Jump to content


Photo

Engine Workshop


  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#81 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 05.06.2012 @ 17:33

Cauta la colegul CIPOS.

#82 alexdias

alexdias
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 130 cp

Posted 27.06.2012 @ 13:11

Salut

Am o problema de 2 zile.
Am 3 martori aprinsi: cel de la ABS, de la esp, si cel de la bujii (intermitent) cu engine Workshop.
Inca o problema: nu mai merge pilotul automat.

Zilele viitoare voi merge la o diagnoza.
Pana atunci ceva idei? Masina merge bine !

Multumesc

#83 alexdias

alexdias
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 130 cp

Posted 27.06.2012 @ 15:21

nu am mai putut da edit:

Nu mai am nici stopuri pe spate.

#84 pronet

pronet

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3C 2006
  • Motorizarea:2,0 TDI 140 CP

Posted 27.06.2012 @ 16:46

E dus switch-ul de la pedala de frana.

#85 alexdias

alexdias
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 130 cp

Posted 12.07.2012 @ 11:13

Salut

Rezolvat problema.
2 becuri de frana arse.

#86 viorelc

viorelc
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Touran 2004
  • Motorizarea:1,9 TDI 105 CP

Posted 16.01.2013 @ 23:06

Salutari .
O problema asemanatoare:
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2667 /min
Torque: 202.0 Nm
Speed: 97.0 km/h
Load: 62.7 %
Voltage: 14.44 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2029.8 mbar
Absolute Pres.: 1611.6 mbar

Dar cu urmatoarele observatii:
Daca temperatura exterioare este peste ~4 grade ( din primavara pana toamna tarziu) se aprinde martorul din bord cu alarma de rigoare :"Emission Workshop"si din cand in cand intra in Limp Mode (nu mai pot tura peste 3000) Daca este in Limp Mode opresc motorul , repornesc si am din nou putere normala .
Daca temperatura este sub 4 grade (iarna) eroarea dispare fara sa fie stearsa cu vag com-ul si nu mai am intrari in Limp Mode indiferent de turatii sau trepte in care merg.
Poveste testata un an de zile.
Vara intrarea in limp mode de obicei la turatii constante de aproximativ 3200 ture in viteza a- 4-a si a-5-a .
Masina TOURAN 1,9 74Kw motor AVQ.
Logul este mai lung dar celelalte probleme au fost rezolvate.
O defectiune cred mai rara : Un manunchi de cabluri de semnal frecat de furtunul de apa pana s-a ajuns la sarma .
Baiuri cu gramada inclusiv ramas in boxa la spalatorie,bai gasit de mine si rezolvat prin reizolarea cablurilor.( Nu va mai spun ca la orice ploicica se oprea motorul in mers :grrrrrr:) .

#87 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 27.01.2013 @ 15:16

asta cu firele e clasica... sub filtrul de aer nu?

#88 viorelc

viorelc
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Touran 2004
  • Motorizarea:1,9 TDI 105 CP

Posted 30.01.2013 @ 08:23

da, sub filtrul de aer in partea de jos a radiatorului

#89 andrei_221

andrei_221
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:SKODA
  • Model:O2 / O1 COMBI 4x4
  • Motorizarea:1.9TDI / 1.9TDI

Posted 30.01.2013 @ 22:19

defectiunea asta e des intalnita...

Se rod cateva fire.... de regula cele de la senzorul de pozitie arbore cotit sau la senzorul de presiune de pe galeria de admisie...

#90 Johnnythefirst1

Johnnythefirst1
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 30.09.2013 @ 18:45

Salut, am o problema cu masina: apare mesajul "engine workshop" insotit de martorul de la bujia incandescenta care clipeste si de martorul de la motor (ambele cu galben); problema asta am mai avut-o, cand am fost la cineva sa verifice, a identificat ca fiind senzor rotatie arbore cotit; am schimbat senzorul si vad ca acum 2-3 saptamani a aparut din nou eroarea; in acelasi timp, masina porneste mai greu.
Sunt in Bucuresti, va rog daca se poate sa ma indrumati spre un service unde pot face o scanare pentru a identifica eroarea...
Merci


#91 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 01.10.2013 @ 07:34

Sa nu ai si tu probleme cu firele.

#92 Johnnythefirst1

Johnnythefirst1
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 02.10.2013 @ 21:12

Nimeni nici o directionare spre un service ok pentru o diagnoza cu VAG COM-ul?



#93 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 02.10.2013 @ 21:28

In aria de prestari servicii nu ai gasit pe nimeni?



#94 ac dan

ac dan
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat b5 2003
  • Motorizarea:1.9 TDI 101CP

Posted 09.11.2013 @ 22:17

aceeasi problema am si eu mi s-a aprins martorul ESP si ABS,dupa putin timp cel de la bujii a inceput sa palpaie apoi inevitabilul Engine Workshop.Repede la mecanic,pus testerul,bec stop frana ars,culmea e ca toate sunt bune...acum sa stins tot sper ca asa va ramane.



#95 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 11.11.2013 @ 11:03

verifica in timp, sa nu te lase switch-ul de la pedala de frana.



#96 ac dan

ac dan
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat b5 2003
  • Motorizarea:1.9 TDI 101CP

Posted 08.12.2013 @ 14:43

stie cineva cum se ajunge la becul frana sus? multumesc.



#97 ac dan

ac dan
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:passat b5 2003
  • Motorizarea:1.9 TDI 101CP

Posted 11.12.2013 @ 22:22

adevarat!era switch-ul de frana.m-a costat 10 euro si 5 minute de lucru.va multumesc.



#98 neacsuconstantin20

neacsuconstantin20
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:Volksvagen
  • Model:Passat b 5.5 2001
  • Motorizarea:1,9 tdi avf

Posted 07.01.2014 @ 18:21

Am avut si eu problema asta dar s-a rezorvat repede. Am schimbat swich-ul de la pedala de frana si am folosit putin spray de contact intre swich si mufa ce intra in el. De atunci a disparut mesajul ENGINE WORKSHOP din bord  si nici indicatorul bujiilor incandescente nu mai palpaie. :D






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users