Jump to content


Photo

Martor ulei - probleme


  • Please log in to reply
472 replies to this topic

#1 BRUCE77

BRUCE77

    Nick anterior: MTX77

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:TOUAREG 2008
  • Motorizarea:3.0 TDI 240CP

Posted 30.08.2005 @ 21:56

duminica ma intorceam de la munte (Moeciu) si pe autostrada Pitesti-Buc mi s-a aprins senzorul de ulei si mi-a spus "check oil level". Dimineata cand am verificat nivelul era la limita inferioara. Am completat frumos cu ulei dar senzorul a ramas activat. Intrebarea e o sa se stinga singur sau trebuie resetat cu VAGCOM-ul?

#2 warranty_4_cars

warranty_4_cars
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW/Bora/ARL

Posted 31.08.2005 @ 09:50

Din cate stiu eu se poate si sa scoti si borna la baterie



#3 BRUCE77

BRUCE77

    Nick anterior: MTX77

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:TOUAREG 2008
  • Motorizarea:3.0 TDI 240CP

Posted 31.08.2005 @ 09:52

aha...o sa incerc :)

#4 Ice_2k

Ice_2k

    Moderator Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:3.0TDI V6 240CP quattro

Posted 31.08.2005 @ 11:34

hmmm.... nu trebuia sa se stinga singur dupa ce-ai completat? :)

#5 BRUCE77

BRUCE77

    Nick anterior: MTX77

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:TOUAREG 2008
  • Motorizarea:3.0 TDI 240CP

Posted 31.08.2005 @ 12:38

asa credeam si eu... dar uite ca nu s-a stins... :)

#6 flo

flo
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 31.08.2005 @ 16:30

trebuie sa se stinga singur , cel putin la mine s-a stinsdupa completare.

#7 redeagle

redeagle
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2009
  • Motorizarea:2.0 TFSI 180 CP

Posted 31.08.2005 @ 19:00

Becul de ulei galben (care indica nivelul scazut al uleiului din baie) trebuie sa se stinga singur dupa ce completezi!!!!!!

#8 BRUCE77

BRUCE77

    Nick anterior: MTX77

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:TOUAREG 2008
  • Motorizarea:3.0 TDI 240CP

Posted 01.09.2005 @ 10:51

si daca nu s-a stins ce inseamna? o fi senzorul defect?

#9 redeagle

redeagle
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2009
  • Motorizarea:2.0 TFSI 180 CP

Posted 01.09.2005 @ 11:01

Trebuie sa pui vag-comul pe ea sa vezi ce erori ai stocate. Mie de exemplu nu mi se aprinde deloc cand scade uleiul. Trebuie mereu sa verific. Si nu imi da nici o eroare!???!!! :banghead:

#10 BRUCE77

BRUCE77

    Nick anterior: MTX77

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:TOUAREG 2008
  • Motorizarea:3.0 TDI 240CP

Posted 02.09.2005 @ 20:57

am scos borna de la baterie si am pus-o la loc si nu s-a mai aprins senzorul :P Asta inseamna ca e totul OK?

#11 nelro

nelro
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV Variant 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 10.07.2006 @ 20:23

am aceleasi simptome...am avut nivelul la ulei scazut...am completat dar beculetul a ramas tot aprins....

care borna ai scos + sau -?

#12 istef

istef

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI 170 CP

Posted 11.07.2006 @ 12:58

La mine s-a aprins o data martorul galben de ulei, am oprit masina, am completat cu ulei, am pornit masina si martorul nu s-a mai aprins. Deci nu trebuie scoasa nici o borna.

#13 BRUCE77

BRUCE77

    Nick anterior: MTX77

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:TOUAREG 2008
  • Motorizarea:3.0 TDI 240CP

Posted 11.07.2006 @ 13:02

Nu mai tin minte exact ce borna am scos dar cred ca era "-". Nu cred ca are importanta, ideea e ca in felul asta se da un reset la ECU.

#14 dorcky

dorcky
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 Edition 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP

Posted 21.07.2006 @ 21:54

Salut, de curand mi-a aparut o problema... La pornirea masinii palpaie senzorul de ulei (culoare galbena) suna buzzeru, pe computeu de bord apare Senzor Ulei Service, dupa care se stinge. :lol: Partea interesanta este ca nu se intampla acest lucru de fiecare data cand pornesc motorul, ci cand si cand. Daca are careva vreo idee este binevenita. :lol:

Multzam anticipat

#15 *bmf*

*bmf*
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Audi A4
  • Motorizarea:2.0 Tdi 140

Posted 22.07.2006 @ 11:37

Becul ala se aprinde de obicei in culoarea respectiva cand nu ai sufucient ulei in baie.
Motoarele astea mai consuma ulei si de aceea au pus un senzor sa te avertizeze cand e la minim.
Dar de obicei cand se intampla becul galben ramane aprins.
Verifica la joja daca ai suficient ulei, daca nu ai completeaza. Daca ai inseamna ca e ceva cu senzorul respectiv sau cu firele sau mufa care pornesc din el. Un test cu VagCom-ul ar fi ideal.

#16 dorcky

dorcky
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 Edition 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP

Posted 01.08.2006 @ 18:56

:lol: E si uite cum sta treaba cu senzorul meu de ulei (Oil Senzor Workshop)... Am facut test cu vag-comul si imi da eroare de deschis sau scurt la + Asa ca azi am desfacut frumos blindajul si am ajuns la senzorul cu pricina (cel de sub baia de ulei, i-am scos mufa cu trei fire, m-am uitat la contacte si toate par in regula. Acum intrebarea este daca intradevar senzorul ala este intrerupt intern sau nu ??? sau sa fie scurt la +. Daca e asa exista vreo metoda de verificare cu un ohmetru sau numai prin inlocuirea lui poti sa-ti dai seama daca e bulit sau nu. :lol:

@*bmf* ulei este tocmai l-am schimbat si il verific aproape in fiecare zi, deci cu uleiul cred ca nu am probleme

Edited by dorcky, 01.08.2006 @ 18:58.


#17 didi

didi
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina: Volkswagen
  • Model:Passat/Variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 115 CP

Posted 13.11.2006 @ 11:49

Am patit aceeasi chestie cu nivelul de ulei, iar dupa completare s-a stins singur, fara probleme. Singurul vinovat cred ca e senzorul din baie, eventual mufa.

#18 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 13.11.2006 @ 12:03

Daca ai scos borna si nu se mai aprinde nu inseamna neaparat ca ai si remediat problema. Fa o scanare - poate e o eroare de contact al senzorului.

#19 GRooVe

GRooVe
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:New CC
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 15.11.2006 @ 16:04

Am patit de 2 ori faza cu uleiul. Prima oara s-a stins fara sa completez, deoarece nu era nevoie, pt ca mi s-a explicat ca doar se subtiase uleiul, din cauza caldurii. (O cam chinuisem vreo 5 minute intr-o parcare). Dupa ce am lasat motorul sa se raceasca, nu am mai avut nici un martor aprins pe bord cum ca ar fi vreo eroare.
A doua oara in schimb, am completat si am scapat direct de eroare.
Deci...faza cu borna e dubioasa.
Acum depinde si cat ai mers cu eroarea respectiva, poate conteaza si asta.

#20 ANSWERS

ANSWERS
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:opel
  • Model:vectra B
  • Motorizarea:2.0 benzina

Posted 15.11.2006 @ 17:25

faza cu scosul bornei nu este deloc dubioasa ..... este o chestie care o fac unele clustere ......deci go for it cei cu becul aprins (dupa ce verificati uleiul si eventual completati )... procedura sta in picioare .... ;)..... Acum sa va spun si pe aia tare ..... unele service-uri care au cate o sculita d-asta de modificat km taxeaza chestia asta .... cica asa se stinge dom-le .... ....dupa recalibrarea km procesorul face un soi de reset (se pot vedea acele tremurand putzin ) ........exact cum fac cand scoti borna ........daaaa...ce nu inventeaza romanu >? :) si mai ales ..... CE nu platesc clientii ?! .. succes !




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users