Jump to content


Photo

T4 - Distributie


  • Please log in to reply
153 replies to this topic

#81 doru_fant4

doru_fant4
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Transporter T4 1995
  • Motorizarea:1.9 TD ABL

Posted 25.05.2010 @ 11:37

La fel cum zice colegul razvan cel mai probabil ar fi din pompaEu am patit asa ceva si se pare ca tragea aer si se dezamorsa pompa.

#82 nelu_tm

nelu_tm
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:vw t4 caravelle
  • Model:1991
  • Motorizarea:2,4D

Posted 25.05.2010 @ 13:08

s-a rezolvat cu putin avans la pompa si strangerea injectorului. Acum am o alta problema! Nu se aerisesc franele si doar o roata prinde desi am aerisit instalatia de cateva ori. Fata dreapta e ok dar restul nu si pedala e moale si merge pana jos. Daca cineva a mai patit sa dea un semn. Ms!

#83 alex popovici

alex popovici
  • Oraş:Târgu Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Caravelle
  • Motorizarea:1.6 td

Posted 20.06.2010 @ 14:05

verifica cilindrii receptori de frana de la roti,pompa de frana,furtune pt scurgeri pe la garnituri,imbinari.

#84 nelu_tm

nelu_tm
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:vw t4 caravelle
  • Model:1991
  • Motorizarea:2,4D

Posted 21.06.2010 @ 11:12

s-a rezolvat!

#85 candea_cipri

candea_cipri
  • Oraş:Târnăveni
  • Maşina:vw
  • Model:t4
  • Motorizarea:2.5 tdi 85 cp

Posted 04.07.2010 @ 16:06

buna,
am un vw t4 doka din 2001, cu motor de 2.5 86CP iar tipul motorului e AJT.
ieri i-am schimbat kitu de distributie si kitu de transmisie toate pe original, piesele au fost 1500 de lei iar manopera a fost 400 de lei.
astazi dau drumu la motor si dupa cam 30 de secunde incepe sa bata ceva in partea dereapta a motorului.
chem mecanicul si imi zice ca e de la pompa de servo ca e din cauza de la ulei ca ar fi mai subtire sau asa ceva, culmea ca pana sa merg la el nu batea absolut nimic la motor in zona aceea nici la rece nici la cald.
ce parere aveti, ce ar putea fi ?

#86 vw-raz-van

vw-raz-van
  • Oraş:Roman
  • Maşina:vw
  • Model:golf 2000
  • Motorizarea:1,9tdi 90 cp

Posted 04.07.2010 @ 21:59

deci piesele is 900-1000 ron (nu mam putut aptine ) poate no puso bene la punct poate no strans fulia la arbore poate no intins bene intinzatorul de la curea !

personal as verifica caci daca e ceva de pe distributia de la motor (vilbrochen -ax cu came ) si cedeaza .............. iti iei motor nou !!

cat sepre batutul la pompa de servo ............... aia scartie mai ales la viraj maxim sau nu mai baga presiune da nu bate !!

#87 Cristi 50FUN

Cristi 50FUN

    Nick anterior: cristi59555

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Subaru
  • Model:Forester '04
  • Motorizarea:2.0i 125 CP

Posted 05.07.2010 @ 11:13

Salut
Eu acum 1 luna am dat 850 lei pe piese si 450 lei manopera pentru distributie ...
Servo din cate stiu si eu , nu bate , ci doar scartie sau nu mai face presiune.
Eu dupa ce am facut distributia am mai facut un drum la service la aprox 2 saptamani , pentru ca mi s-a stricat si fulia si batea exact cum spui tu , deoarece avea un pic de joc si incepea sa flambeze . Am schimbat-o si pe asta si acum merge bine motorul

#88 corrad77

corrad77
  • Oraş:Lupeni
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 1994
  • Motorizarea:2.4 D 77 CP

Posted 12.09.2010 @ 14:54

In primul rand, salutare tuturor, sunt nou pe forum si proaspat posesor de T4, model 1994 2,4 D, inca nu am finalizat inmatricularea (masina e adusa din Austia). Am o nelamurire legata de distributie, am fost la un magazin cu care am mai colaborat pentru cealalta masina si cei de acolo mi-au zis ca am nevoie numai de o SINGURA rola, doua curele si pompa de apa pentru a schimba distributia, acum eu din ce am vazut pe aici am inteles ca sunt mai multe role... E normal?
Oricum ...daca poate raspunde cineva, poate ma ajuta si cu alta problema, nu indica temperatura apei, a combustibilului, am inteles ca e un tranzistor stabilizator de la 12V la 7,5 V, aveti ideie de asa ceva, s-a mai lovit cineva de problema? Am vazut topicul celalalt, dar la mine nu e siguranta, le-am verificat, sper ca am facut-o bine. Si ...masina nu are turometru, in schimb are ceas care indica ora, cred ca era mai bine daca in locul lui ar fi montat turometru, stiti daca se poate monta acum?
Multumesc celor care vor raspunde.

#89 andrei_c123

andrei_c123
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:VW
  • Model:Transporter
  • Motorizarea:2.0 84cp

Posted 12.09.2010 @ 16:04

doar la tdi ai mai multe role , la dieseul simplu ai o curea ce angreneaza axa cu came si pompa de injectie , si a doua curea care angreneaza axa cu came pompa de apa si arborele aceasta avand rola de intindere

da se poate monta oricand turometrul dar trebuie sa ii tragi tu un fir de semnal de la alternator de la borna W a acestuia

#90 costy22

costy22
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:vw t4
  • Model:doka
  • Motorizarea:1900c disel

Posted 23.12.2010 @ 20:40

cine poate sa-mi dea o schema de distributie de t4 19d doka din 92 si cum se schimba si de ce imi ese cureaua de pe rotile dintate cam cu jumate de centimetru si se roade
mersi

#91 NeXuS_3

NeXuS_3
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 23.12.2010 @ 23:55

cod motor?

#92 cata-vw

cata-vw
  • Oraş:Curtea de Argeş
  • Maşina:VW
  • Model:T4 Caravelle
  • Motorizarea:2.5 TDI 102

Posted 20.01.2011 @ 14:10

Salut baieti.Sunt nou pe acest forum si va deranjez cu o problema.De curand mi-am achizitionat un T4 Caravelle din 2003,motor 2.5 TDI ACV 102 CP si am o nelamurire.Masina a fost adusa din Germania in 2009 (la nemti masina a fost folosita de politia civila) cu 160.000 de km la bord si istoric service complet.Acum are 215.000 si ma deranjeaza zgomotul facut de curele,in special de cea de la accesorii cand e motorul rece(cred ca scartaie foarte tare din cauza ca scutul nu e pus pe masina si roata arunca apa si toate cele pe curea).Fostul proprietar a zis ca pot sa mai merg cu distributia inca 5000 de km lejer cu toate ca mi se pare mult sa merg 100.000 cu o curea(la nemti prima a fost schimbata la 120.000).Problema e ca nu prea am bani sa o schimb acum,insa nu vreau nici sa se rupa sau sa pateasca altceva ca o sa imi trebuiasca alt motor dupa:((.Astept ceva sfaturi de la voi in legatura cu problema asta!Multumesc.

#93 NeXuS_3

NeXuS_3
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 20.01.2011 @ 18:55

nu risca

#94 Oxigen

Oxigen
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 Multivan 1998
  • Motorizarea:2.5 TDi ACV

Posted 20.01.2011 @ 22:21

Curelele de distributie sunt cu dinti si nu scartaie niciodata. Se schimba la kilometri dar si la 4 ani. Costa (600 piese + 300 munca) dar nu risca niciodata, schimba-le, daca se rupe e foarte grav, schimi jumatate de motor. Daca scartaie e cureaua de accesorii (100 RON) si daca se rupe nu e foarte grav, ramai fara AC, servodirectie si alternator sa incarce bateria - adica ajungi la primul service.
Oricum, daca in 2009 avea 160000 km - acum poate sa aiba si 500.000 km reali - nu te lua niciodata dupa kilometraj. Nu exista schema clara de schimbat cureaua de accesorii.
Sanatate!

Edited by Oxigen, 20.01.2011 @ 23:17.


#95 noobsound

noobsound
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:caravelle combi
  • Motorizarea:2.5 150cp

Posted 20.01.2011 @ 23:38

@ CATA Sa fii atent unde duci masina sa iti scimbe distributia. Multi nu se pricep la motoarele astea si poti pleca de acolo cu tzacanit de curea sau cu avansul pompei de injectie dereglat.
Cu totul ca nu ai bani trebuie sa te gandesti ca e o operatie ff importanta si e ecomandabil sa folosesti piese bune de exemplu la curele poti folosii GATES sau Contitech.

#96 cata-vw

cata-vw
  • Oraş:Curtea de Argeş
  • Maşina:VW
  • Model:T4 Caravelle
  • Motorizarea:2.5 TDI 102

Posted 21.01.2011 @ 01:28

Va multumesc de raspunsuri.Cureaua de distributie cred ca o sa mai ramana pe masina in jur de 1000km,e plecata in cursa si nu prea am ce sa ii fac acum.In legatura cu scartaitul,stiam ca se aude de la cureaua de accesorii insa tinand cont ca acea curea e schimbata cam de 1 an(am factura de la service-ul la care a fost schimbata) mi se pare foarte ciudat sa scartaie asa repede.Distributia o sa fie Contitech,Bosch sau Gates.M-am documentat un pic si astea ar fi cam cele mai bune.O problema ar fi mecanicul care sa faca schimbul de curele,pe care inca nu l-am gasit.Sper sa rezolv cat de curand si problema asta.Relativ la numarul de kilometrii,eu zic ca nu are mai multi decat afiseaza in bord,sau au fost da-ti inapoi de neamt pt. ca proprietarul roman e plecat din tara 9 luni pe an.Asta a cam fost masina de vacanta a familiei.Oricum masina se afla in stare excelenta de functionare zic eu.In afara de schimbul de curele si de un tampon de la cutie nu prea am ce sa schimb.Nu bate absolut nimic,toate chestiile electronice functioneaza(si aici intra sirocourile,ac,incalzirea in scaune,geamurile).Sunt foarte multumit de alegerea pe care am facut-o,chiar daca pretul a fost aproape de al unui T5 1.9 TDI.In ziua in care am luat-o am venit de la Reghin la Curtea de Arges cu consum 7.1(plin pe plin),mers in forta,chiar si cu 160 pe centura la Sibiu.O sa va tin la curent cu ce se mai intampla cu masina si poate pe viitor pun si niste poze cu ea.Numai bine.

#97 misumat1

misumat1
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:T4 Multivan 1998
  • Motorizarea:2,5 TDI 102 CP

Posted 21.01.2011 @ 09:24

Mi-am schimbat si eu curelele (singur, ca nu am incredere in mecanici, am detaliat in alt topic) si am pus marca Contitech. Nu am avut inca probleme cu ele dar am mici emotii intrucat cele pe care le-am luat eu sunt "Contitech - Made in Romania" (pe la Timisoara parca). Si, cum traiesc in Romania si stiu cam cum se munceste pe aici, m-as fi simtit mai in siguranta cu niste curele facute in tari mai civilizate. Asa ca.... atentie la marca.

#98 Oxigen

Oxigen
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 Multivan 1998
  • Motorizarea:2.5 TDi ACV

Posted 21.01.2011 @ 23:36

Nu dramatizati, daca e Made in Romania tot respecta aceeasi calitate, e vorba de seriozitatea grupului. Eu am luat kitul complet de curele si role Contitech - si o curea era din Romania si una din Germania.
Va rog sa puneti in acest topic http://vwforum.vwfor...17#entry1492517 - experientele voastre cu service-uri, normal numai la dube.
Multumesc

#99 vw-raz-van

vw-raz-van
  • Oraş:Roman
  • Maşina:vw
  • Model:golf 2000
  • Motorizarea:1,9tdi 90 cp

Posted 23.01.2011 @ 20:23

intradevar nu mai e contitechu made in romania ( sau brazilia ) ca ala de germania cu conti de germania mergeam 150 000 forte linistit acuma dupa 100 000 mai dau jos capacele sa vad cum arata curelele ultima ora pe la 120 000 leam dat jos ca nu miau mai placut cum aratau e clar diferenta intre ce o fost si ce e acuma dar ... asta e ..

#100 nelutubc

nelutubc
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:wv.t4.
  • Model:caravelle
  • Motorizarea:2.5tdi 151cp

Posted 23.01.2011 @ 22:12

pentru cata-vw,privitor la cureaua de distributie in germania se schimba la 120k,daca nu ai cartea service pe care sa te bazezi,da capacul jos la distributie pune o lampa aproape de ea si vezi daca este imbatranit cauciucul la curea si unde este dantura sa nu aiba crapaturi mici




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users