Jump to content


Photo

imagini si pareri LT


  • Please log in to reply
364 replies to this topic

#41 kilemore

kilemore
  • Oraş:Drăgăşani
  • Maşina:volskwagen
  • Model:golf mk1 1982 CABRIO
  • Motorizarea:1,6 b 74cp

Posted 21.01.2011 @ 23:56

va salut,
mi-am luat de curand un LT 35 din '99 cred ca ANJ de 80 KW. masina muncita, kilometrajul arata 270 000 dar nu cred sa aiba doar atat . Din cat cunosc despre masini, cred ca a sarit de 500 000. Motorul are o bataie la un injector si daca asculti atent se aude si o pufaitura in filtrul de aer. Asta ar fi supapa de admisie. Injectorul revine la cald si nu mai bate dar ramane o urma de tzacanit . Sunt in dubii, sa ma apuc sa repar motorul sau sa cumpar un LT de afara si sa ii skimb motorul la al meu .
Probleme aparute dupa achizitionare ...
1 . Injector
2. Bloc lumini - nu merge faza lunga decat in mod flash
3. frana de mana
4. bataie serioasa pe telescop fata dreapta
5 . toba intermediara desprinsa din suporti
6. Lipsuri majore la sistemele de inchidere usi (toate usile)
7. Ulei pe motor (ca la balamuc .. curge din IGR)
8. Nu baga cald la parbriz si la piceoare ... decat pe mijloc
9. Vajait in pompa de servdirectie la maxim stanga
10. Parbriz spart in partea de jos
11. temporizator stergatoare defect
12. semnalizarea spre dreapta merge de 2 ori mai rapid decat cea stanga ... si nu am bec ars ..

In fine .. masina arata in general rau, cu semne de avarie serioasa in istoric, o nota exterioara 3,5 - 4 din 10 .
Am inceput prin a-i repara inchiderile, am scos placajele de prin spare .. tot ce era in duba si le-am inlocuit cu OSB si vata minerala pt insonorizare, amskimbat un far ca era spart, am refacut traseele de lumini ca sa am tot pe ambele parti, in cateva zile o duc la vopsit si sper sa ma apuc si de motor .

Cu toate astea, masina da semne ca ar merita investitia de aprox 5000 euro . O sa revin cu poze si detalii .. Va salut

#42 Emy D

Emy D
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Sharan 2003| T4 2001
  • Motorizarea:AUY-116CP|1.9TD

Posted 22.01.2011 @ 10:29

Interesant ce ne spui tu. Ar fi fain sa deschizi un topic si sa prezinti pas cu pas lucrarile la masina. Mult succes si asteptam poze :)

#43 Oxigen

Oxigen
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 Multivan 1998
  • Motorizarea:2.5 TDi ACV

Posted 22.01.2011 @ 15:25

Pufaitul poate fi si de la injector, daca e semi-blocat da explozia prea tarziu. Incearca intai cu un alt injector, inainte se a te apuca sa desfaci motorul.
La asemenea uzuri EGR-ul se scoate din circuit, nu mai aduce nimic la poluare.
Noroc!

#44 antald

antald
  • Oraş:Comăneşti
  • Maşina:opel
  • Model:vectra A 1994
  • Motorizarea:2.0 16v 150 cp

Posted 22.01.2011 @ 15:55

probleme cum am si eu la actualul t4
i-am schimbat motorul, mai am sa-i schimb aproape tot pe ea...
pana atunci stau pe langa ea.
la cursa lunga nu m-a bag pana nu-i reglez distributia si i-mi curge antigel pe la aproape toate furtunele si mai am o bataie urata pe dreapta cred ca ii bucsa de la amortizor (sa vad daca pot gasi alta bucsa sa nu schimb telescopul). caseta de directie are joc dar nu curge si nu am probleme cu pompa servo. din ce stiti caseta de directie poate sa bata ingrozitor pe denivelari si doar pe dreapta? pivotii si bucsele sunt noi. ca alte probleme ... haion blocat in bord nu-mi afiseaza nimic, arcuri pe spate, nu mai zic ca nu aveam nici o usa buna, parbrizul crapat, lipsa contact (trei butoane), volan fara clacson.

#45 cabina

cabina
  • Oraş:Brăila
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 1994
  • Motorizarea:2,4 D 57KW

Posted 22.01.2011 @ 16:28

Te referi la bucsa din partea de jos a amortizorului?si eu am joc frumos acolo cu toate ca amortizorul mai duce;bucsa aia se schimba sau alt amortizor?

#46 antald

antald
  • Oraş:Comăneşti
  • Maşina:opel
  • Model:vectra A 1994
  • Motorizarea:2.0 16v 150 cp

Posted 22.01.2011 @ 16:45

da bucsa de jos, la tine troncane tare?

#47 cabina

cabina
  • Oraş:Brăila
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 1994
  • Motorizarea:2,4 D 57KW

Posted 22.01.2011 @ 21:05

nu se simte asa tare

#48 kilemore

kilemore
  • Oraş:Drăgăşani
  • Maşina:volskwagen
  • Model:golf mk1 1982 CABRIO
  • Motorizarea:1,6 b 74cp

Posted 25.01.2011 @ 23:31

Pufaitul poate fi si de la injector, daca e semi-blocat da explozia prea tarziu. Incearca intai cu un alt injector, inainte se a te apuca sa desfaci motorul.
La asemenea uzuri EGR-ul se scoate din circuit, nu mai aduce nimic la poluare.
Noroc!

ia fi atent .. intrebare de incepator .

ce face mai exact EGR ?? am o gramada de ulei prin zona si tre musai sa ii fac ceva altfel nu am nici o sansa sa merg cu masina asta prin alte parti ca ma leaga garda la cat ulei pierde...

o sa incerc sa ii schimb injectorul in cateva zile . astept sa gasesc omul potrivit care lucreaza numai pompe si injectoare .

bafta



#49 noobsound

noobsound
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:caravelle combi
  • Motorizarea:2.5 150cp

Posted 26.01.2011 @ 10:07

EGR sau valva EGR dupa cum i se spune e o valva care inchide/deschide un circuit intre evacuare si admisie. Ca sa ai emisii mai putin poluante valva egr permite unei parti din gazele evacuate sa mai intre in circuit si sa mai fie arse odata. Vezi ca din cauza la un EGR defect poti auzii diferse zgomote de TZACANIT. Daca ai o masina cu motor uzat.. poti apela la un mester care sa iti anuleze tot EGR. Nu o sa ai erori pe testter , multi posesori de 1,9tdi fac aceasta operatiune fara probleme.

#50 aryes13

aryes13

    Moderator Senior

  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Passat
  • Model:B6 Variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 107 CP

Posted 26.01.2011 @ 21:12

poti apela la un mester care sa iti anuleze tot EGR. Nu o sa ai erori pe testter


Faptul ca nu mai apar erori pe tester nu te "incalzeste" cu nimic...
Anularea valvei EGR NU va elimina respectivele pierderi de ulei!
Adica nu va elimina decat faptul ca respectivul ulei nu se va mai scurge pe la EGR afara, pe motor si apoi pe strada, dar uleiul tot va "disparea" din motor.
Remediul NU este anularea EGR ci remedierea defectiunilor de la motor: ax turbina (daca exista turbina), supape, segmenti, camasi, etc. :icon_thumright:

#51 Oxigen

Oxigen
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 Multivan 1998
  • Motorizarea:2.5 TDi ACV

Posted 27.01.2011 @ 23:24

Supapa EGR nu are legatura cu uleiul. Este comandata vacuumatic si permite sau nu intrare gazelor arse in galeria de admisie. Ulei poate sa vina de la supape daca sunt foarte uzate dar mai repede iese fum prin busonul pe unde pui ulei, iar la acest motor EGR-ul este foarte sus fata de chiulasa - deci mult mai probabil ca uleiul sa vina prin intercooler de la turbina - si atunci masina scoate fum negru-albastrui. In acest caz chiar daca anulezi EGR-ul (vacuumatic sau cu o tabla) uleiul tot intra din galeria de admisie in motor si se arde. In concluzie verifica intai turbina...
Sanatate!

#52 noobsound

noobsound
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:caravelle combi
  • Motorizarea:2.5 150cp

Posted 27.01.2011 @ 23:31

Nu cred ca exista un TDI nici cu trbina noua care sa aiba intercooleru si turbina perfect curate fara stop de ulei.

#53 Oxigen

Oxigen
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:T4 Multivan 1998
  • Motorizarea:2.5 TDi ACV

Posted 28.01.2011 @ 22:43

Una e sa fie curate pe dinauntru si alta sa piarda asa mult ca sa dea afara pe la EGR... Mai ales ca riscul mare e sa inceapa auto-aprinderea din ulei si distruge motorul, nici nu mai poate fi oprit.

#54 kilemore

kilemore
  • Oraş:Drăgăşani
  • Maşina:volskwagen
  • Model:golf mk1 1982 CABRIO
  • Motorizarea:1,6 b 74cp

Posted 29.01.2011 @ 09:19

ia uitati cum sta treaba la mine ....
Am dus masina la mester ... Nea' Andrei, un pompagiu renumit, celmai bun din Slatina si zonele invecinate ... tipul e tipicar si nu se apuca de nimic pana nu studiaza atent tot - materialul clientului - ..
In primul rand masina mea NU AVEA FILTRU DE MOTORINA !!!! L-am sunat pe fostul proprietar si a zis ca filtrul i-a inghetzat si l-a scos .

Ca sa nu ma fac de cacao, am spalat masina si motorul .. de doua ori, ca sa fie curat , sa se poata lucra la motor. Din cauza frigului si a apei intrata peste tot la spalare, motorul nu mai tragea. Adica nu am mai putut depasii 90 km/h in conditiile in care saream de 130 daca vroiam .

La meserias am realizat ca tzacanitul de il auzeam eu nu provenea de la un injector ci de la trei ... Omul le-a slabit din mers si zgomotele au disparut . mi-a zis ca tre desfacuta si pompa sa o curete de ce o fi tras de prin rezervor, sa imi monteze un cartus filtru si o para cu supapa de amorsare. Mi-a promis ca Duminica e gata si cel ce l-a recomandat a zis ca nu o sa mai recunosc masina . Sper sa o faca aja .
Referitor la pierderea de ulei, mai mult pierd pe la carcasa filtrului de ulei . Restul era depunere veche de vreo 10 ani (de cand motorul nu a fost curatzat sau spalat). Cu siguranta se mai pierde ceva pe la turbo , dar asta nu ar fi ceva de nevazut la motoarele 2.5 tdi dar, NU SCOATE FUM nici pe esapament nici pe epuratoare sau pe joja sau pe la dopul de ulei .... AM NOROC.


ne auzim duminica
Va salut

#55 ovwo

ovwo
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:LT 28 2000
  • Motorizarea:2.5 TDI 109 CP

Posted 12.02.2011 @ 05:39

Buna,
am observat ca sunt foarte putine forumuri despre LT-uri,asa ca am decis sa ma alatur si eu aici.
Detin din noiembrie 2010 un Vw LT 28 model mediu ,motor ANJ 2,5 TD 109 CP din anul 2000,KM Reali: 439.000 (constatati si de mecanicul meu personal)cumparata cu 5000 euro.In primul rand dupa ce am cumparat-o am schimbat toate consumabilele,m-a asteptam sa mai bag bani ceva in ea, dar nu a trebuit absolut nimica,nu bate nu scartaie,pot sa zic ca am avut noroc (la o masina chiar ca e loterie cand o cumperi)
Pot sa spun ca m-am indragostit de aceasta marca de masina,se conduce foarte usor,ca si o masina mica(am un vectra de 136 CP si ai cam aceasi senzatie).Ce-mi place mult este faptul cum trage la deal,ai o senzatie deosebita cand vezi cum isi face treaba motorasul in 5 cilindri,nu mai zic de depasiri.Dezavantaj in oras ,are treptele foarte scurte ,de mesteci la schimbator de-ti vine rau,dar cand iesi in afara e alta viata.
Consumul l-am facut de la plin la plin :8 litri/100 km,iar cand am probat-o mai la "sange" la un drum mi-a iesit 9 l /100 km. La minus 19 C cel mai frig cat a fost la noi in Alba Iulia a pornit sfert de cheie,caldura baga la greu,ce nu-mi place e ca nu am oglinzi electrice si incalzite,dar in shimb are aer conditionat(o sa prinda bine la vara).
Sper ca o sa fim cat mai multi cu LT pe aici ,va doresc la toti cat mai multi KM fara probleme

Attached Files


Edited by ovwo, 12.02.2011 @ 07:13.


#56 hamziu

hamziu
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 14.03.2011 @ 16:32

[quote name='kilemore' timestamp='1295646974' post='1492548']

8. Nu baga cald la parbriz si la piceoare ... decat pe mijloc

Aceasta problema se rezolva foarte usor. Se demonteaza capacul negru care acopera ceasurile din 3 suruburi si anume: 2 sunt la capacul de la torpedou iar celalalt este sub protectia de la boxa stanga, cea de la sofer. Dupa aia tragi de el inspre tine si apoi il ridici incet in sus. Dupa ce ai dat capacul jos te uiti ca in spatele comenzii aerotermei sunt niste cabluri ca cel de acceleratie de la dacie sau de la scuter, care sunt prinse de aeroterma sau chiar de comanda aerotermei cu niste cleme de fier cu lungimea de aprox 1 cm care au o forma tare ciudata. In cazul tau daca ai cateva cleme sarite care trebuie prinse chiar in capatul cablului ca sa stea fix si sa nu se miste cu totul cand dai de buton. Asa am patit eu si am reusi sa-mi repar singur masina fara a ma mai duce la service. Treaba este foarte simpa si nu dureaza mai mult de 30 minute. Dupa ce schimbi clemele sa montezi plasticul la loc ca si sa inchizi gurile de aerisire de la mijloc ca altfel nu iti va baga aer pe la parbriz si nici pe la picioare. Spor la treaba!






#57 stro

stro
  • Oraş:Tălmaciu
  • Maşina:vw
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9 tdi 101cp

Posted 28.03.2011 @ 09:36

Am si eu un LT 35, 2.8 tdi.Intr-o dimineata mi-a incalzit apa peste 90, era la 100 si, am oprit-o si am lasat-o sa se raceasca. M-am dus cu ea la mecanic si ala nu stie unde-i pompa de apa sa vedem daca-i stricata si nu stie nici cum sa o schimbe. Daca stie cineva cum se schimba pompa va rog sa ma anuntati

#58 Emy D

Emy D
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Sharan 2003| T4 2001
  • Motorizarea:AUY-116CP|1.9TD

Posted 28.03.2011 @ 09:45

Nu neaparat pompa de apa. Incearca intai sa vezi daca cumva nu e blocat termostatul pe inchis si nu deschide cand apa ajunge la 90. Daca mecanicul acela nu stie unde e pompa de apa si cum sa o schimbe , cauta altul! Nu cred ca vrei ca el sa faca experienta pe masina ta.

#59 noobsound

noobsound
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:caravelle combi
  • Motorizarea:2.5 150cp

Posted 28.03.2011 @ 10:52

Exact cum zice EMY D nu te duce cu un motor care se supraincalzeste si sa te trezesti cu un motor facut PRAFF. Pompa de apa e antrenata de cureaua de distributie.. daca omul acela nu stie unde ii pompa de apa atunci sigur nu are habar sa puna la loc distributia si posibil sa faca o gafa monumentala.

#60 stro

stro
  • Oraş:Tălmaciu
  • Maşina:vw
  • Model:golf4
  • Motorizarea:1.9 tdi 101cp

Posted 30.03.2011 @ 14:07

Am schimbat termostatu, dar nu era ala devina, ventilatoru din fata porneste deci nici ala nu i problema ar mai fi pompa de apa, daca nici aia nu i evina atunci ii destul de grav. Problema ii ca masina are distributie pe lant care este pozitionata in spatele motorului deci ca sa schimb pompa de apa ar trebui sa dau morotu jos, am incercat sa ajung sa o schimb da nici o sansa, cred ca trebuie dat motoru jos pana la urma




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users