Jump to content


Photo

Bucsele la Golf 4 - probleme


  • Please log in to reply
660 replies to this topic

#1 postman

postman
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:honda
  • Model:accord executive
  • Motorizarea:2.0i 155CP

Posted 20.11.2005 @ 14:38

saluti.

am probleme cred cu bucsele de la bara stabilizatoare, cand trec peste mici denivelari imi bate ceva in fata..oricum, nu tremura volanul, nu scartie ca patul bunicii (inca) si nici nu am impresia de barca cum am citit la altii...dar..acum, ca tot sunt ieftine si usor de inlocuit as vrea sa stiu ce alte bucse mai sunt fata/spate si cat de greu se inlocuiesc. sau poate fi altceva?

inspectia vizuala a amortizoarelor mi-a facut-o un mecanic (cu mine suflanu-i in ceafa) si nu a gasit nimic de schimbat. toate pareau in ordine, desi eu si la roata dreapta spate daca trec peste o groapa mai mare zici ca am rupt masina in 2..any ideas?

multam

#2 Boro

Boro
  • Oraş:Eforie
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf V 2005
  • Motorizarea:2.0 TDI 170+

Posted 20.11.2005 @ 16:30

Salut, si eu am avut aceeasi problema pana ieri, imi batea ceva pe fata destul de naspa cand treceam peste denivelari mici, am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare si acum merge super.



#3 istef

istef

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI 170 CP

Posted 20.11.2005 @ 16:35

Pai in fata sunt doar bucsele de la bara stabilizatoare. Altceva nu prea are ce sa scartaie. In spate sunt bucsele de la puntea spate, costa vreo 200 ron perechea si sunt costisitor de schimbat si trebuie si o presa mai speciala (e treaba de mecanic, nu poti schimba tu in garaj). Nu ai precizat daca ai punte pe spate sau suspensie independenta. Majoritatea au punte pe spate, de asta am spus de bucse punte spate.
Bucsele fata de la bara stabilizatoare am inteles de la mecanici ca se duc rapid si se schimba frecvent. Deci vei fi surprins ca niste prostii de bucse pot face atata zgomot.
Eu iti recomand ca amortizoarele sa nu le verifici ochiometric, chiar de catre un mecanic. El poate constata doar daca sunt scurse sau nu (eventual sa se mai apese pe masina). Sunt testere speciale pentru amortizoare si iti spune in procente cat de uzate sunt. Testul nu este asa scump si merita.

#4 postman

postman
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:honda
  • Model:accord executive
  • Motorizarea:2.0i 155CP

Posted 20.11.2005 @ 17:32

multam baieti.

stiu ca mai sunt niste bucse bascula. de alea puteti sa-mi ziceti ceva?

cu amortizoarele, am zis ca la cat de urat face la cate un crater, sigur se vede cu ochiul liber daca e scurs, fara a le testa desi mi s-a propus. surpriza, nu-s scurse. am sa le testez.

#5 volksman

volksman

    Comerciant

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:PASSAT 2007
  • Motorizarea:2.0TDi 140CP

Posted 22.11.2005 @ 12:08

multam baieti.

stiu ca mai sunt niste bucse bascula. de alea puteti sa-mi ziceti ceva?

cu amortizoarele, am zis ca la cat de urat face la cate un crater, sigur se vede cu ochiul liber daca e scurs, fara a le testa desi mi s-a propus. surpriza, nu-s scurse. am sa le testez.

<{POST_SNAPBACK}>


bucse bascula:
225.000 x 2 (mari)
75.000 x 2 (mici)
tampoane cap amortizor:
275.000 x 2 fata
500.000 x 2 spate

amortizorul nu face zgomot decat daca e rupta tija, blocat, ceea ce nu e cazul

distractia e cu bucsele punte spate:
500.000-700.000 x 2
sunt 2 variante, dar la reprezentanta mai recomanda cate o data schimbarea puntii fiindca nu li se mai livreaza bucsele (metalice)

din fericire exista after-market

#6 istef

istef

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI 170 CP

Posted 22.11.2005 @ 12:31

Problema cu bucsele puntea spate de la PoRo o cunosc prea bine. Mi-au dat bucse eronate si mi-au spus ca numai modelul ala exista. Cand le-am spus ca nu s potrivesc (am schimbat bucsele in alt service) mi-au spus sa schimb puntea spate sau sa imi dea ei o gaura cu bormasina in punte ca sa intre. Evident ca i-am invitat frumos sa imi dea banii inapoi si mi-am luat bucse dupa cod.
Problema bucselor de la PoRo nu este ca nu se potrivesc. Ele se potrivesc in punte numai ca surubul interior care prinde bucsa de urechile metalice este diferit (ca diametru). In consecinta trebuie pus un surub mai gros si largite urechiel cu bormasina. NU RECOMAND asa ceva.

#7 postman

postman
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:honda
  • Model:accord executive
  • Motorizarea:2.0i 155CP

Posted 21.06.2006 @ 23:16

Am schimbat acum ceva vreme bucsele punte spate...cand sunt uzate (sau rupte ca la mine de la gropile patriei) loviturile se propaga nasol in caroserie..

Le-am luat de la volksman, ca la magazinele (2) la care am cautat, ei, ca si in povestile despre PORO, sustineau sus si tare ca nu au decat un singur model. Cu centrul in stea. Eu le vazusem pe ale mele si erau modelul "plin", practic cu centrul rotund. Asa ca am comandat la volksparts.
Am acelasi motor ca istef si acelasi tip de bucse, si am primit aceleasi recomandari de schimbat punte spate.
Deci verificati inainte ce bucse aveti.
Despre montatul lor, e chinul naibii, si nu se poate in fata blocului, deci mers la service.

cost bucse: 2x70 ron
manopera: nu stiu ca am avut mai multe de facut si am primit un pret total..dar nu ar fi ieftin, la mine oamenii s-au chinuit rau. Au preferat sa dea puntea jos..

#8 LUCI86

LUCI86
  • Oraş:Brezoi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2003
  • Motorizarea:2.0 115 cp

Posted 11.05.2007 @ 07:00

Am schimbat bucsele la masina odata pe luna .... scartaie in partea fata ... cum da de umezeala sau altceva nu mai scartaie... nu stiu ce sa ma mai fac.. l-am uns si cu ulei..... le-am schimbat de nu stiu cate ori... degeaba.... ma tin putin....

#9 LaurentiuD

LaurentiuD
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model: Bora,ASV, 2001
  • Motorizarea:1,9TDI 110 CP

Posted 13.05.2007 @ 14:00

Salut, inteleg ca te referi la bucsele de la bara stabilizatoare...sa le schimbi o data pe luna, :icon_thumright: asa cum spui tu, este absolut anormal...

unde le-ai schimbat?, poate au pus dimensiuni gresite si de aceea fac asa ( vezi ca asunt 2 dimensiuni! adica 23mm si 21mm)
- ca sa poti afla de care iti trebuie masoara diametrul barii cu un subler!

completeaza orasul de unde esti, poate putem sa-ti recomandam un service ca lumea
bucsele de care sunt?, ma refer la originea lor!
sau poate cauza este alta, pune pe cineva care se pricepe sa faca o verificare amanuntita

#10 DragosR

DragosR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 DSG 2007
  • Motorizarea:1,9 TDI 1xx CP

Posted 13.05.2007 @ 17:42

sa nu mai zic ca e deschisa asemenea discutie pt ca "asa face toate"...

#11 LUCI86

LUCI86
  • Oraş:Brezoi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2003
  • Motorizarea:2.0 115 cp

Posted 19.05.2007 @ 10:56

Am fost la reprezentanta VW si le-am schimbat.... Si cele de la bara stabilizatoare si cele de la brat.

#12 Muffi

Muffi
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Variant 2000
  • Motorizarea:1.9TDI ALH

Posted 20.05.2007 @ 07:54

Una din cauzele scartaitului bucselor de cauciuc de la bara stabilizatoare este strangerea lor cand masina e suspendata.
Multi mecanici fac asta (din comoditate).
Bucsele respective ( de fapt colierele lor) si tirantii se strang cu masina pe roti. Ba chiar e corect sa faci botul sa oscileze un pic pentru a le ajuta sa se "aseze".

#13 DragosR

DragosR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 DSG 2007
  • Motorizarea:1,9 TDI 1xx CP

Posted 20.05.2007 @ 08:12

:blink: pe linia de montaj cum se face? nu le string in aer?

#14 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 27.05.2007 @ 23:38

o mica smecherie ca sa nu mai aveti probleme..... sa le unge ti cu vaselina siliconic..NU VASELINA NORMALA...daca bagati vaselina pe baza de petrol scartie si mai rau..

Edited by Swat Cat, 27.05.2007 @ 23:38.


#15 LUCI86

LUCI86
  • Oraş:Brezoi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2003
  • Motorizarea:2.0 115 cp

Posted 30.05.2007 @ 07:30

O sa incerc sa vedem daca mai scartaie.. :beerchug:

#16 Marius

Marius

    Moderator

  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:1J5
  • Motorizarea:ATD

Posted 30.05.2007 @ 07:44

Si dupa...sa ne spui si noua rezultatul. Si eu ma confrunt cu aceeasi problema dar cred ca treaba cu stransul bucsilor cand masina e suspendata e cauza.

#17 VEKAU

VEKAU
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GV AXR 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 30.05.2007 @ 08:10

sunteti siguri ca bucsele au fost inlocuite?
si daca da, erau unele noi?
eu nu am problema asta, desi bucsele au fost stranse pe elevator.

#18 wolfydRg

wolfydRg
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora Highline 2000
  • Motorizarea:1.9TDi 115CP

Posted 30.05.2007 @ 08:14

Eheee de cand tip pe forum ca suspectez :beerchug: ca vinovata strangerea bucselor pe pozitia sus (vezi aici).
Dar ce sa faci daca fiecare deshide topic-uri cu problema lui fara sa caute. Si uite asa avem 30 de topic-uri cu scartait de bucse si nici o concluzie ok.

#19 VEKAU

VEKAU
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GV AXR 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 30.05.2007 @ 08:23

pai mie mi le-au strans SUS! si NU scartaie.
deci?

#20 Muffi

Muffi
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Variant 2000
  • Motorizarea:1.9TDI ALH

Posted 30.05.2007 @ 08:26

Vekau, daca le-au strans cu rotile atarnate, au sa scartaie in curand. La o vreme mai rece, pe un drum mai denivelat...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users