Jump to content


Photo

Pompa De Motorina - probleme


  • Please log in to reply
248 replies to this topic

#161 alexgolf3

alexgolf3
  • Oraş:Sighişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 1 cabrio
  • Motorizarea:1.6 tdi

Posted 29.07.2010 @ 00:47

[quote name='CosminSideras' date='Feb 2 2007, 23:03' post='349236']
Salutare,

sault am un golf 1 cabrio are motor de golf 2 1.6 td problema e ca se dezamorseaza pompa de motorina daca sta peste noapte sau daca ramane mai bine de 2 ore ne pornita masina si nu imi pot da seama dc

#162 jammin

jammin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 4 Pacific 2003 ASZ
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 cp

Posted 09.10.2010 @ 20:29

salutare! pompele de motorina de joasa presiune (lift pump) sunt consumabile...la orice masina. Sunt niste motoare electrice care functioneaza atata timp cat motorul este pornit, si de fiecare data cand se pune contactul, si e normal ca acei carbuni de la motor sa se consume la un moment dat. Ideea e ca pompa mea a murit la un moment dat, si am resuscitat-o prin cateva lovituri de surubelnita....a mai mers o perioada pana cand s-a oprit din nou. Nu inteleg totusi cum de masina merge si cu ea defecta, si mai ales, care sunt efectele mersului cu ea in stadiul asta. Banuiesc ca nu este foarte placut pentru pompa de inalta presiune.... O pompa de benzina pentru golf 4 pe benzina, arata identic cu cea de motorina, numai ca este mai ieftina cu 100-200 lei. Stie cineva care e diferenta intre o pompa de benzina si una de motorina, si daca pot pune una de benzina pe masina mea care e diesel...?? Nu am de gand sa dau 1000 lei pe una noua, si vreau sa gasesc o pompa electrica de combustibil (care costa undeva la 300 lei) pe care sa o montez in corpul de plastic al pompei originale.

#163 cornel4575

cornel4575
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2009
  • Motorizarea:2.0 TDI CBAB

Posted 10.10.2010 @ 20:00

Merge si fara pompa de motorina in rezervor. Eu am motor ajm, tot pd si nu am pompa in rezervor, din fabrica. Pompa tandem e aceiasi ca si la tine, si trage fara probleme motorina din rezervor, doar ca la motorul meu este o supapa pe turul de motorina, care nu da voie sa se scurga combustibilul inapoi in rezervor, dupa oprirea motorului.

#164 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 10.10.2010 @ 21:34

Pompa tandem nu e aceeasi.

#165 jammin

jammin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 4 Pacific 2003 ASZ
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 cp

Posted 13.10.2010 @ 18:00

salutare! Mi-am desfacut motorul electric al pompei de motorina de joasa, masina din semnatura. Pompa este marca Pierburg. Motorul este incapsulat, dar camasa este de aluminiu, si se deface usor cu ajutorul unei surubelnite din partea de sus. Din pacate, inauntru, am descoperit ca lamelele colectorului erau mancate in proportie... foarte mare, iar colectorul...nu prea se poate reconditiona. Daca erau numai carbunii, era bine...se inlocuiau simplu. Pentru golf 4, pompa asta se gaseste in comert numai cu tot ansamblul litrometru si ajunge chiar si la vreo 1200 lei...cam mult... si niciun vanzator de pisese auto nu a stiut sa imi dea numai motorul pompei, separat. pentru ca in niciun catalog nu apare ca reper separat. Intamplator, cautand prin magazine online de piese, am descoperit ca acest motor (de fapt pompa propriu zisa), se vinde separat pentru alta masina, cum ar fi: VW PASSAT VI berlina (03.2005-) 1.9 TDI (77 / 105; 1896; BKC, BXE, BLS), 08.2006 - Pna la nr.sas. 3C7E136053 Pentru vehicule fara incalzire suplimentara --- 08.2006 - Pna la nr.sas. 3C7P102275 Pentru vehicule fara incalzire suplimentara electric 43,5 mm Lungime 134,6 mm 0,5 bar 7,25 psi Tensiune 12 V Cu accesorii fara senzor (plutitor) Nr. informatii tehnice PI 0045 marca Pierburg, cam la jumatate de pret fata de ansamblul cu litrometru (500 lei). Ma duc maine sa o iau. Sper sa fie utile cuiva informatiile. Numai bine

#166 jammin

jammin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 4 Pacific 2003 ASZ
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 cp

Posted 14.10.2010 @ 19:50

am montat azi motorul pompei, si se potriveste. Se poate deci cumpara numai motorul pompei, si nu intraeg ansamblul cu tot cu litrometru. Pretul a fost 500 lei.
Cei de la magazin mi-au zis ca nu se potriveste motorul de pompa al unui anumit producator pe litrometrul altui producator, trebuie sa fie ambele aceeasi marca.

#167 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 15.10.2010 @ 06:16

Pompa tandem nu e aceeasi.

E aceeasi. Am schimbat eu la cineva.
Nu conteaza ca masina are sau nu pompa electrica in rezervor. Important e sa fie PD motorul.

#168 stegosaurus

stegosaurus
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:1968 cc tdi

Posted 28.12.2010 @ 17:15

Am un furtun de motorina spart in spre filtrul de motorina. Aparent furtunul s-a frecat de ceva acolo si are un por, consecinta este ca pierd ceva motorina pe acolo.Am detectat picatura de motorina prelinsa pe furtun. (Cu toate astea motorul inca merge bine)

Am atasat poze. Este vorba de un motor BKD, 2.0 TDI, Seat Altea.
Puteti voi sa imi identificati furtunul problema din pozele atasate si sa imi spuneti care sunt consecintele daca merg cu el asa cateva zile pana o sa merg la service?.. Nu as vrea sa dezamorsez circuitul de motorina etc.
Multumesc.

PS: nu am gasit inca un topic dedicat furtunelor sparte si am atasat acest post aici in context de circuit de motorina, daca este inadecvat rog pe moderatorii sa il mute.

Attached Files


Edited by stegosaurus, 28.12.2010 @ 17:20.


#169 valibb

valibb
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.9 tdi 101 cp

Posted 28.12.2010 @ 20:18

In instalatia de alimentare de la pompa de motorina din rezervor si pana la injectoare ai o presiune de aproximativ 0.5 bari ,cu timpul o sa crape furtunul si o sa pierzi destula motorina
Poti sa repari fisura taind furtunul in doua si intre cele 2 capte sa pui o bucata de teava de 2 cm de ex Nu merita sa inlocuiesti furtunu cu altu din comert ce se vand la metru sunt de proasta calitate sau cumperi furtun original a 2a varianta

#170 stegosaurus

stegosaurus
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:1968 cc tdi

Posted 29.12.2010 @ 12:34

Am dat ceva telefoane la magazine de piese de schimb dar pana acum mi s-a spus ca se vinde doar tot setul de furtune si tevi.
Nu am sa cumpar tot setul de furtune datorita pretului cam exagerat. Am sa incerc o oarecare improvizatie.

@Valibb esti sigur ca sunt doar 0,5 bari presiune in furtunul ala?
La o prima vedere nu e o valoare prea mare si poate merge sa lipesc un bandaj acolo.
Varianta propusa cu taiere furtun si inadire pe teava si coliere pare cea mai buna dar nu stiu daca am suficient loc acolo ..

#171 stegosaurus

stegosaurus
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:1968 cc tdi

Posted 31.12.2010 @ 00:44

Atasez o schita cu sistemul de alimentare cu motorina pentru Seat Altea, motorizare 2.0 TDI.
Mie ii corespunde segmentul colorat cu galben in pozitia furtunului spart. Ma gandesc ca acest furtun nu se vinde separat ci doar la pachet cu reperul rosu (nr.14), reper care nu stiu ce este, ma gandesc ca o fi ceva senzor -posibil de temperatura ori presiune a motorinei.
Din pacate nu am si legenda si nu stiu sigur cu ce reprezinta fiecare element in parte insa promit ca daca fac rost de alte informati am sa le atasez aici.

Mi-ar prinde bine un manual de service la acest motor VW 2.0 TDI, dar din cat am cautat pe net pana acum nu am gasit, daca aveti ceva informatii unde pot gasi asa ceva va raman recunoscator :icon_thumright:

Attached Files



#172 valibb

valibb
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.9 tdi 101 cp

Posted 31.12.2010 @ 00:55

Acuma am inteles... tu ai nevoie de furtunul mic care intra in pompa tandem Si eu am avut probleme cu furtunasul ala am cumparat 1 furtun SH de la dezmembrari cred ca era de Renault, gasesti sigur o gramada de furtune cu diferite coturi la dezmembrari Daca e sa il cumperi nou vine impreuna cu toate conductele si e foarte scump Incearca la dezmembrarile de masini sigur gasesti acolo un furtun pe care il poti adapta

#173 nelu2009

nelu2009
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 5 2006
  • Motorizarea:1.9 tdi 105 cp

Posted 20.09.2011 @ 21:13

Salut tuturor! am un golf V 19 tdi bkc, de cateva luni pompa mea de motorina face un zgomot ciudata doar cand e la relanti timp de vreo 10-15 secunde apoi dispare, dupa o accelerare apare din nou. Ieri am schimbat filtrul de motorina, iar cand am pus contactul pt a umple filtrul am observat ca pompa mea nu baga nimic. Am pus motorina in filtru din bidon si a pornit, probabil pompa de tandem o resusciteaza si porneste.... Intrebarea mea este cat ma mai tine???? sa o schimb??? ce spuneti cei ce a ti mai patit asa ceva????

#174 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Odorheiu Secuiesc
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 21.09.2011 @ 09:01

Eu am patit sa moara pompa. Masina pornea bine si mergea ok pana ii dadeai blana. Atunci tremura motorul ca nu-i ajungea motorina.
Iti recomand s-o schimbi pana nu ramai pe undeva, de te costa transportul pe platforma cat pompa. Poate nu vei fi la fel de norocos ca mine.

Edited by C o s m i n, 21.09.2011 @ 09:02.


#175 nelu2009

nelu2009
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 5 2006
  • Motorizarea:1.9 tdi 105 cp

Posted 27.09.2011 @ 20:17

Azi am schimbat pompa de frica sa nu ma lase atunci cand nu trebuie, am pus una Siemens fabricata in cehia, mentionez ca cea de pe masina a fost fabricata in franta, ce e drept ca arata putin diferit dar s-a potrivit. Sper ca cea noua sa fie de calitate mai buna.

#176 vali_locco

vali_locco
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 5 2007
  • Motorizarea:1.9 105 CP BLS

Posted 28.09.2011 @ 12:59

Cat te-a costat pompa?

#177 nelu2009

nelu2009
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 5 2006
  • Motorizarea:1.9 tdi 105 cp

Posted 28.09.2011 @ 19:38

Eu am cumparat de la o cunostinta cu 400 ron, dar gasisem la Bradi cu 930ron (pompa intreaga), dar se gaseste doar motorasul cu 500ron.

#178 darin

darin
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.9 tdi atd 101

Posted 30.09.2011 @ 19:28

Eu am patit sa moara pompa. Masina pornea bine si mergea ok pana ii dadeai blana. Atunci tremura motorul ca nu-i ajungea motorina.
Iti recomand s-o schimbi pana nu ramai pe undeva, de te costa transportul pe platforma cat pompa. Poate nu vei fi la fel de norocos ca mine.


C o s m i n si mie mi se intampla ceva similar,cand apas blana tremura motorul dar numai in vitezele 3,4 si 5 iar pompa am mai auzit o si eu bazaind mai tare decat ar trebui,pornirea este ok ,ar trebui sa suspectez pompa?,gandul meu era la un injector dar parca prea sunt aceleasi simptome ca la tine,multumesc.

#179 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 30.09.2011 @ 20:22

Darin, injectoarele le poti verifica cu Vag-ul....deci sunt usor de scos din calcul......

#180 darin

darin
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.9 tdi atd 101

Posted 30.09.2011 @ 21:47

multumesc Florin dar nu posed un vag com iar asa "dupa ureche" pe la altii nu prea am incredere ca stiu ce fac,asa ca sa vad cum ma hotarasc poate voi ajunge la beshcu in alexandria,numai timp sa am.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users