Jump to content


Photo

Cutie Viteze Lupo


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 ciuboy

ciuboy
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:lupo colege 2001
  • Motorizarea:1.0 MPI AUC

Posted 28.05.2007 @ 20:06

Sal.

as dori sa stiu unde este busonul pentru verificarea nivelului de ulei din cutia de viteze? masina are cutie de viteze manuala in 5 trepte si mator de 1.0MPI. de asemenea as vrea sa stiu unde este senzorul pentru mars a rier. (daca se poate fotografii)
Multumesc anticipat.

#2 ciuboy

ciuboy
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:lupo colege 2001
  • Motorizarea:1.0 MPI AUC

Posted 31.05.2007 @ 14:38

chiar nu stie nimeni?



#3 ovidiupay

ovidiupay
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:fiat
  • Model:850 ,1967
  • Motorizarea:0.8 34 CP

Posted 01.06.2007 @ 09:43

modelele mai noi de VW nu au asa ceva

#4 ciuboy

ciuboy
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:lupo colege 2001
  • Motorizarea:1.0 MPI AUC

Posted 02.06.2007 @ 17:43

merci mult. dar despre senzorul de marsa a rier nu stie nimeni unde il gasesc?

#5 sebastian stefan

sebastian stefan
  • Oraş:Târgu Neamţ
  • Maşina:vw
  • Model:polo
  • Motorizarea:64cp

Posted 02.06.2007 @ 20:14

senzorul e in partea din fata a cutiei de viteze un pic mai jos de busonul de alimentare cu ulei al cutiei,iar despre nivel desfaci busonul cu masina pe o suprafata orizontala si uleiul trebuie sa fie pana la acel nivel(al busonului)

#6 hiro

hiro
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia MY 2002
  • Motorizarea:TDI 110 CP

Posted 02.06.2007 @ 23:24

Este corect ce a spus Sebastian, iata si un desen:
[attachment=50952:lupoil2.png]

In caz ca doresti sa completezi sau sa schimbi uleiul de la cutie, trebuie de tip G50 SAE 75W90 (synthetic oil).
Un astfel de ulei este de exemplu Castrol TAF-X 75W90.

Ii poti vedea specificatiile si pretul aici: http://www.oilshop.r...?products_id=59

Edited by hyper, 02.06.2007 @ 23:28.


#7 ciuboy

ciuboy
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:lupo colege 2001
  • Motorizarea:1.0 MPI AUC

Posted 03.06.2007 @ 15:31

merci mult pentru informatii. senzorul asta se vede oare si din partea superioara a masini?

#8 sebastian stefan

sebastian stefan
  • Oraş:Târgu Neamţ
  • Maşina:vw
  • Model:polo
  • Motorizarea:64cp

Posted 03.06.2007 @ 19:04

in mod teoretic da,dar trebuie sa stii unde sa te uiti

#9 ciuboy

ciuboy
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:lupo colege 2001
  • Motorizarea:1.0 MPI AUC

Posted 06.06.2007 @ 14:16

in fotografia de mai jos este cutia mea de viteze.
1 - senzorul de mars a rier
2 - busonul de completare a uleiului din cutie
la 3 se observa o scurgere de lichid din cutie. Oare care o fi problema?
Si inca ceva. becurile de marsarier nu imi functioneaza. Cum pot sa verific daca este defect senzorul sau traseul electric? becurile le-am verificat.

http://img405.images...ge=cutieht8.jpg

#10 ramajan

ramajan
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Lupo 2001
  • Motorizarea:1.0 mpi

Posted 25.08.2007 @ 17:00

in fotografia de mai jos este cutia mea de viteze.
1 - senzorul de mars a rier
2 - busonul de completare a uleiului din cutie
la 3 se observa o scurgere de lichid din cutie. Oare care o fi problema?
Si inca ceva. becurile de marsarier nu imi functioneaza. Cum pot sa verific daca este defect senzorul sau traseul electric? becurile le-am verificat.

http://img405.images...ge=cutieht8.jpg

Asa este si cutia mea, are mici scurgeri si cateodata am impresia ca schimba pe fier pe fier, chiar as vrea sa stiu daca e normal sa se vada asa sub masina

#11 ciuboy

ciuboy
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:lupo colege 2001
  • Motorizarea:1.0 MPI AUC

Posted 02.10.2007 @ 09:42

am fost cu ea la mecanic si cica trebuie schimbat simeringul de la cautator. mi-a completat cu ulei si au intrat 500ml ulei.

#12 Polifem

Polifem
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Lupo
  • Motorizarea:1.4 TDi 75CP

Posted 12.11.2007 @ 09:32

salutare ... am o problema de mai demult la cutie.
sincronul 3-4 nu mai este "functional" ... adica nu pot face reducere de viteza din 4 in 3 ... in rest pana acum2 zile mi-a mers ok.

in w/e am fost la constanta si am ramas tampit sa descopar ca acuma nu prea imi mai intra in treapta a 3'a (din 2), daca motorul este cald.
daca este rece ... imi intra destul de normal in treapta 3.
am mai descoperit ca daca motorul este putin cald atunci imi intra in 3 doar daca schimb intre 2000 si 3000 de rpm (ambreiaj?!?!)

stiti cumva care ar putea fi motivul? ... ulei in cutie? ambreiaj? placa presiune? ... CUTIE (sper ca nu)

#13 HackY25

HackY25
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.9SDI 68CP

Posted 13.12.2007 @ 11:27

si eu am patit ceva asemanator .. sa-ti explic .. am avut cutia originala la Bora SDI crapata ca sa rupt un dinte de la diferential (asa a spus mecanicul .. sunt cuvintele lui) in interior si a lovit peretele .. pe urma am schimbat cutia cu o alta .. la care ma nemultumeste multe .. ma rog unul din lucrurile care ma nemultumeau e ca nu intra in treapta 1 .. indiferent din ce treapta de viteza treceam in 1 la semafor sau ma rog .. oriunde in trafic .. si am mers cu ea in Budapesta ca acolo aveam garantia cica .. si au constatat ca a fost umblat la bratul care facea legatura intre schimbator si cutia de viteza .. spune ca nu a fost mare problema .. acuma mai mult nu am inteles nici eu ce a zis ca nu inteleg limba :P

si nu am stat atata la el incat sa o desfaca sau sa schimbe pe componente :lol:

sper sa nu fie nimic mai grav

Edited by Aditu, 29.03.2010 @ 10:02.
Quote


#14 Polifem

Polifem
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Lupo
  • Motorizarea:1.4 TDi 75CP

Posted 06.01.2008 @ 12:42

hacky. .. pana la urma i-ai dat de cap?!

#15 djpagany

djpagany
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:LUPO 6x 2001
  • Motorizarea:999 mpi,50 hp

Posted 26.03.2010 @ 18:57

simeringul de la cautator se uzeaza mai repede si trebuie schimbat in momentul in care apar pete de valvolina sub masina si partea de jos a cutiei de viteze e umeda.eu l-am schimbat de fapt mecanicosul si nu mai are pierderi plus ca am schimbat si valvolina.simeringul a costat 30 lei,valvolina cadou[de la el] .. de la mine o cutie de suc de portocale si multe multumiri.

#16 cici84

cici84
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Lupo 2000
  • Motorizarea:1.2 TDI

Posted 24.09.2012 @ 16:18

salut,

am si eu o problema la cutia de viteze de la un Lupo 1.2 TDI cutie tiptronic. Practic mi s-a oprit motorul in mers... nu mai pornea... am scos borna ca sa resetez calculatorul... a pornit si am mers direct la o reprezentanta in Bucuresti. Acolo au zis ca e cilindru receptor de la ambreiaj... l-am schimbat si tot nu mergea... mi-au zis ca in cutie nu recunoaste vitezele... au zis sa incerce sa resofteze cutia... au facut si asta, dar la una din ultimele chestii de instalat (asa mi-au explicat) nu reusea sa treaca. au repetat acest proces insa fara rezultat.
mi-au zis ca trebuie sa fie un senzor insa nu se stie care si cum... pt ca nu apare pe calculator. practic trebuie luata babeste... unul cate unul la controlat.
acum masina e in service de 1 luna si mi-au zis ca nu stiu ce sa-i mai faca!

ma gandeam sa merg la o alta reprezentanta poate aici nu e destul de "smart" mecanicul care se ocupa de ea...
sa cumpar o cutie noua... nu se pune problema, iar una SH e foarte greu de gasit.

As lua o cutie SH daca gasesc, dar poate reusesc sa o rezolv mai usor.
Stie cineva vreun mecanic bun prin Bucuresti? a fost cineva la reprezentata SEAT de la Jilava? am auzit ca au fost unii pe acolo si au fost mult mai capabili fata de VW.

Multumesc anticipat pt raspuns!

salut,

am si eu o problema la cutia de viteze de la un Lupo 1.2 TDI cutie tiptronic. Practic mi s-a oprit motorul in mers... nu mai pornea... am scos borna ca sa resetez calculatorul... a pornit si am mers direct la o reprezentanta in Bucuresti. Acolo au zis ca e cilindru receptor de la ambreiaj... l-am schimbat si tot nu mergea... mi-au zis ca in cutie nu recunoaste vitezele... au zis sa incerce sa resofteze cutia... au facut si asta, dar la una din ultimele chestii de instalat (asa mi-au explicat) nu reusea sa treaca. au repetat acest proces insa fara rezultat.
mi-au zis ca trebuie sa fie un senzor insa nu se stie care si cum... pt ca nu apare pe calculator. practic trebuie luata babeste... unul cate unul la controlat.
acum masina e in service de 1 luna si mi-au zis ca nu stiu ce sa-i mai faca!

ma gandeam sa merg la o alta reprezentanta poate aici nu e destul de "smart" mecanicul care se ocupa de ea...
sa cumpar o cutie noua... nu se pune problema, iar una SH e foarte greu de gasit.

As lua o cutie SH daca gasesc, dar poate reusesc sa o rezolv mai usor.
Stie cineva vreun mecanic bun prin Bucuresti? a fost cineva la reprezentata SEAT de la Jilava? am auzit ca au fost unii pe acolo si au fost mult mai capabili fata de VW.

Multumesc anticipat pt raspuns!

#17 Mihai F

Mihai F
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:LUPO
  • Motorizarea:1.2 TDI

Posted 26.09.2012 @ 16:52

Ovidiu de la Mures e singura ta varianta, el chiar stie ce sa faca si cum sa faca. Daca el nu o face , nu o face nimeni.

#18 adriana s

adriana s
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:LUPO
  • Motorizarea:1.2 TDI

Posted 01.10.2012 @ 07:11

si eu am patit la fel ca cici84, am masina in service. sa-mi spui daca ai rezolvat si cum.

#19 lucian_yd

lucian_yd
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volswagen
  • Model:Lupo 3L
  • Motorizarea:1.2 tdi

Posted 04.10.2012 @ 05:21

cici84
senzorii se pot vizualiza cu diagnoza fiecare in parte nu trebuie luat "babeste " cum au spus la reprezentanta si cilindru ambreiaj se schimba doar daca nu se poate regla in plaja de 1.8-2v. vitezele nu le recumoaste pentru ca trebuie reprogramata dar ca sa o poti reprograma nu trebuie sa ai nici o eroare ( toate subansamblele sa fie in parametri) ,si nu lasa pe nimeni sa se apuce de desfacut ansamblu hidraulic de pe cutie pentru ca o data desfacut se poate strica , am reparat multe vw lupo 3l si audi 3l si in majoritatea cazurilor au umblat in acest sistem hidraulic si a trebuit cumparat altul si nu e deloc ieftin si problema era in alta parte peste tot am vazut cum au ciupit cablurile de la mufe sa faca o masuratoare si cablurile au cedat nu se documenteaza inainte de a umbla , zilele astea am facut un 3l si am avut neplacuta surpriza sa vad ca proprietarul avea facute reparatii de 7000 lei pe factura in care era o reparatie o tractare si tot asa de la senzori si pina la ambreajul masinii , dar la toate am vazut ca schimba contact pedala de frina , asta o fi in loc de "buna ziua " la ei nimeni nu-l masoare sa vada daca e ala sau nu si masina tot nu mergea si le-a facut la reprezentanta . Te pot indruma - ajuta sa o rezolvi .pentru orice problema de mecanica sfaturi ma puteti apela .imi pare rau ca nu am timp sa ajung pe la intilnirile organizate de club , dar cine stie poate ajung .
0741173022

#20 adriana s

adriana s
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:LUPO
  • Motorizarea:1.2 TDI

Posted 04.10.2012 @ 07:05

multumesc.
se pare ca la mine este de la slave cylinder cod 6NO142063D si costa 250 euro numai piesa.
sper sa nu mai apara si altceva.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users