Jump to content


Photo

Pedala ambreiaj foarte tare


  • Please log in to reply
130 replies to this topic

#41 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 08.04.2008 @ 21:41

De acord cu tine in cele mai multe privinte :lol: . Si eu am intalnit pirghie gripata sau rulment care nu culisa liber pe priza de la cutie. Dar Radu ne-a relatat ceea ce s-a intamplat la el. Poate la altii a fost altceva. De aceea am spus, cine s-a confruntat cu problema si a rezolvat-o, sa ne spuna si noua... :)
De curios, ne incadram in topic oricum :P , cam cat ar fi un set de garnituri la pompa de ambreiaj sau la cilindrul receptor, desi banuiesc ca daca ar fi uzate, ar scapa lichid pe langa.

#42 radu sarbu

radu sarbu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Vw Passat
  • Model:2007 bmp
  • Motorizarea:2,0 140 cp dsg

Posted 09.04.2008 @ 07:50

Sincer (si nu vreau sa ma bag in seama) cred ca atunci cand sunt probleme cu pompa sau cilindrul receptor pedala de ambreiaj devine pur si simplu inerta ...ramane jos.Aer pe instalatie nu poate ramane ( si va rog sa ma corectati daca gresesc) pentru ca se aeriseste automat datorita instalatiei de franare. Spun asta deoarece atunci cand am avut problemele descrise mai inainte am intrebat daca nu cumva ar trebui sa fie schimbat si lichidul ...de ambreiaj. Mecanicii (dupa zambete discrete) mi-au spus ca lichidul de frana actioneaza si asupra ambreiajului de aici concluzionand ca nu poate ramane aer pe instalatie.Repet daca gresesc va rog sa ma corectati pentru ca chiar vreau sa aflu si eu varianta/rezolvarea corecta a acestui topic. :nono: Safe



#43 reader

reader
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi,
  • Model:dar nu vedi.
  • Motorizarea:ASZ+TCM

Posted 09.04.2008 @ 18:30

La passatul de la sevici (B5 de 116 cai si 6 viteze, AJM parca) nu numai ca merge f greu ambreiajul, dar de multe ori ramane blocata in vit.1 - de ex. daca stau la semafor, bag vit.1, fac 10 metri si opresc din nou, apas ambreiajul, si nu mai pot sa scot din viteza pana nu se incetineste masina aproape de zero. Am senzatia ca nu debraiaza complet. In rest, nu sunt probleme.

#44 valioglu

valioglu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat b5 2000 variant
  • Motorizarea:1.9 tdi 116cp

Posted 11.04.2008 @ 09:31

Problema cu cilindrul receptor nu este ca ar curge, ci ca s-ar bloca datorita uzurii sau deformarii garniturilor ceea ce ar putea determina dificultati in actionare.
Ajm am si eu dar merge perfect ambreiajul si se apasa usor. E ciudat ca nu o poti scoate din viteza, ar putea fi de vina ambreiajul, dar daca ar ramane ambreiat ar trebui sa patineze daca accelerezi. Practic la turatii f mici poti scoate din viteza fara ambreiaj. Sa nu fie o problema la furci sau la mecanismul de zavorare al acestora.

Edited by valioglu, 11.04.2008 @ 09:41.


#45 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 11.04.2008 @ 09:38

Vali, cum ziceam si mai sus, daca ai avut de-a face cu asa ceva, ai idee cat e un set de garnituri la pompa de ambreiaj si la receptor?

#46 valioglu

valioglu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat b5 2000 variant
  • Motorizarea:1.9 tdi 116cp

Posted 12.04.2008 @ 11:14

La vag nu stiu dar ar trebui sa stie volksman ce anume se gaseste pentru asa ceva (garnituri sau kit cu tot cu pistonase sigurante si alte maruntisuri).

#47 reader

reader
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi,
  • Model:dar nu vedi.
  • Motorizarea:ASZ+TCM

Posted 12.04.2008 @ 14:20

Practic la turatii f mici poti scoate din viteza fara ambreiaj.

accelerez tare intr-antaia, apoi apas ambreiajul sa ma opresc din nou la semafor. In acest caz ramane blocata in viteza, desi am ambreiajul apasat complet, nu pot sa scot maneta pe punctul mort, degeaba trag de ea, si masina este in frana de motor, deci nu "curge" pana in locul in care trebuie sa opresc, ci merge in cap, in frana de motor in vit. I. Cand viteza tinde spre zero (estimez ca 3-5km/h) pot sa scot din viteza.

M-am obisnuit insa si nu-mi mai bat capul cu aceasta problema, dar daca cineva stie rezolvarea, ar fi interesant de aflat.

#48 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 12.04.2008 @ 14:43

Sharanel, la tine chiar e problema cu ansamblul pompa de ambreiaj - cilindru receptor. Asa se comporta cand se spune ca "nu ai ambreiaj", adica ai aer pe instalatie sau probleme cu pompa de ambreiaj. N-am mai intalnit la VAG, dar am avut de-a face la alte masini. Deci pedala isi face cursa pana jos, dar de fapt nu debraiaza. Daca era asa si la mine, stiam unde am de cautat.

#49 reader

reader
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi,
  • Model:dar nu vedi.
  • Motorizarea:ASZ+TCM

Posted 12.04.2008 @ 14:46

problema apare doar in cazul descris mai sus, in rest merge fara probleme, nu caraie nu huruie, doar ca merge pedala foarte greu. Asa am preluat masina, cine stie de cat timp e asa...

#50 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 12.04.2008 @ 14:53

Daca merge si pedala greu, e foarte probabil sa ai si problema mea (cu placa de presiune si rulment uzate) si in plus de asta sa ai probleme cu pompa de care spuneam. :icon_thumright:

#51 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 01.05.2008 @ 18:42

Luna viitoare sper ca va veni momentul adevarului, si o sa ajung sa dau jos cutia sa vad care e motivul pentru care e asa tare pedala. Pana atunci vreau sa ma documentez. Cu riscul de a deveni offtopic, daca stie careva detalii de demontare, il rog sa posteze. Eu imi fac probleme doar pentru timonerie. Tocmai am vazut ca am probleme si acolo. Am un joc cam de 1cm la un cuplaj.

#52 dexterius

dexterius
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:B5 2000 variant
  • Motorizarea:1.9-115-ATJ

Posted 02.05.2008 @ 10:07

Exact problema lui sharanel o am si eu. In viteza 1 mi se intampla sa imi ramana blocata si nu pot scoate decat dupa re-apasarea ambreiajului. Si plecarea de pe loc la mine este un dezastru - extrem de infranata, in rest la toate celelalte viteze merge perfect. Nu mi se intampla chiar de fiecare data cand dau viteza 1 ci doar cam 40-50% din timp. Pedala e foarte tare si ea dar nu face poc, nu vibreaza...totul OK. De nevoie si din lipsa banilor penttu o schimbare de tot ce tine de ambreiaj...m-am obisnuit cu el asa.

Edited by dexterius, 02.05.2008 @ 10:14.


#53 fff

fff
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model: Bora 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 115 AJM

Posted 28.10.2009 @ 07:18

Si eu aveam aceleasi probleme ca si voi ,la masina din semnatura care are 260000km,aveam pedala tare cam de vreo 700000de km dar in rest mergea ok,ieri a facut poc si din nefericire trebuie sa schimb si volant,pur si simplu mi-a cazut pedala de ambreiaj .Totusi sunt un pic ,,fericit,,pt.ca a cedat acasa,acum o saptamana am fost in Germania si cred ca era grav daca ma lasa pe acolo.

#54 plus8

plus8
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2001
  • Motorizarea:20V turbo (AGU)

Posted 28.10.2009 @ 07:35

aceeasi problema si eu,pedala tare,si cand apasam aproape de podea scrajnea destul de tare...
masina mergea normal ,asta cam 13.000km,pana cand a inceput sa patineze ambreiajul
schimbat kit ambreiaj cu SACHS - 1200 RON
schimbat volant bimasica SACHS - 2000 RON
manopera - 500 RON

#55 fff

fff
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model: Bora 2000
  • Motorizarea:1.9TDI 115 AJM

Posted 31.10.2009 @ 16:28

In cazul meu la fel am schimbat tot chitul inclusiv volant.Costuri:
-Kit ambreiaj Valeo 2600 ron, inclusiv volant ,de data asta cu masa simpla
-manopera 300 ron
Sevice reprezentanta Sqoda din Ramnic,dicount 40% la manopera,tot e ceva...

#56 Truta Nicolae

Truta Nicolae
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Vw
  • Model:B4
  • Motorizarea:1.9Tdi

Posted 04.02.2010 @ 14:04

Buna,
La mine se intareste pedala de mabreaj din cand in cand, in mers. De intrat intra usor in viteze nu am avut probleme pana de curand cand in panta la plecare (intr-o intersectie) am auzit ceva huruit dar de intrat in viteza cum am mai spus intra ........
Care ar fi cauza?

#57 driver

driver
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Vw
  • Model:passat variant B5 '98
  • Motorizarea:1,6

Posted 05.02.2010 @ 00:18

Huruitul poate avea n cauze, una din ele ar putea fi ca nu s-a debraiat suficient.

Cosmin, daca nu ai demontat inca cutia, nu e chiar mare scofala, se scot planetarele pe urma se desfac pe rand toate suruburile si componentele montate pe cutie (mai putin tamponul de fixare pe sasiu), se sustine motorul (cricul de 2 m de care zicea un coleg mai in fata la asta a folosit), se scoate si ultimul surub care tine cutia, si se scoate afara :). Pare simplu asa in 3 randuri, insa este nevoie de a 2-a persoana, cutia fiind destul de grea (~30-40kg ? sau mai grea). Nu stiu exact ce forma are cea cu 5 viteze dar cea cu 6 viteze am scos-o destul de greu necesitand multiple rasuciri si intoarceri pentru a o scoate de sub masina. Operatiunea am facut-o in garaj. Masina trebuie suspendata cat mai sus. La remontare trebuie centrat discul de ambreiaj, altfel va fi aproape imposibil de apropiat cutia de blocul motor. Centrarea se poate face destul de simplu, dupa imaginatia mecanicului. Eu am folosit ceva apropiat ca diametru gaurii din arborele cotit pe care am infasurat ceva sa cresc diametrul corespunzator gaurii din discul de ambreiaj. Cu discul destrans l-am centrat dupa care l-am strans bine. Pe unele din suruburi trebuie pusa pasta de blocare.

A rezolvat cineva problema ambreiajului care prinde sus? Cand se mai urca cineva in masina mea, cam greu pleaca de pe loc... :king:. Ambreiajul prinde abia in a doua parte a cursei, adica dupa ce este lasat ~70%.

#58 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 05.02.2010 @ 08:05

Cosmin, daca nu ai demontat inca cutia..

Am schimbat ambreiajul deja de 1 an.

A rezolvat cineva problema ambreiajului care prinde sus? Cand se mai urca cineva in masina mea, cam greu pleaca de pe loc... :). Ambreiajul prinde abia in a doua parte a cursei, adica dupa ce este lasat ~70%.

Ai schimbat discul?

#59 driver

driver
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Vw
  • Model:passat variant B5 '98
  • Motorizarea:1,6

Posted 06.02.2010 @ 22:48

Nu am schimbat discul, nu are simptome de uzura, pot trage o remorca de 1500 kg lejer dupa masina, chiar si pe feleac in sus, nu cred ca asta ar fi problema.

:) cred ca nu m-am exprimat eu bine in postul anterior, am vrut sa spun ca atunci cand se mai urca cate cineva la volan, in sensul de altcineva, pleaca greu ca nu gaseste punctul in care prinde ambreiajul, fiind prea sus.

Edited by driver, 06.02.2010 @ 22:51.


#60 tama

tama
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat ATJ
  • Motorizarea:1.9TDi 116CP

Posted 07.02.2010 @ 00:32

Pai faptu ca prinde sus ii simptom de disc de ambreiaj uzat. Inca nu iti patineaza dar aia urmeaza... incet incet.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users