de a comprima pistonul din etrier , verifica nivelul lichidului de frana (pentru ca automat o sa creasca) si slabeste busonul din vasul pompei de frana !
(la comprimarea pistonului eu foloseam o cheie de flex paralel cu o presa clasica de piston - etrier )
(in interior are un surub cu filet atipic - pas mare)

#7 vwrxy

vwrxy
  • Oraş:Slatina
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 Variant
  • Motorizarea:2.0 140HP DSG

Posted 14.10.2007 @ 18:48

Hallo, azi am incercat sa fac pe mecanicul amator, sa-mi schimb placutele de frana pe spate l o octavia 1.
Toate bune si frunoase, am reusit sa destac etrieru, am scos placutele vechi dar problema a aparut in monetul in care am vrut sa imping cilindru in etrier sa intre noile placute care sunt cu mult mai graose. Nu am reusit si pace si o presa cat de cat am avut eu. Stie cineva cam care ar fi problema? are ceva e a face cu frana de mana? a vazut cineva cum fac astia in service ca parca 300 roni cat cer aia la orsche e cam multisor.


salut! am si eu habar ceva de mecanica, asa ca iti spun cu siguranta ca iti terbuie un fel de presa care si preseaza si roteste in acelasi timp. eu zic sa nu te risti pentru ca s-ar putea sa termini garniturile de acolo si apoi te costa mai scump distractia. apeleaza totusi la un specialist! succes!

#8 ted78

ted78
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw, skoda
  • Model:t2 1977, octavia 2010
  • Motorizarea:1.6 37 kw,

Posted 14.10.2007 @ 22:23

Merci de sfaturi, chestia cu rotitul nu am facut-o dar cred ca o sa incerc, treaba cu presa am incercat-o dar nu mergea. Problema a fost pe spate si e acum o chestie de orgoliu. Fiind vorba de frane tot o sa duc masina dupa ce termin la o verificare pe stand. Am observat ca frana de mana e prinsa pe spatele etrierului dar poate fi desfacuta. Tot pe spate mai exista un surub stie cineva care ii este rostul? si are cineav pls o carte de service? Cat despre nivelul de lichid am incercat si asta. Stiti dc exista pe piston un fel de praguri in functie de uzura placutelor?

Edited by ted78, 14.10.2007 @ 22:33.


#9 teko

teko
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4
  • Motorizarea:AHU + CAGA

Posted 15.10.2007 @ 20:52

Mergi la un atelier auto !

#10 ionut1410

ionut1410

    Banned

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:volkswagen
  • Model:t4
  • Motorizarea:2,5 102

Posted 16.10.2007 @ 21:04

Daca era pe spate garantat asta e problema,trebuie invartit cilindrul si compresat, nu numai compresat.

Banuiesc ca ai incercat cu o presa clasica poti sa bagi presa de 10 tone acolo ca nais a reusesti sa comprimi cilindru ala fara rotire!


se mai poate roti si cu un cleste dintrala cu gura lata (reglabila) dar ai grija sa nu ciupesti garnitura

#11 Alextz

Alextz

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia Tour 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI ALH

Posted 16.10.2007 @ 21:32

ionut1410...inteleg ca vrei sa-l ajuti dar daca nu scrii corect mai rau ii faci. Pune mana si scrie corect data viitoare.

Ti-am modificat eu postul, data viitoare nu o sa o mai fac.

#12 ionut1410

ionut1410

    Banned

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:volkswagen
  • Model:t4
  • Motorizarea:2,5 102

Posted 17.10.2007 @ 15:39

ei si tu acuma !! lasa ca nu era chiar asa de greu de inteles din cele 2 posturi ale mele ca trebuia rotit cilindrul!!
merci oricum!

#13 ted78

ted78
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw, skoda
  • Model:t2 1977, octavia 2010
  • Motorizarea:1.6 37 kw,

Posted 17.10.2007 @ 18:33

Multumesc, am reusit, am invartit cilindru cu un cleste. Raman dator.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users