Jump to content


Photo

1.9 Tdi Tip Asv (110 Cp) - discutii despre acest motor


  • Please log in to reply
245 replies to this topic

#121 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 06.11.2009 @ 01:18

de la clima sau de la radiatoare (din fata)

#122 marius1982.11

marius1982.11
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90+ ALH

Posted 06.11.2009 @ 17:35

Ventilatoarele e la radiatoare au termostat separat si indicatia lui nu se poate vedea pe vag-com, corect?

#123 marius_rdk

marius_rdk
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4 2002
  • Motorizarea:1.9 tdi 110 cp

Posted 08.11.2009 @ 00:45

de la clima sau de la radiatoare (din fata)


e vorba de ventilatorul cel mic din fata de la radiator despre care stiam eu ca e de la clima. Sigur ceva e in neregula si cu lichidul de racire k l-am completat cu vro 500 ml acum vro 2 sapt si acum e sub min valoarea.

#124 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 08.11.2009 @ 01:41

stii care e problema reala.... trebuiau sa mearga amandoua... posibil ca cel mare sa aiba treapta 1 stricata sau poate nu merge deloc



si la problema ta sa nu fie termocupla

#125 Duicu

Duicu
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9 TDI 110 CP

Posted 15.11.2009 @ 12:29

Salut baieti!

Am si eu o problema cu asv-ul meu. Mi-a cazut cutia de viteze, cel putin asta a constatat mecanicul meu, si acum caut o cutie, dar nu stiu care sunt caracteristicile dupa care sa ma ghidez. Dupa tipul motorului e bine?

#126 Predator

Predator
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon Sport 2002
  • Motorizarea:1.9TDi ASV

Posted 15.11.2009 @ 12:37

La ASV-ul meu cutia de viteze are indicativul 'EGS'

Numai bine!

#127 mihaintz

mihaintz
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1
  • Motorizarea:1.9 TDI ALH

Posted 15.11.2009 @ 23:57

Salut baieti!

Am si eu o problema cu asv-ul meu. Mi-a cazut cutia de viteze, cel putin asta a constatat mecanicul meu, si acum caut o cutie, dar nu stiu care sunt caracteristicile dupa care sa ma ghidez. Dupa tipul motorului e bine?


Uita-te in portbagaj sub mocheta undeva in stanga trebuie sa ai o eticheta de hartie lipita de caroserie. Pe ea sub codul motorului e scris codul cutiei de viteze. Verifica-l pe al tau! :(

Edited by mihaintz, 15.11.2009 @ 23:58.


#128 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 18.11.2009 @ 08:35

Salut baieti!

Am si eu o problema cu asv-ul meu. Mi-a cazut cutia de viteze, cel putin asta a constatat mecanicul meu, si acum caut o cutie, dar nu stiu care sunt caracteristicile dupa care sa ma ghidez. Dupa tipul motorului e bine?



DA-mi seria de caroserie si iti spun eu ce cutie ai.

#129 marius_rdk

marius_rdk
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4 2002
  • Motorizarea:1.9 tdi 110 cp

Posted 02.12.2009 @ 16:30

Salut,
Am fost azi cu golfuletul meu la pbv si am pus vag-com pe ea. Nu am foia cu erorile pentru ca nu au vrut sa mi-o dea mi-au trecut pe factura ce ar fi necesar pentru masina si mi-au zis ca legat de problema cu martorul bujii este intrerupator pedala frana, pentru electrovalva senzorul temperatura lichid racire motor si o alta eroare a fost compresie mai mare in turbina. Legat de asta mi-au zis ca trebuie facute mai multe verificari dar la preturile lor...
Imi poate spune cineva daca supapa egr poate sa dea simptomele astea si daca ar fi defecta de ce nu a dat eroare. Tin sa precizez ca dupa ce am iesit pe autostrada i-am dat in treapta a 3-a iar pe la 2700 rpm numai tragea deloc si tot asa am patit in toate treptele pana am oprit motorul la un semafor si l-am repornit.
Sa fie oare si supapa egr?

#130 joky

joky
  • Oraş:Gherla
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf IV 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 110 CP

Posted 02.12.2009 @ 16:43

ca te-a dat in nas la 2700 ture/min e LIMP MODE, iti agata la turbina
mai mult ca sigur ca te tester ai avut eroare legata de positive deviation
cauta cu search pe forum si vei gasi nenumarate discutii despre acest fenomen
in plus este colegul CIPOS aici pe forum care iti poate rezolva treaba asta
legat de martoru de bujii(spirala), vezi ca se mai poate sa ai arse becurile de frana si sa palpaie in bord(eu am patit asa ceva)
pune pe cineva sa apese pedala si uita-te in spate daca ti se aprind becurile
in plus vezi ca sunt destui colegi pe forum care te pot ajuta cu o diagnoza si sa iti si explice ce probleme ai
toate cele bune

#131 marius_rdk

marius_rdk
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4 2002
  • Motorizarea:1.9 tdi 110 cp

Posted 02.12.2009 @ 19:53

ca te-a dat in nas la 2700 ture/min e LIMP MODE, iti agata la turbina
mai mult ca sigur ca te tester ai avut eroare legata de positive deviation
cauta cu search pe forum si vei gasi nenumarate discutii despre acest fenomen
in plus este colegul CIPOS aici pe forum care iti poate rezolva treaba asta
legat de martoru de bujii(spirala), vezi ca se mai poate sa ai arse becurile de frana si sa palpaie in bord(eu am patit asa ceva)
pune pe cineva sa apese pedala si uita-te in spate daca ti se aprind becurile
in plus vezi ca sunt destui colegi pe forum care te pot ajuta cu o diagnoza si sa iti si explice ce probleme ai
toate cele bune


Mersi pentru raspuns. O sa caut ce se intampla cu turbina si becurile nu sunt arse am stopurile schimbate si am pus unele cu led.

#132 rades

rades
  • Oraş:Botoşani
  • Maşina:vw
  • Model:golf4 alh2001
  • Motorizarea:19 tdi 90 cp

Posted 02.12.2009 @ 19:58

EGR-ul nare voie sa fie ca ala lucra numa in relantii,posibil sa fie switchul...iti dai seama daca pui vag sau daca dintro data nu mai merge nici un bec de stop pe feana,pentru turbina verifica prima oara tubulatura de intercooler apoi restu

#133 joky

joky
  • Oraş:Gherla
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf IV 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 110 CP

Posted 02.12.2009 @ 20:01

pai vezi ca si daca ai pus cu led cam aceeasi eroare o da
adica computeru masinii vede ca ar fi becurile arse
trebuie sa mai montezi o rezistenta
cauta pe forum ca ai sa gasesti discutii despre acest subiect
toate cele bune

#134 Silvian91imAuto

Silvian91imAuto

    Nick anterior: SilvianDement91

  • Oraş:Deva
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Sharan 7M 2003
  • Motorizarea:1.9 TDI ANU

Posted 05.12.2009 @ 19:55

Buna, am si eu cateva nelamuriri legate de acest motor.
1.Din cate am vazut in topic ASV-ul si celelalte cu aceasi tehnologie non-PD au pompa rotativa, da?...in loc de Pump Duse...
2.Nu sunt asa de pretentioase la motorina ca si motoarele PD? Adica functioneaza bine si cu motorina de calitate inferioara(sa zicem)?
3.Au un consum mai redus ca si TDI-urile cu tehnologie PD?
4.Sunt mai usor de intretinut?
5.Au o durata de viata mai lunga?
6.E un motor mai putin spinten ca un TDI-PD?....dar totusi e sportiv, am inteles bine?

As vrea sa comfirmati sau sa negati aspectele acestea, fiindca momentan ma gandesc la ce TDI sa aleg.
Multumesc :Driver:

Edited by SilvianDement91, 05.12.2009 @ 19:56.


#135 hangyouridols

hangyouridols

    Nick anterior: mcornel

  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:A4 B6 & AUDI TT
  • Model:2 X QUATTRO
  • Motorizarea:1,9TDI & 1,8T

Posted 05.12.2009 @ 21:00

Toate non pd-urile au pompa injectie rotativa;sunt mai putin pretentioase la combustibil si ulei;consum oarecum similar cu pd-ul,dar in avantujul non pd-ului;sunt ceva mai usor de intretinut;au aceeasi durata de viata;sunt mai putin sportive ca pd-ul.

#136 OviG

OviG
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Audi
  • Model:a3
  • Motorizarea:tdi 110cp

Posted 17.12.2009 @ 20:08

Buna, am si eu cateva nelamuriri legate de acest motor.
1.Din cate am vazut in topic ASV-ul si celelalte cu aceasi tehnologie non-PD au pompa rotativa, da?...in loc de Pump Duse...
2.Nu sunt asa de pretentioase la motorina ca si motoarele PD? Adica functioneaza bine si cu motorina de calitate inferioara(sa zicem)?
3.Au un consum mai redus ca si TDI-urile cu tehnologie PD?
4.Sunt mai usor de intretinut?
5.Au o durata de viata mai lunga?
6.E un motor mai putin spinten ca un TDI-PD?....dar totusi e sportiv, am inteles bine?

As vrea sa comfirmati sau sa negati aspectele acestea, fiindca momentan ma gandesc la ce TDI sa aleg.
Multumesc ;)


1)da
2) ASV-ul nu e la fel de pretentios ca motoarele PD nici la motorina (nu iti imagina ca ii face bine motorina pt tractoare) si nici la ulei (uleiul pt PD este muuult mai scump ca ,de exemplu, Castrol magnatec 5W40).
3)au un consum mai redus decat PD (macar 1l/100km)
4) intretirea mult mai ieftina la ASV (ne fiind poma duese reparatia la pompa si injectoarele sunt mai ieftine)
5)au durata de viata macar egala
6)e mai putin sprinten decat PD, dar e f ok.

eu am ales ASV din cele spuse mai sus.

#137 nutzuXXL

nutzuXXL
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:seat
  • Model:ibiza 6l
  • Motorizarea:1.4tdi 80cp

Posted 17.12.2009 @ 22:14

si inca ceva , e putin mai zgomotos decat un motor pd si produce vibratii ceva mai mari , care se resimt in habitaclu .

#138 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 18.12.2009 @ 08:41

si porneste mai greu si mai urat (la frig) decat un cu PD

#139 nutzuXXL

nutzuXXL
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:seat
  • Model:ibiza 6l
  • Motorizarea:1.4tdi 80cp

Posted 18.12.2009 @ 10:55

apropo de pornire :)) .... pornire 1.9tdi asv youtube . prima pornire dupa 5 zile de stat ( aveam nr expirate :) ) in frig . afara erau sub -7gradeC

Edited by nutzuXXL, 18.12.2009 @ 10:56.


#140 OviG

OviG
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Audi
  • Model:a3
  • Motorizarea:tdi 110cp

Posted 19.12.2009 @ 11:58

cu pornitul e relativa treaba...
stiu multa lume cu motoare PD (nu doar din grupul VAG ci chiar S60 de la volvo motor de 2.5 sau ford modeo cu motorul de 2000tdci) care nu pornesc de nici o culoare pe ger...au din 2 in 2 ani probleme la injectoare si pompa, iar lucrurile astea costa bani multi.

asv-ul meu nu a facut deloc figuri pana acum si ieri dimineata au fost -11 grade.

am 2 prieteni cu G4 1.9 unu cu motorul de 101hp si celalalt ce motorul de 116hp...diferenta ,sa ii spunem, majora e in zgomotul facut.
cel de 116 e sensibil mai "jucaus",iar celui de 101 sunt convins ca ii dau fum pe orice distanta.
consumul lor e mai mare cu 1-1.5 l/100km in conditi relativ identice.

trancane el mai tare decat un PD, dar punand in balanta avantaje/dezavantaje consider ca ASV -ul e cel mai ok,cel putin pentru combustibilul din romania.

p.s nimeni nu a trecut la avantaje ca e Euro 3

Edited by OviG, 19.12.2009 @ 12:00.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users