Jump to content


Photo

DPF (Diesel Particulate Filter)


  • Please log in to reply
707 replies to this topic

#101 mosadi14

mosadi14
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2.0TDI 2006
  • Motorizarea:2.0 TDI 185CP

Posted 25.03.2010 @ 10:58

prin ce combinatie de butoane din bord si la ce pozitie vedeam cat de infundat era filtrul de particule?
merci

#102 AAM

AAM
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat 2009
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CR

Posted 02.06.2010 @ 12:11

salut
am 35000 km cu masina si pana acum de doua ori s-a turat la 1000 singura, prima data nu am dat importanta, iar a doua oara am sunat la vw de unde am primit lamuriri martorul DPF din bord nu s-a aprins. Au spus sa merg constant 40 - 50 km la o turatie cuprinsa intre 2500 si 3000 rot pentru ca filtrul DPF se curata singur, este o simpla curatare nu incepe regenerarea filtrului DPF. Dupa ce am facut ce au spus ei toate au revenit la normal, sfatul lor a fost sa nu merg subturat cat e posibil.



#103 DosarPenal

DosarPenal
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:PASSAT B6 - 2009
  • Motorizarea:20TDI CR 170CP

Posted 24.06.2010 @ 11:30

Exista la un service in Banesti(Prahova pe DN1) o masinarie care regenereaza dpf, nu stiu multe detalii, dar stiu sigur ca exista, merita sa le faci o intrebare.

#104 Hector07

Hector07
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 24.06.2010 @ 11:35

Si eu am DPF-ul infundat. Colegul pronet a sugerat o scanare cu VAG-COM.
Ne-avind experienta, l-am solicitat tot pe pronet sa ma ajute.

Diagnoza rezultata:
1 Fault Found:
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged
P242F - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 155756 km
Time Indication: 0
Date: 2010.06.06
Time: 07:54:59

Am incercat regenerarea activa in mers a filtrului de particule conform instructiunilor din manual. Rezultatul: nu se mai regenereaza.
Aveti cunostinta daca se poate trece la regenerare fortata VAG-COM-ul in situatia in care filtrul este infundat 106%?
Exista vreun risc daca procedam asa? Va rog sa ma contactati si prin PM.

Va voi fi recunoscator pentru sfaturile primite.

#105 Hector07

Hector07
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 05.07.2010 @ 17:04

Cu ajutorul colegului TURBOCHIP am reusit regenerarea DPF-ului, chiar daca a fost incarcat 106%.
Cum putem evita pe viitor situatii similare (infundarea filtrului de particule)? Orice sugestie va fi binevenita.
Multumesc tuturor.

PS. Am warn 20% fara sa stiu cu ce am gresit. Ma ajuta cineva sa inteleg?

#106 alc2

alc2
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Ibiza 2005
  • Motorizarea:1.4 75CP BKY

Posted 05.07.2010 @ 20:07

Poti da detalii legat de regenerarea din soft ? Banuesc ca e vorba de un VAG COM mai nou , sau....?
Dupa regenerare care era procentul de incarcare ?
Cred ca ar trebui sa mai faci o diagnoza dupa aprox 150-200 km doar in oras , si apoi 10-20 km pe un drum unde sa creezi toate conditiiile unei regenerari "naturale " .Daca da un grad de incarcare de peste 50% , e clar ca e ceva in neregula . Cati km ai ?

L.E.Da click pe cei 20% si ti apare motivul warn-ului

Edited by alc2, 05.07.2010 @ 20:08.


#107 vip0007ro

vip0007ro
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 115 cp

Posted 29.08.2010 @ 21:38

help! La un Passat dsg 2.0 tdi 170 cp a aparut de vreo 2 zile simbolul filtrului de particule in bord. In urma cu alte 2-3 zile a aparut o eroare si am fost sa o scanez la un Bosch service ==> clapeta acceleratie blocata pe deschis. Mi s-a spus ca nu e f grav mai ales daca motorul trage in continuare bine asa ca am lasat-o asa.

Azi am incercat in2 randuri sa execut procedura pentru regenerare filtru: am mers vreo 15- 20 km cu 55 - 70km/h si 2500 - 3000 ture.
Nimic. apoi inca vreo 65 km din care vreo 40 am mers 2500 ture in S cu a patra si 80 km/h apoi in S cu a 5 a tot pe la 2500 ture...
nimic!!!

tot sta aprins martorul din bord!

Ce fac? M-am saturat de mers!

Masina are 55.000 km. O folosesc de vreo 5000 - 6000 km - majoritatea in oras - in D (deci pe la 1200 - 2000 ture)

Edited by vip0007ro, 29.08.2010 @ 21:41.


#108 GRooVe

GRooVe
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:New CC
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 30.08.2010 @ 09:53

Cea mai buna recomandare e urmatoarea:
- fa o vizita la service sa-ti faca regenerarea filtrului si apoi alimenteaza cu un combustibil mai bun

#109 draganuta

draganuta
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat 4Motion
  • Model:B6 3C225M
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 07.10.2010 @ 22:04

Din pacate acest topic sugereaza ca masinile cu DPF NU POT rula prin Bucuresti!
Dar, solutii sunt cam putine!

#110 wmk

wmk
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:passat b6
  • Motorizarea:2.0 tdi

Posted 08.10.2010 @ 16:13

exagerezi .. eu de 60.000km nu mi sa aprins niciodata dpf.. nu ma incurcat niciodata cu nimic...este inexistent pt mine, dar intradevar o calc nu dorm cu ea la 1800 de ture...la 3.000 schimb deobicei, schimb si la 4500 daca am chef n-am nici un stres . doar ca sa pun lichid de parbriz deschid capota in rest .......

Edited by R_a_z_v_a_n, 08.10.2010 @ 16:17.
QUOTE inutil lal postul anterior.


#111 draganuta

draganuta
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat 4Motion
  • Model:B6 3C225M
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 08.10.2010 @ 17:28

Hai sa discutam cu date ingineresti.
Nu rezulta din profil ce tip de motor ai? Vedem doar ca ai 2.0 TDI. Ce putere are motorul? Ce cod?
Astazi am mers 10 km cu motor BMP prin Bucuresti si mi-a crescut Ash deposit mass load de la 13,8 la 15,4.
Ce consum ai la 3000 de ture? Masina este 4Motion? Are DSG?

#112 GRooVe

GRooVe
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:New CC
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 10.10.2010 @ 12:31

Nici eu nu am avut probleme cu filtrul de particule. Motor 2.0 BMR, 170CP, DSG. Din cand in cand turatia creste automat pe la 1000, presupun ca atunci se face regenerarea.
In rest...mers normal, turatii obisnuite. Consum in oras cam 9l/100.

#113 vwalin

vwalin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2007
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 12.10.2010 @ 16:12

Fratilor am si eu un prieten caruia i se cam duse DPF-ul.

Am sunat la Midocar....9300RON cu piese la schimb si cam dublu fara piesa de schimb.
Ma poate ajuta cineva cu codul acestei piese sa incerc sa o gasesc mai ieftin prin Germania?

E un passat de 170HP (cutie manuala) din iunie 2006 daca vreti va dau si VIN-ul

#114 draganuta

draganuta
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW Passat 4Motion
  • Model:B6 3C225M
  • Motorizarea:2.0 TDI BMP

Posted 12.10.2010 @ 16:50

Posteaza Tipul de motor si VIN.
Precizeaza daca e 4Motion si daca are DSG.

#115 pronet

pronet

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C 2006
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 12.10.2010 @ 17:02

Esti sigur ca i s-a dus DPF-ul? Ce eroare ii da pe vag com? Am un prieten care la fel i s-a spus - "e mort, trebuie schimbat". Am depistat insa ca niste "mecanici" tare priceputi mai ales pe parte electrica, ii anulasera EGR-ul si DPF-ul. La EGR s-a rezolvat repede, dar la DPF a trebuit dat scutul jos si cautat mufa care era decuplata - este pe partea dreapta, fixata langa amortizor. Dupa conectarea mufelor, stergerea erorilor si regenerarea filtrului, a mers brici masina.

#116 vwalin

vwalin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2007
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 12.10.2010 @ 17:46

Motorul e BMR 2.0
Nu are Dsg am scris ca e cutie manuala. Vin-ul il am la birou:((. Sun si il aflu. Pun Vin-ul aici? Sau iti trimit pm cu el?
Nu e 4x4. Dupa primele simptome e dpf- ul care nu se mai regenereaza daca urmeaza pasii necesari....

#117 pronet

pronet

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C 2006
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 12.10.2010 @ 17:48

Ce are incarcare filtrul? Incearca o regenerare fortata din vag com.

#118 vwalin

vwalin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2007
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 12.10.2010 @ 18:02

Incarcarea filtrului nu o stiu. A avut multe erori de filtru in ultima perioada, dar isi revenea daca facea regenerare.
La penultima insa a fost la midocar si i-au zis sa se astepte la un dpf.
Acum are becul de dpf si spirala aprinse.... Numai ca e in provincie... La Calarasi....fara vag si alte minunatii. Asa ca regenerarea fortata din vag.....pofta'n cui
Am vin-ul daca il vrei si poti afla codul piesei

Edited by vwalin, 12.10.2010 @ 18:05.


#119 KHATHERR

KHATHERR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:polo
  • Motorizarea:1,9 tdi

Posted 12.10.2010 @ 18:09

Domilor, salvati-ma!!!!
Am un Passat B6, 2.0tdi cu DPF, tip motor CBA
Am urmatoarea eroare:

Wednesday,24,November,2010,16:05:16:46862
VCDS Version: Beta 912.0

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 CL HW: 03L 907 309
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2644
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 84224 408 739910
1 Fault Found:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged
P242F - 000 - - - MIL ON

Readiness: 0 0 0 0 1

Am urmat o regenerare de urgenta cu ajutorul VAG-ului si am plecat la drum...dupa vreo 20 km in care am tinut-o numai in 2000-3000rpm, nimic!!!\
Ce mai urmeaza acum???

#120 pronet

pronet

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C 2006
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 12.10.2010 @ 18:26

Acum are becul de dpf si spirala aprinse....

La fel era si la amicul meu - DPF-ul si spirala aprinse. Sa verifice si senzorul G450-cand are posibilitatea sa utilizeze un vag com.

@KHATHERR-ai respectat conditiile pre-regenerare (temperatura gaze evacuare 700 C, etc) ? Cand ai incercat sa faci regenerarea fortata se modifica valoarea de incarcare a DPF-ului?

Edited by pronet, 12.10.2010 @ 18:32.





1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users


    cristiansen077