Jump to content


Photo

Becuri xenon Golf


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 gintonik

gintonik
  • Oraş:(necompletat)

Posted 14.10.2004 @ 16:49

Am Golf IV 1.4 16v. Stie cineva daca se pot monta becuri Xenon?

#2 cosmins

cosmins
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:VW
  • Model:Touareg 2011
  • Motorizarea:V6 240 CP

Posted 14.10.2004 @ 18:21

DA ! Poti sa-ti montezi un kit in functie de tipul de bec ce il ai in prezent. Banuiesc ca farul este cu oglinda reflector parabolic si atunci ai nevoie de un kit cu becuri xenon de tipul D2R.

#3 ANSWERS

ANSWERS
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:opel
  • Model:vectra B
  • Motorizarea:2.0 benzina

Posted 14.10.2004 @ 18:58

exista si kit-uri cu becuri xenon in format normal ... H7 H1 !

#4 voinea

voinea

    Suport tehnic

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf VI GTI
  • Motorizarea:2.0TSI

Posted 14.10.2004 @ 19:38

da exista si si pe format H1 / H4 / H7. costa 378EURO + TVA. Garantie 1 an. Am montat la cateva masini. E ok. Arata mai bine cand ai far cu lupa (gena Audi A4 fara xenon. La un LEON unde am montat nu arata extraordinar de bine (nu exista lupa))

#5 gintonik

gintonik
  • Oraş:(necompletat)

Posted 17.10.2004 @ 07:57

da exista si si pe format H1 / H4 / H7. costa 378EURO + TVA. Garantie 1 an. Am montat la cateva masini. E ok. Arata mai bine cand ai far cu lupa (gena Audi A4 fara xenon. La un LEON unde am montat nu arata extraordinar de bine (nu exista lupa))



Am inteles, stii unde se pot gasi asemenea kit-uri? vreo ofeta ceva?

#6 macinmac

macinmac
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw golf 4 ALH
  • Motorizarea:1,9 TDI CP 90

Posted 16.04.2007 @ 14:20

un prieten mi-a adus un set xenon original vw din fabrica complet de cabluri si de tot ce trebuie,sunt acelea cu dublu semnalizator.vreau sa le probez pe golful meu inainte sa le cumpar dar nu da nici un semn de viata,nu se aprinde nimic..inteleg ca trebuie sa bag ceva cabluri in plus ca a mea nu are disponibilitate de xenon,dar la legatura mufelor nu se manifesta nimic,un bec de pozitie ceva..nimic..sau poate trebuie sa le leg pe amundoua in acelassi timp sa am un rezultat..help.sa fie mort xenonul sau cum sa fac sa le aprind..sa le verific inainte sa le cumpar?

#7 aryes13

aryes13

    Moderator Senior

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 8E Avant
  • Motorizarea:1.9 TDI 130 CP

Posted 16.04.2007 @ 14:32

Ai grija la mufe . Vezi ca sunt cu 12 pini si cu 10 pini .
In principiu mufa de pe masina trebuie sa fie cu 10 pini , iar cea de pe farurile xenon OEM trebuie sa fie cu 12 pini .
Legaturile in mufe sunt diferite . :Driver:


Asta te ajuta sa vezi cum sunt legaturile in mufe :

Attached File  connectors.jpg   98.08KB   255 downloads

Edited by aryes13, 16.04.2007 @ 14:38.


#8 macinmac

macinmac
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw golf 4 ALH
  • Motorizarea:1,9 TDI CP 90

Posted 17.04.2007 @ 05:57

dar in principiu se schimba pozitia mufelor si gata,nu?ar trebuii sa mearga..

#9 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 17.04.2007 @ 16:32

Io am xenon original cu dublu semnalizare si merge mufa...bago bine pana face click...daca e original trebuie sa se potrivesca perfect...ce bani ai dat pe faruri ???
Io acuma am o problema cu bobinele de nalta tensiune ... din cauza lor mi se ard calculatoarele care sunt inafara farurilor :rolleyes:...

#10 macinmac

macinmac
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw golf 4 ALH
  • Motorizarea:1,9 TDI CP 90

Posted 17.04.2007 @ 17:17

pai am facut multe combinatii..dar nu merge..e legat ceva de firele acelea care la mine nu corespund;golful meu e de fabricatie 2000,altau e de 2001,e diferenta. .cred ca tu esti norocos.
off topic..in privinta pretului..ramane anonim. :rolleyes:

#11 Ice_2k

Ice_2k

    Moderator Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:3.0TDI V6 240CP quattro

Posted 17.04.2007 @ 19:14

din cauza lor mi se ard calculatoarele care sunt inafara farurilor :vaidecapulmeu:...

Ce calculatoare?

#12 b77eru

b77eru
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Touran
  • Motorizarea:2.0 TDi DSG

Posted 17.04.2007 @ 19:21

or fi balasturile :vaidecapulmeu:

#13 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 17.04.2007 @ 20:40

Deci io am 2 chestii pe faruri :)

1. Calculatorul care are grija sa nu se arda becurile sau bobinele

2. Bobinele care maresc tensiunea de la 12V la 27000V...in ele intra 3 fire care ies din acel calc si ies 2 fire mai groase care se duc la becuri

Edited by Fritz, 17.04.2007 @ 20:46.


#14 macinmac

macinmac
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw golf 4 ALH
  • Motorizarea:1,9 TDI CP 90

Posted 17.04.2007 @ 22:16

cum asa ti se ard bobinele?stii cauza?

#15 Fritz

Fritz
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Audi A4 B6 8E
  • Model:AWX 96KW+ 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 160 CP

Posted 19.04.2007 @ 16:57

Dar nu se ard bobinele...calc care au anumite controale asupra becurilor prinesc un impuls mai mare de curect de la bobine si atunci se ard...primeste deoarece bobina se incalzeste mai tare decat este nevoie si nu am idee de ce ...kitu xenon este original cu lupasi nu am idee daca difera cu ceva de la masinile care vin cu asa ceva din fabrik si cele montate ulterior...daca aveti vreo idee astept un raspuns pls...kitu xenon este de vanzare mai multe detalii pe prv

#16 macinmac

macinmac
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw golf 4 ALH
  • Motorizarea:1,9 TDI CP 90

Posted 02.05.2007 @ 20:38

am sa scriu tot aci sa nu deschid un topic nou...de cand am instalat xenoanele originale vw am observat ca de cate ori le aprind se conecteaza motorasele care le lasa in jos si apoi le ridica(balasturile),dupa care revin la pozitia in care le-am reglat eu,adica asa cum trebuie sa bata pe strada.electricianul care mi-a schimbat firele intre ele de la 10 pin la 12 pin mi-a spus ca asa sunt ele concepute,ca a observat si pe alte masini de alte marci,asa sunt ele programate..asa o fi sau...?a mai observat cineva treaba asta?

#17 Z

Z
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1.9 TDi

Posted 02.05.2007 @ 21:37

Ceea ce ai observat tu se numeste auto levelling si reprezinta ajustarea inaltimii la care bat farurile in functie de inclinatia masinii (cat e de incarcata). La masinile care vin cu xenon din fabrica nu exista potentiometru pt reglarea inaltimii farurilor, ele se regleaza automat prin procedeul respectiv.

#18 macinmac

macinmac
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw golf 4 ALH
  • Motorizarea:1,9 TDI CP 90

Posted 02.05.2007 @ 22:03

in cazul meu e normal deci ceea ce se intampla...bun,dar care e posibilitatea sa se arda motarasele acelea,care lucreaza la fiecare aprindere a farurilor?imi este teama sa nu se arda ca dupa e cam dificil de schimbat motrasul respectiv..hmm...

#19 Ice_2k

Ice_2k

    Moderator Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:3.0TDI V6 240CP quattro

Posted 03.05.2007 @ 09:51

asa e normal, isi fac un fel de calibrare probabil.

#20 macinmac

macinmac
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw golf 4 ALH
  • Motorizarea:1,9 TDI CP 90

Posted 03.05.2007 @ 12:02

oare trebuia sa mentionez faptul ca am instalat setul fara senzori?reglarea luminilor le fac manual din bord;ma gandesc ca poate fi un program al lor totusi,ca ele se coboara si cam dupa 5 sec se ridica in pozitia in care le-am reglat eu.sper ca sunt programate sa faca asa ceva.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users