Jump to content


Photo

Scaune Incalzite


  • Please log in to reply
416 replies to this topic

#1 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 25.11.2004 @ 09:30

aseara am sesizat ca nu mai imi merge incalzirea din scaunul de la sofer dar cel de la pasagerul din dreapta merge.M-am uitat sa vad de sigurante si am constatat ca nu are decat 1 singura care e ok.daca stie cineva ce ar putea avea ar fi extraordinar nu de alta dar deja am intrat in iarna si eu mai am si probleme cu spatele.Din nou multumesc anticipat

#2 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 26.11.2004 @ 13:40

am verificat comutatorul si e in regula . se pare ca e dusa rezistenta din spatar si sezut sau e intrerupt circuitul undeva de la intrarea cablurilor in scaun.pretul pentru circuitul din scaun la reprezentanta e de 3.000.000+TVA.Oricum inainte de al schimba o sa desfac scaunul sa vad poate se poate lipii unde e intrerupt cablajul.



#3 alinica2001

alinica2001
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW Passat 96kw AVF

Posted 27.11.2004 @ 19:10

Vezi ca un set aftermarket pentru ambele scaune este undeva pe la 90 EUR + TVA. Poate gasesti totusi un pret mai bun ....

#4 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 30.11.2004 @ 08:22

se pare ca nu imi vine tensiune la mufa care intra in scaun.Se poate sa mai aiba un releu sau un modul de comanda ptr fiecare scaun in parte?

#5 Andi TDI

Andi TDI

    Membru Senior

  • Oraş:(necompletat)
  • Model:A3 Sportback 2.0 TDI,DSG BKD/HFQ

Posted 30.11.2004 @ 10:11

Modulul "de comanda" este integrat in reostatul din bord, dar in afara de tensiunea de comanda, fiecare modul primeste informatie de temperatura de la un thermistor. Daca acesta furnizeaza eronat informatia de temperatura, modulul poate sa intrerupa alimentarea pentru a nu supraincalzii elementele din scaune.

Bonus la acest post: schema electrica.

#6 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 30.11.2004 @ 10:30

Multumesc Andi.Cu o scanare cu Vag-ul se poate vedea ce e defect mai exact?comutatorul din bord,thermistorul sau efectiv elementele de incalzire din scaun?

#7 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 30.11.2004 @ 10:39

pe schema care mi-ai dat-o apar doua sigurante una de 30Ah (S244) si una de 10Ah (S5) care nu stiu unde se afla ca pe aia de 30 am gasit-o.Imi poti spune te rog unde se mai afla localizate siguranta (S5) si releele.Multam

#8 nelro

nelro
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV Variant 2000
  • Motorizarea:1.9 TDI 116 CP

Posted 30.11.2004 @ 16:40

si la mine exact aceiasi treaba doar ca la un GOLF

#9 racanu

racanu
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:vw passat 1,9 tdi 130cp 2001

Posted 05.02.2006 @ 21:36

am verificat comutatorul si e in regula . se pare ca e dusa rezistenta din spatar si sezut sau e intrerupt circuitul undeva de la intrarea cablurilor in scaun.pretul pentru circuitul din scaun la reprezentanta e de 3.000.000+TVA.Oricum inainte de al schimba o sa desfac scaunul sa vad poate se poate lipii unde e intrerupt cablajul.

Salut, si eu am aceeasi problema. poti sa-mi spui si mie cum se da jos husa de pe scaun si unde se afla rezistentele? multumesc.

#10 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 06.02.2006 @ 09:14

Pai husele se dau jos individual,una e la spatar si una la sezut si se desfac de la imbinarea spatarului cu sezutul si sunt imbinate cu o sina de plastic.Rezistentele sunt 2 la numar una la sezut si una la spatar,eu am avut probleme cu cea de la sezut si ajungi la ele imediat ce ai dat husa scaunului la o parte.

#11 racanu

racanu
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:vw passat 1,9 tdi 130cp 2001

Posted 09.02.2006 @ 20:52

Am scos sina din spatele scaunului care tine husa de pe sezut si am ridicat putin husa. am gasit 3 fire care intra in husa fara mufe iar rezistenta este cusuta in husa. am mai descoperit 2 mufe mari sub scaun. deci trebuie schimbata husa cu totul daca vrei sa-ti mearga incalzirea? rezistentele se alimenteaza cu curent de la cele 2 mufe de sub scaun?

#12 nikolas

nikolas
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B 5,5 NEGRU
  • Motorizarea:2,0 TDI 136 CP

Posted 09.02.2006 @ 21:40

Salut !
Eu am o alta problema cu incalzirea din scaune, mai precis se simte mai tare incalzirea atata la sezut cat si la spatar dup un anumit timp (aproximativ 20-30 minute), dup care se nclzete brusc, indiferent pe ce poziie se afl comutatorul (1-5) . Nu cred ca asta este o funcioanre normal.
Dimineaa cand este destul de rece la scaunul oferului se simte incalzirea dar destul de slab.
Dac cineva a mai avut de a face cu asa ceva poate m lmurete i pe mine.

PS La verificarea cu VAG Com-ul nu d nici o eroare la nclzirea din scaune.

#13 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 10.02.2006 @ 09:34

Pai daca ai ajuns la rezistentele din scaun vezi la rezistenta de la sezut ca acolo se poate sa fie intrerupt firul din rezistenta mai precis in locul din margine (locul cel mai apropiat de usa),cel putin la mine acolo a fot buba din cauza ca acel loc e cel mai uzat.Ar trebuii sa se vada daca e rupt firul pentru ca de obicei se carbonizeaza izolatia care acopera firul iar locul se inegreste.Atentie firul (rezistenta) este intr-o bucata de textil.Probleme nu ar trebuii sa ai decat in rezistenta din sezut pentru ca aceea este cea mai uzara.Costa cam 3 milioane+TVA la reprezentanta dar eu am reusit sa o repar pe a mea deja de 2 ori (2 ierni).

nikolas vezi ca rezistenta din scaun are un termostat care in momentul in care se incalzeste opreste curentul din scaun iar dupa un timp reporneste incalzirea automat deci cred ca ce simti tu e normal atat timp cat incalzirea merge.

#14 nikolas

nikolas
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:VW
  • Model:Passat B 5,5 NEGRU
  • Motorizarea:2,0 TDI 136 CP

Posted 14.02.2006 @ 16:54

Inteleg ceea ce spui tu, dar de ce la inceput se simte mai putin incalzirea in scaune, iar dupa un timp fr s comut pe alt poziie se simte cu mult mai tare. Unde este termostatul de care vorbesti tu i cum se poate verifica?
Oricum, multumesc anticipat pentru amabilitat.

#15 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 15.02.2006 @ 08:54

Termostatul e in sezut la mijlocul scaunului dar nu stiu cum poti sa il verifici,oricum ciudata chestie ce spui tu.

#16 doctorul

doctorul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen-trendline
  • Model:passat B5.5,
  • Motorizarea:200 caluti

Posted 30.05.2006 @ 00:28

comutatorul cum il verificam?
si eu am problema asta cu scaunul soferului, dar scaunul cred ca e mai greu de desfacut, tapiteria masinii fiind din piele...

#17 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 30.05.2006 @ 10:23

Comutatorul nu se strica,problema e 99% din cazuri la rezistenta din sezut.De verificat il verifici simplu daca iti merge incalzirea pe scaunul din dreapata atunci muta comutatorul de la sofer la cel din dreapta si vezi daca functioneaza dar o sa vezi ca problema e in scaun.

Edited by tzucul, 30.05.2006 @ 10:25.


#18 doctorul

doctorul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen-trendline
  • Model:passat B5.5,
  • Motorizarea:200 caluti

Posted 30.05.2006 @ 21:52

treaba ca ca cel care a folosit masina pana acum, si a fost cinjeva din familie, cred ca nu a folosit incalzirea mai mult de 5 minute!
nu suferea decat de caldura!

cum ajung la mufa?
ce trebuie sa demontez?

#19 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 31.05.2006 @ 11:09

Nu conteaza cat a folosit incalzirea din scaun,problema e cat a stat pe scaun ptr ca rezistenta din scaun se uzeaza din cauza folosirii scaunului.Rezistenta se rupe pe marginea scaunului (in sezut) acolo unde e uzat cel mai tare.O rezistenta noua costa cam 3 milio +TVA la reprezentanta.Scaunul se desface acolo unde se imbina sezutul cu spatarul si husa scaunului este prinsa in ceva sina de plastic.Eu comutatorul l-am scos din bord cand aveam casetofonul scos asa ca am putut impinge de el ca sa iasa afara dar problema ta nu este acolo si in scaun.

#20 doctorul

doctorul
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen-trendline
  • Model:passat B5.5,
  • Motorizarea:200 caluti

Posted 31.05.2006 @ 13:02

la banii astia ma lipsesc de incalzire:(

de stat pe scaun s a cam stat, 90% din timp a mers cu ea doar soferul, si masina are cam 90000 km...

pielea de pe scaun e putin, f putin uzata, a facut asa, niste "pufisori"!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users