Jump to content


Photo

Izolare fonica capota Octavia 2


  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 31.05.2007 @ 10:16

Aveti asa ceva sub capota?

Cred ca numai la TDI-uri este. Din ce am gasit eu, codul este 1Z0 863 831 (26 eur in catalog) si clemele 1H5 863 849 A 01 C (60centi). Intrebarea este daca capota la benzinare e identica dpdv nervuri cu cea de TDI si daca se potriveste izolatia de la TDI si la FSI :(

La Fabia am asa ceva, la Octavia nu, si mi-ar placea ...

#2 audi_fan

audi_fan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 31.05.2007 @ 10:51

la diesel este antifonarea respectiva. cred ca se gaseste sa cumperi si mai mult ca sigur au aceleasi nervuri pe capota.

#3 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 31.05.2007 @ 10:56

Mersi. Ramane sa aflu cate cleme sunt necesare si dau comanda.

#4 virgilius23

virgilius23
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Alltrack
  • Motorizarea:DSG 4motion

Posted 01.06.2007 @ 17:39

Mersi. Ramane sa aflu cate cleme sunt necesare si dau comanda.



M-am gandit si eu la asta ! De-abia astept sa vad la tine daca are vreun efect !
Ar trebui sa se cunoasca !
Captuseala costa cca 250 RON daca am inteles eu bine !

#5 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 01.06.2007 @ 17:41

Enorm! In catalog este 26 euro. Adaugam TVA si ceva castig dealer si ne iese jumatate fata de pretul de 250RON!
Mai mult de 40 euro nu investesc in poveste. Maine sper sa aflu si eu un pret.

Edited by rvacaru, 01.06.2007 @ 17:41.


#6 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 02.06.2007 @ 14:33

Tocmai vin de la handler-ul Skoda. Mi-a cerut pe izolatia respectiva 30 euro. Am comandat-o (impreuna cu 12-13 cleme), marti seara pot trece sa o ridic. Sunt curios ce imbunatatiri aduce. mi-ar placea sa mai atenueze sunetul acela gros cu tenta de diesel la plecarile de pe loc ;)

#7 virgilius23

virgilius23
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Alltrack
  • Motorizarea:DSG 4motion

Posted 02.06.2007 @ 20:10

Cat dureaza pana vin piesele ?

Scuze am citit din nou , e clar ...
Sper sa aiba efect , eu ma prind imediat .Zgomotul la accelerari e suparator ! E pacat , pentru ca altfel e un motor foarte silentios !
La banii astia nu e mare lucru , ma intreb totusi de ce nu e prevazuta din fabrica aceasta capitonare a capotei ?Imi vine greu sa cred ca s-a facut asta pentru a economisi 20 de euro pe materiale si manopera .
Astept marti seara vesti !

#8 Executron

Executron
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2002 TipTronic
  • Motorizarea:1,9TDI 131CP

Posted 02.06.2007 @ 22:35

F. interesant topic. Daca sunt progrese semnificative la capitolul zgomot eu zic ca merita.

OffTopic : Despre afirmatia lui virgilius23, raspunsul din punctul meu de vedere este... da. Asta este o chestie tipic VAG, de a pune detaliile astea mici, dar care fac diferenta numai la modelele "de top".

Exemplu concret : Chestiile alea de care te tii deasupra usilor din interior, imi scapa denumirea lor exacta. Ei bine cand ii dai drumul isi revine violent la loc. La passat are un arc ceva si revine lent fi frumos. De asemenea suportul de pahare (de langa frana de mana) care este f. prost gandit, nu are si el niste urechiuse ceva (avand asta la passat, scuzati ca tot insist pe aceasta comparatie).

Chestiile astea mici ma enerveaza la VAG.

OnTopic : Mie sincer zgomotul motorul la un drum scurt asa si asa imi place f. mult. Ce nu-mi place este zgomotul care-l face cand mergi constant cu 120-140 deci viteze normale pentru o autostrada. Ei bine mergand la 3500-4000, dupa 100 km, fara muzica .. vei simti o oboseala datorata zgomotul motorul. Poate ca vreau prea mult de la 1.6. Eu conduc masinuta mai rar dar cand o am pe mana din 5000 nu o scot. Si scoate un zgomot asa frumos la acea turatie... Zici ca e V8

#9 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 02.06.2007 @ 22:47

Mie imi place cum suna cand merg pe autostrada cu 130, dar mie se pare ca suna cam tare/ciudat/aiurea la plecarile de pe loc. Am impresia ca vibreaza un plastic ceva la motor, asa haios face :evil:

Cum vine si montez, o sa raportez :))

#10 virgilius23

virgilius23
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Alltrack
  • Motorizarea:DSG 4motion

Posted 04.06.2007 @ 20:21

Executron are dreptate : la 5000 de ture e nervoasa rau , iti si da daca-i ceri , e adrenalina nene ....

rvacaru : cam asa e , s-ar putea sa fie sarit usor si capacul motorului , sa tragi in sus putin de el , sa verifici daca se misca , am patit-o si eu . totusi nu cred ca e de-acolo in cazul tau !

Izolarea fonica pana la 120 kmh eu zic ca e ok . Peste 120 oricum e acelasi nivel de zgomot indiferent de motor ! Parerea mea .... :)

#11 audi_fan

audi_fan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 04.06.2007 @ 20:51

peste 120km/h, nu se mai aude motorul. zgomotul cauciucurilor si al vantului este mult mai mare.

#12 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 04.06.2007 @ 21:12

Hmm, eu as zice ca Turanza nu prea suna la viteza, vantul da, el apare. Eu nu am mers peste 150-160km/h cu ea, dar am observat ca brusc, dupa 120-130 incepe sa se auda motorul mai tare. Poate izolatia aceea ajuta si ea la ceva :)

Referitor la plastice motor, eu ziceam de capac baterie, si galeriile alea de admisie aer catre capacul de pe motor. O sa le "fixez" eu fest cu proxima ocazie.

Edited by rvacaru, 04.06.2007 @ 21:12.


#13 virgilius23

virgilius23
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Alltrack
  • Motorizarea:DSG 4motion

Posted 06.06.2007 @ 07:43

Parca marti trebuiau sa soseasca materialele , rvacaru ?!

Ne dai ceva vesti astazi ?

#14 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 06.06.2007 @ 08:19

Iata-ma cu vestile, tocmai am venit de la un mic test matinal pe sosea. Super subiectiv fiind, zic ca se simte. M-a costat 29euro toata distractia, eu zic ca merita (pasla vine cu toate clipsurile pe ea, nu trebuie comandate extra). Nu devine masina un Maybach, dar parca ceva ceva e mai bine. Impresia mea e ca "filtreaza" anumite sunete si motorul se aude ceva mai infundat. E foarte greu sa afirm obiectiv ca "da, se imbunatateste major". Impresia mea este ca ajuta. Acum, dupa 50-60km nici nu mai stiu cum era inainte :)

Concluzia: pentru un pret moderat (1-1.5milioane lei) cred ca merita. Mai mult nu.

#15 virgilius23

virgilius23
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Alltrack
  • Motorizarea:DSG 4motion

Posted 06.06.2007 @ 08:30

Din exterior se aude la fel ca inainte ?
Mai ai tacanitul metalic ?!

#16 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 06.06.2007 @ 09:14

Hmm..din exterior nu am ascultat inca. Tacanit metalic mai este, dar numai la rece si la plecarea de pe loc. Poate putin mai atenuat. Mie mi se pare ca atenueaza din zgomote, nu le reduce de tot (ceea ce era si de asteptat).

Da 2 beri la un coleg cu TDI sa iti imprumute pasla pentru 2-3 ture si vezi!

Edited by rvacaru, 06.06.2007 @ 09:15.


#17 sandumbogdan

sandumbogdan

    Banned

  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizarea:1.9TDI 105cp

Posted 06.06.2007 @ 09:19

diferenta cred ca se simte la pietoni, acum poti sa ajungi in spatele lor fara sa te auda si sa ii claxonezi de la 20cm sa le sara inima din piept

in interior ma indoiesc profund ca se aude mai putin motorul pentru ca izolarea spre interior nu ai modificat-o cu nimic, e cea de la baza parbrizului pana jos, pe verticala

#18 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 06.06.2007 @ 09:27

Pai eu vorbeam de mersul cu trapa deschisa :icon_thumright:

#19 virgilius23

virgilius23
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Alltrack
  • Motorizarea:DSG 4motion

Posted 08.06.2007 @ 17:40

Mi-am comandat si eu una , au zis ca e 97 Ron cu TVA , numai ca mi-au cerut sa comand si 12 x 3.5 lei pentru clipsuri .
Le-am scris ca au fost si altii care si-au comandat ( nu spui cine , persoana importanta :D ) si livrarea include clipsurili ( sunt din Bacau ) .
Astept sa vad ce iese !
E normal sa nu fie o diferenta mare la senzatia auditiva , daca ar fi fost asa atunci pasla era montata din fabrica !
Eu zic ca ar fi diferenta si din exterior pentru ca , impreuna cu pasla , capota nu mai poate actiona ca o suprafata rezonanta , care sa preia si sa amplifice zgomotele motorului - am zis-o aici , ce mai ! :Driver:

#20 rvacaru

rvacaru

    Membru senior

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1Z MY2006
  • Motorizarea:1.6 FSI

Posted 08.06.2007 @ 18:07

Bun!

Pe mine ma enerva sa vad capota aia "cheala". Am si la Fabie, de ce sa nu am si la o2? :Driver:




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users