Jump to content


Photo

Bord computer - probleme


  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#61 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 18.12.2011 @ 21:10

CA nu e pusa bine la punct, nu e reglata.

#62 FLV100

FLV100
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:VW
  • Model:Bora 2001
  • Motorizarea:1,6 16 V 105 CP

Posted 23.12.2011 @ 18:55

Buna seara,
Am si eu o problema cu computerul de bord. Nu pot trece de pe 1 pe 2 din butonul de reset. Am fost in service si la prima verificare mi-au spus ca ar fi maneta de stergatoare cu probleme. Mi-au comandat una noua, au schimbat-o si tot asa. Nu trece din 1 in 2 (butonul de reset nu functiomneaza), ramane afisat doar consumul pe 1, iar mai nou, din cand in cand incepe sa se schimbe afisajul singur trecand prin toate fazele, (medie, instantaneu, durata, distanta, etc) , chiar foarte repede, parca-l fugareste cineva, fara sa apas pe niciun buton. Cei de la firma de service (IVAS) au spus ca ar fi ceva pe tabloul cu ceasuri (un contact imperfect) si au sugerat sa schimbam ceasurile ca ei nu se baga sa cositoreasca pinii de la mufele din spate (o varianta pt remediere). Am pus masina pe computer si nu are nicio eroare - totul merge bine....( fara afisaj comp 2 si reset).
Ma poate ajuta cineva cu vreo idee, ce ar putea fi de vina? Multumesc.

Edited by FLV100, 23.12.2011 @ 20:14.




#63 Turbocip

Turbocip
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI A4 [8E]
  • Model:B6
  • Motorizarea:1.9 TDI 185CP+

Posted 23.12.2011 @ 21:10

Ia de la cineva niste ceasuri de proba si vezi daca functioneaza.
Fara erori stocate e greu sa gasesti cauza ...
Verifica mufe , pini si fa si o curatare a lor .

#64 FLV100

FLV100
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:VW
  • Model:Bora 2001
  • Motorizarea:1,6 16 V 105 CP

Posted 23.12.2011 @ 22:07

Au fost verificate mufele, am dat cu spray de contacte pe deasupra (tot asa a ramas), urmeaza sa cositoresc/ verific pinii 23 si 25 de la conectorul din dreptul ceasului de km (23- MFI top rows si 25 - MFI memory switch: reset, 24 - MFI bottom row merge bine) - chiar astia 2 ar fi cu problema dar e foarte greu de umblat la ei.
Bine ar fi sa gasesc la cineva un tablou cu ceasuri numai de proba. Caut un immo 3 VDO de cumparat, daca asta ar fi problema.

Edited by FLV100, 23.12.2011 @ 22:35.


#65 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 23.12.2011 @ 22:49

Daca ai drum prin Bucuresti, iti dau eu de proba.

Daca nu, gaseste pe cineva cu Golf sau Bora, indiferent ca e immo2 sau 3 - ca se scot foarte usor - au doar 2 suruburi - si pune-le de proba. Daca nu mai face, e de la cluster, daca tot face, vezi sa nu ai cablajul ciupit de la maneta si sa atinga la masa - de coloana volan......

#66 FLV100

FLV100
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:VW
  • Model:Bora 2001
  • Motorizarea:1,6 16 V 105 CP

Posted 23.12.2011 @ 23:20

Azi s-a montat o maneta noua si tot asa face (bine ca nu mi-au cerut banii si pe maneta comandata in urma cu 3 zile), iar cablajul pana la mufa din tablouri a fost verificat si nu era intrerupt (cel putin asa mi-a spus electricianul de la service)

#67 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 24.12.2011 @ 00:40

intrerupt nu....sa nu dea la masa, pe undeva.....

Totusi trebuiau scosi pinii 23, 24 si 25 din mufa verde si verificat daca mai face. Daca de, e din cluster.

Era simplu sa constate daca e de la maneta sau nu.....ii scoteau mufa mica - neagra, din maneta...

#68 helpher

helpher
  • Oraş:Agnita
  • Maşina:volkswage
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 131

Posted 31.12.2011 @ 04:32

Salutare baieti!Am si eu o mica problema!De curand mam hotarat sa-mi schimb ceasurile de la golf cu unele cluster insa intervine o mica problema.eu nu am computer bord(ala ce iti indica consumul ...) iar asta ce vr sa il pun are!pot sa fac schimbu?Nu ma prea pricep si deaia am zis sa Imi dati voi niste sfaturi daca ati putea.multumesc!

Edited by helpher, 31.12.2011 @ 04:37.


#69 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 31.12.2011 @ 07:59

Depinde din ce an e masina ta, din ce am sunt celelalte ceasuri ....

#70 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 31.12.2011 @ 10:18

Si ca o completare - sarind peste diferentele de generatii, imobilizator, CAN - care pot creea incompatibilitate la montare - vezi ca nu sunt plug and play...deoarece in ceasuri este imobilizatorul masinii - trebuie sa faci adaptarea lor, etc - ca sa mai porneasca masina.

Bafta !

#71 Turbocip

Turbocip
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI A4 [8E]
  • Model:B6
  • Motorizarea:1.9 TDI 185CP+

Posted 31.12.2011 @ 10:54

Ca si idee se poate , o sa iti mai trebuiasca si maneta cu CB si senzor temp , etc
Vino si posteaza codurile ceasurilor de bord (si de pe masina ta si ce doresti sa achizitionezi)

#72 alexandru90

alexandru90
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:wv golf 4
  • Model:variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 101

Posted 31.12.2011 @ 10:57

Salut! care e combinatia de butoane si alte celegate de cele 2 manetute (stergatoare si semnalizare) ca sa ii pot scoate erroarea de apare in momentu in care trebuie facut schimbu de ulei . Multumesc frumos!

#73 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 31.12.2011 @ 11:17

....si senzor temp , etc


Sigur ca da, plus de confectionat cablaj de la maneta la cluster.

Senzor temperatura exterioara, ii trebuie doar daca nu are climatronic.....

Alexandru - Resetare interval service....nu eroare.

1. Ti apasat butonul 1 - pui contactul
2. Invarti de butonul 2 spre dreapta - pasager - mesajul o sa dispara. Opresti contactul.
3. Pui contactul - mesajul nu trebuie sa mai apara.

Attached Files


Edited by F l o r i n, 31.12.2011 @ 11:18.


#74 Aysun

Aysun
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.4 16v 75 CP

Posted 04.08.2012 @ 20:29

Salutare,

Sunt un posesor al unui Golf 4 CHAMP Hatchback, 1.4 16v, motor BCA, an fabricatie 2003, 122.000km.

Am o curiozitate legata de computerul de bord :
O scot din garaj dimineata, o iau si o plimb prin oras. Cand o las pe liber imi indica un consum de 1.6% - uneori chiar 2%. Pe liber ! Ma invart cu ea cateva minute bune - 15,30. Consumul revine la normal, adica 0.6% pe liber. Asta cred eu ca este optim.
Ajung cu ea acasa, o las 1-2 ore oprita. Ma sui din nou la volan, apare din nou acelasi consum aberant de 1.6-2%.

Pe drum drept in a 5-a viteza la 90-100km/h m-am trezit cu consum de 7-8%, ceea ce mi se pare foarte deplasat. Asta dureaza putin, deci ma face sa cred ca are vreo legatura cu temperatura motorului ? Sa fie rece ? Acul temperaturii de racire sta constant la 90 de grade.

Aici am vorbit de consumul instant. Consumul mediu in oras imi iese undeva la 10,5-11%, 6.6% in afara, desi pe un drum de autostrada de 80km am pus benzina de 50 de lei, m-am invartit 10 minute prin Constanta si la revedere 9 litri de benzina.

E un motor foarte mic pentru caroseria asta, sincer nu stiu ce a fost in capul nemtilor cand au proiectat-o, dar nu merita deloc, mai ales ca este foarte puturoasa.
Am avut inainte un Opel Astra din '93, motor 1.4 si pot sa spun ca e posibil sa o intreaca pe asta si sa consume si mai putin.

Edited by Aysun, 04.08.2012 @ 20:34.


#75 decar

decar
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.4 75 CP BCA

Posted 03.07.2013 @ 08:37

   Salut. Am si eu o problema legata de computerul de bord. In urma unei verificari plin-plin a consumului am descoperit ca consumul calculat plin-plin (care era de 12,4/100) era diferit fata de cel inregistrat pe BC2 ( 9,1/100)

    La urmatorul plin am resetat BC2 si am reverificat in momentul cand am realimentat, dupa cca 360km efectuati in oras, iar diferentele erau mari intre consumul calculat plin-plin ( cca 12,6) si cel afisat de BC2 ( 9.4l/100km). Mentionez ca in momentul cand am resetat BC2 eram in peco abia facusem plinul si am notat si km de pe bord, iar in momentul cand am refacut plinul am notat datele de pe BC2 si km din bord, iar diferenta era aceeiasi ( +1 km diferenta dintre cele 2 citiri ale kilometrajului fata de BC2)

   Are cineva idee care ar putea fi problema.



#76 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 03.07.2013 @ 08:50

se poate face o recalibrare a BC-ului, in functie de cele constatate de tine.

 

Avand in vedere ca bordul tau este immo3 - banuiesc asta, dupa codul motor - am senzatia ca masina este fabricata dupa 2001 - acest lucru nu se poate face cu VCDS-ul.

 

Trebuie citit si modificat dump-ul eepromului.



#77 Cristian09

Cristian09

    Membru vwForum

  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2004 ATD-PD
  • Motorizarea:1.9 tdi 101CP

Posted 23.07.2013 @ 06:03

Salut,azi dimineata cand am plecat cu masina,am observat ca la Bord Computer nu mai functioneaza vitezometrul(a ramas la zero),ceasul cu km totali si km instant nu mai inregistreaza,ceasul cu BC1 a ramas pe zero,nu mai inregistreaza,iar BC2 a ramas cu ultima memorie(pana la ultima oprire).Pe el mai functioneaza doar turometrul,indicatorul de combustibil si de temp.apa,ceasul cu ora si luminile.Stiti care ar fi cazuza? Si vreun remediu? Multumesc frumos

#78 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 23.07.2013 @ 07:13

Senzorul de viteza de pe cutie sau firele de la el. Usile se mai incuie la 20kmh dupa plecarea de pe loc?



#79 Cristian09

Cristian09

    Membru vwForum

  • Oraş:Otopeni
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 2004 ATD-PD
  • Motorizarea:1.9 tdi 101CP

Posted 23.07.2013 @ 07:56

diseara voi verifica si te anunt. daca este acel senzor,se schimba?este greu de ajuns la el? multumesc frumos

#80 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 23.07.2013 @ 08:06

nu este greu de schimbat. Intai verifica continuitatea firului, pana in cluster - ceasuri, precum si daca ai alimentare pe senzor.

 

daca da, alt senzor - in cele mai multe cazuri, de la el este.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users